Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Citroëny s hydropneumatikou ve velké galerii a řadě videí (2. díl)

Zavzpomínejme na nejslavnější éru hydropneumatického odpružení u značky Citroën, kdy například v první polovině osmdesátých let bylo možné volit ze tří různých modelů s touto technikou.
Zpět na článek
22. 8. 2016 10:44
22. 8. 2016 11:25
24. 8. 2016 23:28
22. 8. 2016 10:01
Základní motor XM
Opravte si výkon u základní motoru u XM, těžko měl 132kW, základ by měl být 2.0 s 89kW
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Stewee
22. 8. 2016 10:44
BX - nostalgia
Na modeli BX som sa ucil jazdit. Bol to dizel bez turba s obsahom 1700 ccm (oznacenie BXD). To pruzenie v BX bolo ako cestovat na lietajucom koberci. Luxusnejsi povoz z pohladu natriasani a razov od vozovky som doposial nepoznal. Bola to dokonala zehlicka. Dizajn je naozaj tak zvlastny, ze sa vam bud paci alebo je odporny. Ja budem mat na toto auto vzdy subjektivny pohlad, kedze je to auto z mojich jazdeckych zaciatkov... este spred cias, kym som nastupil do autoskoly a osedlal tam Skodu 120 a na par jazd mi dali uz aj Favorita...
Rozbalit vlákno
0
22. 8. 2016 11:25
me drahe CX...
mel jsem CX 2,5GTI 88 a bylo to me dosud nejmilejsi auto. jen bohuzel melo dost problemu...
s BX GTI jsem projel celou evropu, ale uz to nemelo tu dusi....
XM bylo pro mne totalni zklamani
Rozbalit vlákno
0
Avatar - curwasportiva
23. 8. 2016 05:27
BX vs Lancia
BX jsme meli v rodine a ja ho nesnasel od prvni chvile, kdy ho otec privezl domu. Vymenil ho totiz, za nadhernou Lancii Prisma a ja byl v uplnem soku, jak neco takoveho mohl provest. Krasnou, sportovni, benzinovou Lancii za smradlave, uhoupane, dieselove BX, doted mu to vycitam. Lancia sice nebyla vzor spolehlivosti, ale to BX nebylo o mnoho lepsi... Ikdyz teda ze stavitelneho podvozku jsem byl tehda uneseny, to ne ze ne.
Rozbalit vlákno
0
24. 8. 2016 23:28
Citroen
Díky za pokračování moc pěkného článku :yes: . Takové by se tady měly objevovat častěji.
Citroen je moje srdcová záležitost a lidi, kteří v žádném (obvzlášť z těchto starších) Citroenů nikdy neseděly by si to měly někdy zkusit, možná by ubylo kritiků. Klasické české nadávání na kvalitu těchto aut je dáno nekoordinovaným dovozem olítaných mrtvol do ČR po revoluci, kdy byl hlad po luxusu :-(
V článku mi jen trochu chybí odkazy, kromě komfortních, i na sportovní vlastnosti těchto aut viz třeba
Rozbalit vlákno
0