se mi C3 líbí (když pominu tu děsivou kombinaci barev v interiéru a červené prvky na karoserii). V této velikosti a provedení ten extravagantní styl dává větší smysl, než u zmiňované C4 Cactus.
C3 se mi líbí, je dostatečně roztomilá, aby neztratila dámskou klinetelu a zároveň bych se v ní rozhodně nestyděl jezdit.
Co mě dostává je rozmach šmíráctví. Vestavěná kamera pro všechny? Jako důkazní materiál možná částečně vypovídající (z pohledu řidiče natáčejícího může situace vypadat jinak než real), ale že bych byl nadšený z faktu, že mě každý citroeňák natáčí?
nielen že je pekný, ale takto má vyzerať citrón, to je dôvod na kúpu. A v niektorých farebných verziách môže vyzerať aj chlapácky. Normálne nemám ani jednu výtku.
Citroen se nachází v období kdy trpí zastaralostí nabízených modelů - vyjma Picasa a právě Cactusu - a toto by mohlo hodně pomoc.
Cactus se mi líbí - a hodně - ale bohužel je na můj vkus příliš SUV a to je kategorie aut, s jejichž existencí se asi nikdy nesmířím - respektive s jejich smyslem existence.
Cactus byl sice ještě rozumný - není to přefouklá obluda i světlá výška je rozumná - ale pořád SUV.
Zato tato C3 - tleskám Citroenu za odvahu dělat rozpoznatelná auta. Víc takových! :yes:
Když to máš jako druhé auto v rodině, celé to podle mě funguje trochu jinak. Vědomí, že můžeš, ale nemusíš vzít tuto kabelku tě osvobozuje od pocitů, že do takového auta nepatříš. Nicméně tato III.generace mě už nijak přehnaně dámská nepřijde a funguje napohled jako unisex design. ;-)
Před pár lety mi přijel na jednání šéf velkéh automotive společnosti se svými +190cm v Nissanu Micra CC. Dostal ho ve Vídni na letišti coby náhradu za nabourané auto střední třídy, které mu asistentka rezervovala. :-)
velmi prijemne a napadito na mna z tychto foto C3 posobi..... v pripade maleho viac menej mestskeho auta je to ale velke plus.... tu sa nejake sede mysky davno nenosia .. naopak v hre je styl a originalita ... pochvala za stylove svetla... pekny bocny profil aj celkovu podarenu vizaz... uz to neposobi tak vajcoidne a vymaknuto ako tie starsie kusky .. ale ma to aj normalnu kapotu a celkovo ostrejsie rysy :yes:
teda co na to povedat takto narychlo.... som velmi prijemne prekvapeny ako na tomto C3 funguje tento zdvojeny kukuc ... je to o 100 percent lepsie prevedene ako to co vidim na cactuse... aj zadne svetla... o dekadu je to inde ako cactus.... interier takisto... hlavne pochvala za klasicke budiky... a celkovo velmi vzhladnu palubovku s rovnym vrchom ... nechcem prepadat euforii ale pre mna asi najkrajsi citroen za poslednych ozaj par dlhych rokov.... a navyse to ozaj vyzera ako citroen... ma to v sebe ten potrebny kusok extravagancie ale gyc tu uz necitit..... snad sa citroen uz nasiel.. tadial by mohla ist cesta... vazne moc pekny kusok... a mozno mi aj zamiesal kartami... ale ak bude treba tak si C3 urcite v buducnosti rad omrknem ... zatial som teda velmi prijemne prekvapeny... ;-)
tak prohlášení Fordu jsem četl... je poněkud hysterické a je v přímé úměře se zneužitím ekonomického oslabení Evropy po Brexitu. Čili za tím hledej spíše takové populistické strašení momentálně oslabené Evropy, od níž se očekávají ústupky ve všech oblastech byrokratického a zákonodárného života - čili i úlevy v oblasti ekonorem. A nejlépe je v takové situaci postrašit naštvané a dezorientované občany, že si nebudou moci dovolit automobil.
Co se týká srovnání s MINI... a není to jedno? Jako celek to MINI rozhodně nepřipomíná. A motory? Vždyť je to auto do města (a francouzská města jsou fakt velkoměsta)...
Verím, že súdružkám manželkám sa to bude páčiť, tam nemám pochýb o úspechu. Nie všetky manželky chcú veľké SUV ;-) a toto je malé, milé a farebné, to je základ.
Cactus bych mezi SUV neřadil. Možná tak díky oplastování a těm duchnám na bocích chce působit, ale SUV to není. je to crossover všeho možného, ale SUV nikoli.
No šance pro V6 i se všemi těmi restrikcemi by byla. Akorát by se do válců místo dehtu nebo benzinu musela vstřikovat elektřina........ >:D (Myslím, že si to vstřikování elektřiny dám patentovat... ;-)) V6 na elektřinu s turbem.... >:D
Nemám žádnou delší zkušenost (pouze cca 3000 km s poslední C5 - bez problémů), čili musím zůstat pouze u hodnocení designu. Ale když čtu zamýšlené motorizace a vezmu v úvahu i informace o poruchovosti napříč internetem, tak by to nemuselo být až tak strašné.
suhlas.. toto bude trefa... presne takyto citroen chcem vidiet... ma to napaditost originalnost... je to ale aj prakticke bez zbytocnych somarin ...
moc mu seknu aj tie citroenacke disky.... tie dozaista moc pomozu ale ktoremu autu znackove elektrony nepomozu ze jo .... co ma ale najviac dostalo je bocny profil.... a interier.. pri kusku optimistickeho pohladu to moze byt nakoniec aj pekne sportovo posobiace male mestske zihadlo s ohromnym stylom a sarmom :yes:
ano presne tak....vedla krasnej C3 uz C4 cactus nedava zmysel... ale to vobec nevadi... lebo citroen tu ma predsa C4 .... a ja verim ze ked pride uz nova nova C4 tak pojde po vzore tejto C3 ... a lowendovo orientovany cactus ktoreho proporcie aj vizaz aj interier je dikutabilny moze kludne skoncit... ;-)
Original?! Vzdyt je to jasn ainspirace v MINI! Cerne oramovane blatniky, narazniky a podbehy, ktere zjemnuji nafouklou karoserii - to je presne podle MINI. Stejne tak obejemna a prifoukla prid. Podobnou cestou se dal Fiat a dalsi. MINI je velmi uspesne a tak se ho snazi dalsi automobilky kopirovat. Motory - kapitola sama pro sebe - to uz snad ani nejsou sekacky na travu! Ford dnes prohlasil, ze zvazuje ukonceni vyroby pro EU, protoze ekologicka omezeni uz budou presprilis nakladna a tudiz auta pro stredni a nizsi prijmove skupiny stala hure prodejna. S tim nelze nez plne souhlasit.
Ony ty auta si nejsou sobě rovny. Prémie a neprémie, motory, podvozky, výbavy a jak píšeš, v neposlední řadě také ceny.
Jen mi u Miníka vadí ty obrovské přední a vlastně i mohutnější zadní světlomety a jak je vidět, dá se to zmáknout i trochu jinak a pro mě vzhledově lépe.
V dobe, ked dizajneri vsemozne odlahcuju masivnu zadnu cast (zvacsa C-stlpik) vselijakymi predelmi (jj, nie na kazde auto sa da narvat 20" disk) tak Citron si pride s prednou castou, ktora je v tejto bielej opticky ako tank...velmi masivna na take male auto. Inak pekne, ale bude vela zalezat na kombinacii farieb a vybav.
...možná až příliš moc kaktus ;-) Ne že by to C3 zkrátka nesedlo, ale mizí tím vyjímečnost C4Cactus a já se tak trochu ptám proč bych měl volit kompromistní C4C, když se zdá, že C3 bude mít vše co na C4C prokaučovali ve víru být jiný za každou cenu.
Každopádně C3 :yes::yes::yes: V základu to sice určitě taková hitparáda nebude, ale co už. Dnešní modely jsou o individualizaci, za které automobilka dokáže ze zákazníka vytáhnout právě ty nejvýnosnější káčátka...
A jseš si tím jistej, že nesmí? V Rakousku je zakázáno fotit nebo natáčet na veřejném prostranství? Pokud tomu tak je (příznám se, že o tom slyším prvně), tak nějak nechápu podstatu... A párkrát jsem tam jel a vždy s blikajícím GoPrem (umístěným těsně pod střechou) a nebyl problém.
Jiná věc je, když jí nějaký de+ent umístí na střed čelního skla a nemá výhled, ale toto se řeší i u navigací asi ve všech státech...
zhodou okolnosti aj prave testovana i3 ma hodne masivny predok ... male a coraz vyssie posadene svetla a vysoke predky su mozno aj preto aby sa zaistila co mozno najlepsia ochrana chodcov... kazdopadne nejedno male auto ma uz hodne masivny predok dnes a velku masu plechu nad prednymi kolesami ... fabiu nevynimajuc... a tato C3 vyzera ozaj pekne... biela auto opticky este zvacsuje a posobi objemnejsie ale v takej cervenej bude C3 vizualne dokonala :yes:
Jak to s tou kamerou bude při cestě do některých států, např. do Rakouska, kde nesmí být takováto kamera namontovaná. Takové které běžně používáme musíme tam sundavat, jinak hrozí tvrdý postih.
... a vsimni si ze na rodiel od cactusu tu uz nemas ani ziadny nevzhladny lacny displej miesto budikov... a ked pride facelift cactusu... vobec by ma neprekvapilo keby nakupoval v interieri zrovna u tejto C3ky... ;-)
touto novou C3 akoby citroen uz konecne namiesal tie spravne ingredience potrebne pre uspech... akoby uz konecne pochopili co je k vyraznejsiemu uspechu potrebne a uz sa s tym tentokrat nastastie nebabrali ... a postavili ozaj dostojne male auto na ake tato znacka uz davno mala :yes: ... tentokrat klobuk dole... lebo toto bude velka trefa :yes:
farebne prvky tu podla mna nie su kvoli zachrane vzhladu ;-) ... a iste bude aj verzia ktora nema 3 farby ... lenze ofiko fotky nejakej "beznejsej" verzie asi nepridu hned.... automobilky zvacsa ako prve ukazu nejaku tu vysperkovanu verziu a na paradnych elektronoch ... mozes si porovnat bocny profil corsy yarisu alebo fabie s tymto C3 a sam uvidis ze na tom C3 nie je vedla sucasnej triednej konkurencie dizajnovo vobec zle... a naopak.. na mna posobi az drzo chlapsky a konecne ma gule.. :yes: .. v nejakej ostrejsej cervenej to bude zaroven aj triedny elegan c.1 ... :yes:
ale to aj do fordu ecosport... sandera a dalsich novych vozov ....
ma to peknu robustnu prednu cast pritom ale s celkom rovnou jasne definovanou kapotou ..... potom je tam take odlahcujuce bocne vykrojenie vdaka comu je to bocne presklenie nakoniec pomerne slusne ... zaroven to vykrojenie pekne aj odlahcuje bok auta a dava linkam zaujimavy sarm... auto vo vysledku posobi robustne ale zaroven vzdusne a hodne prakticky... tentokrat dizajn neprepadol len exotike a stylu ale aj praktickosti... citit to z kazdeho detailu a to aj v interieri.. tak sa to ma robit... citroen zda sa konecne oziva a nachadza svoju pravu tvar :yes:
No sláva! Jejich řeči při představování Cactusu, že je posádka vlastně ani nepotřebuje, byly fakt trapné (to samé platí také o děleném zadním sedadle a otáčkoměru). Alespoň, že se citroënovský marketing poučil:-!
No je třeba Citroënu uznat, že nová C3 se rozhodně netváří nudně. Jen bych se musel vyrovnat s nevyváženým bočním profilem - příď je ve srouvnání se zbytkem karoserie strašně vysoká a mohutná. Naopak přístrojová deska vypadá o level lépe, než ta hrůza v Cactusu. Jestlipak nové C3 "dopřáli" stahovací okna i v zadních dveřích? :-!
U mňa je to presne naopak: základ považujem za neveľmi vzhľadný a zachraňovať to musia farebné prvky karosérie či výrazné lemy blatníkov, ktoré odpútavajú pozornosť od podstaty. V jednej farbe to bude oveľa fádnejšie a hlavne tlstejšie.
Tiež neviem prísť na chuť prednej časti (nielen tohto, ale všetkých nových Citroenov) so svetlami naskladanými v troch poschodiach. Tieto majú najmä maskovať až absurdne vysokú prednú časť (predstavte si predok v jednej farbe s jednými klasickými svetlometmi, tam by bola vidieť tá masa plechu vpredu).
Každopádne uznávam, že je to iné, originálne a v premávke to bude určitým osviežením.
No pozor, jurajosa si ako diskutéra vážim, urážky na jeho adresu nie sú namieste. To, že s ním v konkrétnom prípade nesúhlasím neznamená, že sa s ním nebudem baviť.
navonok sice XV posobi hatchbackovito ale v podstate je to uz SUVecko... so svetlostou vyse 20 centi by som ho kludne zaradil medzi seriozne SUV .... :-)
Že si vôbec jeho bľabotanie všímaš... Však to teľa nie je schopné napísať jednu ucelenú myšlienku v čitateľnej vete s veľkým písmenom na začiatku a bodkou na koni, absenciu interpunkčných znamienok ani nepočítam.
Čítaj s porozumením: základ ako základné línie karosérie, bez farebných serepetičiek. Ale keď už hovoríš o základe v zmysle výbavy, myslíš, že to trojfarebné prevedenie bude vo všetkých modeloch? ;-)