Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Německý úřad chce měřit emise aut v reálném provozu

31 komentářů

Avatar - _Karel_
_Karel_
..by mohl mít problém podobný, jako má teď TDI. Řehtáš se leda sám sobě.
kyklop
Merať ich v podľa novej normy môžu, zároveň možno bude mať výsledok aj nejakú výpovednú hodnotu, keďže ešte neboli na novú normu optimalizované -nezmyselne ťažké prevody, sw na rozpoznanie merania >😁
kyklop
Na papiery nemá problém nikto :-! , v reále takmer všetci >😁 >😁, resp. zrejme všetky mtory bez scr :-!
_MT_
Můžeš však autům neplnícím tu novou normu zakázat vjezd do centra.
_MT_
Je tu i jiný problém - v různých režimech budou emise různé, výsledek je tedy daný poměrem těch režimů. Musel bys to tedy vzít tak, že v žádném režimu nesmíš překročit limit, což ty motory nesplní. I kdyby byli svatější než Papež a vůbec neoptimalizovali na cyklus. Výsledkem měření je prakticky průměr přes cyklus a cyklus ti dává váhu (určuje, kolik času auto stráví v kterém režimu).
Avatar - _Karel_
_Karel_
Při tom normovaném testu zrychluješ neadekvátně pomalu, jedeš v přesně daných rychlostech po přesně danou dobu, pokud jinde nekecají můžeš mít mimořádně řídký olej, přelepené spáry, odpojený alternátor, jízda z kopce a pod.
Co takový test řekne o reálné spotřebě a lze očekávat/vymáhat, aby na silnici auto vypouštělo totéž, co při podmínkách dost jiných než v laboratoři??
Proč myslíš, že mají auta často o třetinu menší normovanou spotřebu než v reálu? Automobilky nelžou, jen ji měří podle daného a nesmyslného testu, který jim byl nařízen.
Takže očekávat stejné exhalace v reálu může jedině někdo s IQ houpacího koně.
I dieslobijec Topten chápe, že je to blbost. Ty ne?
Avatar - praptak
praptak
Očekávají, k čemu by ty přece normy byly. 😄 Podstatné je, co ta auta opravdu vypouštějí. To, že výrobci "podvádí" přece není problém toho, kdo emise zjišťuje.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Jako vtip dobrý, doufám, že jsi to nemyslel vážně. 😄
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Takový 1,6Dci... >😒]
Avatar - praptak
praptak
Včera bylo pozdě.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Jsou to úplně extrémně totální de.menti.
Copak chápou laboratorní testy tak, že mají odrážet reálný provoz a emise v reálu očekávají stejné jako v laboratoři, kde je umožněna spousta úlev? To přece není možné, tak hloupí být snad ani nemůžou.
Zakázat mi takhle vjezd do města, nežaluju výrobce, ale je.
topten
uz skoro rok se tu resi, ze jedomety laboratorni limity plni, a zadnej limit pro realnej provoz eurohujeri nevytvorili.
takze i 25 nasobny prekroceni laboratorního limitu jedovatého NOx Renaultem espace 1.6dci 160k v realnym provozu je vlastne OK.

ucinnejsi bude zakazat dyzly v osobnich autech, nebo aspoň zvednout spotrebni dan na naftu o 5kc
Avatar - 1975ak
1975ak
Měřit tak jako se měřilo dříve, tj,,, při 90/ 130 km/h a při městském cyklu.
ˇZádné měření v laboratoři při kolech postavených na špalky.....
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jj drahý SCR je cesta = ešte změnit způsob emisí osobních vozů a sjednotit ho s mnohem reĺlnějším kterej funguje u autobusů a nákladních vozu a je to

Diesly v osobácích v tu chvíli končí >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To se asi namáhám zbytečně = reálný emise změřit samozřejmě můžeš

Nadřazovat nějaký umělý pravidla nad realitu = je hloupost

Navíc v tomhle případě všichni víme že ty pravidla, ten měřící systém je k = víš čemu 😄
_MT_
Takové pojízdné STK už mají, ne? Jednou ho měli myslím v Top Gearu, když koupili nějaké ty staré ojetiny a jeli na kontinent (May měl myslím ten Mercedes s jedničkou vlevo dozadu místo dopředu, aby byla dvojka a trojka proti sobě, takže řadil omylem při rozjezdech zpátečku 😄 ). Teď si nejsem jistý, jestli umí i emise, ale co není, může být.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Existuje jen jedna realita = a o tu de :-!
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
To není o mě to je o tom co ti Němci myslí vážně >😁 peněz mají dost i na imigraci tak proč ne na pojízdné laby NEDC? >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
V reálnym provozu sakra jo = deset autobusů Euro6 vypustí stejný exhalace jako jedno Dieselgate TDI :-!

Že si to viníci uměj ošéfovat u politiků je něco jinýho = to má ale na reálný exhalace bohužel nulovej vliv 😐
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ale svět nestojí na jedný blbě napsaný normě = ta se dá snadno změnit žejo? 😉

A teď to hlavní = ona se fakt už brzo změní >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
[odkaz] [odkaz]
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Ádo vidím že Tvoje pitomost někdy galakticky ulítává. V žertu se tomu říká s vaničkou vylít dítě......
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Jo to ona se změní ale i ti chudší duchem pochopí že stará auta dělaná v normě NEDC nemůžeš najednou měřit v normě jiné ........ to je pro nová auta a ta se potom takto mohou měřit. Ale možná se namáhám zbytečně.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Existuje jen NEDC a to je laboratorní měření ...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tos řek blbě = existují! 😄

Tyhle normy si prolobovaly právě ty automobilky = u autobusů a náklaďáků se norma počítá jinak = deset autubusů Euro6 má exhalace jako jedna Dieselgate TDI Jetta >😒]
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
ho ho ho ........... Němci jsou schopni vybudovat pojízdné laboratoře - zastaví Tě, vrazej auto do labu a provedou na něm test NEDC
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Podstatné by to bylo kdyby byly normy stavěny na reálný provoz na silnici. Problém je že takové normy neexistují a tedy není co s čím porovnávat. Museli by takové auto vzít do laboratoře a udělat na něm test NEDC tedy laboratorní. Když budou mít pojízdném laboratoře ve kterých to budou takto dělat tak ok.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Asi pojedou za ním, s chobotem z STK na výfuku. 😉
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
hlavně by mě zajímalo, jak v reálném provozu zjistí, jestli auto plní laboratorní emisní normu >😁 >😁 >😒]
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
TDI v Eropě problém nemá, strýčku.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: :yes: :-!