Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Citroën C3: Staré jméno a nový styl

Třetí generace Citroënu C3 na své předky navazuje jménem a částečně i technikou, ale v případě designu jde vlastní cestou.
Zpět na článek
29. 6. 2016 10:04
29. 6. 2016 10:05
29. 6. 2016 10:26
29. 6. 2016 10:33
29. 6. 2016 10:45
29. 6. 2016 11:54
29. 6. 2016 12:00
29. 6. 2016 12:17
29. 6. 2016 12:54
29. 6. 2016 12:46
29. 6. 2016 12:58
29. 6. 2016 13:24
29. 6. 2016 13:01
29. 6. 2016 13:10
29. 6. 2016 13:22
29. 6. 2016 17:07
29. 6. 2016 23:20
29. 6. 2016 14:29
29. 6. 2016 14:45
neregistrovaný "SR20"
29. 6. 2016 09:52
k mému vlastnímu údivu..
se mi C3 líbí (když pominu tu děsivou kombinaci barev v interiéru a červené prvky na karoserii). V této velikosti a provedení ten extravagantní styl dává větší smysl, než u zmiňované C4 Cactus.
Rozbalit vlákno
18
Avatar - iudex
29. 6. 2016 10:06
Re: k mému vlastnímu údivu..
U mňa je to presne naopak: základ považujem za neveľmi vzhľadný a zachraňovať to musia farebné prvky karosérie či výrazné lemy blatníkov, ktoré odpútavajú pozornosť od podstaty. V jednej farbe to bude oveľa fádnejšie a hlavne tlstejšie.
Tiež neviem prísť na chuť prednej časti (nielen tohto, ale všetkých nových Citroenov) so svetlami naskladanými v troch poschodiach. Tieto majú najmä maskovať až absurdne vysokú prednú časť (predstavte si predok v jednej farbe s jednými klasickými svetlometmi, tam by bola vidieť tá masa plechu vpredu).
Každopádne uznávam, že je to iné, originálne a v premávke to bude určitým osviežením.
29. 6. 2016 10:14
Re: k mému vlastnímu údivu..
taktak... je to originální. Někomu se líbit bude, někomu ne... a to je dobře
Avatar - Magister
29. 6. 2016 10:19
Re: k mému vlastnímu údivu..
Souhlas. Cactus se mi nelíbil. Tohle vypadá podstatné lépe. Vidím jen jednu mouchu a tou je francouzská "kvalita".... od auta po servis.
29. 6. 2016 10:23
Re: k mému vlastnímu údivu..
Nemám žádnou delší zkušenost (pouze cca 3000 km s poslední C5 - bez problémů), čili musím zůstat pouze u hodnocení designu. Ale když čtu zamýšlené motorizace a vezmu v úvahu i informace o poruchovosti napříč internetem, tak by to nemuselo být až tak strašné.
Avatar - speedfred
29. 6. 2016 12:48
Re: k mému vlastnímu údivu..
Osobná skúsenosť,či si iba počul/čítal ?
29. 6. 2016 12:57
Re: k mému vlastnímu údivu..
Hovoril to susedovho brata ženy sestrinho švagra bratrancovej mamy kolegu bratov kamarát. ;-)
29. 6. 2016 13:38
Re: k mému vlastnímu údivu..
Original?! Vzdyt je to jasn ainspirace v MINI! Cerne oramovane blatniky, narazniky a podbehy, ktere zjemnuji nafouklou karoserii - to je presne podle MINI. Stejne tak obejemna a prifoukla prid. Podobnou cestou se dal Fiat a dalsi. MINI je velmi uspesne a tak se ho snazi dalsi automobilky kopirovat. Motory - kapitola sama pro sebe - to uz snad ani nejsou sekacky na travu! Ford dnes prohlasil, ze zvazuje ukonceni vyroby pro EU, protoze ekologicka omezeni uz budou presprilis nakladna a tudiz auta pro stredni a nizsi prijmove skupiny stala hure prodejna. S tim nelze nez plne souhlasit.
29. 6. 2016 13:47
Re: k mému vlastnímu údivu..
tak prohlášení Fordu jsem četl... je poněkud hysterické a je v přímé úměře se zneužitím ekonomického oslabení Evropy po Brexitu. Čili za tím hledej spíše takové populistické strašení momentálně oslabené Evropy, od níž se očekávají ústupky ve všech oblastech byrokratického a zákonodárného života - čili i úlevy v oblasti ekonorem. A nejlépe je v takové situaci postrašit naštvané a dezorientované občany, že si nebudou moci dovolit automobil.
Co se týká srovnání s MINI... a není to jedno? Jako celek to MINI rozhodně nepřipomíná. A motory? Vždyť je to auto do města (a francouzská města jsou fakt velkoměsta)...
29. 6. 2016 14:57
Re: k mému vlastnímu údivu..
Táto trieda mala vždy motory podobného objemu a výkonu. 1,2 turbo je dokonca nadpriemerný. Predchodca Saxo mal aj liter.
29. 6. 2016 18:00
Re: k mému vlastnímu údivu..
Bude mať aj 1.0 PureTech motor. [odkaz]
Avatar - 3_diamanty
29. 6. 2016 10:50
Re: k mému vlastnímu údivu..
farebne prvky tu podla mna nie su kvoli zachrane vzhladu ;-) ... a iste bude aj verzia ktora nema 3 farby ... lenze ofiko fotky nejakej "beznejsej" verzie asi nepridu hned.... automobilky zvacsa ako prve ukazu nejaku tu vysperkovanu verziu a na paradnych elektronoch ... mozes si porovnat bocny profil corsy yarisu alebo fabie s tymto C3 a sam uvidis ze na tom C3 nie je vedla sucasnej triednej konkurencie dizajnovo vobec zle... a naopak.. na mna posobi az drzo chlapsky a konecne ma gule.. :yes: .. v nejakej ostrejsej cervenej to bude zaroven aj triedny elegan c.1 ... :yes:
Avatar - jurajos
29. 6. 2016 11:28
Re: k mému vlastnímu údivu..
Kde by sa dal ten "základ" vidieť?
Avatar - iudex
29. 6. 2016 14:59
Re: k mému vlastnímu údivu..
Čítaj s porozumením: základ ako základné línie karosérie, bez farebných serepetičiek. Ale keď už hovoríš o základe v zmysle výbavy, myslíš, že to trojfarebné prevedenie bude vo všetkých modeloch? ;-)
Re: k mému vlastnímu údivu..
Že si vôbec jeho bľabotanie všímaš... Však to teľa nie je schopné napísať jednu ucelenú myšlienku v čitateľnej vete s veľkým písmenom na začiatku a bodkou na koni, absenciu interpunkčných znamienok ani nepočítam.
29. 6. 2016 21:16
Re: k mému vlastnímu údivu..
Francouzkej dizajn je proste paradni..at Renault nebo PSA.A kvalita je v poho..tech aut jezdi miliony:-)
29. 6. 2016 21:43
Re: k mému vlastnímu údivu..
Redigujem: "... a bodkou na konci. Absenciu interpunkčných znamienok ani nepočítam." ;-)
Avatar - iudex
30. 6. 2016 10:58
Re: k mému vlastnímu údivu..
No pozor, jurajosa si ako diskutéra vážim, urážky na jeho adresu nie sú namieste. To, že s ním v konkrétnom prípade nesúhlasím neznamená, že sa s ním nebudem baviť.
Avatar - iudex
30. 6. 2016 10:59
Re: k mému vlastnímu údivu..
Medzičasom v ďalších článkoch o C3. V základe nebude airbump, tri farby, plastové lemy blatníkov atď.
29. 6. 2016 10:02
Skvěle dvojitý šípe!
C3 se mi líbí, je dostatečně roztomilá, aby neztratila dámskou klinetelu a zároveň bych se v ní rozhodně nestyděl jezdit.

Co mě dostává je rozmach šmíráctví. Vestavěná kamera pro všechny? Jako důkazní materiál možná částečně vypovídající (z pohledu řidiče natáčejícího může situace vypadat jinak než real), ale že bych byl nadšený z faktu, že mě každý citroeňák natáčí?

To si nechte a s C3 fofrem na trh!
Rozbalit vlákno
9
Avatar - iudex
29. 6. 2016 10:08
Re: Skvěle dvojitý šípe!
No neviem, či by si nemal určitý vnútorný problém vystúpiť z takejto prezdobenej dámskej kabelky. A to by ani nemuseli byť obchodní partneri. >:-[]
29. 6. 2016 11:02
Re: Skvěle dvojitý šípe!
Když to máš jako druhé auto v rodině, celé to podle mě funguje trochu jinak. Vědomí, že můžeš, ale nemusíš vzít tuto kabelku tě osvobozuje od pocitů, že do takového auta nepatříš. Nicméně tato III.generace mě už nijak přehnaně dámská nepřijde a funguje napohled jako unisex design. ;-)

Před pár lety mi přijel na jednání šéf velkéh automotive společnosti se svými +190cm v Nissanu Micra CC. Dostal ho ve Vídni na letišti coby náhradu za nabourané auto střední třídy, které mu asistentka rezervovala. :-)
Avatar - speedfred
29. 6. 2016 12:35
Re: Skvěle dvojitý šípe!
nebola tá Micra ešte aj ružová?? :-)
29. 6. 2016 13:23
Re: Skvěle dvojitý šípe!
Měla takovou šedou nebo měděnou metalízu ;-)
Avatar - 3_diamanty
29. 6. 2016 10:17
Re: Skvěle dvojitý šípe!
suhlas.. toto bude trefa... presne takyto citroen chcem vidiet... ma to napaditost originalnost... je to ale aj prakticke bez zbytocnych somarin ...

moc mu seknu aj tie citroenacke disky.... tie dozaista moc pomozu ale ktoremu autu znackove elektrony nepomozu ze jo .... co ma ale najviac dostalo je bocny profil.... a interier.. pri kusku optimistickeho pohladu to moze byt nakoniec aj pekne sportovo posobiace male mestske zihadlo s ohromnym stylom a sarmom :yes:
Avatar - praděda7
29. 6. 2016 10:31
Re: Skvěle dvojitý šípe!
Hezká. Já bych ji pro soudružku manželku i bral. Na ježdění ráno pro rohlíky ideál... ;-)
Avatar - iudex
29. 6. 2016 10:33
Re: Skvěle dvojitý šípe!
Verím, že súdružkám manželkám sa to bude páčiť, tam nemám pochýb o úspechu. Nie všetky manželky chcú veľké SUV ;-) a toto je malé, milé a farebné, to je základ.
29. 6. 2016 21:49
Re: Skvěle dvojitý šípe!
Ešteže tak. Niektoré ti pre rožky nepôjdu, ani keď im kúpiš Mercedes. A ešte budeš musieť byť rád. ;-)
Avatar - praděda7
29. 6. 2016 23:17
Re: Skvěle dvojitý šípe!
Pro rohlíky jezdím já. Soudružka manželka rohlíky nejí. Ale auto mi půjčí, no problem. ;-)
29. 6. 2016 10:04
WOW!
Teď už mi trochu ztrácí smysl c4 cactus.

Nejde jinak....klobouk dolů. :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
29. 6. 2016 10:05
podarene
velmi prijemne a napadito na mna z tychto foto C3 posobi..... v pripade maleho viac menej mestskeho auta je to ale velke plus.... tu sa nejake sede mysky davno nenosia .. naopak v hre je styl a originalita ... pochvala za stylove svetla... pekny bocny profil aj celkovu podarenu vizaz... uz to neposobi tak vajcoidne a vymaknuto ako tie starsie kusky .. ale ma to aj normalnu kapotu a celkovo ostrejsie rysy :yes:

teda co na to povedat takto narychlo.... som velmi prijemne prekvapeny ako na tomto C3 funguje tento zdvojeny kukuc ... je to o 100 percent lepsie prevedene ako to co vidim na cactuse... aj zadne svetla... o dekadu je to inde ako cactus.... interier takisto... hlavne pochvala za klasicke budiky... a celkovo velmi vzhladnu palubovku s rovnym vrchom ... nechcem prepadat euforii ale pre mna asi najkrajsi citroen za poslednych ozaj par dlhych rokov.... a navyse to ozaj vyzera ako citroen... ma to v sebe ten potrebny kusok extravagancie ale gyc tu uz necitit..... snad sa citroen uz nasiel.. tadial by mohla ist cesta... vazne moc pekny kusok... a mozno mi aj zamiesal kartami... ale ak bude treba tak si C3 urcite v buducnosti rad omrknem ... zatial som teda velmi prijemne prekvapeny... ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - praděda7
29. 6. 2016 10:26
Motor
Do toho motorového prostoru by se na výšku vlezla i V6... ;-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
29. 6. 2016 10:33
Re: Motor
ale to aj do fordu ecosport... sandera a dalsich novych vozov ....

ma to peknu robustnu prednu cast pritom ale s celkom rovnou jasne definovanou kapotou ..... potom je tam take odlahcujuce bocne vykrojenie vdaka comu je to bocne presklenie nakoniec pomerne slusne ... zaroven to vykrojenie pekne aj odlahcuje bok auta a dava linkam zaujimavy sarm... auto vo vysledku posobi robustne ale zaroven vzdusne a hodne prakticky... tentokrat dizajn neprepadol len exotike a stylu ale aj praktickosti... citit to z kazdeho detailu a to aj v interieri.. tak sa to ma robit... citroen zda sa konecne oziva a nachadza svoju pravu tvar :yes:
Avatar - praděda7
29. 6. 2016 10:45
Re: Motor
No šance pro V6 i se všemi těmi restrikcemi by byla. Akorát by se do válců místo dehtu nebo benzinu musela vstřikovat elektřina........ >:D (Myslím, že si to vstřikování elektřiny dám patentovat... ;-)) V6 na elektřinu s turbem.... >:D
29. 6. 2016 11:06
Šťavaný kousek
No je třeba Citroënu uznat, že nová C3 se rozhodně netváří nudně. Jen bych se musel vyrovnat s nevyváženým bočním profilem - příď je ve srouvnání se zbytkem karoserie strašně vysoká a mohutná. Naopak přístrojová deska vypadá o level lépe, než ta hrůza v Cactusu. Jestlipak nové C3 "dopřáli" stahovací okna i v zadních dveřích? :-!
Rozbalit vlákno
3
29. 6. 2016 11:12
Re: Šťavaný kousek
Jsou tam:

[odkaz]
29. 6. 2016 11:29
Re: Šťavaný kousek
No sláva! Jejich řeči při představování Cactusu, že je posádka vlastně ani nepotřebuje, byly fakt trapné (to samé platí také o děleném zadním sedadle a otáčkoměru). Alespoň, že se citroënovský marketing poučil:-!
Avatar - 3_diamanty
29. 6. 2016 11:33
Re: Šťavaný kousek
... a vsimni si ze na rodiel od cactusu tu uz nemas ani ziadny nevzhladny lacny displej miesto budikov... a ked pride facelift cactusu... vobec by ma neprekvapilo keby nakupoval v interieri zrovna u tejto C3ky... ;-)

touto novou C3 akoby citroen uz konecne namiesal tie spravne ingredience potrebne pre uspech... akoby uz konecne pochopili co je k vyraznejsiemu uspechu potrebne a uz sa s tym tentokrat nastastie nebabrali ... a postavili ozaj dostojne male auto na ake tato znacka uz davno mala :yes: ... tentokrat klobuk dole... lebo toto bude velka trefa :yes:
29. 6. 2016 11:54
pecka
nielen že je pekný, ale takto má vyzerať citrón, to je dôvod na kúpu. A v niektorých farebných verziách môže vyzerať aj chlapácky. Normálne nemám ani jednu výtku.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - AUDIRS6
29. 6. 2016 12:00
Hehe...
Takze marišu už legalizovali aj vo Francúzsku ? >:D
Alebo ju dostali na predpis vsetci dizajneri Citronu ? >:D >:D >:D >:D

Ved ja nic, len som si prisiel nazbierat par :no: >:-[]
Rozbalit vlákno
0
29. 6. 2016 12:02
Už se těším na C3 picasso,
asi stárnu
Rozbalit vlákno
2
Avatar - LuCZiano
29. 6. 2016 12:52
Re: Už se těším na C3 picasso,
Přesně tohle jsem si říkal... za cca rok a půl budu měnit auto a C3 picasso bude horký kandidát...

Jinak tenhle citronek vypadá skvěle. Klobouk dolů. Už C4 Cactus mě zaujala, ale tohle šlo mnohem dál.

Držím PSA palce, jak nová 3008, tak tahle nová C3 dávají tušit, že se nadechují k zajímavé ofenzívě na zákazníky.
29. 6. 2016 14:24
Re: Už se těším na C3 picasso,
A je vůbec potvrzen příchod nové generace C3 picasso, resp nebude z toho místo MPV nějaký crossover typu P2008 ?
Avatar - sargis
29. 6. 2016 12:17
hm
V dobe, ked dizajneri vsemozne odlahcuju masivnu zadnu cast (zvacsa C-stlpik) vselijakymi predelmi (jj, nie na kazde auto sa da narvat 20" disk) tak Citron si pride s prednou castou, ktora je v tejto bielej opticky ako tank...velmi masivna na take male auto. Inak pekne, ale bude vela zalezat na kombinacii farieb a vybav.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
29. 6. 2016 12:54
Re: hm
zhodou okolnosti aj prave testovana i3 ma hodne masivny predok ... male a coraz vyssie posadene svetla a vysoke predky su mozno aj preto aby sa zaistila co mozno najlepsia ochrana chodcov... kazdopadne nejedno male auto ma uz hodne masivny predok dnes a velku masu plechu nad prednymi kolesami ... fabiu nevynimajuc... a tato C3 vyzera ozaj pekne... biela auto opticky este zvacsuje a posobi objemnejsie ale v takej cervenej bude C3 vizualne dokonala :yes:
29. 6. 2016 12:46
kamera
Jak to s tou kamerou bude při cestě do některých států, např. do Rakouska, kde nesmí být takováto kamera namontovaná. Takové které běžně používáme musíme tam sundavat, jinak hrozí tvrdý postih.
Rozbalit vlákno
3
29. 6. 2016 12:58
Re: kamera
A jseš si tím jistej, že nesmí? V Rakousku je zakázáno fotit nebo natáčet na veřejném prostranství? Pokud tomu tak je (příznám se, že o tom slyším prvně), tak nějak nechápu podstatu... A párkrát jsem tam jel a vždy s blikajícím GoPrem (umístěným těsně pod střechou) a nebyl problém.

Jiná věc je, když jí nějaký de+ent umístí na střed čelního skla a nemá výhled, ale toto se řeší i u navigací asi ve všech státech...
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2016 13:18
Re: kamera
Samozřejmě smí = jen to pak nesmíš dát na YouTube apod.
29. 6. 2016 13:24
Re: kamera
Tak v tom máme jasno, jen pro osobní užití ;-) dikes
29. 6. 2016 13:01
Mini
Parádní pokoukání. Co se vzhledu týká, tak se i líbí daleko víc, než aktuální (podotýkám aktuální!!!) Mini.

Samožřejmě co se jízdních vlastností týká atd., tak to bude asi jinde, ale jinak o5 budu velmi rád potkávat C3 na silnicích :-) :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - praděda7
29. 6. 2016 13:10
Re: Mini
Pravda. Ale pozor! Mini je stále kmáni s pořádným motorem. Ano, já vím. Za pořádnou cenu. Ale je... ;-)
29. 6. 2016 13:22
Re: Mini
Přesně, proto jsem psal "co se vzhledu týká".

Ony ty auta si nejsou sobě rovny. Prémie a neprémie, motory, podvozky, výbavy a jak píšeš, v neposlední řadě také ceny.

Jen mi u Miníka vadí ty obrovské přední a vlastně i mohutnější zadní světlomety a jak je vidět, dá se to zmáknout i trochu jinak a pro mě vzhledově lépe.

Velká světla jsou hezká třeba na Morganu [odkaz]
29. 6. 2016 17:07
Re: Mini
Ta světla na Morganu jsou z Mini (myslím že předchozí generace; zjevně ne téhle). ;-)
Avatar - praděda7
29. 6. 2016 23:20
Re: Mini
No jo, ale ty světlomety je jedna s posledních věcí, které dělají Mini retrem... ;-)
A co takhle
přidat ještě nějaké lampičky pod přední sklo (jako Multipla), na A sloupky, zrcátka a na střechu? Určitě by to bylo ještě více "kůlovější"... :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - KANKUNEN
29. 6. 2016 13:38
KONEČNĚ, povedlo se jim odlišit stylem a
ne bizarnostma. Vypadá to výborně.
Rozbalit vlákno
0
29. 6. 2016 14:29
No konečně..
Citroen se nachází v období kdy trpí zastaralostí nabízených modelů - vyjma Picasa a právě Cactusu - a toto by mohlo hodně pomoc.
Cactus se mi líbí - a hodně - ale bohužel je na můj vkus příliš SUV a to je kategorie aut, s jejichž existencí se asi nikdy nesmířím - respektive s jejich smyslem existence.
Cactus byl sice ještě rozumný - není to přefouklá obluda i světlá výška je rozumná - ale pořád SUV.
Zato tato C3 - tleskám Citroenu za odvahu dělat rozpoznatelná auta. Víc takových! :yes:
Rozbalit vlákno
3
29. 6. 2016 14:47
Re: No konečně..
Cactus bych mezi SUV neřadil. Možná tak díky oplastování a těm duchnám na bocích chce působit, ale SUV to není. je to crossover všeho možného, ale SUV nikoli.
Avatar - rohYpnol
29. 6. 2016 18:05
Re: No konečně..
C4C nepůsobí ani špetku jako SUV. Z SUV nemá totiž prakticky nic, snad vyjma oplastování, které ovšem není známkou SUV.

C4C je vyloženě zvýšený klasický 5D HB a pojetím je něco jako Subaru XV. Ovšem přirozeně ve zcela jiné kvalitě.
Avatar - 3_diamanty
29. 6. 2016 23:38
Re: No konečně..
navonok sice XV posobi hatchbackovito ale v podstate je to uz SUVecko... so svetlostou vyse 20 centi by som ho kludne zaradil medzi seriozne SUV .... :-)
neregistrovaný "SR20"
29. 6. 2016 14:45
Pekne
Pekne, vobec nevyzera nudne.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
29. 6. 2016 18:02
Hezká, ale...
...možná až příliš moc kaktus ;-) Ne že by to C3 zkrátka nesedlo, ale mizí tím vyjímečnost C4Cactus a já se tak trochu ptám proč bych měl volit kompromistní C4C, když se zdá, že C3 bude mít vše co na C4C prokaučovali ve víru být jiný za každou cenu.

Každopádně C3 :yes: :yes: :yes: V základu to sice určitě taková hitparáda nebude, ale co už. Dnešní modely jsou o individualizaci, za které automobilka dokáže ze zákazníka vytáhnout právě ty nejvýnosnější káčátka...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
29. 6. 2016 22:30
Re: Hezká, ale...
ano presne tak....vedla krasnej C3 uz C4 cactus nedava zmysel... ale to vobec nevadi... lebo citroen tu ma predsa C4 .... a ja verim ze ked pride uz nova nova C4 tak pojde po vzore tejto C3 ... a lowendovo orientovany cactus ktoreho proporcie aj vizaz aj interier je dikutabilny moze kludne skoncit... ;-)