Novinky
Kdyz materska znacka nema na US trhu co nabidnout, jak na tom asi bude Skoda? Na US trhu jsou pozadavky mnohem vyssi nez v Evrope. Tam maly lokakni hrac, navic s image majitele podvodnika s katastrofalni kvalitou, nema sanci.
mít šanci ještě neznamená uspět... Záleží na tom, co nabídnou. Americký trh je nevyzpytatelný... koukej na KIA/Hyundai např.
Patřilo k jinému komentu od Johnnn, sorry
Patřilo k jinému komentu od Johnnn, sorry
KIA/Hyundai nemaji tak obrovske problemy s kvalitou a spolehlivosti vyrobku. Od zacatku jsou na vlne levnejsi nabidky a celou dobu se lepsi. Co slibi, to dodaji. Volkswagen nabizi kvalitu ale realita je opacna.
Třeba (v rámci zlepšení) by Škodovce jen prospělo vyzkoušet si náročnější trhy.
US trh je prilis narocny... Volkswagen se snazi uz dlouho a bez uspechu. Na to, aby Skoda mela jakoukoliv sanci je moc brzo.
Volkswagen by mel na, rekneme 10 let, vyklidit trh uplne. Vyvinout modelovou radu urcenou pro US trh a po dekade to zkusit znovu.
Volkswagen by mel na, rekneme 10 let, vyklidit trh uplne. Vyvinout modelovou radu urcenou pro US trh a po dekade to zkusit znovu.
Tak strategie může být klidně rozpracovaná na desítku let dopředu. Může jít jen o pokus neztratit kontakt s kontinentem. Ale už jsem psal, jen spekuluji. Na druho stranu, bylo by bezva, kdyby na amerických cestách jezdilo auto se znakem slepice...
😃) ty jo, pritom kazda americka slepice jezdi autem a ze jich tam je - ted by mely i vlastni znacku, to neni spatny namet na marketingovou kampan >😒]
>😁 >😁 >😁 >😁
stejně jako že Kodiac je rodinný typ (tohle Škodovce nikdy nezapomenu)
stejně jako že Kodiac je rodinný typ (tohle Škodovce nikdy nezapomenu)
K/H dodá to co slíbí? A co ta pokutu za lhaní o spotřebě? >😁 Škoda tam ještě žádný průšvih neudělala a tom, že je spojená s VW ví maximálně tak redaktor v moto časopise a to ještě kdoví jestli
"Na US trhu jsou pozadavky mnohem vyssi nez v Evrope ..." No, nevím jestli s tím máš osobní zkušenost.
Na základě mé osobní zkušenosti bych neřekl, že ty požadavky jsou "mnohem vyšší" ale jsou spíš jiné. Na jedné straně je např. kožený interiér a nějaký ten V6 mnohem běžnější než u nás. Na druhé straně je často tolerována "kvalita" zpracování na úrovni, která by to auto udělala v Evropě neprodejné.
Na základě mé osobní zkušenosti bych neřekl, že ty požadavky jsou "mnohem vyšší" ale jsou spíš jiné. Na jedné straně je např. kožený interiér a nějaký ten V6 mnohem běžnější než u nás. Na druhé straně je často tolerována "kvalita" zpracování na úrovni, která by to auto udělala v Evropě neprodejné.
Nevim, jestli jsi v novych Volkswagenech a hlavne v Skode sedel. Uroven zpracovani neni o nic lepsi nez v Mondeu (Focusu na US trhu).
Ano US ma mnohem vyssi naroky nez EU trh.
Neni divu, ze uplne prumerny a spolehlivosti podprumerny Volkswagen se v EU prodava a na US trhu se mu rika "cheap crap" a je neprodejny.
Ano US ma mnohem vyssi naroky nez EU trh.
Neni divu, ze uplne prumerny a spolehlivosti podprumerny Volkswagen se v EU prodava a na US trhu se mu rika "cheap crap" a je neprodejny.
Pokud jsou ty pozadavky v US tak vysoke, tak proc VW prodaval osizene verze svych aut? Jetta i US Passat jsou oproti Golfu a EU Passatu jednodussi a "osizenejsi". Presne jak pise kolega. Sice maji V6 a kuzi, ale interier jako v rapidu.
To same Ford (Edge, Mondeo, byt ten interier oproti Fusionu trochu zlepsili, atd.).
To same Ford (Edge, Mondeo, byt ten interier oproti Fusionu trochu zlepsili, atd.).
Volkswagen proto, ze prodaa znacne pod cenou. Jednoduse vyrobek musi byt co nejlevnejsi, aby to mohli prodat. Ono, kdyz z nekvalitniho vyrobku udelas nekvalitni a levny, vyjde ti Volkwagen USA.
Na rovinu říkám, že jsem v nových VW nebo škodovkách neseděl. VW mě nezajímá tak něajk vůbec kvůli designu ani spolehlivosti a pokud jde o Škodu tak se mi docela líbí nový Superb, ale jen zvenku.
Každopádně pochybuji, že bych v nějakém z nich narazil na (osobní zkušenost s americkou kategorií mid-size i full size) ... víko kufru bez jakéhokoliv čalounění zevnitř jen plechy a to ještě nalakované jen někde ... plastovou lištu kolem okna zvlněnou jak užovka ... slícování dveří u řidiče s karoserií se škvírou kterou neustále táhlo na levý kotník (při venkovní teplotě -10C velmi "příjemné").
Každopádně pochybuji, že bych v nějakém z nich narazil na (osobní zkušenost s americkou kategorií mid-size i full size) ... víko kufru bez jakéhokoliv čalounění zevnitř jen plechy a to ještě nalakované jen někde ... plastovou lištu kolem okna zvlněnou jak užovka ... slícování dveří u řidiče s karoserií se škvírou kterou neustále táhlo na levý kotník (při venkovní teplotě -10C velmi "příjemné").
Hlavně že evropská auta maj kvalitu, ale zadřený motory, spotřeba 3 litry oleje na 25 000 km, nefunkční klimy, topení, praskající rozvdáky atd se řeší u EU aut, na u japonských a amerických. Blbý co.
Naopak spousta evropských aut je v usa neprodejná s es svojí mizernou kvalitou a přepálenými cenami ND
Naopak spousta evropských aut je v usa neprodejná s es svojí mizernou kvalitou a přepálenými cenami ND
prosimte jake evropske auto se v USA prodava v neosizene podobe? Modely VW ani cela D3 to nejsou. Co ma USA Passat spolecneho s tim Evropskym? Ten USA je deset let za tim nasim, snad na platforme minule generace a je vetsi.. jinak osizeny a v Evrope neprodejny. Kvalita zpracovani? Viz One Ford a Mondeo.. interier se na VW nechyta ani naznakem a ty prodeje v EU.. no nic moc. Nizka spolehlivost VW? Obyc fama.. vlastni zkusenost s x modely a ipravdu never tomu, ze vyt to takove strepy, bude prodavat tolik aut, kolik prodava 😉
se už třesou na Octavky ))
Já bych to viděl na new YETI a Kardiak... Myslím, že Octomile a vůbec nízká auta tam vozit nebudou...max leda by chtěli ze Superba udělat nějakou extrémní raketu (chápej extremní na evropské poměry)
Strategie je jasná. Ale teď vážně - myslí to vážně? Američani jsou zhýčkaní prevíti a je tam velmi silná ochrana spotřebitele. Rizika obrovská, počty prodaných vozidel nízké. Největší sranda by nastala kdyby opravdu značka VW z USA odešla a Škoda ji měla "nenápadně" nahradit.
Otazka je, ci ponaglictia aj nazov znacky.
Navrhujem "Pity".
A: Hey man, whaddya drive?
B: A Pity Octavia.
Navrhujem "Pity".
A: Hey man, whaddya drive?
B: A Pity Octavia.
Myslim, ze by bylo safe zustat u Skoda pronaunced...Skouda, coz v anglictine vubec nezni spatne...
Už vidím ty jejich překopávky Škody na Dragster!!! :-?
Tož bacha! V Anglii byly Škoda překopávky na závodní auta v minulosti dost běžné. To ale byly ještě škodovky s motorem vzadu. V závodech group 5 závodních vozů, bylo totiž podmínkou zachovat motor (jakýkoliv motor) v originální pozici. A tam právě škodovka měla výhodu. Našli tam místo i různé osmiválce...
Není třeba, značka Skoda je Amíkům známá. Dokonce tam soudruzi Škodovky v 70 a 80 letech vyváželi. Kolikrát vyváželi do zahraničí auta která jsou dnes sběrateli vyvažovaná zlatem. Třeba Garde.
PS - můj strejc se nějak dostal v 70 letech k "souběhu" vývozu a koupil MB1000 s pravostranným řízením a měl ho tak dlouho dokud se mu neprobořila podlaha.
PS - můj strejc se nějak dostal v 70 letech k "souběhu" vývozu a koupil MB1000 s pravostranným řízením a měl ho tak dlouho dokud se mu neprobořila podlaha.
Ale POUZE do Kanady. V USA se škoda nikdy neprodávala. Jen v Kanadě stejně jako LADA.
V USA se prodávalo jenom Yugo jistou dobu a prodávají se tam běloruské traktory Belarus a ruské motorky Ural.
Od nsá se tam prodávaj myslím Zetory
V USA se prodávalo jenom Yugo jistou dobu a prodávají se tam běloruské traktory Belarus a ruské motorky Ural.
Od nsá se tam prodávaj myslím Zetory
VW investuje miliardy v USA na rozjezd škody, která není zatížená jeho vlastním skandálem.
Bude tam pak prodávat auta za 2/3 evropské ceny s nejlepší evropskou motorizací a střední evropskou výbavou v základu.
Bude tam rvát tuny do marketingu.
A potom bude odškodňovat americké zákazníky ...
A ty evropane, ty to všechno zaplatíš ...
Bude tam pak prodávat auta za 2/3 evropské ceny s nejlepší evropskou motorizací a střední evropskou výbavou v základu.
Bude tam rvát tuny do marketingu.
A potom bude odškodňovat americké zákazníky ...
A ty evropane, ty to všechno zaplatíš ...
Nejvetsi problem vidim v tom, ze tuto akci, jestli k ni vubec prijde, bude muset nekdo zaplatit a aby to nakonec nebyli mistni kupci... ;-\..vidim, ze me tesne kolega predbehl... 😉
Celkem zásadní věc jak je ten "návrat" myšlen. Pokud to bude tak že v továrně VW v Mexiku akorát přehodí loga a trochu obmění modely, tak si sice škodovka bude moci ve statistikách odškrtnout větší prodeje, ale tím ten efekt hasne.
Koncern lubi rozhadzovat penize a to ze sa uz raz prebehol holym zadkom cez ruzovy ker mu asi nestacilo.... Chcu ten beh este raz zopakovat. V USA budu tie ruzove trne este ostrejsie a dlhsie a rany na zadku budu boliet viac a budu sa hojit ovela dlhsie...Osobne si myslim aby sa tomu radsej vyhli a ak maju tolko penazi ze uz sa im to nevprace ani do bank vzdy su rozumnejsie veci ako investovat... Aj tak im prajem good luck...
O tom, že vstoupí na trh se rozhodne až za rok. Ale o tom, že to bude propadák se ví už teď....
A hlavně Škodovka ukáže za jakou
cenu je schopna prodávat v USA a to
teprve budou český Pepíci koukat, jak je tady Škodovka bere na hůl...
cenu je schopna prodávat v USA a to
teprve budou český Pepíci koukat, jak je tady Škodovka bere na hůl...
vis.. temer vsechny modely VW a D3 jsou v USA osizeny a nebo se v pripade VW pod stejnym nazvem prodava uplne jine auto. Pak muze byt USA Passat levnejsi nez EU . ale ver, ze v tom z USA bys asi radsi jezdit nechtel. O tom, jake rozdily jsou treba v modelech premie by ti mohli vypravet majitele dotazenych ojetin BMW apod. a nizsi cena neni automaticky vyhra.. Technoligicky a kvalitou nejnarocnejsi trh je EU.. ostatni casti sveta vcetne USA maji naroky podstatne nizsi, ale take treba uplne jine preference a naroky viz treba prostornost aut v USA apod.
Měl sem (mam ) 5 amerik, pravda vše EU verze ale ty úpravy na EU spočívaly v jinejch zdních světlech, éčkách na sklech a pásech, ostřikovačích světel, zadních mlhovkách a jiných pružinách. Zbytek nachlup stejný.
Neměl sem nikdy problémy jako sem měl s EU auty nebo jako maj známí nebo lidi cočtu v diskuzích na netu.
Zajímavý co
Neměl sem nikdy problémy jako sem měl s EU auty nebo jako maj známí nebo lidi cočtu v diskuzích na netu.
Zajímavý co
Škodovka kdysi avizovala plán prodávat v roce 2018 1,5M aut za rok (což už se celkem spolehlivě nestihne). K tomu vedou dvě hlavní cesty - nové modely a nové trhy.
Šestiválce, výbava... ale jo, druhé nejprodávanější auto v US je Civic a jeho top motorizace je 1.5T. Co se SUV týče, H&K se tam taky celkem daří s novou generací Tusconu a Sportage a top motorizace je 1.6T, SantaFe má 2.0T. V tomhle žádný velký problém není.
Jestli se vyplatí tam od nuly začínat nebo ne je samozřejmě otázka, japonským autům trvalo dost dlouho vybudovat si tam od nuly dnešní pozici... a dnes Honda vyrábí v US víc než tradiční americké značky. Možná by mohla pomoci blízkost US a UK... pokud na to mají peníze, já jsem pro, pro Škodu je to příležitost růst.
Šestiválce, výbava... ale jo, druhé nejprodávanější auto v US je Civic a jeho top motorizace je 1.5T. Co se SUV týče, H&K se tam taky celkem daří s novou generací Tusconu a Sportage a top motorizace je 1.6T, SantaFe má 2.0T. V tomhle žádný velký problém není.
Jestli se vyplatí tam od nuly začínat nebo ne je samozřejmě otázka, japonským autům trvalo dost dlouho vybudovat si tam od nuly dnešní pozici... a dnes Honda vyrábí v US víc než tradiční americké značky. Možná by mohla pomoci blízkost US a UK... pokud na to mají peníze, já jsem pro, pro Škodu je to příležitost růst.
Problemem ale zustava katastrofalni image znacky Volkswagen. Ten se o prodeje na US trhu snazi tak dlouho jako japonci a neuspesne.
Jako jedinou moznosti vidim vyklizeni trhu, vyvoj nove rady primo pro US trh a po dekade, dvou to zkusit znovu.
Jako jedinou moznosti vidim vyklizeni trhu, vyvoj nove rady primo pro US trh a po dekade, dvou to zkusit znovu.
Vzdyt o tom to je - Octavia + Superb jsou jednoducha auta s jednoduchym interierem a navic jsou to liftbacky, tedy vypadaji pro amiky zkousnutelne a pritom maji vyhodu velkeho kufru. Motorizace v benzinu snad uz jsou vychytane aspon na uroven konkurence, diesely bych uz amikum nenutil, automaty maji, cetky z Ciny taky... Prave Skoda je to o cem pises - rada pro US trh jako delana. A pokud si daji praci, tak ji s VW nikdo moc spojovat nebude, aspon ne s jeho aferami. Pokud to tedy nekde cestou zase nezvrtaji...
V USA frčí sedany, ne liftbacky. Kombíky sou tam neprodejné a proto už je nikdo nenabízí, poslední vlaštovka byl domácí CTS Sportwagon a předtím Dodge Magnum.
V USA frčí SUV a crossovery, pikapy a sedany. A MPV.
Pikap škoda nemá, mpv taky, sedany v podstatě taky ne.
Zbývaj jí ti dvě SUV, z toho jedno není v prodeji a druhý je srandovní mini prcek (Yeti)
V USA frčí SUV a crossovery, pikapy a sedany. A MPV.
Pikap škoda nemá, mpv taky, sedany v podstatě taky ne.
Zbývaj jí ti dvě SUV, z toho jedno není v prodeji a druhý je srandovní mini prcek (Yeti)
Jak píše mariachi - mají liftbacky místo sedanů. Jestli to je problém nebo jestli to eventuálně může být třeba i výhoda, to je otázka... podle mě to nepřekonatelný problém nebude.
Modelová nabídka je jasná - Superb, Octavia, Kodiaq, Yeti II. Že Kodiaq a Yeti ještě nejsou je vedlejší, taky se nebavíme o otevření salonu letos.
Modelová nabídka je jasná - Superb, Octavia, Kodiaq, Yeti II. Že Kodiaq a Yeti ještě nejsou je vedlejší, taky se nebavíme o otevření salonu letos.
Ale kecy prdy bedary. VW sice neuspelo opakovane s Passatem, ale treba Jetta je velmi uspesny model uz pres tri dekady a rozhodne nebudou nic opoustet. Krome toho i kdyz VW se uplne neprosadil, tak priklad fenomenalniho uspechu Audi v USA dokazuje, ze dcerina spolecnost VW se prosadit dokaze. A kdyz se to povedlo v extremne konkurencnim prostredi nemeckych premiovek, tak v mainstreamu by Skodovka nemusela byt uplne bez sance.
Fenomenální prodeje Audi?
Před ním sou BMW, Lexus a Mercedes, kteří shodně prodaj o cca 140 000 aut více a na záda Audi (202 tis aut loni) dýchají Acura (177 tis) a Cadillac (175 tis).
Faaakt zázrak.
Před ním sou BMW, Lexus a Mercedes, kteří shodně prodaj o cca 140 000 aut více a na záda Audi (202 tis aut loni) dýchají Acura (177 tis) a Cadillac (175 tis).
Faaakt zázrak.
Za deset let fakticky z niceho vybudovat na americkem trhu znacku uspesnou v nejelitnejsim klubu nemecke D3 je opravdu fenomenalni uspech hranici se zazrakem.
Dyt je Z D3 poslední a prodá o víc jak 40% méně >😁 >😁 A nestačí ani na Lexus.
Ono už tam krom jaguaru, cadilalcu a lincolnu taky žádné jiné prémiové zančky nejsou, hehehe
Acura je taková pseudoprémie.
Ono už tam krom jaguaru, cadilalcu a lincolnu taky žádné jiné prémiové zančky nejsou, hehehe
Acura je taková pseudoprémie.
Znova opakuji, pred deseti lety Audi v USA fakticky neexistovala, dneska je na dohled konkurentum, kteri jsou v USA tricet let. Na to ja pozde prisla je zatracene uspesna. Vstup Lexusu na americky trh je povazovan za ukazku spickoveho uspechu marketingu nove znacky, je na trhu pres tricet let a nacpali do nej neskutecne penize.
Jsou tam o trochu déle. Já tam měl Audi 5000CS, takže jsou tam stejně dlouho jako Lexus a ten má "trošku" větší úspěch. Je fakt, že na tu Audi koukali v té době jako na drahé auto.
Druhé neprodávanjěší auto je bud Toytota Camry nebo Chevy Silverado, ted nevím z hlavy >😁 >😁
Honda vyrábí v USA víc než us značky? Možná jo, ale prodejích je 5tá za US trojlístkem + Toyota - , GM, Ford, Toyota a FCA a docela už jí šlape na paty i Nissan a korejci >😁
Zahlédl jsem to někde náhodou a už je to pár let... jo, šlo o výrobu aut na území USA, ne o prodeje, Honda byla první co do počtu aut vyrobených v USA. Ale ruku do ohně bych za to nedal, jen vím, že mě to tenkrát překvapilo.
Taky má SantaFe 2.4 a 3.3. Např.
Santa Fe ma 3.3 V6 a divil bych se, kdyby Tuscon a Sportage nemeli nejake 2.4 ctyrvalce.
ale těžko si v reálu představit, jak si Škoda probíjí cestu konkurencí z Japonska, která si v USA buduje svojí pozici často po desetiletí... Pro naše je Octavia nejlepší auto ve vesmíru, ale amíka o tom zřejmě nepřesvědčíme... >😁
Zapomínáš na jednu důležitou věc. Škoda už v USA byla. Je to trochu k neuvěření ale soudruzi ji tam vyváželi. A samozřejmě bude mít stejnou pozici jako v UK. A v UK uspěla absolutně s porovnávací reklamou - "podívejte se na ten rozdíl" - a podobně jako v UK bude k porovnání Š120 a Octavia. Jistě by dnes uspěl i Peugeot s reklamou na -"podívejte se na ten rozdíl" - Peugeot co měl Colombo a dnešní Peugeoty.
Tady jsou Japonci a Korejci mimo hru - na trhu v USA nikdy neměli takové "modely".
To co funguje se dá znovu použít - a oni to použijí.
na rozdíl od VW kde je to opačně, Brouk a minibusy tam měly úžasný credit, zatímco dnes jen samé průsery.
Ano, se Škodou se dá udělat restart VW aktivit.
Tady jsou Japonci a Korejci mimo hru - na trhu v USA nikdy neměli takové "modely".
To co funguje se dá znovu použít - a oni to použijí.
na rozdíl od VW kde je to opačně, Brouk a minibusy tam měly úžasný credit, zatímco dnes jen samé průsery.
Ano, se Škodou se dá udělat restart VW aktivit.
já nikde ale netvrdil, že Škoda do USA nikdy nevyvážela a srovnávat UK trh a USA trh to je jako srovnávat černou a bílou, to se proberte... Stejně tak se proberte s tím, že by byly Japonci v USA mimo hru, Camry a Accord jsou po "svaté trojci" (F150, Silverado a RAM) nejprodávanější modely aut...
Já to myslel jinak s těmi Japonci. Myslel jsem to tak že co se týče porovnávací reklamy nemají možnost postavit proti sobě něco jako 120LS z osmdesátých let a Octavii 2016. Oni tam měli nepřerušenou kontinuitu od šedesátých let, kdy začali dovážet do USA japonská auta.
Co se týče USA/UK, mají kolikrát Britové k Američanům blíže než do Evropy.
Co se týče USA/UK, mají kolikrát Britové k Američanům blíže než do Evropy.
Nesmysl, škoda v USA nikdy nebyla, zas kecáš. Prodávala se jen v Kanadě, že si někdo dovezl z Kanady pár kusů do usa coby veterána je věc druhá.
No tak doufejme že bude mít Škodovka štěstí a nebudou se jí zasekávat plynové pedály, nebo si někdo nesplete tu jejich škrabku s obracečkou na gril nebo tak něco. Ať pak nemusí ČR darovat půlku území americkým občanům jako odškodné.
>😁
Co by SKODA v USA prodavala?
Cim by chtela oslnit na nejvyspelejsim auto trhu na svete?
Takovou zpravu bych cekal 1. dubna, jinak maji sanci asi tak velkou jako ze prasata budou litat. :-!
Co by SKODA v USA prodavala?
Cim by chtela oslnit na nejvyspelejsim auto trhu na svete?
Takovou zpravu bych cekal 1. dubna, jinak maji sanci asi tak velkou jako ze prasata budou litat. :-!
Nejvyspelejsi trh na svete je Evropa. Amerika je neco jako Cinani, musi to byt velke, musi to mit uvnitr co nejvic blikatek v designu cinske hifiveze a drzaky na napoje. Tim pozadavky vicemene konci. Chrysler treba stale relativne prodava radu 300, coz je slepenina ze dvou dvacet let starych Mercedesu, i kdyz pravda v druhe generaci uz to trochu i zataci a interier je skoro konkurenceschopny vuci Dacii. :-!
A Dacia má taky 700 koní vid, adaptivní tempomat, stavitelné tlumiče, staelitní rádio s hdd, chlazenjé a vyhřívané držáky nápojů, 8st. automat atd >😁 >😁
Tady je zas dneska sranda >😁
Tady je zas dneska sranda >😁
Vzdyt rikam, ze cingrlatka tam byt musi a hlavne je potreba aby vsechno modre svitilo. :-!
A co se tyce konkretne, tak kolik tech 300 ma tech 700 koni? Promile produkce nebo jeste mene? Nejbeznejsi motoraci u lepsich 300vek je 3.6 Pentastar, ktery ma problem ze proste nejede. Teda jako jede, ale na to jaky ma objem a papirovy vykon je docela chciply.
Nevim jestli bych chtel adaptivni tempomat od firmy co neumi udelat ani normalni tempomat, protoze ten co je v 300C je hrozne peklo jake jsem nezazil ani v jednickove Fabii.
Satelitni radio ma kazdy, unikatni je spise ta neuveritelne nabastlena Garmin navigace, ktera pusobi velmi komickym dojmem, obzvlaste u auta, ktere v Evrope zkouseli jako Lancii prodavat za mega a pul.
Osmistupnovy automat zrovna koupili od Nemcu, takze ten jako jediny pusobi jako z tohohle stoleti. :-!
P.S. Jeste si zapomnel na ventilovane sedacky, sice neventiluji, ale v seznamu vybavy jsou. >😁
A co se tyce konkretne, tak kolik tech 300 ma tech 700 koni? Promile produkce nebo jeste mene? Nejbeznejsi motoraci u lepsich 300vek je 3.6 Pentastar, ktery ma problem ze proste nejede. Teda jako jede, ale na to jaky ma objem a papirovy vykon je docela chciply.
Nevim jestli bych chtel adaptivni tempomat od firmy co neumi udelat ani normalni tempomat, protoze ten co je v 300C je hrozne peklo jake jsem nezazil ani v jednickove Fabii.
Satelitni radio ma kazdy, unikatni je spise ta neuveritelne nabastlena Garmin navigace, ktera pusobi velmi komickym dojmem, obzvlaste u auta, ktere v Evrope zkouseli jako Lancii prodavat za mega a pul.
Osmistupnovy automat zrovna koupili od Nemcu, takze ten jako jediny pusobi jako z tohohle stoleti. :-!
P.S. Jeste si zapomnel na ventilovane sedacky, sice neventiluji, ale v seznamu vybavy jsou. >😁
Všechny Hellcaty Charger, Challenger, další mají 485 HP 6,2 V8 HEMI vč. Jeepu GrandCherokee SRT8, a pak další 5,7 HEMI s 370-390 HP v 300C a Durangu a RAMkách + předtím zminovaná trojička charger, chally a grandčíro.
Skutečně promile?
V reálu tak 50%, ona totiž jediná další motorizace už je 3,6 Pentastar + VM Motori diesel pro RAM
A Cadilac má taková cingrlátka jako sedačky Recaro, BOSE audiosystém, brzdy Brembo (ty maj i sRT a Hellcaty od FCA), můžeš mít preémiovou kůži, dřevo, karbon. A všechna běžná výbava jako u D3 a FCA má i stejné 8st převodovky ZF.
Sranda co.
Skutečně promile?
V reálu tak 50%, ona totiž jediná další motorizace už je 3,6 Pentastar + VM Motori diesel pro RAM
A Cadilac má taková cingrlátka jako sedačky Recaro, BOSE audiosystém, brzdy Brembo (ty maj i sRT a Hellcaty od FCA), můžeš mít preémiovou kůži, dřevo, karbon. A všechna běžná výbava jako u D3 a FCA má i stejné 8st převodovky ZF.
Sranda co.
Aha, takze kdyz dochazi argumenty na podporu 300 (coz je opravdu strasna m*dka), tak se vytahne Cadillac. :-! A ty jsi zacal se 700 konovym motorem, proto ta promile, samozrejme osmivalcovych 300 je vice, ale v kazdem pripade osmivalce umiraji v USA stejne jako v Evrope jenom se zpozdenim. Pro Skodovku bude mnohem vetsi problem chybejici hybrid nez vicevalec.
"Nejvyspelejsi trh na svete je Evropa"
Zejmena ten cesky, vid? Je smutne, ze o tom nic nevis, a pises jak Jirasek
>😁
Vybral sis dve nejmene vyznamne auta ... a ted z te pozice chces argumentovat? 😲
"Amerika je neco jako Cinani.."
OK. Jsi ignorant. SKODA je v Cine uz od roku 2007. :-! Clanek je o tom, jestli SKODA bude prodavat auta v USA.
Zejmena ten cesky, vid? Je smutne, ze o tom nic nevis, a pises jak Jirasek
>😁
Vybral sis dve nejmene vyznamne auta ... a ted z te pozice chces argumentovat? 😲
"Amerika je neco jako Cinani.."
OK. Jsi ignorant. SKODA je v Cine uz od roku 2007. :-! Clanek je o tom, jestli SKODA bude prodavat auta v USA.
Jeste pred par lety by prichod Skody na americky trh pusobil smesne, ale faktem je ze situace se meni a existuji faktory, ktere Skodovce nahravaji konkretne😒br />
a) sblizovani produkce v US a EU, ktere umoznuji produkovat celkem uspesne globalni modely (napr. Fusion je typicky americky full size, ktery se sice v Evrope na konkurenci plne nechyta, ale je alespon trochu prodejny, coz je pro americky full size nebyvaly uspech, starsi modely byly zcela neprodejne). Americka auta jsou cim dal tim mensi, evropska vetsi, takze Skoda uz nedela na americke pomery prtava nekonkurenceschopna auticka
b) americane opousteji vicevalce a zacinaji brat ohled i na spotrebu (alespon v liberalnich statech). Dneska i americke automobilky maji minimalne v zakladu foukane ctyrvalce a vydavaji to naopak jako prednost, takze sestivalec chybet nebude. Napriklad Audi je velmi uspesne s Q5 v motoraci 2.0 TFSI, tedy stejny motor jaky je v Superbu
c) pokles eura do znacne miry srovnal ceny, takze dnes uz neni potreba prodavat v USA pod cenou. Napriklad americke Mondeo je v EU jeden z nejdrazsich modelu stredni tridy, prave kvuli prepoctu.
d) s uspechem Audi v USA existuje sit dealeru schopnych nabidnou levnejsi alternativu (Skoda).
e) aktualni Skodovky jsou presne ta navrch nablyskana uvnitr osizena auta, ktera miluje americky spotrebitel. Interier Superbu, ktery je na pomery EU az trapny bude v USA za hvezdu.
Samozrejme pretrvavaji problemy s tim, ze neni snadne prosadit novou znacku na zavedenem trhu, ale pokud do toho Skodovka pujde opravdu naplno (coz znamena ovsem vyrobni zavod v Mexiku), tak neni v delsim casovem horizontu mozna uplne bez sance
a) sblizovani produkce v US a EU, ktere umoznuji produkovat celkem uspesne globalni modely (napr. Fusion je typicky americky full size, ktery se sice v Evrope na konkurenci plne nechyta, ale je alespon trochu prodejny, coz je pro americky full size nebyvaly uspech, starsi modely byly zcela neprodejne). Americka auta jsou cim dal tim mensi, evropska vetsi, takze Skoda uz nedela na americke pomery prtava nekonkurenceschopna auticka
b) americane opousteji vicevalce a zacinaji brat ohled i na spotrebu (alespon v liberalnich statech). Dneska i americke automobilky maji minimalne v zakladu foukane ctyrvalce a vydavaji to naopak jako prednost, takze sestivalec chybet nebude. Napriklad Audi je velmi uspesne s Q5 v motoraci 2.0 TFSI, tedy stejny motor jaky je v Superbu
c) pokles eura do znacne miry srovnal ceny, takze dnes uz neni potreba prodavat v USA pod cenou. Napriklad americke Mondeo je v EU jeden z nejdrazsich modelu stredni tridy, prave kvuli prepoctu.
d) s uspechem Audi v USA existuje sit dealeru schopnych nabidnou levnejsi alternativu (Skoda).
e) aktualni Skodovky jsou presne ta navrch nablyskana uvnitr osizena auta, ktera miluje americky spotrebitel. Interier Superbu, ktery je na pomery EU az trapny bude v USA za hvezdu.
Samozrejme pretrvavaji problemy s tim, ze neni snadne prosadit novou znacku na zavedenem trhu, ale pokud do toho Skodovka pujde opravdu naplno (coz znamena ovsem vyrobni zavod v Mexiku), tak neni v delsim casovem horizontu mozna uplne bez sance
Fusion není fullsize, to je midsize. Máš v tom opět hokej.
Konkurence fusion je Malibu, Chrysler 200, Passat atd.
Fullsize je Dodge Charger, Chrysler 300, Cadillac XTS, CT6, Lincoln MKS, Continental atd.
Nikoliv Fusion >😁
Konkurence fusion je Malibu, Chrysler 200, Passat atd.
Fullsize je Dodge Charger, Chrysler 300, Cadillac XTS, CT6, Lincoln MKS, Continental atd.
Nikoliv Fusion >😁
tak znova.. ktery zastupce stredni tridy ma lepsi interier krome Passatu. Mondeo a Mazda 6 to neni, Talisman take ne.. co zbyva. Zkus si do toho auta nekdy sednout, jo? Urcite se setrilo. Pak presedni do Mondea. a zjistis, ze i ta Skodovka je na tom furt dobre 😄 Strohost ok, materialy.. budiz, srovnatelne na nekterych mistech lepsi jinde horsi nez konkurence.. ale slicovani, spasovani, dojem, ergonomicnost.. sorry ale i ta blba Skodovka je na vrcholu mainstreamu a znam lidi kteri dali vylozene prednost Superbu pred Passatem ciste kvuli interieru, protoze Passat byt ma jeste lepsi, ma a mel vzdy trochu podivny design, ktery kazdemu nesedne.
Pokud Skoda pujde do USA, tak dozajista s osizenejsimi modely nejen co se tyka vybavy, ale i interieru. Stejne jako VW, Audi, BMW.. Tamni trh to ozeli, narozdil od pripadne vyssi ceny. Stejne tak dost mozna nasadi starsi motory a osizenejsi byvaji i takove veci jako podvozek, brzdy. Zeptej se majitelu dotazenych EU US modelu nebo koukni na Jettu, Passata 😉
Pokud Skoda pujde do USA, tak dozajista s osizenejsimi modely nejen co se tyka vybavy, ale i interieru. Stejne jako VW, Audi, BMW.. Tamni trh to ozeli, narozdil od pripadne vyssi ceny. Stejne tak dost mozna nasadi starsi motory a osizenejsi byvaji i takove veci jako podvozek, brzdy. Zeptej se majitelu dotazenych EU US modelu nebo koukni na Jettu, Passata 😉
Seděl sem v Superbu a to dokonce v Laurin a Klement. Boční výplně lahůdka, taková má Lexus z roku 2011 taky, pro vás oblíbený us trh.
Akorát je to 5 let starý auto >😁
A slavné motory TSI které dodnedávna žraly olej a prskaly jim rozvody. Cukající DSG, podvozek co mlátí a to za cenu za kterou ve v USA 300C s V8 v plný výbavě >😁 >😁
Akorát je to 5 let starý auto >😁
A slavné motory TSI které dodnedávna žraly olej a prskaly jim rozvody. Cukající DSG, podvozek co mlátí a to za cenu za kterou ve v USA 300C s V8 v plný výbavě >😁 >😁
300C by byla konkurence tak pro jednickoveho Superba, na aktualni a ostatne ani dvojkovy model rozhodne nema. Je to umirajici mastodont slozeny ze dvou Mercedesu z devadesatek dnes pusobici technicky az komickym dojmem. Uprimne jedno z nejhorsich aut jakym jsem za poslednich deset let jezdil.
Skodovka bude konkurovat znackam a modelum z aktualni dekady, takze treba zminovanemu Fusion pokud prijde Superb, pripadne premiovym crossoverum pokud prijde Kodiaq.
Skodovka bude konkurovat znackam a modelum z aktualni dekady, takze treba zminovanemu Fusion pokud prijde Superb, pripadne premiovym crossoverum pokud prijde Kodiaq.
Superb Fusionu ano, samozřejmě, stejně jako v Evropě.
Kodiaq případně zapadne někam mezi kompaktní mainstreamová SUV (Sportage, Tuscon, CR-V, RAV4) a ty větší (SantaFe), prémiová jsou prémiová a takové ambice Škoda nemá tady ani tam.
Kodiaq případně zapadne někam mezi kompaktní mainstreamová SUV (Sportage, Tuscon, CR-V, RAV4) a ty větší (SantaFe), prémiová jsou prémiová a takové ambice Škoda nemá tady ani tam.
Haha, jedničkovýmu Superbu naprášil i 01 Sebring, který měl o 10 Hp víc, plnou výbavu, jezdil za 8,8 na sto a měl v základu víceprvek, vše v elektrice, kůži, tepomat atd.
300 je auto o třídu výš, podvozek byl modernizován, srt navíc měly vždy amg podvozky, je tam 8s.t ZF, má to velmi slušné zrychlení a umí to jezdit za 12 s V8 a za 10,5 s V6. Na us cestách i za méně
300 je auto o třídu výš, podvozek byl modernizován, srt navíc měly vždy amg podvozky, je tam 8s.t ZF, má to velmi slušné zrychlení a umí to jezdit za 12 s V8 a za 10,5 s V6. Na us cestách i za méně
Jo, ale interier srovnatelny tak maximalne s Felicii laurinem >😒]
Zalezi, co od toho ocekavas. 300C je velky, pohodlny, silny a dobre vybaveny sedan. Tuhle ulohu plni dobre. Pokud chces neco na radeni na okreskach, nebo chces byt hyckan premiovym interierem, nebo nejmodernejsimi technologiemi, tak musis jit jinam. Ale tam zase nedostanes to, co nabizi ten Chrysler.
Vono s 370-485 či 700 konmi se dá na okresce řádit pořád líp, než se super podvozkem ale s chlíplou oturbennou 2,0 co dává 200 koní >😁 >😁
Tady pořád žijete v iluzi že ameriky nezatáčí...jako v sobotu jeden pán v jaguaru, provokativně jel 60 mimo obec, když sem hodil blinkr že ho předjedu, hamtnul na to. Ten se divil chlapec že mu amerika, navíc jen šestiválcová stačila.... Neměl šanci mi ujet a bylo to na zatáčkovité okresce.
Tady pořád žijete v iluzi že ameriky nezatáčí...jako v sobotu jeden pán v jaguaru, provokativně jel 60 mimo obec, když sem hodil blinkr že ho předjedu, hamtnul na to. Ten se divil chlapec že mu amerika, navíc jen šestiválcová stačila.... Neměl šanci mi ujet a bylo to na zatáčkovité okresce.
Asi se nemusime prit, ze dvoutunovy petimetrovy sedan zataci hure, nez mensi a lehci auta, ne? To, ze 99% nevyuzije ani ten zataceci potencial 300C je jina vec.
Tak jistě, čím menší, nižší, lehčí autao s širokýma pneu, tím lépe sedí i zatáčí.
Proto třeba Alero jezdí tak dobře neb je to nízká placka s širokými pneu.
Proto třeba Alero jezdí tak dobře neb je to nízká placka s širokými pneu.
vyplne dveri.. me v Superbu prijdou ok.. ale co ten zbytek.. sedacky, palubka, stredovy panel, volant . zrovna v L a K 😉 Co to spasovani, spary,material tlacitek a jejich odezva.. skutecne je na tom nejaka konkurence vyrazne lepe? Neni. Ve skutecnosti je to dost vyrovane a kazda znacka ma svuj styl. Skoda je stroha coz mnoha lidem vyhovuje a mnoha ne, Mondeo ma design opulentnejsi, ale v detailech ma minus za minusem.. Superb rozhodne neni interierem zadne cerne kacatko.. jak se tady nekteri, kteri v nem veskrze nejspis nikdy ani nesedeli tvrdi. Ja jsem trochu oerfekcionalista a mam rad jedniduche krivky a tvary.. Mondeo je presny opak a zas to vyhovuje nnekomu jinemu. Kazdopadne ze je z USA je na nem dost znat a koneckoncu zrovna Ford interierx neumel nikdy.
Jen tak mimochodem, za 1-6/2016 je Mondeo v Evropě nejen (poměrně daleko) za Superbem, ale už i (těsně) za Insignií... to je docela zklamání.
Mondeo ma urcite problemy - do Evropy prislo moc pozde, konkurence na nic necekala a jestli treba Superb v minule generaci byl ve vsem krome interieru za nim.. dnes se to obratilo a zakratsi kartu taha Mondeo, ktere vynika jen v komfortu podvozku. Cele to doplaci take na to, ze je to Model z USA, je to na nem znat a design exterieru ani interieru neni pro Evropu uplne to prave, kvalita zpracovani se neposunula nikam, je proste Americka, motory v tech nejprodavanejsich verzich ok, ale konkurenci nijak zretelne nedrti, jizdni vlastnosti uz domenou nejsou, sly na ukor pohodli a z meho pohledu jak Superb tak Passat jsou proste od pohledu "prestiznejsi" a v EU sedi jak p.del na hrnci. Predminula i minula generacr se mi libila a meli urcite plusy.. dnes pro vetsinu zakazniku., pokud se jim netrefi do vkusu designem.. oproti konkurenci nema co nabidnout navic a neni duvod ho kupovat.. dalsi vec propad ceny a renone Fordu.. VW a cely koncern ma v Evrope proste lepsi a vehlasnejsi jmeno.
Minulou generaci jsem měl v úzkém výběru, taky se mi líbila... jen jsem ve finále nechtěl takový parník 😄
Že ta současná prodejně nestačí na Passat - dobře, to se čekalo, žádné překvapení.
Že nestačí na Superb - to už je trošku překvápko, ale taky budiž, Superb je hezký a design prodává, Němci třeba raději "český VW" než "americký Ford"
Že nestačí na Insignii - to je s podivem. Vím že má Insignia své klady a třeba nabídku motorů jí můžou ostatní závidět, ale OPC ty prodeje nedělá a Mondeo je podle mě v komplexu lepší auto. Docela by mě zajímalo, kde Insi ty prodeje dělá.
Že ta současná prodejně nestačí na Passat - dobře, to se čekalo, žádné překvapení.
Že nestačí na Superb - to už je trošku překvápko, ale taky budiž, Superb je hezký a design prodává, Němci třeba raději "český VW" než "americký Ford"
Že nestačí na Insignii - to je s podivem. Vím že má Insignia své klady a třeba nabídku motorů jí můžou ostatní závidět, ale OPC ty prodeje nedělá a Mondeo je podle mě v komplexu lepší auto. Docela by mě zajímalo, kde Insi ty prodeje dělá.
Tak nevim, jak velkym vyvojem usly dverni vyplne behem poslednich peti let >😒] Ale je fakt, ze Lexus ma ty interiery dost bidne.
Lexus má bídné interiéry? Teda nemusí ti sednout designem, ok, ale bídné? 😲
To bude sranda, jestli bude v zámoří nabízen Superb se šestiválcem ve slušné výbavě za cenu zdejší Octávie. Jasně, je to trochu nadsázka, ale úplně nereálné to není (pamatuji si pětiválcového USA Passata za cca půl míče). To pak bude mít redakce auto.cz hodně práce ty české ceny obhájit. >😒]
jestli ano, tak to bude vzhledem k cene osizeny a treba i uplne jiny model.. prave jako ten tebou zminovany Passat, ktery krom jmena nema s tim z Evropy spolecneho takrka nic a je jak jinak ve vsem oholeny a osizeny, v podstate nafoukla levnejsi a znacne osizena verze minule generace evropskeho Passatu.. pak ano.. pak muze s nejakym starsim V6 stat treba pul mega. Ale co to ma nebo bude mit spolecneho s tim, co se prodava v Evrope netusim. Srovnatelna auta, napr. Porsche, tam stoji podovne.
Jestli je nějaká z vyspělých zemí proslavená jako "odpadkový koš", kde se prodá vše šizené, je to bohužel Česká republika. Bohužel to zdaleka nejsou jen potraviny, ale i spotřební technika. Srovnávat to s Porsche je trochu mimo, protože luxusní a sportovní německá auta mají v Americe odjakživa obrovskou prestiž a tak si mohou dovolit být drahá stejně jako v Evropě.
Popravdě - jak by vypadaly dnešní Škodovky ošizenější, než jsou tady, to si nějak nedovedu představit.
Popravdě - jak by vypadaly dnešní Škodovky ošizenější, než jsou tady, to si nějak nedovedu představit.
Já být Škoda, tak se na USA vyprdnu a jdu e😜andovat do jižní Ameriky, třeba taková Brazílie, Argentina atd, menší nároky, čili víc zájemců. V USA dopadnou jako dnes s tím balónem s Brna, v návodu nebylo, že nemůžeme létat do drátů.
koumaci tady opet...
ja jsem v US koupil dve auta, 2012 a 2014.... prosel jsem dost salonu a projel dost aut... osizene se tady prodavaji VW max. pokud se budeme bavit o trebas o fordu, mel jsem chvili druhou generaci Edge a pokud bych mel interier srovnat se stejnou generaci evropskeho VW tak by nemel sanci VW. Srovnavat posledni generaci VW s generaci fordu, ktera je na trhu 5 let je opravdu vypovidajici...
ad ceny... je treba si uvedomit, ze dnes je US nahore a EU dole... v roce 2011 stal $ 14 korun... ted si podle toho kurzu prepocitej ceny, protoze se muze kdykoliv vratit....
ja jsem v US koupil dve auta, 2012 a 2014.... prosel jsem dost salonu a projel dost aut... osizene se tady prodavaji VW max. pokud se budeme bavit o trebas o fordu, mel jsem chvili druhou generaci Edge a pokud bych mel interier srovnat se stejnou generaci evropskeho VW tak by nemel sanci VW. Srovnavat posledni generaci VW s generaci fordu, ktera je na trhu 5 let je opravdu vypovidajici...
ad ceny... je treba si uvedomit, ze dnes je US nahore a EU dole... v roce 2011 stal $ 14 korun... ted si podle toho kurzu prepocitej ceny, protoze se muze kdykoliv vratit....
Edge jsi měl, nebo jen projížděl při výběru auta?
Tady to Edge docela schytal v interiérovém duelu se Sorentem...
Kdybych si měl vsadit, kam se bude vyvíjet kurs $ vs €, tak bych moc nevěděl...
Tady to Edge docela schytal v interiérovém duelu se Sorentem...
Kdybych si měl vsadit, kam se bude vyvíjet kurs $ vs €, tak bych moc nevěděl...
cca 3 mesice jsem ho mel nez mi dodali auto. duely jsou vis na co, me to auto celkem vyhovovalo, az na tu cenu...
s tim kurzem je to samozdrejme tak jak pises, proto temer vsichni co v US prodavaji tam take vyrabi, protoze kdyz dolar padne na hubu, ceny se v US nemeni a tim padem ti co auta dovazi s tim musi kalkulovat...
s tim kurzem je to samozdrejme tak jak pises, proto temer vsichni co v US prodavaji tam take vyrabi, protoze kdyz dolar padne na hubu, ceny se v US nemeni a tim padem ti co auta dovazi s tim musi kalkulovat...
Nuee, to není výzva k modlitbám za Škodovku synku. To je jen očekávání případné cenotvorby na tamním trhu.
Zatím do nás hustí, jak tady auta z emériky musí být drahá kvůli cestě, clům a blablablabla...
Silně pochybuji, že tam Škoda nasadí sociální verze s příplatkovou výbavou v podobě volantu.
Mno a pokud nasadí špičku, tak prostým přepočtem je na 40k dolíků u Supa, případně Koudyho, což si myslím na midsize sedan a smallsize SUV by byla docela odvaha.
Tak mne jen zajímá, jak politicky vysvětlí ty nižší ceny tam místním..
Zatím do nás hustí, jak tady auta z emériky musí být drahá kvůli cestě, clům a blablablabla...
Silně pochybuji, že tam Škoda nasadí sociální verze s příplatkovou výbavou v podobě volantu.
Mno a pokud nasadí špičku, tak prostým přepočtem je na 40k dolíků u Supa, případně Koudyho, což si myslím na midsize sedan a smallsize SUV by byla docela odvaha.
Tak mne jen zajímá, jak politicky vysvětlí ty nižší ceny tam místním..
Moc to dramatizuješ... Mondeo má v US v základu plastovej volant, 16" kola a manuální klimu, 1.5EB je za příplatek, cena 22k$ = 535kczk. Základní Superb bude logicky něco podobnýho... a otázka zůstává, jestli půjdou do atmo základu nebo ne... osobně bych tipnul, že jo (pokud tedy vůbec půjdou samozřejmě).
Mno to sice jo s tím Fordem, ale mám dojem, že ta značka je tam na trhu trochu déle a s trochu jiným vnímaním od místnich kustomeříků. Taky to vyrabí na jejich půdě. Škodovka tam bude skorem novicka. Atmo myslíš oturbený malý objem předpokládám. Taky by mne u toho zajímal pravdivý údaj Mpg😉
Škodovka jako novicka právě nebude začínat s fullhouse Superbem za 40, ale naopak bude jistě nabízet budget verze někde kolem těch 20-23k$. Když jsou zákazníci zvyklí na holátko od Fordu, nebudou překvapení, že evropská konkurence nemá v základu navigaci apod., jen musí být ta konkurence v něčem zajímavější než zavedený model - třeba v ceně, nebo troška výbavy navíc, nebo jim třeba marketing dokáže prodat lift a "nejlépe hodnocenou značku v Británii", co já vím.
Mondeo má jako základ 2.5 Duratec, za příplatek 1.5EB a 2.0EB... Passat ale myslím od atmo základu upustil a má jen TSI. Nicméně dát do Superbu R4 atmo by případně neměl být problém, pokud by usoudili, že si to trh žádá.
Mondeo má jako základ 2.5 Duratec, za příplatek 1.5EB a 2.0EB... Passat ale myslím od atmo základu upustil a má jen TSI. Nicméně dát do Superbu R4 atmo by případně neměl být problém, pokud by usoudili, že si to trh žádá.
nechme se překvapit 😉 . Každopádně, pokud, tak to bude zajímavé... I když dávat za vzor amíkům Británii by asi nebylo úplně trefa do býčího očka. Například Tesco to v emerice zkoušelo a trochu - dost pohořelo....
Zase začínat s lowcost verzemi u nové značky - no uvidíme. Počkáme a necháme se překvapit, jak a zda jestli....
Zase začínat s lowcost verzemi u nové značky - no uvidíme. Počkáme a necháme se překvapit, jak a zda jestli....
Jasně, to byl jen příklad... ono můj pocit z US byl, že se tam ty auta a značky zase tolik neřeší. Byl jsem týden v Seattlu, čekal jsem zajímavý vozový park - je tam hodně IT firem a tak... ale nic moc, jedna nová Corvette, pár středně starých 911, nějaké Mustangy... ale běžně na ulicích bych řekl že po Praze jezdí výrazně zajímavější směska... nebo je to jen neuvyklé oko Evropana, kterému všechny ty ošuntělé japonské a korejské sedany přišly stejné.
Jak začínali Korejci v Evropě? Nebo Japonci v US? Taky od základu. Než bude někdo ochotný dát za Superba 40, chvíli to potrvá.
Jak začínali Korejci v Evropě? Nebo Japonci v US? Taky od základu. Než bude někdo ochotný dát za Superba 40, chvíli to potrvá.
40k za superba neda v US nikdo, to jsem si vice mene jisty... absolutne neznama znacka atd... Legacy se skvostnym 3.6R a plnou vybavou stoji neco malo prez 30k a to je Subaru v US uz pekne dlouho etablovana znacka... neco jineho je ceniky na webu a neco jineho je si zajit do autosalonu, kde jsou ty ceny jinde... i u noveho modelu jsem dostal cenu 3% pod invoice...
jo a v US neni auto fetis jako v CR. kdyz mas slusnou praci tak si muzes dovolit prakticky cokoliv vcetne EU premie.
jo a v US neni auto fetis jako v CR. kdyz mas slusnou praci tak si muzes dovolit prakticky cokoliv vcetne EU premie.
Fusion Platinum je s 2.0EB AWD 176kW asi 38k$ po nějaké 1250$ incentive, takže zase, špičkově konfigurovaný Superb s 2.0TSI 207kW 4x4 může být někde kolem téhle ceny... jednou, dle ceníku.
a jaky duvod bude mit typicky american koupit auto z USSR, kdyz nebude podstatne levnejsi nez auto Made in USA?
Typický Američan žádný, typický Američan si koupí nějaké typické auto, z US pohledu. Začínat se musí od začátku, takže na začátku to bude auto pro netypického Američana.
Ten třeba ocení 30kW navíc, třeba se mu bude víc líbit, třeba zafunguje reklama, nebo se bude chtít odlišit... nabídne se mu 7 let záruka... nebo basa Plzní v Simply Clever přepravce 😄
Ten třeba ocení 30kW navíc, třeba se mu bude víc líbit, třeba zafunguje reklama, nebo se bude chtít odlišit... nabídne se mu 7 let záruka... nebo basa Plzní v Simply Clever přepravce 😄
...pokud vůz (vozy) dostatečně odhluční od nepříjemného zvuku od zadních podběhů
...pokud vůz (vozy) vybaví benzínovým šestiválcem
potom mají šanci
Passat v USA startuje na cca 22 tisicich USD, Honda Civic sedan pak na 18 tisicich.
Jestli je 22 mene nez 18, to uz si musis nejak dohledan na googlu sam.
Pro ukojeni tve detske poluce dodam, ze nize nez Civic zacina Jetta - a to na cca 17 tisicich USD.
Tam mas ten rozdil.
Je jasne, ze se soucasnou image se VW podbizet musi, nic jineho mu nezbyva, kdezto Honda je na koni, Civic tam patri k nejprodavanejsim autum, stejne tak Accord, takze na cenu smerem dolu tlacit nemusi.
Proč si bude kupovat někdo auto od neznámé značky, z koncernu co podváděl a jehožž sesterská značka se tam za 50 let ještě nikdy pořádně neprosadila. Její nejúspěšnjší model byl ten s kterým tam vstupovali - Brouk >😁
"Přece si nebudu kupovat Japonce!"
"Proč by si někdo kupoval KIA?"
no.. a dnes je realita taková, jaká je.
S absencí V6 a a tyipické cenové hladině VW nemaj šanci >😁
Absencí V6 jsem diskusi v podstatě začal.
[odkaz]
Amici sleduji u motoru jen MPG, o objemu jednotky se dovis az nekde v detailech a o vykonu v podstate jen v katalogu v tabulce na konci. Je to hlavne proto, ze dane se tam nepocitaji z objemu, jako se to dementne dela u nas, ale prave z hodnot spotreby, navic spotreba je i zakaznikovym kriteriem. Maji to v tomto amici jednodussi.
Výkon a objem motorů uvádí aspon us zančky na webu normálně v kolonce performance. Neuvádí se akorát maximálka. U některýžch modelů pak i zrychlení.
Už si viděl 3-4 litrovej 4válec v moderním autě?
A Kodiak 2,0 turbo bude trhák, do první svolávačky na závady motoru a na zadření z důvodu olejů nevhodných pro us provoz
>😁
Zkus si někdy přečíst Car and Driver, jalopnik atd.
Kdo je va vatě má v USA Mercedes, Lexus, BMW, Cadillac, Acuru a Lincoln. Kdo je top ve vatě tak Bentley a Rolls samo.
Zbytek jezdí zejména Toyotami, Hondami, Fordy, Chevrolety, Dodge, Buicky, Nissany, Hyundai, Kia, GMC a pka něěěkde vzádu je VW >😁
pochopitelne s trivalcovym turbolitrem a tedeickama tam diru do sveta neudelaji, to je jasne.
Já jí měl u jedný a to mam 5 ameriku, vše ostatní víceprvek >😁 >😁
A co má dál tuhou zadní?
Charger?
300?
CTS?
200?
LaCrosse?
Ani jedno....
Víceprvek měl už 95 Stratus >😁 A kotoučový brzdy vzadu a el. vokýnka, zatímco tady vzádu dětičky Lojzy točili švihladlem a vzadu se skvěle na červeno natřený bubny.
A klimatizace měli ameriky v 50. letech, stejně jako automat, to tady ještě Helmut v Evropě stahoval vokýnka v létě a kvedlal fofrklackem >😁 >😁
prumernemu americanovi je tohle uplne fuk a tuha naprava vzadu byla jeste pred deseti lety beznym sandardem u americke produkce sedanu stredni tridy (a ze jich tam jeste spousta jezdi). jlikoz realie provozu usa jsou mi celkem zname (dokonce jsem si tam kdysi udelal i ridicak), tak s klidnym svedomim mohu tvrdit, ze podvozky skodovek z hldiska komfortu na americke pomery nevykazuji zadne nedostatky.
Dost blbý vid.
Ukaž mi americký sedan r.v. 2016 co má tuhou zadní. Chci ho vidět. Nepiš mi co mělo před 15 lety, jak ti říkám před 15 lety měla škodárna švihadla, bubny, a klima byla ve fabii za 400 vid >😁 >😁 >😁
a ze bych ti mel vyjmenovavat auta z us trhu, ktera maji vzadu pevnou napravu? tos asi upad ne? vzdyt je jich nespocet.
Sedany, kupé, kabria, crossovery, mpv.
Di do toho, jmenuj ty co maj tuhou zadní a listáky >😁