Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nový Citroën C3 živě z Lyonu: Jedno velké WOW!

76 komentářů

Avatar - dr.biker
dr.biker
Nové koncernové vozy budou určitě opět jen drobně poupravené verze těch nynějších, tedy vzhledově žádná velká změna se určitě konat nebude.
Fabie bude vypadat vedle nové C3 jako krabice od bot, stejně tak působí současné Citigo vedle C1. Problémem malých koncernových vozů je ten, že v chudší výbavě nevypadají zrovna dvakrát moc pěkně, naopak malým francouzských vozům to relativně sluší i v základu. Za mě patří Citroenu za novou C3 :yes:
car
Presne takhle ma vypadat "male" auto..a at je to Peugeot 208,Renault Clio..nebo tahle C3.Co dodat..Vive la France😄
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ma vyzerat moderne stylove male auto v roku 2016.... velka pochvala... krasny stavnaty citron :yes😒br />
a uz teraz som velmi zvedavy na nove polo a ibizu... ako budu vedla C3 posobit... lebo nova fabia vedla C3 v podstate ani nema daleko k veteranu

male auto ma byt svieze napadite ... roztomile a hlavne prakticke ... male auto sa nema vyzorom hrat na velke auto ani posobit sterilne ako konzerva ... a C3ke sa toto vsetko podarilo dosiahnut na jednicku .... k tomu zaujimave farebne kombinavie kasne.... ano... takto to ma v malej triede vyzerat... netvrdim ze tento styl zapasuje luxusnemu autu ale v malej triede je podla mna styl aky ponuka nova C3 doslova ocarujuci a velmi vhodny.... a verim ze bude aj velmi ziaduci u zakaznikov.... dizajn je subjektivny ale uz teraz povazujem novu C3 spomedzi sucasnej konkurencie za jednu z najstylovejsich a najvyrazenjsich osobnosti svojho segmentu :yes: tato C3 je pre mna hadam prekvapko roka... parada :yes:
Avatar - Phoenixx
Phoenixx
Vyzera super! Pekne sa s tym autom pohrali. Oproti starej C3 je to obrovsky skok dopredu.
Avatar - Avanti
Avanti
Musím povedať, že ten celooranžový, bez dvojfarebnej karosérie je pecka! Na prvý pohľad v dvojfarebnej kombinácii sa mi nepáčil, ale v jednej farbe sa to zlepšuje, rozhodne zaujímave auto. Som rád, že sa Citroen v interiéri trochu vrátil do starých čias a nemôžem sa vynadívať na tie gauče, toto sa mi rozhodne páči najviac :yes😒br />
Citroen :yes: :yes: :yes:
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
to vypadá opravdu skvěle. Fabia vedle tohoto bude vypadat jak 10 let stará.
Tímto asi zabili DS3. Kdo by chtěl platit více za stejné.
Sky for everybody
není divu. V daném segmentu opravdu příjemné překvapení. Tohle autíčko "má duši" 😄
Avatar - maxi!
maxi!
dcera je z neho očarená! :-! :-!
Sky for everybody
Je vidět, že jsi ještě mladej a nevíš, čím vším ještě lze udělat milenkám radost...
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Je dobře, že se ne každý snaží pojmout malé auto jako roztomilý ocumlaný bonbonek a máme široký výběr.

Jinak k C3...že by mě nějak chytla za srdce, to bych neřekl, ale určitě lze její design označit za stylový, moderní, progresivní. Využít prvky většího crossoveru je geniální a z C3 to dělá ideál pro mladé individualisty.
Avatar - praděda7
praděda7
Tak já pamatuju, když byla všechna auta bez otáčkoměrů (možná nějaké super sporty je měli). Lidi měli tenkrát dobrý sluch a věděli kdy mají přeřadit... 😉
Avatar - Emel
Emel
Clio je před Hyundai... C3 asi nebude, ale top 10 určitě jo.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Především to má otáčkoměr, což je pro Citroen velký pokrok kupředu.
Avatar - Dinar
Dinar
Tak on se nám tu pogo hlavně snaží nenápadně podsunout, že citroen není konkurecní renaultu, k němu snad DS, ale že na citroen stačí dacie, páč loukost jak loukost. 😄 😉
Avatar - maxi!
maxi!
palcovači su fajn!!!
ja som len napisal, ze dcera je z neho ucarena, a uz mam kopec minusov.
to su fakt asi zakomlexovany chory ludia....
tak oprava- dcera nie je z neho ucarena!
lepsie?! :-!
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
V tom bych ani problém neviděl. Taková (jak se původně avizovalo) nákladově umravněná, velkosériová a uniformní C3 by se taky mohla stát zcela nezajímavým modelem, který by ve třídě hrál třetí housle. Asi je lepší jít na to po francouzsku přes styl (který zakryje případné zkatované kosty). A jaký jiný styl, než osvědčený cactusovský.
Avatar - praděda7
praděda7
Pokud nebyly mechanické na natáčení... >😁
Avatar - Emel
Emel
DS3 bude mít a) výrazně silnější motory než těch 110k a b) jistě lepší materiály.
Sky for everybody
Máš recht... vzpomínám si, že v Peugeotu 205XRD (r.v.1987) jsem měl místo otáčkoměru hodiny...
Avatar - praděda7
praděda7
Tak bacha! Dědek su tady já... 😉
Avatar - pumpkin
pumpkin
Roztomilé vyslovene nemusí byť, ale agresívny vzhľad je pri malom aute dosť na smiech. Teda aspoň ja to tak vnímam.
Arese
Tak když si člověk zvykne na tu superrobustní příď, tak to auto rozhodně má něco do sebe a do B segmentu přináší hodně svěží vítr.
Už z prvních fotek jsou ale zřejmé dva nemilé nedostatky - extrémně široký spodek středového panelu přístrojové desky nechutně utiskuje koleno (a při případné havárii ho může i zbytečně zranit) a nákladová hrana kufru je extrémně vysoká. :-!
Avatar - praděda7
praděda7
Ty hodiny byly pro většinu řidičů užitečnější než nějaký rev-counter... 😉
Paulie88
Škoda, že u nás bude platit Vive la Korea a tenhle skvost se v prodejích malých aut nedostane ani do TOP10 >😁
Sky for everybody
mě se (mimo jiné) líbí puristické budíky... především to má ukazatel teploty chladící kapaliny. Také tlačítka na volantu jsou podle všeho i pro "větší palce". Barevnou kombinaci interiéru bych volil asi jinou, ale sestavení "nápadů" působí vzácně vyrovnaným dojmem. Nezastírám nadšení, ač jsem starej dědek.
Avatar - Emel
Emel
U Citigo to tak je, to potřebuje kola a barvu... ale Up! vypadá dobře i v bílé na plecháčích.
Arese
Uvidíme! 😄
Avatar - Bazalt
Bazalt
Najezdil jsem pár set kilometrů s Cactusem i DS3.
C3 může vypadat jako Cactus ales DC3 to má společnou možná tak tu trojku v názvu. Kdo chce malý crossover vezme C3 kdo malý sporťák tak DC3.
Cactusem jsem vymetal lesní cesty bez povrchu. S DC3 jsem les objel po klikaticích stylem v kterém by šel Cactus na střechu 😉
Sky for everybody
již si nedovolím přemýšlet za tebe... slibuji 😄
Avatar - Emel
Emel
Myslel jsem interiér... je potřeba to brát tak že i DS3 už je zase pár let staré auto.
Sky for everybody
tam bych určité rozčarování pochopil 😄
Avatar - fOE
fOE
Ja to pochopil jako materialy interierove. 😄
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
to je fakt.... ale na druhej strane si cactus svoju vedlajsiu rolu ako pokusny kralik celkom splnil ... 😉 ... a otvoril tym cestu pre tuto uz dotiahnutu a nadhernu C3 :yes:
Avatar - pumpkin
pumpkin
Koncept interiéru sa mi páčil už v C4 Cactus, ale tuto to vyzerá ešte lepšie a prepracovanejšie. Dnes, keď sa mi to trochu uležalo, už nemám problém ani s vysokou prednou maskou. Držím palce. C4 Cactus asi zabíja cena, lebo predaje začínajú po dvoch rokoch už mierne klesať (aspoň teda v porovnaní s 2015).
Avatar - Emel
Emel
Jo, v eRku ale byl.
Nonsens
rozhodne pekné, akurát bude otázka od koľko bude takýto výzor, lebo väčšina nebude mať erbampy, lemy, veľké kolesá a efekt krosu zmizne. Tu ten rozdiel od základu bude výrazný, takže na uliciach najčastejšie uvidíme vcelku bežný citrónik.
Arese
Tak bacha, aby ses nepopíchal! >😁
Arese
Tak to jsi vedle jak ta jedle, jedná se o úplně protilehlé konce B segmentu (Sandero lidovka, C3 podstatně dražší stylovka). :-! Rozdíl v cenách bych šacoval tak na cca 80 tisíc (u základních verzí).
Arese
Přestože jsem letitý Alfista, tak ti bohužel musím dát za pravdu. A Giulietta na tom není po stránce kukuče o nic líp... 😲
Arese
Neviděl bych to tak černě, tenhle Citronek si určitě najde spostu zákazníků(a hlavně zákaznic) i u nás! (Tedy za předpokladu, že to nepodělají přestřelenou cenou). A Kia Rio se v Česku prodává hodně málo a odbyt současné i20 je taky dost slabý! 😄
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Nejde přeci vůbec o to, že by na to C3 šla špatně. Jen si myslím, že dokazuje to, že Citroen to nemá vůbec srovnané. Prostě přijde s "řadovým" C3, které nabídne totéž, jako alternativní C4C, ovšem bez těch přitroublých a zbytečných kompromisů. To mi jako dvakrát smysluplné nepřijde, tedy pokud nechtějí C4C poslat k šípu, no vlastně u Citroenu ke dvěma šípům, že >😁 😉
Avatar - pumpkin
pumpkin
Jak smutné? podľa spodnej mriežky sa teší. >😁
MiTo sa mi nikdy nejak extra nepáčilo, ale vždy keď ho vidím, spomeniem si na jedného otravného diskutéra z Bratislavy, ktorý ho označil za "vyplašenú uhorku". >😁
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
za mna aj modrobiela bude tiez pekna... vidim modrobiely captur v okoli a moc mu to slusi... je to take svieze a neprehliadnutelne ... najma pre mladych istotne atraktivna kombinacia ... :yes😒br />
citroen sa pekne vyhral aj s interierom a tentokrat uz nenechal nic na nahodu... takto sa robi stylove male auto... C3 :yes:
Sky for everybody
nechci mluvit za Emela, ale domnívám se, že myslel materiály použité pro mechanické části.
Avatar - fOE
fOE
Tema materialama si nejsem jisty, ja i ma draha polovicka jsme z zvnitrku DS3 velice rychle vystrizliveli.
Sky for everybody
eRko :yes:
Sky for everybody
No, dokázaly pěkně vysát baterii 😄
Sky for everybody
Rowniez awangarda ... jak cały samochód
Sky for everybody
😄 😉
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Proti C3 nic nelze namítat, je stylově čistá, má jasnou filozofii i identitu. Jenže ji přebrala od C4C a v tom vidím trochu zádrhel.

C4C byl prezentován jako stylový kousek, jako alternativa ke klasice. Jenže teď se nám z klasiky stala alternativa. Takže mám pocit, že Citroen to nemá příliš srovnané. Přišel s řadou DS, na kterou chtěl přehodit stylovost a klasickým Citroenům nechat jen uniformitu a praktičnost. Pak osamostatnil DS úplně.

A místo toho, aby nám představil uniformní velkosériovou C3, které bude vyrábět a prodávat jak housky na krámě, nám předvede C3 naloženou stylem a osobitostí od podlahy po strop...

Víc než kde jinde mě této C3 bude zajímat, jak na tom bude základ a jak dalece půjde její atraktivita dolů. Přeci jen hezky namalovaná upravená děva je sice fajn, ale jestliže si s makeupem smyje i namalovaný "face" a zestárne o 20 let, tak to nebude to pravé ořechové...

V nafocených verzích 100 bodů ze 100, ale zároveň za to je třeba připsat přinejmenším otazník s vykřičníkem 😉 A to nehovořím o tom, co teď s C4C, jehož vyjímečnost právě shořela jak Hus v Kostnici...
Avatar - Dinar
Dinar
rozvinutí stylu cactusu, dotažení některých věcí... prostě fajn. Design je svěží, interier nefrancouzsky nekonfliktní, technika odpovídá třídě, není důvod, aby nová C3 neměla prodejní úspěch. 😄 :yes😒br />
Omyl ovšem vidím v úvahách tvrdících, že po nástupu C3 ostrouhá fabie, v tom je nepochopení, kam to které auto cílí. C3 chce být stylovka, která dokáže oslovit kupce stylovek z řad miniaut jako jsou F500 nebo Adam, z B-segmentu je jí zaměřením na designovou líbivost podobné Clio. Fabia je zaměřena jinak, má naopak oslovit zákazníky toužící po vyšším segmentu, designově je to zmenšení "dospělého" auta, něco jako, chtěl bys golfa a nemáš na něj, kup si fabii, je to to samé, jen o fous menší. Jinými slovy, podle mého si C3 ukousne z prodejního koláče clia nebo těch prcků typu pětistovky víc než z koláče fabie nebo pola. Zajímavá může být také otázka kanibalizace s cactusem. 😉
Avatar - praděda7
praděda7
Jo hezké. Chybí tomu ale výfuk a ten "Airbag" na dveřích tě proti "psí noze" na zadních dveřích asi neochrání... :-!
jam2015
Pumpkin, a čo povieš na také AR MiTo. Predný spojler + maska, ako keby mal letieť na Mars a nad tým nalepené "oči" smutného klauna! Zúfalééé!
[odkaz]
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Já vím, je to jen rýpnutí do Cactusu. Nic víc v tom nehledejte.
Sky for everybody
no jo... tak to nemohu posoudit. C5 otáčkoměr měla a jiné Citroeny jsem nejel... vlastně by mě ani nenapadlo, že jsou auta, která nemají otáčkoměr 😄
Když tak o tom uvažuju, tak jsem auto bez otáčkoměru neřídil...
Avatar - boost.
boost.
ty cały lenochód

>😁
pogo26
Já bych viděl za největšího soupeře Sandero.
peny
Wow, to je ale hnusný.
Avatar - boost.
boost.
Jedno velké WOW! bych spíše napsal o jízdě v Bugatti Chiron, Singeru 911 nebo dalších extra záležitostí, ale k Citroënu C3... Nevim nevim.
Daor32
C3ku som uz videl jazdit v Trnave pri zavode... uplne bez maskovania, ja som myslel, ze sa uz predava 😄
Avatar - pallas
pallas
čo je to DC3?
Avatar - pallas
pallas
v živote som nemal pocit na vracanie z pohľadu na nejaké auto. Ty to nejak veľmi prežívaš.
Avatar - pallas
pallas
Sandero je typickým predstaviteľom kategórie "lacnejšie už sú len bicykle". A C3 do tej kategórie nikdy nepatrila.
Avatar - pallas
pallas
Rohypnol, všimol si si vôbec, že C3 a C4 Cactus sa líšia rozmermi?
Avatar - Well-being
Well-being
displeje a bočního plastového obložení, oboje příliš nízko.
pogo26
Takovou bystrost bych od tebe nečekal. Dneska :yes:
Avatar - Emel
Emel
Jako ve Favoritu 😄 . Nicméně i Š120 otáčkoměr mít mohla. Ta auta paušálně bez otáčkoměru, to muselo být ještě o dost dřív... co si tak vybavuju tak Š1202 ho neměla 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Skoro přesluhující = 7 let :-!
MrWebsky
Zegary OK, ale przewrócone cyfry dookoła, to zły pomysł.
pogo26
Pleteš se ty. Skoro všechny Sandera se prodávají ve verzi Stepway. A až uvidíš ty dvě základní verze C3, tak pochopíš, že Sandero bude nejen cenově přímou konkurencí. Z C3 stejně jako z Cactusu stylovka nebude.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
[odkaz] [odkaz] 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Současná DS3 končí na 210k
Avatar - boost.
boost.
Očividně jsem udělal radost palcovačům. 😄

S milenkami zkušenosti teda nemám, to jest fakt.
Nonsens
ten ťa neochráni proti ničomu, je to len marketing, ale vydarený
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
C3 [odkaz] C1 [odkaz]

Myslim že otáčkoměr nemá jen Cactus
chytrak1
Dokud bude citroen používat tu hroznou masku s odělenými hlavními světlomety, logem doplněným dlouhými lištami umístěným výrazně výš než světla, do té doby u mne bude každý nový citroen vyvolávat nutkání zvracet. to prostě neskousnu. Začalo to zmršením kdysi krásného picassa, pokračovalo příšerou cactus a teď tohle. Už se těším až to bude na c5, pokud nějaká někdy bude.