Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Německý úřad chce měřit emise aut v reálném provozu

31 komentářů

topten
uz skoro rok se tu resi, ze jedomety laboratorni limity plni, a zadnej limit pro realnej provoz eurohujeri nevytvorili.
takze i 25 nasobny prekroceni laboratorního limitu jedovatého NOx Renaultem espace 1.6dci 160k v realnym provozu je vlastne OK.

ucinnejsi bude zakazat dyzly v osobnich autech, nebo aspoň zvednout spotrebni dan na naftu o 5kc
Avatar - _Karel_
_Karel_
Jsou to úplně extrémně totální de.menti.
Copak chápou laboratorní testy tak, že mají odrážet reálný provoz a emise v reálu očekávají stejné jako v laboratoři, kde je umožněna spousta úlev? To přece není možné, tak hloupí být snad ani nemůžou.
Zakázat mi takhle vjezd do města, nežaluju výrobce, ale je.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
hlavně by mě zajímalo, jak v reálném provozu zjistí, jestli auto plní laboratorní emisní normu >😁 >😁 >😒]
Avatar - _Karel_
_Karel_
Asi pojedou za ním, s chobotem z STK na výfuku. 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
[odkaz] [odkaz]
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
ho ho ho ........... Němci jsou schopni vybudovat pojízdné laboratoře - zastaví Tě, vrazej auto do labu a provedou na něm test NEDC
Avatar - _Karel_
_Karel_
Jako vtip dobrý, doufám, že jsi to nemyslel vážně. 😄
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
To není o mě to je o tom co ti Němci myslí vážně >😁 peněz mají dost i na imigraci tak proč ne na pojízdné laby NEDC? >😁
_MT_
Takové pojízdné STK už mají, ne? Jednou ho měli myslím v Top Gearu, když koupili nějaké ty staré ojetiny a jeli na kontinent (May měl myslím ten Mercedes s jedničkou vlevo dozadu místo dopředu, aby byla dvojka a trojka proti sobě, takže řadil omylem při rozjezdech zpátečku 😄 ). Teď si nejsem jistý, jestli umí i emise, ale co není, může být.
Avatar - praptak
praptak
Očekávají, k čemu by ty přece normy byly. 😄 Podstatné je, co ta auta opravdu vypouštějí. To, že výrobci "podvádí" přece není problém toho, kdo emise zjišťuje.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Podstatné by to bylo kdyby byly normy stavěny na reálný provoz na silnici. Problém je že takové normy neexistují a tedy není co s čím porovnávat. Museli by takové auto vzít do laboratoře a udělat na něm test NEDC tedy laboratorní. Když budou mít pojízdném laboratoře ve kterých to budou takto dělat tak ok.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tos řek blbě = existují! 😄

Tyhle normy si prolobovaly právě ty automobilky = u autobusů a náklaďáků se norma počítá jinak = deset autubusů Euro6 má exhalace jako jedna Dieselgate TDI Jetta >😒]
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Existuje jen NEDC a to je laboratorní měření ...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Existuje jen jedna realita = a o tu de :-!
Avatar - _Karel_
_Karel_
Při tom normovaném testu zrychluješ neadekvátně pomalu, jedeš v přesně daných rychlostech po přesně danou dobu, pokud jinde nekecají můžeš mít mimořádně řídký olej, přelepené spáry, odpojený alternátor, jízda z kopce a pod.
Co takový test řekne o reálné spotřebě a lze očekávat/vymáhat, aby na silnici auto vypouštělo totéž, co při podmínkách dost jiných než v laboratoři??
Proč myslíš, že mají auta často o třetinu menší normovanou spotřebu než v reálu? Automobilky nelžou, jen ji měří podle daného a nesmyslného testu, který jim byl nařízen.
Takže očekávat stejné exhalace v reálu může jedině někdo s IQ houpacího koně.
I dieslobijec Topten chápe, že je to blbost. Ty ne?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ale svět nestojí na jedný blbě napsaný normě = ta se dá snadno změnit žejo? 😉

A teď to hlavní = ona se fakt už brzo změní >😒]
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Jo to ona se změní ale i ti chudší duchem pochopí že stará auta dělaná v normě NEDC nemůžeš najednou měřit v normě jiné ........ to je pro nová auta a ta se potom takto mohou měřit. Ale možná se namáhám zbytečně.
_MT_
Můžeš však autům neplnícím tu novou normu zakázat vjezd do centra.
kyklop
Merať ich v podľa novej normy môžu, zároveň možno bude mať výsledok aj nejakú výpovednú hodnotu, keďže ešte neboli na novú normu optimalizované -nezmyselne ťažké prevody, sw na rozpoznanie merania >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To se asi namáhám zbytečně = reálný emise změřit samozřejmě můžeš

Nadřazovat nějaký umělý pravidla nad realitu = je hloupost

Navíc v tomhle případě všichni víme že ty pravidla, ten měřící systém je k = víš čemu 😄
_MT_
Je tu i jiný problém - v různých režimech budou emise různé, výsledek je tedy daný poměrem těch režimů. Musel bys to tedy vzít tak, že v žádném režimu nesmíš překročit limit, což ty motory nesplní. I kdyby byli svatější než Papež a vůbec neoptimalizovali na cyklus. Výsledkem měření je prakticky průměr přes cyklus a cyklus ti dává váhu (určuje, kolik času auto stráví v kterém režimu).
Avatar - praptak
praptak
Včera bylo pozdě.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: :yes: :-!
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Takový 1,6Dci... >😒]
Avatar - _Karel_
_Karel_
..by mohl mít problém podobný, jako má teď TDI. Řehtáš se leda sám sobě.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
TDI v Eropě problém nemá, strýčku.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
V reálnym provozu sakra jo = deset autobusů Euro6 vypustí stejný exhalace jako jedno Dieselgate TDI :-!

Že si to viníci uměj ošéfovat u politiků je něco jinýho = to má ale na reálný exhalace bohužel nulovej vliv 😐
kyklop
Na papiery nemá problém nikto :-! , v reále takmer všetci >😁 >😁, resp. zrejme všetky mtory bez scr :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jj drahý SCR je cesta = ešte změnit způsob emisí osobních vozů a sjednotit ho s mnohem reĺlnějším kterej funguje u autobusů a nákladních vozu a je to

Diesly v osobácích v tu chvíli končí >😒]
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Ádo vidím že Tvoje pitomost někdy galakticky ulítává. V žertu se tomu říká s vaničkou vylít dítě......
Avatar - 1975ak
1975ak
Měřit tak jako se měřilo dříve, tj,,, při 90/ 130 km/h a při městském cyklu.
ˇZádné měření v laboratoři při kolech postavených na špalky.....