Novinky
Á Á , benzín je palivo budoucnosti a né Elektřina kdy vám to už konečně dojde 😉
jj Eda kde ses fčera flákal ...
... JE TO K VZTEKU CO MUSET TRPĚT VE SPALOVACÍ POPELNICI
1) NÍZKÝ VÝKON
PŘI
2) NÍZKÝCH OTÁČKÁCH
A
3) NÍZKÝM KROUŤÁKU .... ŠAJZE KACE FUL TROTL 248 GERMÁN AUTOBÁHN od Bjorna [odkaz] [odkaz] [odkaz]
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
... JE TO K VZTEKU CO MUSET TRPĚT VE SPALOVACÍ POPELNICI
1) NÍZKÝ VÝKON
PŘI
2) NÍZKÝCH OTÁČKÁCH
A
3) NÍZKÝM KROUŤÁKU .... ŠAJZE KACE FUL TROTL 248 GERMÁN AUTOBÁHN od Bjorna [odkaz] [odkaz] [odkaz]
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Poziar auta?
to sa nikdy este nestalo!
alebo😒br /> ..
Problém Ferrari s hrozbou požáru je větší, než se zdálo. Zastaveny byly i prodeje 488 GTB
30.12.2015
.....
Ferrari svolává LaFerrari kvůli nebezpečí požáru, oficiálně to ale popírá
17.3.2015
........
Je obecně známo, že některé italské supersporty rády hoří, ale v poslední době se podobné incidenty nevyhýbaly ani Němcům - jistě si vzpomenete, jak Porsche doporučilo majitelům 911 991 GT3 s nimi radši nejezdit, protože rády hořely a Porsche nevědělo proč.
..........
2. 9. 2010 - Maranellská automobilka se rozhodla svolat všech 1 248 dosud vyrobených Ferrari 458 Italia kvůli nebezpečí požáru. "Ferrari teď kontaktuje ....
......................
Ferrari LaFerrari se vzňalo za jízdy, čeká nás série požárů jako u GT3? (video)
9.7.2014
......................
Vlastníte BMW? Automobilka svolává k opravě 120 tisíc vozů kvůli hrozbě požáru
eko, ČTK 1. 9. 2011
...........................
BMW svolává do servisů 1,3 milionu vozů. Od kabelu baterie hrozí požár
eko, ČTK 26. 3. 2012
:-!
to sa nikdy este nestalo!
alebo😒br /> ..
Problém Ferrari s hrozbou požáru je větší, než se zdálo. Zastaveny byly i prodeje 488 GTB
30.12.2015
.....
Ferrari svolává LaFerrari kvůli nebezpečí požáru, oficiálně to ale popírá
17.3.2015
........
Je obecně známo, že některé italské supersporty rády hoří, ale v poslední době se podobné incidenty nevyhýbaly ani Němcům - jistě si vzpomenete, jak Porsche doporučilo majitelům 911 991 GT3 s nimi radši nejezdit, protože rády hořely a Porsche nevědělo proč.
..........
2. 9. 2010 - Maranellská automobilka se rozhodla svolat všech 1 248 dosud vyrobených Ferrari 458 Italia kvůli nebezpečí požáru. "Ferrari teď kontaktuje ....
......................
Ferrari LaFerrari se vzňalo za jízdy, čeká nás série požárů jako u GT3? (video)
9.7.2014
......................
Vlastníte BMW? Automobilka svolává k opravě 120 tisíc vozů kvůli hrozbě požáru
eko, ČTK 1. 9. 2011
...........................
BMW svolává do servisů 1,3 milionu vozů. Od kabelu baterie hrozí požár
eko, ČTK 26. 3. 2012
:-!
Jo, to mě taky napadlo, že se Tesla snaží, aby si řidiči připadali v jejich vozech jako ve Ferrari. Evidentně má už jejich snaha první výsledky.
Třeba teď se stejnou důsledností budou sledovat každý vadný kus od VW, Škodovky atd. 😉
Taky by me zajimalo,co ma ACZ stale proti TESLE..
Proti tesle nic, ale snaží se ti tady podvědomě říct, že pokud chceš být co nejvíc EKO a nechceš u toho shořet, máš si koupit Superba Greenline, nebo Oktávku G-Tec >😁
a přestala se ničit příroda výrobou baterek. Hledání lepší baterky se podobá hledání lepšího materiálu na přenos el. energie než je měď.
vodik se uz od nepameti vaze na kyslik 😉
NH3 čpavek, navázáno na dusík, H2O a H2O2 voda a peroxid, navázáno na kyslík .....
ale jinak, kdybys četl, Nissan to chce řešit přes etanol - žádné baterky ale etanol a palivový článek. Rozklad etanolu na H2, H2O a CO2 a spálení vodíku v palivovém článku. Bohužel je zde produkce CO2 což bude někomu strašně vadit.
Etanol by se tankoval do běžné nádrže. Dojezd 600 km. To beru.
ale jinak, kdybys četl, Nissan to chce řešit přes etanol - žádné baterky ale etanol a palivový článek. Rozklad etanolu na H2, H2O a CO2 a spálení vodíku v palivovém článku. Bohužel je zde produkce CO2 což bude někomu strašně vadit.
Etanol by se tankoval do běžné nádrže. Dojezd 600 km. To beru.
a je ti jasne ze vodikova auta jsou elektromobili a maji taky baterky
To určitě ne. Vývoj akumulátorů za posledních 20 let pokročil jako nikdy předtím, což je dáno tlakem uživatelů hlavně u mobilních telefonů.
Kapacita akumulátorů se za posledních 20 let zdvojnásobila.
Nemůžete chtít všechno hned. V bateriích nejde o revoluci, ale o postupnou evoluci.
Takže za 5-10 let se můžeme těšit opět na minimálně zdvojnásobení kapacity při stejné hmotnosti. Což už bude u aut znamenat dojezd 300-800 km úplně vpohodě i v malých autech typu citroen Saxo, Paegot iON, atd.
U velkýh aut už cca do půl roka bude dojezd podle americké normy (ne podle té podvodné evropské) cca 500 km, protože se chystá auto s baterií 100kWh.
Kapacita akumulátorů se za posledních 20 let zdvojnásobila.
Nemůžete chtít všechno hned. V bateriích nejde o revoluci, ale o postupnou evoluci.
Takže za 5-10 let se můžeme těšit opět na minimálně zdvojnásobení kapacity při stejné hmotnosti. Což už bude u aut znamenat dojezd 300-800 km úplně vpohodě i v malých autech typu citroen Saxo, Paegot iON, atd.
U velkýh aut už cca do půl roka bude dojezd podle americké normy (ne podle té podvodné evropské) cca 500 km, protože se chystá auto s baterií 100kWh.
Bude se teď psát o požáru každého auta? Nebo zase jen hon za senzací za každou cenu?
Prečo nie je v článku spomenuté, že požiaru predchádzal počutelný silný náraz do spodnej časti vozidla?
.... ale bohuzel od toho prdnuti nic nechytlo, skoda ze to nikoho nezajima a nepise se o mem prdnuti bez pozaru a bez znacku Tesla na onom prdu 😢
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D :yes: