Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Proč by ne...
| 1. 8. 2016 12:10
...pokud změní některé prvky v interiéru (možná všechno)
...pokud vůz (vozy) dostatečně odhluční od nepříjemného zvuku od zadních podběhů
...pokud vůz (vozy) vybaví benzínovým šestiválcem

potom mají šanci
Avatar - Hittman
Proč by ne...
| 1. 8. 2016 12:17
Má Passat v USA v6?
Proč by ne...
| 1. 8. 2016 12:18
To netuším
Proč by ne...
| 1. 8. 2016 12:20
Passat se a US trhu podbizi nizkou cenou, levnejsi nez o tridu mensi Honda Civic a i tak je prakticky neprodejny.
Proč by ne...
| 1. 8. 2016 12:32
Kdyz jde o psani hovadin o VW, tak ty jsi zaruka tech opravdu nejhloupejsich.
Passat v USA startuje na cca 22 tisicich USD, Honda Civic sedan pak na 18 tisicich.
Jestli je 22 mene nez 18, to uz si musis nejak dohledan na googlu sam.
Pro ukojeni tve detske poluce dodam, ze nize nez Civic zacina Jetta - a to na cca 17 tisicich USD.
Proč by ne...
| 1. 8. 2016 12:52
Stejne jako u nas nikdo za "list price" nenakupuje. Navic si tu konecnou cenu jeste jednou spocitej...ty nase mala poluce ;-)
Proč by ne...
| 1. 8. 2016 12:41
Civic má V6??? Nebo je taky jenom s neprodejným motorem? Respektive ještě hůř prodejným, protože nemá ani turbo takže to nejede >:D
Proč by ne...
| 1. 8. 2016 13:04
Srovnej si prodeje Civicu a Passatu.
Proč by ne...
| 1. 8. 2016 13:12
Passat se v USA prodava mizerne, to vi kazdy, no i takovy moula jako ty by mohl proti nemu postavit adekvatni konkurenci, v pripade Hondy je to Accord.
Proč by ne...
| 1. 8. 2016 13:19
Sam Volkswagen svou cenou Passatu vsak chce konkurovat Civicu nez Accordu...a i tak nema cim zaujmout.
Proč by ne...
| 1. 8. 2016 13:25
Jiste, proto Passat startuje cenove o 4000 USD vyse, nez Civic, vid?
Proč by ne...
| 1. 8. 2016 13:44
Zatimco Civic muze prodavat za cenikovou cenu, na Passata ti prodejce na obrovskou slevu. Navic splatky na 5 let s 0% akontaci.
Tam mas ten rozdil.
Proč by ne...
| 1. 8. 2016 14:04
Splatky na 5 let s 0% akontaci - to je nejaka cenova vyhoda?
Proč by ne...
| 1. 8. 2016 14:09
hmm...prochazel jsem si moznosti splatek u obou. Ma pravdu, napsal jsem to z nepozornosti spatne. Volkswagen nabizi splatky na 5 let s 0% navyseinim.
Proč by ne...
| 1. 8. 2016 14:19
To uz je dobrej deal.
Je jasne, ze se soucasnou image se VW podbizet musi, nic jineho mu nezbyva, kdezto Honda je na koni, Civic tam patri k nejprodavanejsim autum, stejne tak Accord, takze na cenu smerem dolu tlacit nemusi.
Avatar - twistedTSD
Proč by ne...
| 1. 8. 2016 18:26
V6 nemá ani Fusion a nejeden z jejich konkurentů.
Avatar - WinDiesel
Proč by ne...
| 1. 8. 2016 12:30
Má motor 2,5 ale nevím jestli je to 4-válec, mám dokonce takový pocit že je to 5-válec.
Proč by ne...
| 1. 8. 2016 14:20
Passat pro USA ma 1,8 TSI 3,6 V6 ;-)
Proč by ne...
| 1. 8. 2016 16:43
2.5 byl 5 valec, ale nahradili ho 1.8 TSI. Daval se do Passatu, Jetty, Golfa i brouka.
Avatar - WinDiesel
Proč by ne...
| 1. 8. 2016 18:22
Čo bolo bolo ale 2,5 Kefalín to znie lepšie nie?
Proč by ne...
| 1. 8. 2016 12:21
Ale mají. Bude to levná značka, v USA se normálně prodávají i maloobjemové motory a nemají problém ani s přeplňováním. Stačí aby to nebyl diesel a VW, který má pošramocené jméno díky dieselgate. A jednoduché úpravy taky nejsou problém.
Proč by ne...
| 1. 8. 2016 12:25
mít šanci ještě neznamená uspět... Záleží na tom, co nabídnou. Americký trh je nevyzpytatelný... koukej na KIA/Hyundai např.
Proč by ne...
| 1. 8. 2016 13:17
no, bacha na to - pro americky trh by skodovka musela silne upravit cenu (smerem dolu) a pripravit modely specialne pro americky trh (placnu: max tri vybavove linie, max tri motory, max dva vybavove pakety - ale tohle vsechno a mnoho dalsiho samozrejme ve skodovce vi). jestli to chteji dovazet z bolehlavy (atp.), tak nevim, jestli tu cenovku dokazou dostatecne ponizit a jestli to chtej montovat v usa, tak to bude beh na dlouhou dobu. kazdopadne bude zajimave to sledovat (pokud se k tomu odhodlaji). uprimne, myslim si, ze logickym krokem v usa by bylo pouzit treba distribucni sit audi a skodu tam prezentovat jako levnou evropskou alternativu k audinam.
Proč by ne...
| 1. 8. 2016 14:52
Levná alternativa k .....Audi, ROFL >:D
Proč by ne...
| 2. 8. 2016 08:15
jiste, hochu. oboji ma ctyri kola a volant a slouzi k prakticky totoznemu ucelu (ted nesrovnavam fabii a q7, abys zase netahal za slovicka) jiste skupine lidi "staci" levnejsi skoda nez audi (nekterym i "musi stacit").
Avatar - WinDiesel
Proč by ne...
| 1. 8. 2016 12:29
Myslíš škrabky a dovybavení všech řad deštníkem?
Proč by ne...
| 1. 8. 2016 12:32
to fakt ne :-)
Avatar - Barrichello
Proč by ne...
| 1. 8. 2016 12:42
>:D >:D >:D

Proč si bude kupovat někdo auto od neznámé značky, z koncernu co podváděl a jehožž sesterská značka se tam za 50 let ještě nikdy pořádně neprosadila. Její nejúspěšnjší model byl ten s kterým tam vstupovali - Brouk >:D
Proč by ne...
| 1. 8. 2016 12:44
Cca před dvaceti lety se u nás říkalo
"Přece si nebudu kupovat Japonce!"
"Proč by si někdo kupoval KIA?"
no.. a dnes je realita taková, jaká je.
Avatar - Barrichello
Proč by ne...
| 1. 8. 2016 12:52
Japonci na to šli metodou přizpůsobení trhu a levných cen. Jestli chce být škoda levnější jak Kia, hyundai, Ford a Chevroelt, můžou to zkusit.
S absencí V6 a a tyipické cenové hladině VW nemaj šanci >:D
Proč by ne...
| 1. 8. 2016 12:56
Škodovka bude muset jít podobnou cestou, to bez debat.
Absencí V6 jsem diskusi v podstatě začal.
Proč by ne...
| 1. 8. 2016 13:24
ja si osobne myslim, ze v6 neni to, co americana opravdu zajima. motory aut jsou snad jedinou "komoditou" na trhu v usa, jejiz zakladnim atributem je zdvihovy objem v litrech (ackoliv 99% amiku si neumi predstavit, co to vlastne ten litr je). no a staci nejaky 3,0 litre motor (a je skoro jedno, koliv to ma valcu) a budou spokojeni. osobne si myslim, ze koncern bud oprasi staricky petivalec 2,5 nebo vsadi na 2,0 turbo (napis tubo v usa take tahne). ale tak uvidime, co bude, pokud vubec k tomu dojde.
Proč by ne...
| 1. 8. 2016 13:36
I to se nakonec může ukázat jako pravda.
[odkaz]
Proč by ne...
| 1. 8. 2016 14:16
To si nemyslim.
Amici sleduji u motoru jen MPG, o objemu jednotky se dovis az nekde v detailech a o vykonu v podstate jen v katalogu v tabulce na konci. Je to hlavne proto, ze dane se tam nepocitaji z objemu, jako se to dementne dela u nas, ale prave z hodnot spotreby, navic spotreba je i zakaznikovym kriteriem. Maji to v tomto amici jednodussi.
Avatar - Barrichello
Proč by ne...
| 1. 8. 2016 14:35
Spotřeba je to halvní a proto 70% pikapů má motor V8. Proč všichni nejezdí s V6 a diesly když koukaj na spotřebu.....

Výkon a objem motorů uvádí aspon us zančky na webu normálně v kolonce performance. Neuvádí se akorát maximálka. U některýžch modelů pak i zrychlení.
Avatar - Barrichello
Proč by ne...
| 1. 8. 2016 14:33
Američani maj cubic inches, takže jim je litr u zádele. Staré ameriky taky maj uváděn objem vždy v cui.

Už si viděl 3-4 litrovej 4válec v moderním autě?
A Kodiak 2,0 turbo bude trhák, do první svolávačky na závady motoru a na zadření z důvodu olejů nevhodných pro us provoz
>:D
Proč by ne...
| 1. 8. 2016 17:15
Ja myslim, ze pokud ten olej budou menit po 5 tisicich, jak je u americkych aut zvykem, tak ten dvoulitr vydrzi...
Avatar - Barrichello
Proč by ne...
| 1. 8. 2016 20:30
A kde bude ten náskok díky technice když to budou měnit po 5ti? BTW po 5 to dneska už nemění ani nové ameriky, tam je to 10-12 tis km
Proč by ne...
| 1. 8. 2016 21:52
Tak rikals, ze to tam zadrou, ted zase hledas nejake naskoky...
Avatar - Barrichello
Proč by ne...
| 1. 8. 2016 23:02
Taky kolik amíků umí jezdit s turbem, že. O dochlazování v životě neslyšeli atd
Proč by ne...
| 2. 8. 2016 14:03
To ani vetsina evropanu a vyrobci s tim musi pocitat.
Proč by ne...
| 1. 8. 2016 16:49
Nejprodavanejsi auto v USA, Toyota Camry, bude od pristi generace taky s dvoulitrovym turbem misto 3.6 V6. Myslim, ze vetsina americanu to u normalnich aut bohuzel neresi, naopak jeste vita turbomotory, protoze se daji nacipovat. Jinak VW nahradili 2.5 petivalec 1.8 TSI, stary vysmivany dvoulitr 85kW 1.4 TSI, Ford nabizi 1.0, 1.5 a 2.0 ecoboosty, GM ma preplnovany 1.5 i ve stredne velkem Malibu... I v americe se uz downsizuje.
Proč by ne...
| 1. 8. 2016 12:56
Když značka vstupuje na trh tak obvykle jaksi neznámá logicky je a s tímto rizikem se počítá. Nikdo nemá ani tucha, že Škodárna patří pod koncern VW a nikdo nebude dohledávat, které že ty motory VW jsou i ve Škodárnách.
Avatar - Barrichello
Proč by ne...
| 1. 8. 2016 14:37
Jasně, američtí novánáři sou úplně pitomí, oni nemaj tucha co a jak. Vůbec v testech aut nenapíšou že škdoárna nepatří pod VW >:D >:D

Zkus si někdy přečíst Car and Driver, jalopnik atd.
Proč by ne...
| 1. 8. 2016 15:17
Ty fakt žiješ v nějaké virtuálním automobilovém světě automobilových periodik. Žiju už skoro roky a půl v Kalifornii a přechodně v ČR. Drtivá většina mých kámošů nikdy nečetla auto/moto plátek. Auto kupují jak mléko v supáči. Pochybuju, že jinde v USA na tom budou jinak. Auto je tu naprosto spotřební zboží. Stojí pakatel a stačí když je pohodlný a dostatečně výkonný. Všechno ostatní je vedlejší. Cesty tu jsou dokonale hladké a rovné, takže ne zcela dokonalý podvozek se lehce skryje. Nejezdí se rychle, nepřekračují si rychlosti (v rámci mezí). Ostatně to je důvod proč tu prorazila třeba Kia. A dieselgate tu řeší majitelé VW. Ostatním je to šumák. Pochybuju, že někdo řeší, že třeba Audi patří pod koncern VW a že ten šidí. Ten zlý je VW, že jde i o Škodu/Seat/Audi/Porsche a Lambo, to se neřeší.
Proč by ne...
| 1. 8. 2016 14:46
Dlouhodobe nejuspesnejsi model VW v USA neni Brouk, ale Jetta ktera se tam prodava uspesne uz tricet let, aktualne v pate generaci.
Avatar - Barrichello
Proč by ne...
| 1. 8. 2016 14:55
Akorát ta Jetta není nikde vidět, kdežto tehdá byl brouk vidět na každém druhém rohu....takový detail no
Proč by ne...
| 1. 8. 2016 15:00
Brouk mel uspech vzdycky rok dva kdy vysel novy model jako stylovka, ale rychle se okoukal. Jetta je tri dekady stabilni soucasti americkeho trhu. Z duvodu, ktere jsem nikdy nepochopil, je to vubec nejcastejsi auto pro zacinajici ridice. Pulka bohatsi populace USA se naucila jezdit na Jettach, akorat tenhle uspech nikdy VW nedokazal pretavit v loajalitu v pozdejsich letech.
Avatar - Barrichello
Proč by ne...
| 1. 8. 2016 15:13
Jettou jezdí čertví imigranti (rozuměj nejsou v USA déle jak 10 let) a hispánci, mexičani a pár chudých černochů.

Kdo je va vatě má v USA Mercedes, Lexus, BMW, Cadillac, Acuru a Lincoln. Kdo je top ve vatě tak Bentley a Rolls samo.
Zbytek jezdí zejména Toyotami, Hondami, Fordy, Chevrolety, Dodge, Buicky, Nissany, Hyundai, Kia, GMC a pka něěěkde vzádu je VW >:D
Proč by ne...
| 1. 8. 2016 16:51
Jetta doplatila na to, ze byla v posledni generaci citelne osizena a i kdyz americanum staci pohodlny podvozek, silny motor, dobra vybava a hodne mista, tak uplne odrbat se taky nenecha.
Proč by ne...
| 1. 8. 2016 13:09
uprimne, vzhledem k bouchani od zadnich pevnych naprav americke produkce jsou jakekoliv hluky v evropskych autech prakticky zanedbatelne.

pochopitelne s trivalcovym turbolitrem a tedeickama tam diru do sveta neudelaji, to je jasne.
Avatar - Barrichello
Proč by ne...
| 1. 8. 2016 14:38
Která amerika má tuhou zadní mimo pikapy a suv?

Já jí měl u jedný a to mam 5 ameriku, vše ostatní víceprvek >:D >:D
Proč by ne...
| 1. 8. 2016 15:19
Znalec US aut promluvil. >:D
Avatar - Barrichello
Proč by ne...
| 1. 8. 2016 15:38
Dneska už jí nemá ani vás oblíbený Mustang, sranda co. A Corvette má sice tuhou, ale ta je totálně odlišná od tuhé zadní EU aut. To je jako dkyž vedle sebe postavíš maluch a RR Croniche, asi takový rozdíl v konstrukci a systému.

A co má dál tuhou zadní?
Charger?
300?
CTS?
200?
LaCrosse?

Ani jedno....

Víceprvek měl už 95 Stratus >:D A kotoučový brzdy vzadu a el. vokýnka, zatímco tady vzádu dětičky Lojzy točili švihladlem a vzadu se skvěle na červeno natřený bubny.
A klimatizace měli ameriky v 50. letech, stejně jako automat, to tady ještě Helmut v Evropě stahoval vokýnka v létě a kvedlal fofrklackem >:D >:D
Proč by ne...
| 1. 8. 2016 16:35
Proč to píšeš pode mne a ne pod toho "znalce"?
Proč by ne...
| 1. 8. 2016 17:30
no hochu, vzhledem k tomu, jake procento aut tvori suv a pickupy, tak proste ta tuha naprava v usa je zcela bezny standard. pulka tamnich dalnic pripomina svym betonovym povrchem d1 a zejmena ta auta s tou tuhou napravou pripominaji jizdu vlakem. jen ty rozestupy tech ran od podvozku jsou vyrazne kratsi.

prumernemu americanovi je tohle uplne fuk a tuha naprava vzadu byla jeste pred deseti lety beznym sandardem u americke produkce sedanu stredni tridy (a ze jich tam jeste spousta jezdi). jlikoz realie provozu usa jsou mi celkem zname (dokonce jsem si tam kdysi udelal i ridicak), tak s klidnym svedomim mohu tvrdit, ze podvozky skodovek z hldiska komfortu na americke pomery nevykazuji zadne nedostatky.
Avatar - Barrichello
Proč by ne...
| 1. 8. 2016 20:35
Bavíme se o aktuální produkci a osobácích. Hele Avia D75 nebo DAF 45 maj taky tuhou zadní a listáky, vono totiž konkurence takovýho Fordu F-350 je v Evropě Avie.
Dost blbý vid.

Ukaž mi americký sedan r.v. 2016 co má tuhou zadní. Chci ho vidět. Nepiš mi co mělo před 15 lety, jak ti říkám před 15 lety měla škodárna švihadla, bubny, a klima byla ve fabii za 400 vid >:D >:D >:D
Proč by ne...
| 1. 8. 2016 21:16
nevim, o cem se bavis ty, ale ja reagoval na prispevek skyactive ohledne zvysene hlucnosi skodovek (zrejme octavia nebo superb) od zadni napravy. opakuju znovu svuj nazor (zalozeny na vlastni opakovane zkusenosti), ze na pomery v usa se jedna o tichou a jizdne plne vyhovujici konstrukci.

a ze bych ti mel vyjmenovavat auta z us trhu, ktera maji vzadu pevnou napravu? tos asi upad ne? vzdyt je jich nespocet.
Avatar - Barrichello
Proč by ne...
| 1. 8. 2016 21:24
Osobní auta, prosím osobní. NIkoliv pikapy a SUV.
Sedany, kupé, kabria, crossovery, mpv.

Di do toho, jmenuj ty co maj tuhou zadní a listáky >:D
Proč by ne...
| 1. 8. 2016 23:18
Neříkej mi hochu a když jsi ve státech dělal ten řidičák, napiš jakým autem a jestli bylo pseudosportovně tvrdé.
Zarucene fiasko
| 1. 8. 2016 12:15
Kdyz materska znacka nema na US trhu co nabidnout, jak na tom asi bude Skoda? Na US trhu jsou pozadavky mnohem vyssi nez v Evrope. Tam maly lokakni hrac, navic s image majitele podvodnika s katastrofalni kvalitou, nema sanci.
Zarucene fiasko
| 1. 8. 2016 12:23
mít šanci ještě neznamená uspět... Záleží na tom, co nabídnou. Americký trh je nevyzpytatelný... koukej na KIA/Hyundai např.
Patřilo k jinému komentu od Johnnn, sorry
Zarucene fiasko
| 1. 8. 2016 12:26
KIA/Hyundai nemaji tak obrovske problemy s kvalitou a spolehlivosti vyrobku. Od zacatku jsou na vlne levnejsi nabidky a celou dobu se lepsi. Co slibi, to dodaji. Volkswagen nabizi kvalitu ale realita je opacna.
Zarucene fiasko
| 1. 8. 2016 12:30
Třeba (v rámci zlepšení) by Škodovce jen prospělo vyzkoušet si náročnější trhy.
Zarucene fiasko
| 1. 8. 2016 12:33
US trh je prilis narocny... Volkswagen se snazi uz dlouho a bez uspechu. Na to, aby Skoda mela jakoukoliv sanci je moc brzo.
Volkswagen by mel na, rekneme 10 let, vyklidit trh uplne. Vyvinout modelovou radu urcenou pro US trh a po dekade to zkusit znovu.
Zarucene fiasko
| 1. 8. 2016 12:37
Tak strategie může být klidně rozpracovaná na desítku let dopředu. Může jít jen o pokus neztratit kontakt s kontinentem. Ale už jsem psal, jen spekuluji. Na druho stranu, bylo by bezva, kdyby na amerických cestách jezdilo auto se znakem slepice...
Zarucene fiasko
| 1. 8. 2016 13:27
:-))) ty jo, pritom kazda americka slepice jezdi autem a ze jich tam je - ted by mely i vlastni znacku, to neni spatny namet na marketingovou kampan >:-[]
Zarucene fiasko
| 1. 8. 2016 13:38
>:D >:D >:D >:D
stejně jako že Kodiac je rodinný typ (tohle Škodovce nikdy nezapomenu)
Zarucene fiasko
| 1. 8. 2016 15:35
To je v poho. U Škodovky lže jak když koncern podvádí. ;-)
Zarucene fiasko
| 1. 8. 2016 17:21
pockej, naposledy byla jako rodinny automobil prezentovana nova fabia, ne? to kodiaq je proti tomu pro rodinu vskutku velkorysi vuz (co se prostoru tyce) ;-)
Avatar - _Karel_
Zarucene fiasko
| 1. 8. 2016 19:19
Myslel hloupé marketingové tvrzení, že MEDVĚD kodiak je rodinný typ (zvířete).
Zarucene fiasko
| 2. 8. 2016 08:45
aha, no tak to jsem jeste neslysel ;-)
Zarucene fiasko
| 1. 8. 2016 12:45
K/H dodá to co slíbí? A co ta pokutu za lhaní o spotřebě? >:D Škoda tam ještě žádný průšvih neudělala a tom, že je spojená s VW ví maximálně tak redaktor v moto časopise a to ještě kdoví jestli
Zarucene fiasko
| 1. 8. 2016 13:03
Mas pravdu. Kdo ale, krome hybridu od Toyoty uvadi presna data o spotrebe?
Zarucene fiasko
| 1. 8. 2016 15:36
Jasně a ti redaktoři si to v rámci uvádění Škody na US trh nechají pro sebe viď. Jste jak malí blbečci.
Zarucene fiasko
| 1. 8. 2016 13:37
"Na US trhu jsou pozadavky mnohem vyssi nez v Evrope ..." No, nevím jestli s tím máš osobní zkušenost.
Na základě mé osobní zkušenosti bych neřekl, že ty požadavky jsou "mnohem vyšší" ale jsou spíš jiné. Na jedné straně je např. kožený interiér a nějaký ten V6 mnohem běžnější než u nás. Na druhé straně je často tolerována "kvalita" zpracování na úrovni, která by to auto udělala v Evropě neprodejné.
Zarucene fiasko
| 1. 8. 2016 13:53
Nevim, jestli jsi v novych Volkswagenech a hlavne v Skode sedel. Uroven zpracovani neni o nic lepsi nez v Mondeu (Focusu na US trhu).
Ano US ma mnohem vyssi naroky nez EU trh.
Neni divu, ze uplne prumerny a spolehlivosti podprumerny Volkswagen se v EU prodava a na US trhu se mu rika "cheap crap" a je neprodejny.
Zarucene fiasko
| 1. 8. 2016 16:56
Pokud jsou ty pozadavky v US tak vysoke, tak proc VW prodaval osizene verze svych aut? Jetta i US Passat jsou oproti Golfu a EU Passatu jednodussi a "osizenejsi". Presne jak pise kolega. Sice maji V6 a kuzi, ale interier jako v rapidu.
To same Ford (Edge, Mondeo, byt ten interier oproti Fusionu trochu zlepsili, atd.).
Zarucene fiasko
| 1. 8. 2016 19:40
Volkswagen proto, ze prodaa znacne pod cenou. Jednoduse vyrobek musi byt co nejlevnejsi, aby to mohli prodat. Ono, kdyz z nekvalitniho vyrobku udelas nekvalitni a levny, vyjde ti Volkwagen USA.
Zarucene fiasko
| 1. 8. 2016 21:43
Ale podobny trend tam plati u vsech vyrobcu. Navic VW udelal pouze to, ze prizpusobil svoje auta tamnimu trhu. Zakaznici v USA hodne tlaci na cenu a materialy je nezajimaji, no tak udelali levne auto s osizenym interierem.
Zarucene fiasko
| 1. 8. 2016 22:05
Na rovinu říkám, že jsem v nových VW nebo škodovkách neseděl. VW mě nezajímá tak něajk vůbec kvůli designu ani spolehlivosti a pokud jde o Škodu tak se mi docela líbí nový Superb, ale jen zvenku.
Každopádně pochybuji, že bych v nějakém z nich narazil na (osobní zkušenost s americkou kategorií mid-size i full size) ... víko kufru bez jakéhokoliv čalounění zevnitř jen plechy a to ještě nalakované jen někde ... plastovou lištu kolem okna zvlněnou jak užovka ... slícování dveří u řidiče s karoserií se škvírou kterou neustále táhlo na levý kotník (při venkovní teplotě -10C velmi "příjemné").
Avatar - Barrichello
Zarucene fiasko
| 1. 8. 2016 14:40
Hlavně že evropská auta maj kvalitu, ale zadřený motory, spotřeba 3 litry oleje na 25 000 km, nefunkční klimy, topení, praskající rozvdáky atd se řeší u EU aut, na u japonských a amerických. Blbý co.

Naopak spousta evropských aut je v usa neprodejná s es svojí mizernou kvalitou a přepálenými cenami ND
Zarucene fiasko
| 1. 8. 2016 14:58
prosimte jake evropske auto se v USA prodava v neosizene podobe? Modely VW ani cela D3 to nejsou. Co ma USA Passat spolecneho s tim Evropskym? Ten USA je deset let za tim nasim, snad na platforme minule generace a je vetsi.. jinak osizeny a v Evrope neprodejny. Kvalita zpracovani? Viz One Ford a Mondeo.. interier se na VW nechyta ani naznakem a ty prodeje v EU.. no nic moc. Nizka spolehlivost VW? Obyc fama.. vlastni zkusenost s x modely a ipravdu never tomu, ze vyt to takove strepy, bude prodavat tolik aut, kolik prodava ;)
Avatar - Barrichello
Zarucene fiasko
| 1. 8. 2016 15:14
Tak pokud sou us verze EU automobilek ještě víc nekvalitní jak ty verze prodávnaé v EU tak potěš koště...

Proti tomu je každej chevrolet za 5,50 etalon spolehlivosti.

Nizá spolehlivost D3 osobně, a můžeš si k tomu připočíst i Jaguar >:D
Avatar - Hittman
Amici
| 1. 8. 2016 12:17
se už třesou na Octavky ))
Amici
| 1. 8. 2016 12:22
Já bych to viděl na new YETI a Kardiak... Myslím, že Octomile a vůbec nízká auta tam vozit nebudou...max leda by chtěli ze Superba udělat nějakou extrémní raketu (chápej extremní na evropské poměry)
Avatar - WinDiesel
Amici
| 1. 8. 2016 12:31
Když tam mohou prodávat Mazdu 3 a Mazdu 6, tak asi i mohou zkusit štěstí se Superblbem a Ochcávkou.
Amici
| 1. 8. 2016 12:33
Mohu se mýlit. Je to jen spekulace (jako i celý článek). Ale logiku bych viděl v (na US poměry) malých SUV
Avatar - WinDiesel
Deštníky a škrabky to zajistí ...
| 1. 8. 2016 12:28
Strategie je jasná. Ale teď vážně - myslí to vážně? Američani jsou zhýčkaní prevíti a je tam velmi silná ochrana spotřebitele. Rizika obrovská, počty prodaných vozidel nízké. Největší sranda by nastala kdyby opravdu značka VW z USA odešla a Škoda ji měla "nenápadně" nahradit.
Yugo odislo, treba zaplnit priestor na trhu
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
| 1. 8. 2016 12:39
Otazka je, ci ponaglictia aj nazov znacky.

Navrhujem "Pity".

A: Hey man, whaddya drive?
B: A Pity Octavia.
Avatar - Pradeda77
Yugo odislo, treba zaplnit priestor na trhu
| 1. 8. 2016 13:05
Myslim, ze by bylo safe zustat u Skoda pronaunced...Skouda, coz v anglictine vubec nezni spatne...
Yugo odislo, treba zaplnit priestor na trhu
| 1. 8. 2016 13:40
Už vidím ty jejich překopávky Škody na Dragster!!! :-?
Yugo odislo, treba zaplnit priestor na trhu
| 1. 8. 2016 14:42
Tož bacha! V Anglii byly Škoda překopávky na závodní auta v minulosti dost běžné. To ale byly ještě škodovky s motorem vzadu. V závodech group 5 závodních vozů, bylo totiž podmínkou zachovat motor (jakýkoliv motor) v originální pozici. A tam právě škodovka měla výhodu. Našli tam místo i různé osmiválce...
Yugo odislo, treba zaplnit priestor na trhu
| 1. 8. 2016 16:49
Myslím ochcavku ne 120ku
Avatar - WinDiesel
Yugo odislo, treba zaplnit priestor na trhu
| 1. 8. 2016 14:33
Není třeba, značka Skoda je Amíkům známá. Dokonce tam soudruzi Škodovky v 70 a 80 letech vyváželi. Kolikrát vyváželi do zahraničí auta která jsou dnes sběrateli vyvažovaná zlatem. Třeba Garde.
PS - můj strejc se nějak dostal v 70 letech k "souběhu" vývozu a koupil MB1000 s pravostranným řízením a měl ho tak dlouho dokud se mu neprobořila podlaha.
Avatar - Barrichello
Yugo odislo, treba zaplnit priestor na trhu
| 1. 8. 2016 14:46
Ale POUZE do Kanady. V USA se škoda nikdy neprodávala. Jen v Kanadě stejně jako LADA.
V USA se prodávalo jenom Yugo jistou dobu a prodávají se tam běloruské traktory Belarus a ruské motorky Ural.

Od nsá se tam prodávaj myslím Zetory
Yugo odislo, treba zaplnit priestor na trhu
| 1. 8. 2016 15:53
Koukám že toho o Škodě v USA hodně víš. Jen je to všechno špatně. Škoda se v USA prodávala offi jen v padesátých letech a to velmi neúspěšně. Jinak ji dovážel do Kanady jeden dealer ovšem né jako oficiální zastoupení škody.
dobrá zpráva pro evropské zákazníky
| 1. 8. 2016 12:58
VW investuje miliardy v USA na rozjezd škody, která není zatížená jeho vlastním skandálem.
Bude tam pak prodávat auta za 2/3 evropské ceny s nejlepší evropskou motorizací a střední evropskou výbavou v základu.
Bude tam rvát tuny do marketingu.
A potom bude odškodňovat americké zákazníky ...

A ty evropane, ty to všechno zaplatíš ...
Avatar - WinDiesel
dobrá zpráva pro evropské zákazníky
| 1. 8. 2016 13:40
to zní pravděpodobně
až na to že Škoda má vyšší spolehlivost než VW díky výrobě v Bohemia
taková Čatanúga - může zkazit dobrou reputaci Škody jako nekvalitního křápu - a tato informace se rychle může zglobalizovat
Avatar - Pradeda77
Skoda v USA
| 1. 8. 2016 12:58
Nejvetsi problem vidim v tom, ze tuto akci, jestli k ni vubec prijde, bude muset nekdo zaplatit a aby to nakonec nebyli mistni kupci... ;-\..vidim, ze me tesne kolega predbehl... ;-)
Značka nebo auta? ;)
| 1. 8. 2016 13:04
Celkem zásadní věc jak je ten "návrat" myšlen. Pokud to bude tak že v továrně VW v Mexiku akorát přehodí loga a trochu obmění modely, tak si sice škodovka bude moci ve statistikách odškrtnout větší prodeje, ale tím ten efekt hasne.
Ruzovy zahon....
| 1. 8. 2016 13:36
Koncern lubi rozhadzovat penize a to ze sa uz raz prebehol holym zadkom cez ruzovy ker mu asi nestacilo.... Chcu ten beh este raz zopakovat. V USA budu tie ruzove trne este ostrejsie a dlhsie a rany na zadku budu boliet viac a budu sa hojit ovela dlhsie...Osobne si myslim aby sa tomu radsej vyhli a ak maju tolko penazi ze uz sa im to nevprace ani do bank vzdy su rozumnejsie veci ako investovat... Aj tak im prajem good luck...
Ruzovy zahon....
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
| 1. 8. 2016 20:54
Ono netreba zabudat na fakt, ze marze z predaja ma VW vyrazne nizsie nez Toyota...
Avatar - Joky
Trhák
| 1. 8. 2016 13:36
O tom, že vstoupí na trh se rozhodne až za rok. Ale o tom, že to bude propadák se ví už teď....
Trhák
| 1. 8. 2016 13:49
Doporučuji začít Škoda Octavia tříválec. Průměrný pár man. USA cca 400kg a nákup z Wallmartu 300kg a škoda jede co může.
Trhák
| 1. 8. 2016 14:31
"Ale o tom, že to bude propadák se ví už teď."
Souhlas.
Avatar - Joky
Cena
| 1. 8. 2016 13:41
A hlavně Škodovka ukáže za jakou
cenu je schopna prodávat v USA a to
teprve budou český Pepíci koukat, jak je tady Škodovka bere na hůl...
Avatar - Barrichello
Cena
| 1. 8. 2016 14:47
>:D >:D >:D
Cena
| 1. 8. 2016 15:06
vis.. temer vsechny modely VW a D3 jsou v USA osizeny a nebo se v pripade VW pod stejnym nazvem prodava uplne jine auto. Pak muze byt USA Passat levnejsi nez EU . ale ver, ze v tom z USA bys asi radsi jezdit nechtel. O tom, jake rozdily jsou treba v modelech premie by ti mohli vypravet majitele dotazenych ojetin BMW apod. a nizsi cena neni automaticky vyhra.. Technoligicky a kvalitou nejnarocnejsi trh je EU.. ostatni casti sveta vcetne USA maji naroky podstatne nizsi, ale take treba uplne jine preference a naroky viz treba prostornost aut v USA apod.
Avatar - Barrichello
Cena
| 1. 8. 2016 15:17
Měl sem (mam ) 5 amerik, pravda vše EU verze ale ty úpravy na EU spočívaly v jinejch zdních světlech, éčkách na sklech a pásech, ostřikovačích světel, zadních mlhovkách a jiných pružinách. Zbytek nachlup stejný.

Neměl sem nikdy problémy jako sem měl s EU auty nebo jako maj známí nebo lidi cočtu v diskuzích na netu.

Zajímavý co
Avatar - Emel
Cena
| 1. 8. 2016 15:25
Týká se to i sporťáků, třeba 350Z měl v US specifikaci menší/horší brzdy apod.
Avatar - Emel
Prodejní cíle
| 1. 8. 2016 13:51
Škodovka kdysi avizovala plán prodávat v roce 2018 1,5M aut za rok (což už se celkem spolehlivě nestihne). K tomu vedou dvě hlavní cesty - nové modely a nové trhy.

Šestiválce, výbava... ale jo, druhé nejprodávanější auto v US je Civic a jeho top motorizace je 1.5T. Co se SUV týče, H&K se tam taky celkem daří s novou generací Tusconu a Sportage a top motorizace je 1.6T, SantaFe má 2.0T. V tomhle žádný velký problém není.

Jestli se vyplatí tam od nuly začínat nebo ne je samozřejmě otázka, japonským autům trvalo dost dlouho vybudovat si tam od nuly dnešní pozici... a dnes Honda vyrábí v US víc než tradiční americké značky. Možná by mohla pomoci blízkost US a UK... pokud na to mají peníze, já jsem pro, pro Škodu je to příležitost růst.
Prodejní cíle
| 1. 8. 2016 14:02
Problemem ale zustava katastrofalni image znacky Volkswagen. Ten se o prodeje na US trhu snazi tak dlouho jako japonci a neuspesne.
Jako jedinou moznosti vidim vyklizeni trhu, vyvoj nove rady primo pro US trh a po dekade, dvou to zkusit znovu.
Prodejní cíle
| 1. 8. 2016 14:08
Vzdyt o tom to je - Octavia + Superb jsou jednoducha auta s jednoduchym interierem a navic jsou to liftbacky, tedy vypadaji pro amiky zkousnutelne a pritom maji vyhodu velkeho kufru. Motorizace v benzinu snad uz jsou vychytane aspon na uroven konkurence, diesely bych uz amikum nenutil, automaty maji, cetky z Ciny taky... Prave Skoda je to o cem pises - rada pro US trh jako delana. A pokud si daji praci, tak ji s VW nikdo moc spojovat nebude, aspon ne s jeho aferami. Pokud to tedy nekde cestou zase nezvrtaji...
Avatar - Barrichello
Prodejní cíle
| 1. 8. 2016 14:54
V USA frčí sedany, ne liftbacky. Kombíky sou tam neprodejné a proto už je nikdo nenabízí, poslední vlaštovka byl domácí CTS Sportwagon a předtím Dodge Magnum.

V USA frčí SUV a crossovery, pikapy a sedany. A MPV.

Pikap škoda nemá, mpv taky, sedany v podstatě taky ne.
Zbývaj jí ti dvě SUV, z toho jedno není v prodeji a druhý je srandovní mini prcek (Yeti)
Avatar - Emel
Prodejní cíle
| 1. 8. 2016 15:06
Jak píše mariachi - mají liftbacky místo sedanů. Jestli to je problém nebo jestli to eventuálně může být třeba i výhoda, to je otázka... podle mě to nepřekonatelný problém nebude.

Modelová nabídka je jasná - Superb, Octavia, Kodiaq, Yeti II. Že Kodiaq a Yeti ještě nejsou je vedlejší, taky se nebavíme o otevření salonu letos.
Prodejní cíle
| 1. 8. 2016 14:58
Ale kecy prdy bedary. VW sice neuspelo opakovane s Passatem, ale treba Jetta je velmi uspesny model uz pres tri dekady a rozhodne nebudou nic opoustet. Krome toho i kdyz VW se uplne neprosadil, tak priklad fenomenalniho uspechu Audi v USA dokazuje, ze dcerina spolecnost VW se prosadit dokaze. A kdyz se to povedlo v extremne konkurencnim prostredi nemeckych premiovek, tak v mainstreamu by Skodovka nemusela byt uplne bez sance.
Avatar - Barrichello
Prodejní cíle
| 1. 8. 2016 15:06
Fenomenální prodeje Audi?

Před ním sou BMW, Lexus a Mercedes, kteří shodně prodaj o cca 140 000 aut více a na záda Audi (202 tis aut loni) dýchají Acura (177 tis) a Cadillac (175 tis).

Faaakt zázrak.
Prodejní cíle
| 1. 8. 2016 15:34
Za deset let fakticky z niceho vybudovat na americkem trhu znacku uspesnou v nejelitnejsim klubu nemecke D3 je opravdu fenomenalni uspech hranici se zazrakem.
Avatar - Barrichello
Prodejní cíle
| 1. 8. 2016 15:41
Dyt je Z D3 poslední a prodá o víc jak 40% méně >:D >:D A nestačí ani na Lexus.

Ono už tam krom jaguaru, cadilalcu a lincolnu taky žádné jiné prémiové zančky nejsou, hehehe
Acura je taková pseudoprémie.
Prodejní cíle
| 1. 8. 2016 15:45
Znova opakuji, pred deseti lety Audi v USA fakticky neexistovala, dneska je na dohled konkurentum, kteri jsou v USA tricet let. Na to ja pozde prisla je zatracene uspesna. Vstup Lexusu na americky trh je povazovan za ukazku spickoveho uspechu marketingu nove znacky, je na trhu pres tricet let a nacpali do nej neskutecne penize.
Prodejní cíle
| 2. 8. 2016 01:28
Jsou tam o trochu déle. Já tam měl Audi 5000CS, takže jsou tam stejně dlouho jako Lexus a ten má "trošku" větší úspěch. Je fakt, že na tu Audi koukali v té době jako na drahé auto.
Prodejní cíle
| 2. 8. 2016 08:15
Ja nemluvim jak dlouho jsou tam oficialne, ale jak dlouho tam maji nejaky uspech. Realne prodeje Audi zacala mit az v tomto stoleti do te doby to bylo par auticek. Skutecny prodejni boom je opravdu otazkou poslednich deseti let.
Prodejní cíle
| 1. 8. 2016 17:00
Mas pravdu ale nadsenci koncernua Skody ta nepochopia a Audi je len velke predrazene VW ktore sa hra na Mercedes... >:D
Avatar - Barrichello
Prodejní cíle
| 1. 8. 2016 14:48
Druhé neprodávanjěší auto je bud Toytota Camry nebo Chevy Silverado, ted nevím z hlavy >:D >:D
Avatar - Emel
Prodejní cíle
| 1. 8. 2016 15:02
Auto myšleno jako osobák... pickupy beru zvlášť, tam je F-150 atd.

Ale v klasických osobácích je to #1 Camry a #2 Civic.
[odkaz]
Avatar - Barrichello
Prodejní cíle
| 1. 8. 2016 14:50
Honda vyrábí v USA víc než us značky? Možná jo, ale prodejích je 5tá za US trojlístkem + Toyota - , GM, Ford, Toyota a FCA a docela už jí šlape na paty i Nissan a korejci >:D
Avatar - Emel
Prodejní cíle
| 1. 8. 2016 15:00
Zahlédl jsem to někde náhodou a už je to pár let... jo, šlo o výrobu aut na území USA, ne o prodeje, Honda byla první co do počtu aut vyrobených v USA. Ale ruku do ohně bych za to nedal, jen vím, že mě to tenkrát překvapilo.
Avatar - Barrichello
Prodejní cíle
| 1. 8. 2016 15:18
Protože domácí maj chytře továrny v Kanadě a Mexiku >:D Nižší náklady a navíc bez nenažraných odborů UAW
Avatar - Emel
Prodejní cíle
| 1. 8. 2016 15:21
Zkusím to někde najít, docela mě to tenkrát zarazilo.
Prodejní cíle
| 1. 8. 2016 16:19
Taky má SantaFe 2.4 a 3.3. Např.
Avatar - Emel
Prodejní cíle
| 1. 8. 2016 16:22
Velké SantaFe jo, ale Kodiaq podle mě bude spíš ještě o kousek menší než SanteFe Sport... a tam je 2.4GDI základ a 2.0TGDI top.
Prodejní cíle
| 1. 8. 2016 16:59
Santa Fe ma 3.3 V6 a divil bych se, kdyby Tuscon a Sportage nemeli nejake 2.4 ctyrvalce.
Avatar - Emel
Prodejní cíle
| 1. 8. 2016 17:05
SantaFe je Sport (naše normální) a normální (naše Grand).

3.3V6 má Grand. To malé má pouze 2.4GDI jako základ a 2.0TGDI jako top.
Tuscon má jako základ 2.0GDI, od druhé výbavy má 1.6TGDI. Sportage teď nevím, ale předpokládám totéž.
Prodejní cíle
| 1. 8. 2016 17:18
Aha, ok.
šance na úspěch tu asi je,
| 1. 8. 2016 13:53
ale těžko si v reálu představit, jak si Škoda probíjí cestu konkurencí z Japonska, která si v USA buduje svojí pozici často po desetiletí... Pro naše je Octavia nejlepší auto ve vesmíru, ale amíka o tom zřejmě nepřesvědčíme... >:D
Avatar - WinDiesel
šance na úspěch tu asi je,
| 1. 8. 2016 14:28
Zapomínáš na jednu důležitou věc. Škoda už v USA byla. Je to trochu k neuvěření ale soudruzi ji tam vyváželi. A samozřejmě bude mít stejnou pozici jako v UK. A v UK uspěla absolutně s porovnávací reklamou - "podívejte se na ten rozdíl" - a podobně jako v UK bude k porovnání Š120 a Octavia. Jistě by dnes uspěl i Peugeot s reklamou na -"podívejte se na ten rozdíl" - Peugeot co měl Colombo a dnešní Peugeoty.
Tady jsou Japonci a Korejci mimo hru - na trhu v USA nikdy neměli takové "modely".
To co funguje se dá znovu použít - a oni to použijí.
na rozdíl od VW kde je to opačně, Brouk a minibusy tam měly úžasný credit, zatímco dnes jen samé průsery.
Ano, se Škodou se dá udělat restart VW aktivit.
šance na úspěch tu asi je,
| 1. 8. 2016 14:50
já nikde ale netvrdil, že Škoda do USA nikdy nevyvážela a srovnávat UK trh a USA trh to je jako srovnávat černou a bílou, to se proberte... Stejně tak se proberte s tím, že by byly Japonci v USA mimo hru, Camry a Accord jsou po "svaté trojci" (F150, Silverado a RAM) nejprodávanější modely aut...
Avatar - WinDiesel
šance na úspěch tu asi je,
| 1. 8. 2016 18:27
Já to myslel jinak s těmi Japonci. Myslel jsem to tak že co se týče porovnávací reklamy nemají možnost postavit proti sobě něco jako 120LS z osmdesátých let a Octavii 2016. Oni tam měli nepřerušenou kontinuitu od šedesátých let, kdy začali dovážet do USA japonská auta.
Co se týče USA/UK, mají kolikrát Britové k Američanům blíže než do Evropy.
Avatar - Barrichello
šance na úspěch tu asi je,
| 1. 8. 2016 14:51
Nesmysl, škoda v USA nikdy nebyla, zas kecáš. Prodávala se jen v Kanadě, že si někdo dovezl z Kanady pár kusů do usa coby veterána je věc druhá.
šance na úspěch tu asi je,
| 1. 8. 2016 17:23
Škoda v USA byla, oficiálně se tam prodávala asi dvacet let. Pokud chceš dál dělat d*bila a žvanit si to svoje, tak se tam prodával: Tudor, Spartak, Octavia, Felicia a MBéčko...
Avatar - Barrichello
šance na úspěch tu asi je,
| 1. 8. 2016 20:37
Nesmysl.....absolutní hovadina.
Avatar - Googlit
Ufff
| 1. 8. 2016 14:05
No tak doufejme že bude mít Škodovka štěstí a nebudou se jí zasekávat plynové pedály, nebo si někdo nesplete tu jejich škrabku s obracečkou na gril nebo tak něco. Ať pak nemusí ČR darovat půlku území americkým občanům jako odškodné.
Simply clever in TX?
| 1. 8. 2016 14:28
>:D
Co by SKODA v USA prodavala?
Cim by chtela oslnit na nejvyspelejsim auto trhu na svete?
Takovou zpravu bych cekal 1. dubna, jinak maji sanci asi tak velkou jako ze prasata budou litat. :-!
Simply clever in TX?
| 1. 8. 2016 15:05
Nejvyspelejsi trh na svete je Evropa. Amerika je neco jako Cinani, musi to byt velke, musi to mit uvnitr co nejvic blikatek v designu cinske hifiveze a drzaky na napoje. Tim pozadavky vicemene konci. Chrysler treba stale relativne prodava radu 300, coz je slepenina ze dvou dvacet let starych Mercedesu, i kdyz pravda v druhe generaci uz to trochu i zataci a interier je skoro konkurenceschopny vuci Dacii. :-!
Avatar - Barrichello
Simply clever in TX?
| 1. 8. 2016 15:09
A Dacia má taky 700 koní vid, adaptivní tempomat, stavitelné tlumiče, staelitní rádio s hdd, chlazenjé a vyhřívané držáky nápojů, 8st. automat atd >:D >:D

Tady je zas dneska sranda >:D
Simply clever in TX?
| 1. 8. 2016 15:25
Vzdyt rikam, ze cingrlatka tam byt musi a hlavne je potreba aby vsechno modre svitilo. :-!
A co se tyce konkretne, tak kolik tech 300 ma tech 700 koni? Promile produkce nebo jeste mene? Nejbeznejsi motoraci u lepsich 300vek je 3.6 Pentastar, ktery ma problem ze proste nejede. Teda jako jede, ale na to jaky ma objem a papirovy vykon je docela chciply.
Nevim jestli bych chtel adaptivni tempomat od firmy co neumi udelat ani normalni tempomat, protoze ten co je v 300C je hrozne peklo jake jsem nezazil ani v jednickove Fabii.
Satelitni radio ma kazdy, unikatni je spise ta neuveritelne nabastlena Garmin navigace, ktera pusobi velmi komickym dojmem, obzvlaste u auta, ktere v Evrope zkouseli jako Lancii prodavat za mega a pul.
Osmistupnovy automat zrovna koupili od Nemcu, takze ten jako jediny pusobi jako z tohohle stoleti. :-!
P.S. Jeste si zapomnel na ventilovane sedacky, sice neventiluji, ale v seznamu vybavy jsou. >:D
Avatar - Barrichello
Simply clever in TX?
| 1. 8. 2016 15:33
Všechny Hellcaty Charger, Challenger, další mají 485 HP 6,2 V8 HEMI vč. Jeepu GrandCherokee SRT8, a pak další 5,7 HEMI s 370-390 HP v 300C a Durangu a RAMkách + předtím zminovaná trojička charger, chally a grandčíro.

Skutečně promile?

V reálu tak 50%, ona totiž jediná další motorizace už je 3,6 Pentastar + VM Motori diesel pro RAM

A Cadilac má taková cingrlátka jako sedačky Recaro, BOSE audiosystém, brzdy Brembo (ty maj i sRT a Hellcaty od FCA), můžeš mít preémiovou kůži, dřevo, karbon. A všechna běžná výbava jako u D3 a FCA má i stejné 8st převodovky ZF.
Sranda co.
Simply clever in TX?
| 1. 8. 2016 15:37
Aha, takze kdyz dochazi argumenty na podporu 300 (coz je opravdu strasna m*dka), tak se vytahne Cadillac. :-! A ty jsi zacal se 700 konovym motorem, proto ta promile, samozrejme osmivalcovych 300 je vice, ale v kazdem pripade osmivalce umiraji v USA stejne jako v Evrope jenom se zpozdenim. Pro Skodovku bude mnohem vetsi problem chybejici hybrid nez vicevalec.
Avatar - Barrichello
Simply clever in TX?
| 1. 8. 2016 15:48
Jedinými amerikými prémiovými značkami jsou Cadilllac a Lincoln. Zbytek je jen mainstream a některé základní modely značek jako ford, dodge, chevy jsou dokonce až lowend.
Simply clever in TX?
| 1. 8. 2016 16:55
"Nejvyspelejsi trh na svete je Evropa"
Zejmena ten cesky, vid? Je smutne, ze o tom nic nevis, a pises jak Jirasek
>:D
Vybral sis dve nejmene vyznamne auta ... a ted z te pozice chces argumentovat? :-O
"Amerika je neco jako Cinani.."
OK. Jsi ignorant. SKODA je v Cine uz od roku 2007. :-! Clanek je o tom, jestli SKODA bude prodavat auta v USA.
Simply clever in TX?
| 1. 8. 2016 15:15
nejvyspelejsi trh na svete? clovece nekxo te tou informaci podvedl a udelal si z tebe april. Nejnarocnejsi a nejvyspelejsi je Evropa, Japonsko.. USA ma opravdu bliz k Cine.
Mohlo by to byt zajimave
| 1. 8. 2016 15:14
Jeste pred par lety by prichod Skody na americky trh pusobil smesne, ale faktem je ze situace se meni a existuji faktory, ktere Skodovce nahravaji konkretne:

a) sblizovani produkce v US a EU, ktere umoznuji produkovat celkem uspesne globalni modely (napr. Fusion je typicky americky full size, ktery se sice v Evrope na konkurenci plne nechyta, ale je alespon trochu prodejny, coz je pro americky full size nebyvaly uspech, starsi modely byly zcela neprodejne). Americka auta jsou cim dal tim mensi, evropska vetsi, takze Skoda uz nedela na americke pomery prtava nekonkurenceschopna auticka

b) americane opousteji vicevalce a zacinaji brat ohled i na spotrebu (alespon v liberalnich statech). Dneska i americke automobilky maji minimalne v zakladu foukane ctyrvalce a vydavaji to naopak jako prednost, takze sestivalec chybet nebude. Napriklad Audi je velmi uspesne s Q5 v motoraci 2.0 TFSI, tedy stejny motor jaky je v Superbu

c) pokles eura do znacne miry srovnal ceny, takze dnes uz neni potreba prodavat v USA pod cenou. Napriklad americke Mondeo je v EU jeden z nejdrazsich modelu stredni tridy, prave kvuli prepoctu.

d) s uspechem Audi v USA existuje sit dealeru schopnych nabidnou levnejsi alternativu (Skoda).

e) aktualni Skodovky jsou presne ta navrch nablyskana uvnitr osizena auta, ktera miluje americky spotrebitel. Interier Superbu, ktery je na pomery EU az trapny bude v USA za hvezdu.

Samozrejme pretrvavaji problemy s tim, ze neni snadne prosadit novou znacku na zavedenem trhu, ale pokud do toho Skodovka pujde opravdu naplno (coz znamena ovsem vyrobni zavod v Mexiku), tak neni v delsim casovem horizontu mozna uplne bez sance
Avatar - Barrichello
Mohlo by to byt zajimave
| 1. 8. 2016 15:26
Fusion není fullsize, to je midsize. Máš v tom opět hokej.

Konkurence fusion je Malibu, Chrysler 200, Passat atd.

Fullsize je Dodge Charger, Chrysler 300, Cadillac XTS, CT6, Lincoln MKS, Continental atd.

Nikoliv Fusion >:D
Mohlo by to byt zajimave
| 1. 8. 2016 15:35
tak znova.. ktery zastupce stredni tridy ma lepsi interier krome Passatu. Mondeo a Mazda 6 to neni, Talisman take ne.. co zbyva. Zkus si do toho auta nekdy sednout, jo? Urcite se setrilo. Pak presedni do Mondea. a zjistis, ze i ta Skodovka je na tom furt dobre :-) Strohost ok, materialy.. budiz, srovnatelne na nekterych mistech lepsi jinde horsi nez konkurence.. ale slicovani, spasovani, dojem, ergonomicnost.. sorry ale i ta blba Skodovka je na vrcholu mainstreamu a znam lidi kteri dali vylozene prednost Superbu pred Passatem ciste kvuli interieru, protoze Passat byt ma jeste lepsi, ma a mel vzdy trochu podivny design, ktery kazdemu nesedne.

Pokud Skoda pujde do USA, tak dozajista s osizenejsimi modely nejen co se tyka vybavy, ale i interieru. Stejne jako VW, Audi, BMW.. Tamni trh to ozeli, narozdil od pripadne vyssi ceny. Stejne tak dost mozna nasadi starsi motory a osizenejsi byvaji i takove veci jako podvozek, brzdy. Zeptej se majitelu dotazenych EU US modelu nebo koukni na Jettu, Passata ;)
Avatar - Barrichello
Mohlo by to byt zajimave
| 1. 8. 2016 15:45
Seděl sem v Superbu a to dokonce v Laurin a Klement. Boční výplně lahůdka, taková má Lexus z roku 2011 taky, pro vás oblíbený us trh.
Akorát je to 5 let starý auto >:D

A slavné motory TSI které dodnedávna žraly olej a prskaly jim rozvody. Cukající DSG, podvozek co mlátí a to za cenu za kterou ve v USA 300C s V8 v plný výbavě >:D >:D
Mohlo by to byt zajimave
| 1. 8. 2016 15:50
300C by byla konkurence tak pro jednickoveho Superba, na aktualni a ostatne ani dvojkovy model rozhodne nema. Je to umirajici mastodont slozeny ze dvou Mercedesu z devadesatek dnes pusobici technicky az komickym dojmem. Uprimne jedno z nejhorsich aut jakym jsem za poslednich deset let jezdil.
Skodovka bude konkurovat znackam a modelum z aktualni dekady, takze treba zminovanemu Fusion pokud prijde Superb, pripadne premiovym crossoverum pokud prijde Kodiaq.
Avatar - Emel
Mohlo by to byt zajimave
| 1. 8. 2016 15:54
Superb Fusionu ano, samozřejmě, stejně jako v Evropě.

Kodiaq případně zapadne někam mezi kompaktní mainstreamová SUV (Sportage, Tuscon, CR-V, RAV4) a ty větší (SantaFe), prémiová jsou prémiová a takové ambice Škoda nemá tady ani tam.
Avatar - Barrichello
Mohlo by to byt zajimave
| 1. 8. 2016 16:16
Haha, jedničkovýmu Superbu naprášil i 01 Sebring, který měl o 10 Hp víc, plnou výbavu, jezdil za 8,8 na sto a měl v základu víceprvek, vše v elektrice, kůži, tepomat atd.

300 je auto o třídu výš, podvozek byl modernizován, srt navíc měly vždy amg podvozky, je tam 8s.t ZF, má to velmi slušné zrychlení a umí to jezdit za 12 s V8 a za 10,5 s V6. Na us cestách i za méně
Mohlo by to byt zajimave
| 1. 8. 2016 17:10
Jo, ale interier srovnatelny tak maximalne s Felicii laurinem >:-[]
Avatar - Barrichello
Mohlo by to byt zajimave
| 1. 8. 2016 20:38
Hahaha.....pánové zas snídali vtipnou kaši
Mohlo by to byt zajimave
| 1. 8. 2016 21:49
Takze ti prijde interier 2001 Sebringu adekvatni roku vyroby?
Avatar - Barrichello
Mohlo by to byt zajimave
| 1. 8. 2016 23:00
Jo přijde. V porovnání s mainstreamem určitě. Nic nevrzalo, vše funkční navíc krásné budíky ve stylu retro hodin.
Mohlo by to byt zajimave
| 1. 8. 2016 17:12
Zalezi, co od toho ocekavas. 300C je velky, pohodlny, silny a dobre vybaveny sedan. Tuhle ulohu plni dobre. Pokud chces neco na radeni na okreskach, nebo chces byt hyckan premiovym interierem, nebo nejmodernejsimi technologiemi, tak musis jit jinam. Ale tam zase nedostanes to, co nabizi ten Chrysler.
Avatar - Barrichello
Mohlo by to byt zajimave
| 1. 8. 2016 20:40
Vono s 370-485 či 700 konmi se dá na okresce řádit pořád líp, než se super podvozkem ale s chlíplou oturbennou 2,0 co dává 200 koní >:D >:D

Tady pořád žijete v iluzi že ameriky nezatáčí...jako v sobotu jeden pán v jaguaru, provokativně jel 60 mimo obec, když sem hodil blinkr že ho předjedu, hamtnul na to. Ten se divil chlapec že mu amerika, navíc jen šestiválcová stačila.... Neměl šanci mi ujet a bylo to na zatáčkovité okresce.
Mohlo by to byt zajimave
| 1. 8. 2016 21:48
Asi se nemusime prit, ze dvoutunovy petimetrovy sedan zataci hure, nez mensi a lehci auta, ne? To, ze 99% nevyuzije ani ten zataceci potencial 300C je jina vec.
Avatar - Barrichello
Mohlo by to byt zajimave
| 1. 8. 2016 22:59
Tak jistě, čím menší, nižší, lehčí autao s širokýma pneu, tím lépe sedí i zatáčí.
Proto třeba Alero jezdí tak dobře neb je to nízká placka s širokými pneu.
Mohlo by to byt zajimave
| 2. 8. 2016 01:42
Alero, tak to je zajímavý design. K srdci mi nepřirostlo, ale je to zajímavé :-) Já dělal autoškolu v Oldsmobile Aurora - to jméno to auto 100% vystihuje. >:-[]
Mohlo by to byt zajimave
| 1. 8. 2016 15:55
vyplne dveri.. me v Superbu prijdou ok.. ale co ten zbytek.. sedacky, palubka, stredovy panel, volant . zrovna v L a K ;) Co to spasovani, spary,material tlacitek a jejich odezva.. skutecne je na tom nejaka konkurence vyrazne lepe? Neni. Ve skutecnosti je to dost vyrovane a kazda znacka ma svuj styl. Skoda je stroha coz mnoha lidem vyhovuje a mnoha ne, Mondeo ma design opulentnejsi, ale v detailech ma minus za minusem.. Superb rozhodne neni interierem zadne cerne kacatko.. jak se tady nekteri, kteri v nem veskrze nejspis nikdy ani nesedeli tvrdi. Ja jsem trochu oerfekcionalista a mam rad jedniduche krivky a tvary.. Mondeo je presny opak a zas to vyhovuje nnekomu jinemu. Kazdopadne ze je z USA je na nem dost znat a koneckoncu zrovna Ford interierx neumel nikdy.
Avatar - Emel
Mohlo by to byt zajimave
| 1. 8. 2016 16:06
Jen tak mimochodem, za 1-6/2016 je Mondeo v Evropě nejen (poměrně daleko) za Superbem, ale už i (těsně) za Insignií... to je docela zklamání.
Mohlo by to byt zajimave
| 1. 8. 2016 16:18
Mondeo ma urcite problemy - do Evropy prislo moc pozde, konkurence na nic necekala a jestli treba Superb v minule generaci byl ve vsem krome interieru za nim.. dnes se to obratilo a zakratsi kartu taha Mondeo, ktere vynika jen v komfortu podvozku. Cele to doplaci take na to, ze je to Model z USA, je to na nem znat a design exterieru ani interieru neni pro Evropu uplne to prave, kvalita zpracovani se neposunula nikam, je proste Americka, motory v tech nejprodavanejsich verzich ok, ale konkurenci nijak zretelne nedrti, jizdni vlastnosti uz domenou nejsou, sly na ukor pohodli a z meho pohledu jak Superb tak Passat jsou proste od pohledu "prestiznejsi" a v EU sedi jak p.del na hrnci. Predminula i minula generacr se mi libila a meli urcite plusy.. dnes pro vetsinu zakazniku., pokud se jim netrefi do vkusu designem.. oproti konkurenci nema co nabidnout navic a neni duvod ho kupovat.. dalsi vec propad ceny a renone Fordu.. VW a cely koncern ma v Evrope proste lepsi a vehlasnejsi jmeno.
Avatar - Emel
Mohlo by to byt zajimave
| 1. 8. 2016 16:56
Minulou generaci jsem měl v úzkém výběru, taky se mi líbila... jen jsem ve finále nechtěl takový parník :-)

Že ta současná prodejně nestačí na Passat - dobře, to se čekalo, žádné překvapení.

Že nestačí na Superb - to už je trošku překvápko, ale taky budiž, Superb je hezký a design prodává, Němci třeba raději "český VW" než "americký Ford"

Že nestačí na Insignii - to je s podivem. Vím že má Insignia své klady a třeba nabídku motorů jí můžou ostatní závidět, ale OPC ty prodeje nedělá a Mondeo je podle mě v komplexu lepší auto. Docela by mě zajímalo, kde Insi ty prodeje dělá.
Mohlo by to byt zajimave
| 1. 8. 2016 21:02
Tak treba tim, ze ma rozumnou cenovou politiku. Insignia je jedno z nejlevnejsich fleetovych aut ve stredni tride, bavime-li se o autech v nejvyssich vybavach. Srovnatelne Mondeo je o trista tisic drazsi a furt ma mene kvalitni a mene pohodlny interier.
Mohlo by to byt zajimave
| 1. 8. 2016 17:13
Tak nevim, jak velkym vyvojem usly dverni vyplne behem poslednich peti let >:-[] Ale je fakt, ze Lexus ma ty interiery dost bidne.
Avatar - _Karel_
Mohlo by to byt zajimave
| 1. 8. 2016 19:46
Lexus má bídné interiéry? Teda nemusí ti sednout designem, ok, ale bídné? :-O
Mohlo by to byt zajimave
| 1. 8. 2016 21:08
Nejenom design, pominu-li tradicne zoufalou japonskou ergonomii, tak treba velkym problemem u takhle drahych aut jsou zoufale (v porovnani s D3) sedacky.
Mohlo by to byt zajimave
| 1. 8. 2016 21:44
Bohuzel. Zpracovani na urovni, ale jinak ostuda.
Mohlo by to byt zajimave
| 1. 8. 2016 17:17
Kdyby byl interier superbu pro americkeho zakaznika az moc "fancy", muzou tam porad dat ten z Rapidu. Ten bude plne odpovidat tridnim zvyklostem >:D
Cenová politika
| 1. 8. 2016 16:03
To bude sranda, jestli bude v zámoří nabízen Superb se šestiválcem ve slušné výbavě za cenu zdejší Octávie. Jasně, je to trochu nadsázka, ale úplně nereálné to není (pamatuji si pětiválcového USA Passata za cca půl míče). To pak bude mít redakce auto.cz hodně práce ty české ceny obhájit. >:-[]
Cenová politika
| 1. 8. 2016 16:08
jestli ano, tak to bude vzhledem k cene osizeny a treba i uplne jiny model.. prave jako ten tebou zminovany Passat, ktery krom jmena nema s tim z Evropy spolecneho takrka nic a je jak jinak ve vsem oholeny a osizeny, v podstate nafoukla levnejsi a znacne osizena verze minule generace evropskeho Passatu.. pak ano.. pak muze s nejakym starsim V6 stat treba pul mega. Ale co to ma nebo bude mit spolecneho s tim, co se prodava v Evrope netusim. Srovnatelna auta, napr. Porsche, tam stoji podovne.
Cenová politika
| 1. 8. 2016 19:55
Jestli je nějaká z vyspělých zemí proslavená jako "odpadkový koš", kde se prodá vše šizené, je to bohužel Česká republika. Bohužel to zdaleka nejsou jen potraviny, ale i spotřební technika. Srovnávat to s Porsche je trochu mimo, protože luxusní a sportovní německá auta mají v Americe odjakživa obrovskou prestiž a tak si mohou dovolit být drahá stejně jako v Evropě.

Popravdě - jak by vypadaly dnešní Škodovky ošizenější, než jsou tady, to si nějak nedovedu představit.
Na co USA
| 1. 8. 2016 17:03
Já být Škoda, tak se na USA vyprdnu a jdu expandovat do jižní Ameriky, třeba taková Brazílie, Argentina atd, menší nároky, čili víc zájemců. V USA dopadnou jako dnes s tím balónem s Brna, v návodu nebylo, že nemůžeme létat do drátů.
Avatar - AnGeor
hm
| 1. 8. 2016 17:45
koumaci tady opet...

ja jsem v US koupil dve auta, 2012 a 2014.... prosel jsem dost salonu a projel dost aut... osizene se tady prodavaji VW max. pokud se budeme bavit o trebas o fordu, mel jsem chvili druhou generaci Edge a pokud bych mel interier srovnat se stejnou generaci evropskeho VW tak by nemel sanci VW. Srovnavat posledni generaci VW s generaci fordu, ktera je na trhu 5 let je opravdu vypovidajici...

ad ceny... je treba si uvedomit, ze dnes je US nahore a EU dole... v roce 2011 stal $ 14 korun... ted si podle toho kurzu prepocitej ceny, protoze se muze kdykoliv vratit....
Avatar - Emel
hm
| 1. 8. 2016 18:30
Edge jsi měl, nebo jen projížděl při výběru auta?

Tady to Edge docela schytal v interiérovém duelu se Sorentem...

Kdybych si měl vsadit, kam se bude vyvíjet kurs $ vs €, tak bych moc nevěděl...
Avatar - AnGeor
hm
| 1. 8. 2016 19:02
cca 3 mesice jsem ho mel nez mi dodali auto. duely jsou vis na co, me to auto celkem vyhovovalo, az na tu cenu...

s tim kurzem je to samozdrejme tak jak pises, proto temer vsichni co v US prodavaji tam take vyrabi, protoze kdyz dolar padne na hubu, ceny se v US nemeni a tim padem ti co auta dovazi s tim musi kalkulovat...
Prájsynk
| 2. 8. 2016 07:50
Nuee, to není výzva k modlitbám za Škodovku synku. To je jen očekávání případné cenotvorby na tamním trhu.
Zatím do nás hustí, jak tady auta z emériky musí být drahá kvůli cestě, clům a blablablabla...
Silně pochybuji, že tam Škoda nasadí sociální verze s příplatkovou výbavou v podobě volantu.
Mno a pokud nasadí špičku, tak prostým přepočtem je na 40k dolíků u Supa, případně Koudyho, což si myslím na midsize sedan a smallsize SUV by byla docela odvaha.
Tak mne jen zajímá, jak politicky vysvětlí ty nižší ceny tam místním..
Avatar - Emel
Prájsynk
| 2. 8. 2016 08:05
Moc to dramatizuješ... Mondeo má v US v základu plastovej volant, 16" kola a manuální klimu, 1.5EB je za příplatek, cena 22k$ = 535kczk. Základní Superb bude logicky něco podobnýho... a otázka zůstává, jestli půjdou do atmo základu nebo ne... osobně bych tipnul, že jo (pokud tedy vůbec půjdou samozřejmě).
Avatar - Barrichello
Prájsynk
| 2. 8. 2016 08:34
Plastovej volant (resp. ta kůže se tak tvářila) mělo i BMW za 2,5 mega >:D
Prájsynk
| 2. 8. 2016 08:37
Mno to sice jo s tím Fordem, ale mám dojem, že ta značka je tam na trhu trochu déle a s trochu jiným vnímaním od místnich kustomeříků. Taky to vyrabí na jejich půdě. Škodovka tam bude skorem novicka. Atmo myslíš oturbený malý objem předpokládám. Taky by mne u toho zajímal pravdivý údaj Mpg;)
Avatar - Emel
Prájsynk
| 2. 8. 2016 08:53
Škodovka jako novicka právě nebude začínat s fullhouse Superbem za 40, ale naopak bude jistě nabízet budget verze někde kolem těch 20-23k$. Když jsou zákazníci zvyklí na holátko od Fordu, nebudou překvapení, že evropská konkurence nemá v základu navigaci apod., jen musí být ta konkurence v něčem zajímavější než zavedený model - třeba v ceně, nebo troška výbavy navíc, nebo jim třeba marketing dokáže prodat lift a "nejlépe hodnocenou značku v Británii", co já vím.

Mondeo má jako základ 2.5 Duratec, za příplatek 1.5EB a 2.0EB... Passat ale myslím od atmo základu upustil a má jen TSI. Nicméně dát do Superbu R4 atmo by případně neměl být problém, pokud by usoudili, že si to trh žádá.
Prájsynk
| 2. 8. 2016 08:57
nechme se překvapit ;-) . Každopádně, pokud, tak to bude zajímavé... I když dávat za vzor amíkům Británii by asi nebylo úplně trefa do býčího očka. Například Tesco to v emerice zkoušelo a trochu - dost pohořelo....
Zase začínat s lowcost verzemi u nové značky - no uvidíme. Počkáme a necháme se překvapit, jak a zda jestli....
Avatar - Emel
Prájsynk
| 2. 8. 2016 09:10
Jasně, to byl jen příklad... ono můj pocit z US byl, že se tam ty auta a značky zase tolik neřeší. Byl jsem týden v Seattlu, čekal jsem zajímavý vozový park - je tam hodně IT firem a tak... ale nic moc, jedna nová Corvette, pár středně starých 911, nějaké Mustangy... ale běžně na ulicích bych řekl že po Praze jezdí výrazně zajímavější směska... nebo je to jen neuvyklé oko Evropana, kterému všechny ty ošuntělé japonské a korejské sedany přišly stejné.

Jak začínali Korejci v Evropě? Nebo Japonci v US? Taky od základu. Než bude někdo ochotný dát za Superba 40, chvíli to potrvá.
Avatar - AnGeor
Prájsynk
| 2. 8. 2016 14:17
40k za superba neda v US nikdo, to jsem si vice mene jisty... absolutne neznama znacka atd... Legacy se skvostnym 3.6R a plnou vybavou stoji neco malo prez 30k a to je Subaru v US uz pekne dlouho etablovana znacka... neco jineho je ceniky na webu a neco jineho je si zajit do autosalonu, kde jsou ty ceny jinde... i u noveho modelu jsem dostal cenu 3% pod invoice...

jo a v US neni auto fetis jako v CR. kdyz mas slusnou praci tak si muzes dovolit prakticky cokoliv vcetne EU premie.
Avatar - Emel
Prájsynk
| 2. 8. 2016 14:56
Fusion Platinum je s 2.0EB AWD 176kW asi 38k$ po nějaké 1250$ incentive, takže zase, špičkově konfigurovaný Superb s 2.0TSI 207kW 4x4 může být někde kolem téhle ceny... jednou, dle ceníku.
Avatar - AnGeor
Prájsynk
| 2. 8. 2016 18:11
a jaky duvod bude mit typicky american koupit auto z USSR, kdyz nebude podstatne levnejsi nez auto Made in USA?
Avatar - Emel
Prájsynk
| 2. 8. 2016 18:43
Typický Američan žádný, typický Američan si koupí nějaké typické auto, z US pohledu. Začínat se musí od začátku, takže na začátku to bude auto pro netypického Američana.

Ten třeba ocení 30kW navíc, třeba se mu bude víc líbit, třeba zafunguje reklama, nebo se bude chtít odlišit... nabídne se mu 7 let záruka... nebo basa Plzní v Simply Clever přepravce :-)
Avatar - AnGeor
Prájsynk
| 2. 8. 2016 19:03
nebo si koupi a4 za cca 35 ;)
Avatar - Emel
Prájsynk
| 2. 8. 2016 21:07
Za 37... jako předokolku, bez vyhřívaných sedaček, bez navigace, se slabším motorem... prostě podobné dilema jako v Evropě, našlapaný mainstream vs. základní prémie... nemluvě o tom, že Fusion i Superb jsou větší auta.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku