Nemužu se zbavit dojmu, že ONO prostě neni tak kvalitní, když jsem tam párkrát bral, tak to kouřilo a to bez rozdílu na auto (Nafta), jediný, komu to nevadí je starej Tranzit 2.4 TDDI. Když nemusím, radši beru jinde a + aditiva.
Jezdim s primovstrikem ke vsem benzinkam krom totalnich noname a nikdy sem nic nepoznal:D jediny co je trochu citit sou 100 oktany, ale zase sou moc drahy.
Zrovna ty, co jmenoval Barik řadím k těm Noname >:D Já to nejvíce poznal na Laguně DCi (i ONO) a nebo na HTP, kdy tento downsizovaný třívalcový motor cukal jak blázen. Vždy pomohlo natankovat lepší a dražší palivo.
vidíš mě nic necukalo, akorát jednou zázračný 100 oktan doporučený kámošem, už zapoměl dodat je že 50:50 pančlej E85 (jak sem poté zjistil, proto zázračná cena).
Jinak klasickej benzín N95 od pumpy no problém s různýma autama. I 400 konovej Jag drandil na benzín od ONO super.
Tak do htp bych lepsi benzin snad nikdy nelil, to je jako hazet zlato svinim >:D ani u starsi ameriky bych to nejak neresil. Ale u maleho preturbeneho primovstriku je 100 oktan znat na odezve, rychleji se mi to dostane do otacek. Samozrejme muj nazor:D jezdil sem cely zivot atmosferou a na turbomotr si ne a ne zvyknout :-) a navic, verva je hezky modra >:D:-!
DCI v Laguně mám a je úplně jedno jestli natankuju na ONO nebo na Benzině to nejdražší co najdu, protože to jede pořád stejně, ale jestli mají někteří potřebu živit ostatní předražené pumpaře a ještě i výrobce aditiv tak je to jejich věc >:D
Nevím kam na to chodí. V Brně je benál furt za 30,50 kč. Značkovej. Neznačkovej 28,50 - 29,50 kč. A mně s neznačkovým auto moc nefunguje. Je to totál hluchý, nejde to po plynu, motor je neochotnej, má nepravidelnej chod... Zkusil jsem to párkrát a už to neudělám. Když cáknu do nádrže BENZÍN (Shel, ÖMV, Slovnaft...) je poznat rozdíl. Ten motor se chová jinak a auto prostě JEDE . :yes::-)
Vidíš, mně s autem funguje úplně v pohodě, nepoznám rozdíl jestli benzín od OMV nebo od Primky... jen se mi nechce jezdit přes celý Brno, tak většinou beru na MOLu...
K shellu sem jezdil s BMW 650. Ovšem jen pro V-Power Nitro+, tedy 95ku. 100 oktan sem tam bral jednou a jednou u OMV, nejelo to na něj nijak líp než na ten 95. Pak sem se na to jednou naštval a vzal N95 od ONO. Jelo to na to úplně stejně jako na Nitro + od Shell.
Akorát placebo efekt nebo sou ty vše trubo káry s objemem co má muj zahradní trakůrek moc náchylný.
Já už teda 3 kč na litru zlodějům dávat nebudu, at si to nechaj >:D
Když sem měl kartu se slveou 2 kč na litr, tankoval sem asi 3x Shell do Jaguaru a 2x do Alera. Opět to na to jelo úplně stejně jak na benál od ONO.
A adetiva si tam naleju sám, od STP či Sonaxu. Falštička mě stojí 110 kč a vydrží to na 5 000 km na prošištění palivové soustavy. Pohůdka.