Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Evropské Automobily roku: Peugeot 307 (2002)

10 komentářů

Avatar - Machýrek
Machýrek
Zacatek konce peknych Peugeotu :no:
V6last imil
Za mě celkem šla , ale 308 a ta její tlama to ***a
Avatar - LuCZiano
LuCZiano
Je pravda, že ty tlamy co dělaly se moc nepovedly. Ale FL 308, tuším 2011, to docela zachránil. Ty nové masky s LED denním svícením vypadají celkem hezky.
jam2015
Ale ten ovisnutý zadok na SW bol katastrofa.
Avatar - Stejsn
Stejsn
To ne, *** to už příšerný facelift 307.
V6last imil
Na ten jsem zapomněl. Ale zase takový herky
V6last imil
To taky nejsou.
Avatar - O5kar
O5kar
A už sis všiml, kolik značek od té doby prošlo tím, že má vpředu tu velkou tlamu? A, že ta 307 po fejsu vlastně určila automobilkám další směr designu tou integrovanou přídí? A jak se třeba novináři tetelili, když s tím až potom přišlo třeba BMW a jiní. Jinak, když to rozebereš a prohlédneš v celkové konstrukci, to znamená použití hliníku, plastů a řady dalších dílů, tak na to přešli další automobilky až za 5 let. A řadu konstrukčních věcí nemá ta slavná značka, pořád označovaná za naši dodnes. To vím. Porovnávám P 307, P 508 s O2 a O3, které mi rovněž stojí u domu. To čím disponoval Peugeot, toho dosáhla Škoda až s O3. O3 je velmi dobré auto na řízení, ale ten poslední model 307 v provedení executive (max. možná výbava) mi přirostl k srdci.
Avatar - pumpkin
pumpkin
Ako tak pozerám galériu, uvedomil som si, že 307-ku pred fl. som už veľmi dlho nevidel. Kde sú? Už všetky na šrotovisku?

S odstupom času sa mi to auto páči, ale keď prišlo na trh, vnímal som ho ako nepekne prerastený Peugeot 206...No a potom to pokašlali faceliftom. Ten prospel až v prípade 308-ky.
Avatar - Anonym
Anonym
Tu a tam je na silnicích vidím. Ale je pravda, že nejčastěji je lze vidět asi na vrakáči, v autobazaru nebo v servise 😄
Bohužel, Peugeot byl "popraven" nesmyslnými konstrukčními "vychytávkami", které zhoršují spolehlivost a komplikují a prodražují údržbu.
Design je povedený. Opravdu smekám klobouk, jak se designérům povedlo udělat hezký design i přes velmi vysokou karoserii (1510 mm, předchůdce 306 měl 1380 mm) a to i u kombíku. Fiat Stilo mohl jen závidět.
Velmi dobrá byla taky prostornost a nástup na zadní sedačky, i já se svými 188 cm jsem s tím neměl problém (zatímco třeba stará 309ka byla v tomto tragická).