Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Německý úřad chce měřit emise aut v reálném provozu

Německý Spolkový úřad pro životní prostředí (UBA) chce v reálném provozu kontrolovat emise aut. Vozům, které překročí zákonné normy, hodlá zakázat vjezd do center měst.
Zpět na článek
29. 6. 2016 19:00
28. 6. 2016 17:59
a jaky jsou ty zakonny normy???
uz skoro rok se tu resi, ze jedomety laboratorni limity plni, a zadnej limit pro realnej provoz eurohujeri nevytvorili.
takze i 25 nasobny prekroceni laboratorního limitu jedovatého NOx Renaultem espace 1.6dci 160k v realnym provozu je vlastne OK.

ucinnejsi bude zakazat dyzly v osobnich autech, nebo aspoň zvednout spotrebni dan na naftu o 5kc
Rozbalit vlákno
22
Avatar - _Karel_
28. 6. 2016 19:42
Re: a jaky jsou ty zakonny normy???
Jsou to úplně extrémně totální de.menti.
Copak chápou laboratorní testy tak, že mají odrážet reálný provoz a emise v reálu očekávají stejné jako v laboratoři, kde je umožněna spousta úlev? To přece není možné, tak hloupí být snad ani nemůžou.
Zakázat mi takhle vjezd do města, nežaluju výrobce, ale je.
Avatar - rohYpnol
28. 6. 2016 19:48
Re: a jaky jsou ty zakonny normy???
hlavně by mě zajímalo, jak v reálném provozu zjistí, jestli auto plní laboratorní emisní normu >:D >:D >:-[]
Avatar - _Karel_
28. 6. 2016 19:53
Re: a jaky jsou ty zakonny normy???
Asi pojedou za ním, s chobotem z STK na výfuku. ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 6. 2016 22:13
Re: a jaky jsou ty zakonny normy???
[odkaz] [odkaz]
Avatar - WinDiesel
28. 6. 2016 22:20
Re: a jaky jsou ty zakonny normy???
ho ho ho ........... Němci jsou schopni vybudovat pojízdné laboratoře - zastaví Tě, vrazej auto do labu a provedou na něm test NEDC
Avatar - _Karel_
29. 6. 2016 06:36
Re: a jaky jsou ty zakonny normy???
Jako vtip dobrý, doufám, že jsi to nemyslel vážně. :-)
Avatar - WinDiesel
29. 6. 2016 09:51
Re: a jaky jsou ty zakonny normy???
To není o mě to je o tom co ti Němci myslí vážně >:D peněz mají dost i na imigraci tak proč ne na pojízdné laby NEDC? >:D
29. 6. 2016 09:41
Re: a jaky jsou ty zakonny normy???
Takové pojízdné STK už mají, ne? Jednou ho měli myslím v Top Gearu, když koupili nějaké ty staré ojetiny a jeli na kontinent (May měl myslím ten Mercedes s jedničkou vlevo dozadu místo dopředu, aby byla dvojka a trojka proti sobě, takže řadil omylem při rozjezdech zpátečku :-) ). Teď si nejsem jistý, jestli umí i emise, ale co není, může být.
28. 6. 2016 21:42
Re: a jaky jsou ty zakonny normy???
Očekávají, k čemu by ty přece normy byly. :-) Podstatné je, co ta auta opravdu vypouštějí. To, že výrobci "podvádí" přece není problém toho, kdo emise zjišťuje.
Avatar - WinDiesel
28. 6. 2016 22:13
Re: a jaky jsou ty zakonny normy???
Podstatné by to bylo kdyby byly normy stavěny na reálný provoz na silnici. Problém je že takové normy neexistují a tedy není co s čím porovnávat. Museli by takové auto vzít do laboratoře a udělat na něm test NEDC tedy laboratorní. Když budou mít pojízdném laboratoře ve kterých to budou takto dělat tak ok.
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2016 07:47
Re: a jaky jsou ty zakonny normy???
Tos řek blbě = existují! :-)

Tyhle normy si prolobovaly právě ty automobilky = u autobusů a náklaďáků se norma počítá jinak = deset autubusů Euro6 má exhalace jako jedna Dieselgate TDI Jetta >:-[]
Avatar - WinDiesel
29. 6. 2016 09:52
Re: a jaky jsou ty zakonny normy???
Existuje jen NEDC a to je laboratorní měření ...
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2016 13:50
Re: a jaky jsou ty zakonny normy???
Existuje jen jedna realita = a o tu de :-!
Avatar - _Karel_
29. 6. 2016 06:45
Re: a jaky jsou ty zakonny normy???
Při tom normovaném testu zrychluješ neadekvátně pomalu, jedeš v přesně daných rychlostech po přesně danou dobu, pokud jinde nekecají můžeš mít mimořádně řídký olej, přelepené spáry, odpojený alternátor, jízda z kopce a pod.
Co takový test řekne o reálné spotřebě a lze očekávat/vymáhat, aby na silnici auto vypouštělo totéž, co při podmínkách dost jiných než v laboratoři??
Proč myslíš, že mají auta často o třetinu menší normovanou spotřebu než v reálu? Automobilky nelžou, jen ji měří podle daného a nesmyslného testu, který jim byl nařízen.
Takže očekávat stejné exhalace v reálu může jedině někdo s IQ houpacího koně.
I dieslobijec Topten chápe, že je to blbost. Ty ne?
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2016 07:49
Re: a jaky jsou ty zakonny normy???
Ale svět nestojí na jedný blbě napsaný normě = ta se dá snadno změnit žejo? ;-)

A teď to hlavní = ona se fakt už brzo změní >:-[]
Avatar - WinDiesel
29. 6. 2016 09:54
Re: a jaky jsou ty zakonny normy???
Jo to ona se změní ale i ti chudší duchem pochopí že stará auta dělaná v normě NEDC nemůžeš najednou měřit v normě jiné ........ to je pro nová auta a ta se potom takto mohou měřit. Ale možná se namáhám zbytečně.
29. 6. 2016 10:06
Re: a jaky jsou ty zakonny normy???
Můžeš však autům neplnícím tu novou normu zakázat vjezd do centra.
29. 6. 2016 11:53
Re: a jaky jsou ty zakonny normy???
Merať ich v podľa novej normy môžu, zároveň možno bude mať výsledok aj nejakú výpovednú hodnotu, keďže ešte neboli na novú normu optimalizované -nezmyselne ťažké prevody, sw na rozpoznanie merania >:D
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2016 13:40
Re: a jaky jsou ty zakonny normy???
To se asi namáhám zbytečně = reálný emise změřit samozřejmě můžeš

Nadřazovat nějaký umělý pravidla nad realitu = je hloupost

Navíc v tomhle případě všichni víme že ty pravidla, ten měřící systém je k = víš čemu :-)
29. 6. 2016 09:51
Re: a jaky jsou ty zakonny normy???
Je tu i jiný problém - v různých režimech budou emise různé, výsledek je tedy daný poměrem těch režimů. Musel bys to tedy vzít tak, že v žádném režimu nesmíš překročit limit, což ty motory nesplní. I kdyby byli svatější než Papež a vůbec neoptimalizovali na cyklus. Výsledkem měření je prakticky průměr přes cyklus a cyklus ti dává váhu (určuje, kolik času auto stráví v kterém režimu).
28. 6. 2016 21:37
Re: a jaky jsou ty zakonny normy???
Včera bylo pozdě.
Avatar - Hammunasakra
28. 6. 2016 22:13
Re: a jaky jsou ty zakonny normy???
:yes: :yes: :-!
Avatar - Ada je zase tady
28. 6. 2016 23:20
rendlíky budou mít problém
Takový 1,6Dci... >:-[]
Rozbalit vlákno
6
Avatar - _Karel_
29. 6. 2016 06:46
Re: rendlíky budou mít problém
..by mohl mít problém podobný, jako má teď TDI. Řehtáš se leda sám sobě.
Avatar - Ada je zase tady
29. 6. 2016 07:23
Re: rendlíky budou mít problém
TDI v Eropě problém nemá, strýčku.
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2016 07:51
Re: rendlíky budou mít problém
V reálnym provozu sakra jo = deset autobusů Euro6 vypustí stejný exhalace jako jedno Dieselgate TDI :-!

Že si to viníci uměj ošéfovat u politiků je něco jinýho = to má ale na reálný exhalace bohužel nulovej vliv :-|
29. 6. 2016 11:50
Re: rendlíky budou mít problém
Na papiery nemá problém nikto :-! , v reále takmer všetci >:D >:D, resp. zrejme všetky mtory bez scr :-!
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2016 13:45
Re: rendlíky budou mít problém
Jj drahý SCR je cesta = ešte změnit způsob emisí osobních vozů a sjednotit ho s mnohem reĺlnějším kterej funguje u autobusů a nákladních vozu a je to

Diesly v osobácích v tu chvíli končí >:-[]
Avatar - WinDiesel
29. 6. 2016 09:55
Re: rendlíky budou mít problém
Ádo vidím že Tvoje pitomost někdy galakticky ulítává. V žertu se tomu říká s vaničkou vylít dítě......
Avatar - 1975ak
29. 6. 2016 19:00
Měření
Měřit tak jako se měřilo dříve, tj,,, při 90/ 130 km/h a při městském cyklu.
ˇZádné měření v laboratoři při kolech postavených na špalky.....
Rozbalit vlákno
0