Elektromobil Model S 90D americké společnosti Tesla Motors během zkušební jízdy v jihozápadní Francii zachvátil požár. Posádce vozu se podařilo včas vystoupit, takže se incident obešel bez zranění.
Re: Model S od Tesly zachvátil v jihozápadní Francii požár
lebo to nie je az tak dolezite!
pre mna nosna a superdolezita informacia bola, ze v jihozápadní Francii. Keby to bolo nahodou v severnej, alebo co ak preboha v juznej??? :-!
okurkova sezona nahrubo!!!
Poziar auta?
to sa nikdy este nestalo!
alebo:
..
Problém Ferrari s hrozbou požáru je větší, než se zdálo. Zastaveny byly i prodeje 488 GTB
30.12.2015
.....
Ferrari svolává LaFerrari kvůli nebezpečí požáru, oficiálně to ale popírá
17.3.2015
........
Je obecně známo, že některé italské supersporty rády hoří, ale v poslední době se podobné incidenty nevyhýbaly ani Němcům - jistě si vzpomenete, jak Porsche doporučilo majitelům 911 991 GT3 s nimi radši nejezdit, protože rády hořely a Porsche nevědělo proč.
..........
2. 9. 2010 - Maranellská automobilka se rozhodla svolat všech 1 248 dosud vyrobených Ferrari 458 Italia kvůli nebezpečí požáru. "Ferrari teď kontaktuje ....
......................
Ferrari LaFerrari se vzňalo za jízdy, čeká nás série požárů jako u GT3? (video)
9.7.2014
......................
Vlastníte BMW? Automobilka svolává k opravě 120 tisíc vozů kvůli hrozbě požáru
eko, ČTK 1. 9. 2011
...........................
BMW svolává do servisů 1,3 milionu vozů. Od kabelu baterie hrozí požár
eko, ČTK 26. 3. 2012
NH3 čpavek, navázáno na dusík, H2O a H2O2 voda a peroxid, navázáno na kyslík .....
ale jinak, kdybys četl, Nissan to chce řešit přes etanol - žádné baterky ale etanol a palivový článek. Rozklad etanolu na H2, H2O a CO2 a spálení vodíku v palivovém článku. Bohužel je zde produkce CO2 což bude někomu strašně vadit.
Etanol by se tankoval do běžné nádrže. Dojezd 600 km. To beru.
Proti tesle nic, ale snaží se ti tady podvědomě říct, že pokud chceš být co nejvíc EKO a nechceš u toho shořet, máš si koupit Superba Greenline, nebo Oktávku G-Tec >:D
To určitě ne. Vývoj akumulátorů za posledních 20 let pokročil jako nikdy předtím, což je dáno tlakem uživatelů hlavně u mobilních telefonů.
Kapacita akumulátorů se za posledních 20 let zdvojnásobila.
Nemůžete chtít všechno hned. V bateriích nejde o revoluci, ale o postupnou evoluci.
Takže za 5-10 let se můžeme těšit opět na minimálně zdvojnásobení kapacity při stejné hmotnosti. Což už bude u aut znamenat dojezd 300-800 km úplně vpohodě i v malých autech typu citroen Saxo, Paegot iON, atd.
U velkýh aut už cca do půl roka bude dojezd podle americké normy (ne podle té podvodné evropské) cca 500 km, protože se chystá auto s baterií 100kWh.