Stále ve srovnání s AF je to o vesmír jinde a AR má sice podle mě nejobjektivnější testy, ale i to zmizí...už je to s ACZ pod jednou střechou a je tam nepřehledná diskuze.
Sníženou produkci aut asi tak o třetinu, minimálně... a víceméně harmonicky rozdělenou výrobu mezi několik, zhruba stejně silných skupin, ještě k tomu "lokálně orientovaných" = v Evropě evropští výrobci, v Americe američtí, v Asii asijští...
To je to, co svět potřebuje.
Rekordní prodeje potřebují jen akcionáři... a prodeje jednoho koncernu jen akcionáři toho koncernu.
Proč se vyrábí mizerný auta, která se po pár letech vyhazují a nahrazují jinými, mizernými auty?
Proč Ti přijde autosvět veselejší díky záplavě levných korejských aut, která vydrží ještě o něco méně, než zhoršená evropská...?
;-)
Mám dobrého známého v Anglii... je v důchodu. Byl viceprezidentem Unipartu, takže asi není ekonomicky sužován... a má tři auta. Jako veterána uznává jen Triupha Staga z roku 72, ale i tak s ním normálně jezdí.
Pak má Jaguara XJ z let devadesátých a o málo mladší Land Rover Discovery... o kterých mluví jako o nových autech.
Všechna ta auta normálně jezdí.
Ta dvě "nová" auta mají abs, klima, pytle... a normálně fungují.
A to je to, co tenhle svět potřebuje. ;-)
Aby nová auta vydržela 20 let a milion kilometrů... byla tak vyprojektována a vyrobena.
Protože nejekologičtější je materiál a energie, kterou jsem vůbec nespotřeboval.
Korejec byl příklad... a vnucuje se proto, že je extrémně spotřební.
Každej extrrém je nezdravej! Takže doba, kdy sis mohl koupit škodovku nebo trabanta... a když jsi měl známýho, tak wartburga nebo žigulíka, všechny konstrukčně 20 let zastaralý a výrobně odfláknutý byly špatně, o tom žádná.
Navíc neříkám, že se ty auta mají zakázat. Kup si co chceš!
Japonec si taky může koupit BMW... ale opravdu dost draho ten import zaplatí.
Ale to jsme odbočili od podstaty: všichni žvatlají o ekologii a přitom podporují vzsokou, nepotřebnou výrobu.
Jak píšu - jedinej, kdo ji "potřebuje" jsou akcionáři výrobce.
Jestli je pánovi, přes 70, má 3 auta, která nějak střídá, tak se fakt nedivím, že všechna jezdí. Já měl po dědovi Škodu 440 Spartak, a taky jezdil. A to je tak všechno.
Raději budu po cca 5ti letech měnit auta, a vozit rodinu bezpečně, než udržovat letitý auto a doufat, že kdybych náhodou ty pytle (např.) potřeboval, tak že bouchnou a jen se nevyfouknou... Auto je spotřební zboží. Jako televize atd. A určitě taky doma nekoukáš na Teslu Rubín jen proto, že je barevná a hraje...
Vy jste fakt všichni těma reklamama v televizi úplně vymydlený... proto nemám ŽÁDNOU televizi.
Žiju svůj život - nepotřebuju se vézt na nějakých cizích.
Pokud dokážeš napsat to, cos napsal, tak je 100%, žes nikdy nejel slušným autem z devadesátých let, a začátku tohoto tisíciletí.
Většinu z toho, co dělá ten Jaguar "moderní auto" nikdy neumělo... najdi si nějakýho a odkrokuj si déleku mezi předním nárazníkem a sedačkou řidiče.
U moderního auta, kterým jezdí většina lidí, to raději nedělej, byl bys deprimovanej.
Jasně, je to třídou auta. Ale pak tedy neměj řeči o bezpečném vožení rodiny. V tom Jaguaru (například) je mnohem bezpečnější, než ve Fabiích, Oktávkách... a všech Hyundaích a Kiách...
Jediný co skutečně říkám je, že planeta potřebuje auta, co vydrží asi dvojnásobek toho, co ty dnešní... a vyrábět polovinu aut.
... je vlastne nula. Amici podojili VW aby mohli nadale sponzorovat Teslu a karavana tahne dal. Bohuzel diky obri pokute zrejme zpomali nastup novych technologii u VW a i to byl zrejme zamer. Presne dle predpokladu, bylo dieselgate jen vdecne novinarske tema, ale skutecni kupujici, tedy nikoliv diskusni zvanilove, kupuji nadale co chteji a ne to, co by Amici radi. Uz po vzniku teto kauzy jsem si rikal, proc by me takova zalezitost mela odradit od koupe vysneneho vozu. Budeme-li hovorit o podvodu, tak na uredniky ne na zakazniky a cas ukazuje, ze to tak vnimaji i kupujici.
Zcela vazne, je znacny rozdil mezi vysneny vuz a koupit vysneny vuz. Pokud se budu bavit o imaginarnim snu, pak mas zajiste pravdu, nebude to VW, ale klidne neco z koncernu VW to byt muze... Pokud si vsak pujdu koupit vuz, pak se bude jednat o realisticky vysneny vuz a tech u VW potencionalne par je. Aktualne by to pro me mohl byt Tiguan R-line v sede metalize. Ano, neni to Aston Martin, ale na rozdil od Astona dokazi na Tigouse usetrit. Chapeme se...? ;-)
Jen pro pořádek: to o tom Fiatu jsou ale Tvoje slova, ne moje.
Nikdy jsem nic takovýho neřekl.
Opakovaně a do zblbnutí tvrdím jediné: VW koncern vyrábí podprůměrná, max průměrná auta a prodává jich hodně a draho jen díky marketingu.
Ano, Fiata se zastávám v tom smyslu, že nevyrábí špatná auta, jen je, zejména u nás, špatně prodává.
Je jeden z mála, kterej ještě vyrábí i ty "kovaldiny", co se do nich trefuješ nahoře.
A svá slova jsem doprovodil i skutkem - a víš co? Zatím jsem příjemně překvapen.
A už jdu fakt ven. Je tam krásně, sluníčko svítí, ale není horko... pohoda klídek. Bez televize.
Jaké nadprůmerné nabídne Fiat proti Golfu, Passatu, Touaregu, Tiguanu atd? Mě tohle zobecňování prostě vadí.
Fiat nevyrábí kovadliny. Tou bych nazval dejme tomu ještě Cromu. ;-)