Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Video: Takhle se řežou zatáčky na Harley-Davidsonu

Všeobecně se má za to, že choppery a cruisery se díky jejich dlouhému rozvoru spolu s vpředu a nízko usazenými stupačkami nedají v zatáčce pořádně položit na koleno.
Zpět na článek
10. 7. 2016 14:55
10. 7. 2016 14:55
Zadnej hardcore
Vse se deje pri dost nizke rychlosti, az na ten highsider nic drsnyho
Rozbalit vlákno
4
10. 7. 2016 16:14
Re: Zadnej hardcore
Za mě teda koule má, vzhledem k tomu, že kromě rukavic a helmy jel prakticky nahej.

Napřed si to někdy na té kovadlině zkus, pak to natoč a potom uvidíme. ;-)

Edit: Pokud o nízké rychlosti hovoříš na základě tachometru kameramana, mám vážné obavy, že je údaj v mílích. Podle RZ na autech to je z Ameriky a nakonec to píšou i v textu. Tak si to vynásob 1,6 ti, pak to zase až tak pomalu není. Nebo si opravdu myslíš, že když dostal toho hajsáče, tak jel +/- 30-40 km/h ? To by tak akorád upad na ztrátu rovnováhy. >:-[]
10. 7. 2016 18:23
Re: Zadnej hardcore
S milema pocitam automaticky a smyk na zadku dostal pod plynem protoze to ma kroutak. To ze na tom musi cvicit souvisi s tim, ze to nemuze nahnout ale jak rikam stacit mu nebyl problem a jediny co te na takovy motorce omezuje je naklon. Mam s tim na gs docela zkusenost, ale na gs jsi tak o pul metru vys, coz neni zrovna vyhoda ;)
A to ze je nahej spis vypovida o IQ
Avatar - CHerokee
10. 7. 2016 19:24
Re: Zadnej hardcore
Nelze přeci srovnávat enduro od BMW s chopperem od Harleye. Tuším, že to je Dyna, ta má podle typu cca kolem 300 - 350 kg bez jezdce. Není na toto vůbec stavěná a je to extrémní jízda s velkým rizikem. Něco o tom vím, sám sedlám Wide Glide. Dotyčný biker ještě na Harleye nedospěl.
11. 7. 2016 12:43
Re: Zadnej hardcore
Jeho GS bude předpokládám R1200. Ještě jsem neviděl, že by to někdo nazval endurem. Ale dá se na tom jezdit překvapivě rychle. Je jen škoda, že se hodně z nich (většina?) pořádně nepodívá do terénu. Pravda, pořád má "jen" cca. 250 kg (kdo by chtěl těžkou motorku), ale zase je to vysoká koza (tedy těžiště je celkem vysoko).

A má pravdu, náklon je limitující. Proto mám rád z podobných strojů (X)Diavel. V případě HD pak můžou limitovat brzdy a podvozek (trochu klišé, ne všechny modely jsou stejně špatné, ale některé jsou z mého pohledu opravdu příšernost; opět něco, čím (X)Diavel netrpí).