Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: S Alfou Romeo Giulia QV na okruhu v Mostě: Mička vs. Vršecký! (+video)

V rámci testování Alfy Romeo Giulia QV jsme změřili síly s Davidem Vršeckým, dvojnásobným mistrem Evropy v závodech tahačů. Jak to dopadlo?
Zpět na článek
Avatar - JohnyCarWash
10. 8. 2016 00:35
Re: muj test stejneho exemplare
S autem se dá relativně v klidu na race otočit téměř na fleku, elektronika do toho nijak nezasahuje. Tohle jste během 30 minut v ucpané Praze asi ani vyzkoušet nemohl. Proto s tak rychlými auty jezdíme na okruh, kde se o nich dá během pár kol zjistit tolik, co nezjistíte za celý den na okreskách. Ale platí to i naopak - na okruhu s rovným povrchem nezjistíte to, co na zvlněné okresce.
Avatar - JohnyCarWash
10. 8. 2016 00:00
Re: muj test stejneho exemplare
Dobrý večer, no tak pokud vám auto hrabalo jenom přes spojku, tak chudák spojka. V režimu race na přístrojích svítí esc off a s autem se na mokru skutečně nedá dost dobře rozjet. Race naplno předvádí ve videu David a po takovém rozjezdu přes spojku už bychom z okruhu neodjeli. Nedivil bych se, kdyby prodejce zakázal race při jízdě po Praze používat, třeba při prezentaci na Slovakiaringu jej kolegové zkoušet nemohli. Dost možná protože vypne stabilizace.

K vrzání sedačky - v nejspodnějši poloze vrzalo čalounění bočnic o spodní karbonový kryt, stačilo si ji šoupnout tak o 5 mm výš a bylo po problému.
Avatar - JohnyCarWash
10. 8. 2016 00:19
Re: muj test stejneho exemplare
Tak že jde protiprokluz úplně vypnout, vidíte ve videu ;-) . V režimu race výstražná světla při plných brzdách neblikají, ve všech ostatních ano. Vrzání sedaček hanit nebudu, když jde jednoduchým krokem vyřešit. Je to stejné jako například u BMW Z4, kde v nejzadnější poloze vrže opěradlo o zadní stěnu.
10. 8. 2016 08:24
Musím se zastat
Honzi Mičky.

Je to asi poprvé, co to udělám, ale to jeho hanění není fér.

- to auto má jen půjčené, je to poměrně drahé auto, nikdo z Vás by ho nabořit nechtěl, už jenom z principu, jet tedy nadoraz první kolo na okruhu, které neznám s autem, které taky úplně neznám by bylo nerozumné

- On asi Honza Mička nikdy a nikde netvrdil, že je závodní jezdec
- Ono je i na uvolněném jízdním stylu Vršeckého vidět, že zdaleka nejede na pilu...

V tomto případě chválím odvahu, věřím, že si to oba kluci užili a doufám jen, že v "testu" nebudou napsané zase samé s...y, tak jako se obvykle stává, nejedná-li se o škodovku.

BTW... Ten co tady napsal test po 30 min. průjezdu páteční Prahou, by si měl dát mokrej hadr na čelo... Ono úpřímně... asi bych byl možná z takového testování podobně koncipovaného auta ještě zpruzenější, ale uměl bych si aspoň přiznat okolnosti, proč tomu tak je.
10. 8. 2016 10:31
Re: Proč???
Jenže pevný a letmý start je zásadní rozdíl, který v Mostě udělá několik vteřin :-)
Avatar - AUDIRS6
9. 8. 2016 21:59
Re: Časy
a si 103, alebo 104, alebo 110-ina...? >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] ( prva foto )
9. 8. 2016 23:08
muj test stejneho exemplare
Vcera jsem konecne projel giulii qv, tak posilam par postrehu.
Auto krasny, interier celkem fajn, odpustil bych mu hodne :-)
Skorepiny dobry na sezeni, krasny zezadu ale chatrny a ridicova uz vrzala (4870km)... Volant mohl mit tlustsi venec (zvyk z M), packy blinkru jsou utopene, coz bude problem s automatem a jeho padly.
Motor ma cca od 4000 krasnej zvuk. Je znat snaha, aby auto pusobilo drsneji - razeni, spojka... Manualni prevodovka je dobra na ovladani, rychlosti tam hezky zapadnou, ale zprevodovovani je delsi a motoru pomalu padaji otacky, takze prerazeni z 1 na 2 doprovazi podstatne kopnuti i pri pouze sviznejsi jizde. Hlavne z techto duvodu bych volil automat.
Rizeni je hodne lehke i kdyz s citem, ktereho BMW posledni dobou dosahuje tezko. Lehky chod ma i brzdovy pedal, brzdy jsou ale dobre davkovatelne (kotouce uz byly znicene novinari), celkove nedavaly moc velky pocit jistoty (porad clovek zkousi jestli to brzdi i vic), ale clovek si asi zvykne...
Odpruzeni prekvapilo svou relativni komfortnosti, predek je vybornej, rizeni prime, auto reaguje okamzite, zadek je pro me trochu zklamani, dost se houpe/poskakuje. Zadek celkove pusobi, jako by tam byla listova pera.(snazim se popsat pocit, vim, ze technicky na zadku neni na co nadavat)
Nejvetsi problem auta je precitlivela kontrola trakce, ktera se neda vypnout !! a nijak na svou cinnost neupozornuje (pokud jsem neprehledl), ale pri sebemensim prokluzu katne vykon. Na jednicku, pokud nejdes pres spojku si auto ani nehrabne. To vyusti v pocit, ze auto tzv. nejede. Podle me se to projevuje i na dalnici, kdyz pod plynem zadek poskoci na spare, okamzite auto polevi a citis se, jako by te nekdo zezadu zatahl za triko. Na ostrejsich brzdach auto trochu plave mozna diky agresivnejsi geometrii predku nebo diky tomu, co ma auto za sebou (jezdil jsem stejnym jako je tu nafocen). Strasne otravne je to spousteni vystraznych svetel pri jakemkoli normalnim brzdeni - pry se da nastavit citlivost, ale uprimne pochybuju, spis je to slib, ktery se po koupi rozplyne. blika to porad a nahlas cvaka, aniz by se clovek priblizil k cinnosti ABS.
Giulia QV je pouzitelna kazdy den uplne v pohode, ani moc nezere. Je hodna, treba proti c amg to auto proste neni chuligan. A prave to je ale u tohoto auta spatne.

Infotainment stoji za prd, je nedotazenej a otocne ovladace jsou tragicky. display mezi budiky oslepne na primem slunci, navigace mala, (umi pouze anglicky) a zpetna kamera komicky malinka.
Ale to neni u QV dulezite (u standardnich verzi je to ale megadulezite).
Hruza je, ze cervena metla competizione je pro giulii vinovo hneda...

celkovy dojem - rozpaky, nedotazene auto
proc bych chtel mit auto, ktere mi nedovoli pouzit vykon?
vysledkem trakcniho diktatu je, ze nikdy nevite, co se stane, kdyz slapnete na plyn. jednou jednicka zabere, podruhe se to rozjizdi jen jak 330i protoze trakce asi zaznamenala miroprokluz.
ten vykon tam asi je, ale to auto proste zije svym zivotem a to je presne to, co nechces...

ke standardni Giulii jen tolik, ze konkurence pro 3er to neni ani nahodou.rozhodne ne za stejne penize... je mi to lito, protoze smer, kterym se ubira BMW se mi nelibi a vsichni vime co pripadny neuspech giulie bude znamenat pro Alfu...
10. 8. 2016 10:39
Re: muj test stejneho exemplare
Prodejci jsou bohužel prodejci, občas tvrdí hrozné věci. Pokud má Alfa Giulia režim race, což má pokud vím alespoň prozatím jen QV, tak se dá vše vypnout. U běžných variant si člověk bohužel nevypne ani protiprokluz :-)
10. 8. 2016 10:29
Re: Palec
Honza Mička na videu jede tak, jak se dá čekat od člověka, kterej Most nemá najetej a rovnou ho má dát v něčem, co má 500+ koní.
Jestli ti to tak nepřijde, zajeď si do Počernic, nalep si na helmu kameru a pak nám sem dej záběry z tvý první jízdy společně s omluvou. Na auto evidentně nemáš kapacitu, tak to zkusme s motokárou.
Avatar - Dinar
10. 8. 2016 10:30
Re: Palec
Které kecy, ty o Don Quijotovi, nebo o pravdě a lásce? >:D Kluku, ty máš v té hlavě ale krutě vymeteno...
Avatar - Dinar
10. 8. 2016 10:07
Re: Palec
Ty nejsi žádný don Quijote, ty jsi jen nedospělý chytrolín, co nedostatek vlastních znalostí a zkušeností maskuje papouškováním velkých jmen. V této diskusi ti ani Grygar ani Vaculík nepomůžou, hodnotils´, a to tak že ostře a jednoznačně, jezdecké schopnosti redaktora v disciplíně, se kterou nemáš žádnou osobní zkušenost. To, že je to poznat, a že z tebe mají ostatní proto legraci, to se můžeš těžko divit. Trochu pokory, to by ti nejspíš doporučil i sám Havel. ;-)
10. 8. 2016 09:28
Re: Palec
Hodnotíš tady něco, o čem víš naprosté h.ovno, navážíš se do redaktora a pilota, ale sám jsi neukázal vůbec nic. Tipuju tě na šaška, který ještě žije u rodičů a má komplex z toho, že si ještě neza.íchal. Hodnocení od stolu je super, ne? Vzpamatuje se...

Nikdo tady neřekl, že ji Mička superřidič, dokonce ani on, tak si laskavě vytáhni hlavu z p.dele a neplevel tady diskusi.
10. 8. 2016 07:17
Re: Jetsli
Srovnávat testovacího pilota značky s najetým Ringem oproti Honzovi, který nemá Most najetý? Sorry pánové, ale připadáte mi, jako byste volant ještě neměli v ruce nebo za vrchol řízení brali to, když vám proklouznou kola při zrychlení. Jet novou trať znamená soustředit se hlavně na okruh jako takový. Hledání ideální stopy a brzdných bodů není pro většinu lidí otázka dvou nebo tří okruhů.
Avatar - AUDIRS6
9. 8. 2016 22:24
Re: Časy
a ja som si myslel, ze sa nam ides pochvalit tou fotkou, ze si konecne robil(a) aj nieco Bohumile - teda ze si sportoval(a). Preto som sa pytal na tvoje startove cislo. >:D
A teda neviem, aky zavod si bezal(a) ty, ale 8 km zvladali najlepsi muzi za cca 28min. a zeny nad 37min. Polovicny okruh casy uvedene niesu. Ak si to dal ale za 20:53 tie 4 km, tak aj na babujagu vcelku gut... :-! :yes: >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
10. 8. 2016 08:45
Re: Musím se zastat
Ty máš uzavřeno odjakživa, Honza udělal jednu velkou chybu. Most si měl trochu najet.

Od vás teoretiků by mě zajímalo, kolik z nich (vás) si zkusilo auto s +500HP na okruhu a kolikrát :-!
10. 8. 2016 08:31
Re: Palec
Nic nebrání dotyčnému transsexuálovi sednout do C5 a zajet to o pět sekund líp >:-[]
10. 8. 2016 10:14
Libi se mi...
...kolik je tady tuplovanejch odborniku na jezdeni petisetkonovym autem na okruhu :yes:
10. 8. 2016 09:16
Re: Mistři volantu v akci
Neblbni! Na co osobní zkušenost, ta se dnes nenosí. Žijeme ve virtuálním světě plném virtuálních virtuozů ;-)
10. 8. 2016 04:42
Mistři volantu v akci
V alejích není tak nablito jako v této diskuzi. Ted si auto vyzkoušel, ostatní dokážou jen občůrávat sousedovi zahrádku, když se nikdo nekouká.
Vliv startu už tady někdo zmínil a nejde o zanedbatelnou položku, vliv neznámé tratě nemá smysl ani zmiňovat.
Jsem zvědav na zítřejší test ;-)
Avatar - maxi!
9. 8. 2016 20:29
a hlavne neurobit chybu:
Put the pedal to the metal :-!
Avatar - MarTin1
10. 8. 2016 10:04
Re: Musím se zastat
Hele v Mostě máš 3 dlouhé "rovinky" kde ten čas prostě na motorce strašně moc naženeš.... jak vidíš na videu... na těhlech úsecích se jede za retardérem 230. Pod boxy (za matadorem) skoro 250 a cílovka je 275.. takže už jenom z principu se na to auto nemá šanci dostat žejo. Další věc je ta, že ta moje Panigale má výkonovou hmotnost přes 1... cirka 179kg natankovaná (je na laminátech, li-ion baterka, nejsou tam světla, držáky SPZ, zrcátka..) a má na zadním kole 184 koní tzn na motoru 202hp. To prostě s autem nemůžeš srovnávat... Jinak jsem hobbík... 1.43 je čas tak možná na bednu u agenturního ježdění...ale když se podíváš na Alpe Adrii (neoficiální mistrovství Evropy) tak ti kluci tam ve třídě SBK jezdí časy kolem 1.37-1.39..dokonce 600ccm jezdí i pod 40. Motorka je pomalejší z principu v zatáčkách (pokud se nebavíme o těch malejch MOTO3, který musí mít co nejrychlejší rychlost v zatáčkách a váží já nevím 80kg) ale ta akcelerace to prostě ihned dožene

PS: Ano položit jako v televizi se to skutečně dá >:D teď v pondělí jsem to položil doslova v Brně při čase 2:14..první pád v životě.

Jinak teď zpět k tématu.... mě prostě nejde do hlavy jedna věc.... PROČ proboha když evidentně jste měli okruh "pro sebe" se pan redaktor neprojel vedle s Davidem a nebo nedal pár kol za tím autem co vás natáčelo jako "lead and follow" aby získal nějaký feedback a pak jste to nejeli?? Já když jezdil na AMG driving academy, tak to bylo přesně takhle, pár kol za vodičem aby to člověk nerozbil a pak se jezdilo...stačí 2-3 kola aby měl člověk základní povědomí a udělal si brzdný body apod.....

A poslední věc... ta krizovka.... při nájezdu na Matador (to pod tím obloukem) je odkloněnej asfalt a navíc se to tam láme z kopce dolů (ona vůbec ta sekce od ďolíku je zajímavá... nejdřív člověk letí dolů a přímo v apexu se to zvedá opět nahoru a právě před nájezdem sem na Matador se to ihned láme zase dolů, tzn. auta mají tendenci jít nedotáčivě ven, proto se tam musí dobře trefit bod zatočení a být lehce na brzdě aby byla váha vepředu a zatočilo to.....jinak buďte v klidu je to jedna z 2 sekcí, kde to co se týče motorek zahodil snad každej "závodník" >:D >:D
Avatar - wakantanka
10. 8. 2016 08:45
Re: muj test stejneho exemplare
niesom za palečky všeobecne, ale myslíš že 30 minútové poskakovanie po upchatej Prahe ti o jazdných vlastnostiach povie viac ako jazdenie nielen na okruhu v Moste?
Avatar - sargis
10. 8. 2016 07:22
wow
co citatel auto.cz, to super pretekar....vsetci mate lepsie casy, parada...a dokonca na to existuje aj odborny termin - premature ejaculation :-!
PS - asi pojdem na hate list:))
10. 8. 2016 11:00
Re: VIDEO UKÁZALO OPRAVDU HODNĚ...
Nezkoušej to... Tohle je marný, teoretici se spojili ;-)
10. 8. 2016 10:58
Re: Proč???
Připadá ti Honza jako profi závodník? Jste trapní hoši... ;-\
10. 8. 2016 10:56
Re: Libi se mi...
Diskutovat s tebou je jako prohlizet si pouzity toaletni papir. Nemam zajem.
10. 8. 2016 10:09
Re: Palec
Zásadní otázka je, jestli náhodou nemáš vybraná z palice úplně všechna kolečka.
Myslel jsem, že bláboly od Kajlí už nic nepřekoná, ale tohle je opravdu nářez.
10. 8. 2016 09:55
Re: Mistři volantu v akci
Mimo vaši diskusi pánové...
"Žijeme ve virtuálním světě plném virtuálních virtuozů"...
krutopravda... geniální... >:D
10. 8. 2016 09:38
Re: Palec
Tvoje otázky jsou dětinsky teoretické, víc jim není potřeba přikládat ;-)
10. 8. 2016 09:12
Re: Musím se zastat
To jsem nezaznamenal a nevím, jelikož jsem Tipo nezkoušel a bok po boku neporovnával. Jaká je linka s QV?
Avatar - Dinar
10. 8. 2016 09:00
Re: Mistři volantu v akci
Za monitory sedí kvanta závodníků, někteří z nich i virtuálně drtí evropské okruhy, jejich konfrontace s analogem, pokud na ni vůbec dojde, ale nedopadá dobře, resp. zjistí, že řídit auto na okruhu je něco zcela jiného než točit plastovým volantem play stationu.

Pokud na to máš, tak nějakého závodníka vyzvi, myslím, že bude stačit i nějaký amatér, nemusí to být zrovna Vršecký. Myslím, že výsledek celkem lehce předpovím, ale aspoň bys ukázal, že máš koule, takto si tu jen dětinsky cintáš pentli. ;-)
10. 8. 2016 08:59
Re: Musím se zastat
Ty Březino...jakou napsal Honza blbost?
10. 8. 2016 08:43
Re: Mistři volantu v akci
AR jsi nejel, Most podle všeho taky ne, s Honzou jsi se evidentně porovnal jen po svém...tedy teoreticky. Šmarjápano, to jsou ale editoři. >:-[]
10. 8. 2016 08:35
Re: Mistři volantu v akci
nevím proč sem cpeš pod Giulii A8, ale budiž...nemáš, protože jsi ji nejel ;-)
10. 8. 2016 08:23
Re: muj test stejneho exemplare
Opatrně s úsudkem, výše pan Mička uvádí některé postřehy (nevypnutelné ESP) na pravou míru.
10. 8. 2016 07:41
Re: Mistři volantu v akci
Zkušenosti Teda jsou díky nezávislému pohledu mnohem cennější. Zítra budu mít v Prg víc volna, zkusím se tam zastavit. Manuál a 510HP zní lákavě!

Zajímá mě, jestli fun factor fungus jen v případě "all off". Pak by chyběl mezistupeň "bezpečně" dostupné zábavy.
9. 8. 2016 20:42
Časy
No teda pánové ... S takovou bestií je 2:06 docela bída a 2:15 přímo tragédie >:-[] 2:15 zajíždím s rodinným naftovým kombikem v rámci dne otevřených dveří ;-)
Avatar - Dinar
10. 8. 2016 07:37
Re: Mistři volantu v akci
Sranda je, když tu jízdu na okruhu "odborně" hodnotí řidičské děti typu rohypnola a hammunasakry. >:D
Avatar - Dinar
10. 8. 2016 07:34
Re: muj test stejneho exemplare
Hm, zajímavé, jakkoliv mně popravdě verze QV moc nezajímá, ty poznámky o nedotaženostech v ergonomii (páčky blinkrů daleko), infotainmentu a další zmíněné věci mě trochu děsí, protože se budou týkat i běžných verzí. Pořád na svezení s julčou čekám a těším se, ale to, co popisuješ, nezní úplně optimisticky.
9. 8. 2016 22:43
Re: tak nevim jestli pro alficku je pocta to,
David Vrsecky je podle tebe podprumerny ridic..?
Teda driv jsem myslel, ze jedes na drogach, ale ted uz to bude spis diagnoza... 8-s
9. 8. 2016 22:04
Jetsli
jsou to časy při couvání na jedno kolo v Mostě tak jsou dobré, jinak bída, Petr Fulín v kombajnu s polovičním výkonem 1:57.
9. 8. 2016 21:55
Chlapi, vyborny! :-)
Skvely video! Vubec nebudu hodnotit casy, protoze omezujici podminky byly jasne receny. Postavit se Davidu Vrseckemu to chce kuraz. Honzo, klobouk dolu. David byl vyborny. Paradni napad, moc povedena realizace. Za me 1*
Avatar - rohYpnol
9. 8. 2016 23:00
VIDEO UKÁZALO OPRAVDU HODNĚ...
... ale ne o Julii, nýbrž o něčem úplně jiném ;-)

1) Kdo umí, umí... Jízda Vršeckého byla úplně jinde. Koneckonců na okruhu, kde 1s znamená celou věčnost, je 9s rozdíl opravdu drastický.

2) Už víme, proč měřené hodnoty v testech nedosahují parametrů deklarovaných výrobcem >:-[] Takhle vlažný rozjezd? No, není divu, že jste v testu Tipa dali tak mizerný čas :*)

V tomto kontextu se musím přinejmenším za sebe ptát, kde bere autor testu (a nalejme si čistého vína, celá redakce) tu odvahu testovat vozy jako je právě tohle, a ještě mít tu drzost hodnotit jejich jízdní vlastnosti... 8-s 8-s ? Na rovinu, testy takovýchto vozů by měli dělat jezdci, kteří mají něco odježděno, ovšem se startovním číslem :-!

Nicméně za odvahu jít s kůží na trh :yes: :yes: :yes: Při takovém debaklu nebylo nic jednoduššího než video neposlat do světa, a raději se s Vršeckým domluvit na jiném scénáři.

Takže i když by video mohlo vést k zamyšlení v redakci, tak i přesto :yes:
Avatar - rohYpnol
9. 8. 2016 23:13
Re: muj test stejneho exemplare
tak teď jsme se dozvěděli víc než z budoucího testu na ACZ ... 8-s ;-)
10. 8. 2016 11:18
Re: Palec
Jasněže mají, tříkoňový >:-[] To bude pro začátek stačit.
Avatar - Enthusiastic.driver
10. 8. 2016 10:59
Re: Musím se zastat
Seš brutální pilot :-) :yes:

Jinak aboslutní souhlas s druhou částí - taky tomu moc nerozumím, jestli to opravdu bylo úplně první kolo. Daleko rozumnější by bylo odjet 3 kola, seznámit se s tratí a pak na to vletět.
10. 8. 2016 08:57
Re: Palec
Na základě čeho soudíš ridičské schopnosti Honzy? Teoretickému broušení hran zdar! >:-[]
10. 8. 2016 08:47
Re: Palec
Ano, je tu možnost, že by si Honza vzal C5 a vydrtil tu pár teoracerů s QV. Ale do podobných tezí nemá smysl zabředávat ;-)
10. 8. 2016 08:15
Re: Proč???
Nop známý co jezdí slalomy a několik českých okruhů s trochu upravenou Fiestou ST 150, stále ji má na značkách atd, má v Mostě rekord 2:08, další z Ford clubu Focus RS500 mk2 1:59 a 2x Focus RS mk1 2:01 a 2:04
10. 8. 2016 07:59
Re: zaujimavy suboj
Možná si kluci mohli dát každý 5kol na poznání tratě, jejího aktuálního stavu a chování auta. Pak dát ostré kolo... ;-)
9. 8. 2016 21:04
Re: Časy
Teď koukám na video, že to je ČAS S PEVNÝM STARTEM, což leccos vysvětluje, nicméně ukazovat na okruhu časy s pevným startem je opravdu "užitečná" hodnota 8-s
10. 8. 2016 11:36
Re: Palec
Co máš přesně na mysli? Jestli se tak rád hrabeš v diskuzích, dej sem přesnou citaci s odkazem a já ti to až budu mít chuť na nízkoúrovňovou diskuzi vysvětlím ;-)
10. 8. 2016 11:24
Re: Palec
Tři koně na jednoho vola...to by mohlo >:-[]
10. 8. 2016 11:07
Re: Libi se mi...
Vypadá to, že vylezla nějaká nová hra na PS konzoli ;-)
10. 8. 2016 11:02
Re: Mistři volantu v akci
Určitě bych nenapsal podprůměrnou, spíše nadprůměrnou ;-)
10. 8. 2016 10:16
Re: VIDEO UKÁZALO OPRAVDU HODNĚ...
Krec jako vzdy.
Proc by jako meli CIVILNI auta testovat zavodnici?
10. 8. 2016 09:35
Re: Palec
Viz ty? Bez času...stačí "viz ty". Otázky mě nezajímají...k AR, Mostu a Honzovi reálně nemáš nic, vyjma tradičních plků. ;-)
10. 8. 2016 09:14
Re: Palec
Znalosti a zkušenosti...ty budeš zřejmě Honzův učitel >:-[] Se umíš odkopat! :yes:
10. 8. 2016 08:55
Re: Mistři volantu v akci
Možná by ses uplatnil jako uplácaný regionální politik, ale tady tvé vyčtené "zkušenosti" zajímají málokoho.
Žvatlej o čem něco víš, ale tady jsi zatím mimo. Most, Giulia i Honza jsou ti neznámá teritoria. ;-)

Rád si přečtu tvé osobní dojmy na Giulii! :yes:
10. 8. 2016 04:44
Re: Jak se hodnotí takovéto vozy
Ty to máš v palici hodně rozbitý :-! Ty ligo, znovu si přečti kolikrát jel Honza okruh a zapoj občas mozek.
9. 8. 2016 21:01
Re: Časy
20:53 ? To jsi se tedy moc nepředved, když to pan redaktor dal za 2:15 >:-[]
10. 8. 2016 09:59
Re: Musím se zastat
No a nebyl ten pocit neodpovídajícího výkonu dán tím "dvoustupňovým plynem", jak tady na Auto.cz bylo nedávno zmíněno v prvních jízdních dojmech?
10. 8. 2016 08:37
Re: Musím se zastat
O Honzovi ani píp, od Teda jsou první dojmy velmi cenné. jestli autu v běžném režimu schází náboj (což není sám, na koho tak auto působí) a ještě vypadá trochu nedotaženě...je to problém. Giulia a Stelvio jsou poslední šancí AR.
Avatar - mustafa
9. 8. 2016 22:27
Re: Jetsli
Octávka s nezkušeným řidičem oproti fulínovy 1:55 viz video:
[odkaz]
Avatar - deolator
10. 8. 2016 09:30
Re: Musím se zastat
Buď v klidu, já Tvůj minitest oceňuju dost kladně a díky za něj ;-)
Avatar - rohYpnol
9. 8. 2016 23:06
Re: Časy
je to asi stejně užitečné, jako měřit čas se smartfounem v medvědích tlapách na dvě desetiny vteřiny >:-[] >:-[]
10. 8. 2016 06:41
Re: muj test stejneho exemplare
To jsem opravdu nezkusil. Casu bylo malo protoze auto si meli druhy den vzit dalsi novinari a auto slo z ruky do ruky. Takze jsem vychazel z toho co mi rekl prodejce. Podle me se ale projevuje 500 koni jinak a i vas kolega napsal ( a kritizoval jsem ho za to i ja, za coz se omlouvam), ze to auto pocitove nejede jak by melo. Budu muset vyzkouset znovu v bezpeci letiste jak se chova v extremu, nez vyrazim na oblibenou okresku.... Pockam na test :-)
Avatar - rohYpnol
9. 8. 2016 23:09
Re: Chlapi, vyborny! :-)
kdyby tam posadili Míšu, tak mají 10x takovou čtenost a sledovanost a v diskusi je touhle dobou 300 příspěvků >:D
Avatar - rohYpnol
9. 8. 2016 23:16
Pro příště navrhuji
na okruh Mička + Tesla vs. Autopilot + Tesla ;-)
Avatar - Hammunasakra
9. 8. 2016 20:53
Re: tak nevim jestli pro alficku je pocta to,
Podprůměrnej řidič. Bez urážky = jen konstatování :-!
Avatar - Hammunasakra
9. 8. 2016 21:59
Re: Chlapi, vyborny! :-)
Jestli to je ironie tak :yes: :yes: >:D
9. 8. 2016 20:43
tak nevim jestli pro alficku je pocta to,
ze i nakladak je rychlejsi
10. 8. 2016 00:11
Re: muj test stejneho exemplare
Rozjezdem pres spojku myslim prave to co predvedl David vetsi vytoceni motoru a pusteni spojky a ano, chudak spojka. Ja s pujcenymi auty takhle nezachazim, protoze mi to o aute ani nic nerekne. Jenze dat v petisetkonovem aute za jedna, rozjet se krokem a dat plnej a auto si ani nehrabne? A to ani v rezimu race... Prodejce mi rikal, ze se stabilizace ani protiprokluz uplne vypnout neda, nemam duvod mu neverit, osobni zkusenost vypovidala o tomtez. Problem sedacek je k pousmani... Ale jestli je to pro vas u noveho auta za 2,3 mega akceptovatelne, tak asi proto, ze ty penize nemusite vytahnout z kapsy. vystrazna svetla jdou pri normalnich brzdach a je to megaotravne.
9. 8. 2016 23:42
Re: muj test stejneho exemplare
Tak aspon vim, za co mam ty palce dolu...
Pokusil jsem se jen shrnout poznatky ktere jsem ziskal behem 30 minut v ucpane Praze, vic neslo. A to ze se protiprokluz vypne v rezimu race dle me zkusenosti neni pravda. Protoze s timto vykonem to auto musi hrabat i na dvojku a nehrabalo ani na jednicku, leda s vyuzitim spojky....
A jsem zvedav, jestli nekdo zmini ty podelany vrzajici sedacky za 100000...
Avatar - positivemind
12. 8. 2016 20:30
Re: Jetsli
Ale ta oktavka ma seriovou leda karoserii :)) a je na ni vymeneny fakt vsechno. Tuna uprav na motoru, vyfuku, podvozku...

Ta nedotacivost v posledni zatacce je brrrrrr :*)
10. 8. 2016 10:32
Re: Časy
S pevným startem ale asi ne, to není ani v rámci dne otevřených dveří možné :))
10. 8. 2016 09:04
Re: Chlapi, vyborny! :-)
Hele ironie to nebyla. Opravdu si myslim, ze se to povedlo. Asi nebylo ambici tohohle videa testovat oba sofery pred Le Mans. Mne se to jevi jako pekne, oddechove video. Nepredpokladam, ze by se kolem toho tocil stab o 10 lidech, ale spise jedne manik s kamerou, pak nalepenymi kamarami na aute, no a zbytek byla prace ve studiu. Hodne se sazelo na protagonisty. Pekne natocene i sestrihane. Protagoniste na 1. Co nejvice ocenuji, tak je trend, kterym se auto.cz vydalo, ze vubec takovahle videa toci. A spoluprace s Buggyrou se mi take libi :-)
10. 8. 2016 08:57
Re: Jetsli
Souhlas. V autě jsem se bál vždycky jen když mě někdo vezl. Respekt je za volantem životně důležitej, ale strach tam nepatří. ;-)
10. 8. 2016 08:25
Palec
Díky za upřímnost a odvahu jít s kůží na trh. Kritizuje se snadno, ale málokdo by to zvládl lépe a výsledkem je skvělé video pro nás čtenáře. :yes:
Avatar - 3_diamanty
10. 8. 2016 08:21
Re: wow
tak toto si ja zase uz moc nevsimam kto je tu aky pretekar ;-) .... skor ma zaujima clanok pripadne video samozrejme .... podla mna dobry napad... nabuduce by ale mohlo to byt Honza vs "bezny sofer z ulice" ( nejaky nahodny figurant .. otecko fabie :-) ) .... zaujimalo by ma fakt aky by tu bol tentokrat rozdiel ....
Avatar - 3_diamanty
10. 8. 2016 08:00
Re: zaujimavy suboj
ved to ma hned napadlo... urobit aspon 3-4 zavadzacie skusobne kola... takto je tazko nieco vyvodzovat... Honza mal urcite este velke rezervy....
Avatar - 3_diamanty
10. 8. 2016 07:49
Re: wow
mna by zaujimalo ako by to dopadlo keby urobili pokus a posadili tam nejakeho nahodneho stastlivca z ulice ako by on taketo nieco zajazdil na prvykrat ... proste urobit nejake to porovnanie skusenejsi vs nahodny "bezny sofer" ( teda ziaden tester ziaden sucasny alebo byvaly pretekar a podobne )... mozno do buducna nieco taketo by nemuselo byt od veci vyskusat ;-) ...
10. 8. 2016 07:46
Re: zaujimavy suboj
Tady nejde ani tak o limity auta jako o neznalost tratě.
Avatar - 3_diamanty
10. 8. 2016 07:43
zaujimavy suboj
v ktorom slo zaroven aj o spoznavanie auta zo strany jedneho a trate zo strany druheho... uz otazne je ake casy by chlapci hadzali po 3-4 odjazdenych okruhoch.... ale istotne by sa zlepsopvali kazdym odjazdenym kolom ... takze z jedneho ostreho kola tazko vyvodzovat nejake unahlene zavery .... skor tu myslim slo o zabavu ... inde toto ozaj bezne nenajdeme.... v tomto pochvala pre acz

inak skvela jazda Honzo .... na prvykrat ozaj parada .. ja by som zrejme zaostal za tebou este o dalsiu polovicu kola... podla mna u takychto vykonnych aut je najvacsim problemom odhadnut limity auta... lebo tu sa da vela ziskat ale aj stratit... taketo auto ozaj musi mat clovek poriadne v rukach a poznat aj trat ak chce s nim zajazdit na hranici fyzikalnych moznosti ;-)
Avatar - MarTin1
9. 8. 2016 21:12
Re: Časy
Ta rovinka je dostatečně dlouhá od startovní čáry, tzn laickým odhadem připočti cirka 5-6 vteřin protože výjezd z poslední zatáčky do kopce bude v cirka 100kmh na cílové čáře můžou mít tak 140kmh. Prostě letmým odhad 2:10 a David Vršecký kolem 2 resp lehce pod 2.
Avatar - MarTin1
9. 8. 2016 20:58
Re: Časy
Asi tak no :-) jako nechci tu rozjíždět flame žejo, nebo jakkoliv dehonestovat práci zdejších novinářů.....ale přecejenom 500 koňové auto, okruh.... neměl by to testovat někdo, kdo za tím volantem...... protože s jakým dojmem mám pak číst ten test v písemné podobě...
Avatar - MarTin1
9. 8. 2016 20:53
Re: Proč???
V Mostě ani tak moc nezáleží na výkonu auta (nebo i u motorek.. litr vs 600ccm) , jako na správné stopě.... samozřejmě ty 2 dlouhé rovinky dokážou dost slušně nahnat čas pokud má člověk výkon...
Jo a buď v klidu můj kamarád co tam jezdí pravidelně se sériovým Nissanem 350Z tam má 1.59 :D :D takže asi tak

Jinak koukám že ten odkaz nějak nefunguje tak to zkouším znovu:
https://youtu.be/tgg0ylkLM90

Pokud by ani to nešlo tak dejte na Youtube do vyhledávače: "Panigale Most, video má cca 2minuty
Avatar - speedfred
9. 8. 2016 20:41
Re: Proč???
Tak to klobúk dolu.
Minuly rok som tam jazdil tiež prvý krát a na P 911 (r2012 ,400PS) v režime všetko zapnuté a mal som najlepsi čas 2.12
10. 8. 2016 12:16
Re: Palec
Nevím, že bych se někoho zastával Vizja. Nízkou úroveň má jedině...diskuze s teoretiky...třeba jako Vizja ;-)
10. 8. 2016 11:37
Re: Libi se mi...
Myslím, že píšu poměrně jasně, ale ne pro všechny. Ty by jsi to potřeboval holt s obrázky :-!
10. 8. 2016 11:24
Re: Libi se mi...
Nauč se číst Vizja. Na tvou stupidní připomínku o velikosti Tipa nebo Rapidu jsem napsal:

To jsem nezaznamenal a nevím, jelikož jsem Tipo nezkoušel a bok po boku neporovnával. Jaká je linka s QV? Kde vidíš, že jsem tvrdím jak jsem se neúčastnil diskuze?

Nebo-li: Nezaznamenal jsem rozdíl ve velikosti Tipa nebo Rapidu, jelikož... Na to, že se údajně živíš skládáním cizího žvanění neumíš moc číst ;-)
10. 8. 2016 11:18
Re: Palec
Hele Vizja...Nemoh by si napsat konečně něco k věci = třeba proč se v každý diskuzi do Mičky tak zběsile neobjektivně atd. navážíš? ;-)

Trapně lhal? Vizjo, mekotej si smyšlenky u vás v kanclu, tady jsi pod úrovní flajboje ;-)
10. 8. 2016 11:05
Re: Palec
Mají tam i dětský? Třeba nás "Vizja" překvapí >:-[]
10. 8. 2016 11:01
Re: Jak se hodnotí takovéto vozy
Co vyplynulo? Rozdíl mezi profesionálním a úspěšným závodníkem a novinářem. Ovšem pindalové si své najdou ;-)
10. 8. 2016 10:24
Re: Mistři volantu v akci
Ty mas respekt uz jen za to tve neustae snazeni vydavat vlastni podprumernou hloupost za nenapodobitelnou genialitu.
10. 8. 2016 08:30
Re: Musím se zastat
Nemusíš se ho zastávat. Jen opravdoví půlmozci můžou napsat o člověku, který zajede o deset sekund horší čas, než automobilový závodník, že je "podprůměrný řidič".
Pro mně v téhle diskusi nejvíc Martinův čas na Panigale. Myslel jsem, že motorka je z principu pomalejší než auto, ale koukám, že to někteří dokážou položit tak, jak se to vidí jenom v televizi:)
10. 8. 2016 08:52
Re: tak nevim jestli pro alficku je pocta to,
Pravda je že pan redaktor s tím jede jak na houby. On už jen fakt, že si nechá zapnutou stabilizaci a "pomocníky" mě dost zarazil. Celá jeho krizová situace o který tam mluví pramení z toho, že se snaží rovnat auto on i stabilizace a vzájemně si do toho zasahují. Dobře vím jak zapnutý ESP dokáže úspěšně hatit snahy o narovnání auta. Zvenčí to vypadá jak když auto v tu chvíli řídí dva a tahají se o volant. >:D >:D
9. 8. 2016 22:45
Re: Jetsli
Nezkuseny ridic v zavodnich rukavicich s autem, ktere ma o 70 koni vic, nez Fulinuv Seat... A btw - Alfa to mela s pevnym startem.
Avatar - MarTin1
9. 8. 2016 20:33
Proč???
Proč jste nedali kameru "dopředu" takhle je z toho jen nezáživné video, který neřekne o vlastnostech auta vůbec nic... navíc by se z toho dalo vyčíst spousta infa, kde je to chyba řidiče nebo kde naopak auta..... jinak za mě, kterej zde jel poprvé v životě před 6 lety v BMW120D ( dobře byl tam bilstein podvozek a zvedlý výkon na 200hp ) 2.12 je to s 500 koňovým autem teda slabota.... Jezdím zde na moto 1.43... viz:
Avatar - rohYpnol
10. 8. 2016 10:50
Re: Proč???
Však. O.Ch. nám chtěl zřejmě říct, že rozdíl 5-6 vteřin je zásadní. A rozdíl mezi časem Mičky a Vršeckého je víc než zásadní >:-[] ;-)
Avatar - rohYpnol
10. 8. 2016 10:41
Re: Jak se hodnotí takovéto vozy
A co má jako být? To má být omluva že okruh nejel? Takovýto koncept videa si vymyslel sám, ty rozbitá hlavo 8-s 8-s

Tedy jinak řečeno - co nám vlastně to video řeklo?? O Jůlii vůbec nic. Jediné, co z videa vypynulo, je viz 09.08. 23:00 :-!
10. 8. 2016 10:28
Re: tak nevim jestli pro alficku je pocta to,
mozna jsi dost pozorne necet clanek, ale ani vrsickej nebyl s alfickou rychlejsi nez s nakladakem.
5 sekund, to je nejakych 250-300 metru na kole
10. 8. 2016 09:13
Re: Mistři volantu v akci
Hele, Grygar to prej zajel s Maluchem za 1:20, navigoval mu Sedláček.
Avatar - Hammunasakra
10. 8. 2016 09:03
Re: Musím se zastat
No třeba že Rapid je větší než Tipo >:-[]
10. 8. 2016 09:17
Re: muj test stejneho exemplare
a tvrdim to? popsal jsem dosazitelne zkusenosti.dojel jsem i na dalnici a okolo cestlic vyzkousel jizdni vlastnosti. Ale jak napsal p. Micka, to auto se osahava trochu tezko a mas respekt. Muj pocit je, ze se auto nechova stale stejne, ale ze elektronika neustale meni jeho charakter. proto je v momente, kdy kolem sebe nemas mista jako na okruhu, tezke poslat ho na limit behem par minut v provozu.
samozrejme ty bys asi sel rovnou na race a dal bys mu kour na ctyrproudovce...
nicmene o jizdnich vlastnostech a aute jsem napsal asi vic nez jsem nasel v celem clanku. (chapu, bude nasledovat test) pokud se ti me zkusenosti nelibi, mozna napis konkretne co, nebo jaka je ta tva ;-)
Avatar - rohYpnol
9. 8. 2016 23:15
Re: Chlapi, vyborny! :-)
jen Vršecký by asi neměl takový čas :*)
Avatar - rohYpnol
9. 8. 2016 23:10
Re: Jetsli
Já myslím, že Vršeský to shrnul nejvýstižněji jak mohl - gumy nepískají ;-) ;-)
10. 8. 2016 10:12
Re: Musím se zastat
zadnej dvoustupnovej plyn v tom prsty nema. kdyz maz plyn na podlaze, je na podlaze...
10. 8. 2016 09:15
Re: Musím se zastat
Pochop, že z obrázků a popisů jiných poznáš auto líp než když ho sám vyzkoušíš. Takových expertů je tu víc >:-[] :-!
10. 8. 2016 08:48
Re: Jetsli
presne tak, kazdy si to ostatne muze vyzkouset treba na motokarach, jak bude vypadat jeho prvni okruh...
Avatar - rohYpnol
9. 8. 2016 23:20
Jak se hodnotí takovéto vozy
[odkaz]

Christian Menzel, totálně jiná liga :yes: :yes: :yes: :-!
Avatar - Hammunasakra
9. 8. 2016 23:11
Re: Chlapi, vyborny! :-)
:yes: :yes: >:D

A možná skoro stejnej čas :-)
Avatar - rohYpnol
9. 8. 2016 23:04
Re: Jetsli
tak ono úplně stačí to, že z jeho úst vypadlo slovo STRACH 8-s 8-s Jestliže někdo jede tak, že má sám strach, tak je něco opravdu špatně a měl by se sám zamyslet, než bude zle. Vždy je třeba mít respekt, ale se strachem se prostě okruh nejezdí :-!
10. 8. 2016 09:08
Re: Musím se zastat
na co mokrej hadr? to ze v blizkem okoli kavcih hor nejde jaksi naplno testovat moznosti takoveho auta je bohuzel dano prostredim. to, ze z auta i tak citis, jak se chova.... ale co bych ti vysvetloval.... napsal jsem svuj pohled a kdyz to auto projedes, udelas si svuj. kamarad tam byl s 911 turbo, coz je vykonove srovnatelne auto (samozrejme za uplne jine penize a ve ctyrkolce) i NS maji zhruba stejne, ale v primem srovnani byla dynamika 911 uplne jinde. Ten motor proste neco drzi zpatky a pod plnym plynem to proste prestava chvilema tahnout jen proto, ze se trosku odlehci zadni kola. Race jsem z pochopitelnych duvodu zkousel jen pri rozjezdech a ty probehly tak, jak jsem popsal - pokud neuradovala spojka, tak bez hrabnuti...
Zpruzenej jsem nebyl, naopak... tesil jsem se, protoze o ni vazne uvazuju po prvnim nastartovani bych si ji hned koupil :-)
ale pak si zacnes vsimat veci, ktere ti vadi. Standardni modely musi byt srovnavany proti A4 a 3er a technologie na palube proste neodpovidaji jejich urovni minimalne o tridu. a to je velky preslap s podobnou cenovkou. :-(
Avatar - Floyd
10. 8. 2016 00:05
Re: muj test stejneho exemplare
Dej do záhlaví svého textu slůvko test a já to s klidem podepíšu. Z tvého úryvku jsem se dozvěděl všechno podstatné o autě, zítřejší rádoby "test" Auto.cz tím pádem už nepotřebuji - leda k pobavení a obveselení kolegů v práci. >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Floyd
10. 8. 2016 00:02
Proč ne Fokt?
Vážená redakce, proč jste proboha do Mostu neposlali Michala Fokta??? On a Ondra Chamilla (škoda ho) by to zvládli mnohem, mnohem lépe.
10. 8. 2016 00:27
Re: muj test stejneho exemplare
Je to porad dokola. To auto je extremne opatrne a vypnuti esp ktere vam dovoli pouze urcite drifty neni vypnute esp. Ale jak jsem napsal, casu bylo malo a provoz desnej. Race jsem parkrat vyzkousel a pak prepnul do dynamicu, ale popsanym systemem rozjezdu na jednicku giulia nehrabla... A to je se vsim dle vas vypnutym proste nesmysl...
Avatar - Hammunasakra
13. 8. 2016 12:06
Re: Proč???
Ultratrapný = a to fakt hodně :no: :-!

Viděl někdy horší video tohohle typu? Český neměcký anglický? Taky ne žejo? = tak neblábol
;-)
10. 8. 2016 09:26
Re: Palec
Tak ale zase třeba umí používat blinkr v křižovatce, ne?
10. 8. 2016 08:38
Re: Proč???
Tak video nefunguje ;-\

P.S.: Už jsem si ho našel a klobouk dolů! :yes: ;-)
Avatar - 3_diamanty
10. 8. 2016 07:57
Re: zaujimavy suboj
tak urcite ... trat musis poznat .... mozem si v tomto ako nazorny priklad pomoct kludne aj horskym bikom ..... sam to viem ked napriklad jazdim bikom lesnymi rychlymi cestickami a zjazdami kde uz dopredu viem co ma caka tak viem ze tam mozem ist aj 30-40 kedze viem kde je aka prekazka pripadne ako je stavana zakruta... ... pritom zbytok neznalych rekrantov tam pojde maximalne mozno 20tkou .. je to urcite aj o tom dobre poznat vytycenu trat ktoru jazdis... ci uz bikom... lyzami... autom... a ponorkou... s kolobezkou alebo kamionom to je jedno.. presne tak :yes:
Avatar - Hammunasakra
10. 8. 2016 11:42
Re: Palec
Nízký úrovně se dožaduješ ty = v hodnocení a nově i v řízení auta ;-)

Proč = to je ta otázka. Na kterou odmítáš odpovídat ;-)

Fajn že ses přiznal že v diskuzi Tipo vs Rapid si byl a Mičky ses zastával :-)
Avatar - Hammunasakra
10. 8. 2016 11:33
Re: Libi se mi...
Jj tuhle metodu si použil už v diskuzi pod A8 = :yes: :yes: >:D >:D >:D
10. 8. 2016 11:25
Re: Musím se zastat
"Docela"...ty jsi prosťáček ;-)
10. 8. 2016 08:56
Re: Jetsli
No o tom jsem psal vyse, ze omezujici podminky byly dopredu vyrknute:
1) David Vrsecky = spickovy pilot, co zna okruh a je v zavodnim tempu mozna 30% sveho casu v aute. Toto auto drzel poprve v ruce.
2) Honza je clovek, co primarne dela novinarinu a na tomto konkretnim okruhu byl poprve.
10. 8. 2016 08:13
Re: wow
Dost dobrovolníků se tu přihlásilo...dokázal bych je velmi dobře vytipovat >:-[]
Avatar - Hammunasakra
9. 8. 2016 20:58
Re: Proč???
Musíš smazat to s = dej to znova a jen http://
Avatar - wakantanka
10. 8. 2016 14:19
Re: muj test stejneho exemplare
Keby som mal niečo proti tvojim jazdným dojmom, tak reagujem rovno na teba nie? >:D
Ja beriem vyjadrenia jak jednej tak druhej strany a v dobrom tíško závidím možnosť zviezť sa v takomto úžasnom aute. :yes: