Novinky

Zpět na článek

Nejhorší nová auta dle Clarksona: Superb je nudný, na kadjar se zapomene

57 komentářů

Avatar - Emel
Emel
Jeremy je takový protipól bodovacích tabulek, ve kterých je půl bodu z dynamiky vyrovnáno půlbodem za podélnou prostornost a výsledkem desetinných nuancí je vítězství o 0,02 bodu. Když se mu GTR nelíbí, nebo na něj prostě jen nemá náladu, tak dostane nula hvězdiček a hotovo. A komu se to nelíbí, ať si... sleduje někoho jiného 😄
Nonsens
a je v tom dobrý, som sa normálne pobavil.
Kharl.ANTIDIESEL
jj
1. místo NEJLEPŠÍ z NEJLEPŠÍCH Ludicrous Mode [odkaz]
2. místo JEŠTĚ LEPŠÍ z NEJLEPŠÍCH Ludicrous Mode [odkaz] [odkaz] [odkaz]
...pak dlouho nic a ...
85. místo prémiově obsadila SPALOVACÍ KRAKSNA dle VAŠEHO VÝBĚRU 😉

Nejtěžší zločinci 2016 v Díře České 😒br />
1. místo DÍZL bez DPF [odkaz] [odkaz] [odkaz]
2. místo přidušený Benzín TSI bez DPF [odkaz]
3. místo DÍZL s DPF [odkaz]
4. místo atmosferický Benzín [odkaz]
5. místo LPG [odkaz]
6. místo CNG [odkaz]
7. místo VODÍKOMOBIL co kromě páry ufoukne i toxi-těžký kov [odkaz]
8. místo ELEKTROMOBIL [odkaz]
9. místo VZDUCHOMOBIL MDI co při rekuperaci filtruje vzduch [odkaz]
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D :yes:
Makovnik
Konecne si prerob tu stranku plnu nezmyslov, ktorou pravidelne spamujes, lebo vyzera ze ju robil mentalne retardovany.
swifter
tím Superbem jen chtěl VAGu připomenout, že některé faktury jsou propláceny pozdě a v nedostatečné výši...

Ale ne, kecám, samozřejmě že o prachy tady vůbec nejde :-!
Avatar - woody-alien
woody-alien
A mně se to líbí. Moc často se s JC sice názorově neshodneme, ale po všech těch "vyrovnávacích" testech a recenzích je pro mě takové spláchnutí nějakého auta ze stolu docela osvěžení. Je to subjektivní, nekorektní, občas dost podpásové....ale za mě v pohodě. Za prvé si to on ze své pozice může dovolit a za druhé podle něj auta nekupuju. 😉
Nonsens
v tejto dobe politickej korektnosti, je to k nezaplacení
Toky1
Jeremy je svojim spôsobom geniálny, alebo jeho glosy okorenené nemiestnym humorom nedávajúcim si servítky pred ústa žerieš, alebo ho nenávidíš. Rád si zavtipkuje na úkor hocikoho či hocičoho, neznáša obmedzenia. Žiadne môžeš toto, nemôžeš tamto.
Nieje recenzent, nepočul som nikdy o nikom, kto by bol tak sprostý aby si podľa jeho rád kúpil auto. On robí do zábavy, zhodou okolností cez autá, ktoré miluje.
V jednom má však pravdu, dnes väčšine áut chýba duša - napríklad asi aj tomu superbu. Nevykopneš mu zadok - jeho podvozok, motor, brzdy, asistenti to nedovolia, nemôžeš s ním robiť čo chceš. Konštruktéri mu dušu vzali, respektíve ju do toho auta nevdýchli. Proste sa s ním odvezieš v pohodlí z A do B, nič viac. Iba o krok ďalej ako MHD. To je to, čo mu na aute vadí. Keď má auto dušu a vášeň a vodičovi prináša emócie tak si blbé plasty v ňom ani nevšimne. Jeremy je poét a pôžitkár, nie recenzent. Berie autá ako živé bytosti, chce prečítať ich povahu a charakterové vlastnosti, chce sa s nimi rozprávať, počúvať ich ich, smiať a hádať sa s nimi. Hlavne chce aby mu odpovedali, aby to bol dialóg. A nie len sa rozvrčali a odviezli ho tam kde treba. Je však pravdou, že on už má extra vypálené chuťové bunky, skúšané auto musí byť fest korenené aby na neho zapôsobilo.
IPace
nevychvaloval nahodou GTR v jednom z dilu TG?
Nonsens
píšu tam, že gtr chválil do nebies ale jeho okruhovú natvrdlú verziu poslal do kytek
MariAchi
A tak to ma bejt :yes:
Avatar - maxi!
maxi!
rebel?
Jeremy?!
Sky for everybody
[odkaz]
Riceeater
Clarkson urazil nejlepší vůz v celém známém vesmíru... :-!
antiff
Az sa cudujem, ze sa to dostalo aj sem na skoda portal 😄
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ono fakt skody su nudne ... aj keby som chcel turbo tak nudnu fabiu si tiez nekupim.... skratka nieco tym skodam chyba ... ako priblizovadlo su iste fajn ale ak od auta ocakavas aj kusok radosti a chces sa tesit s nim na kazdu jazdu aj po par rokoch tak to musis k inej znacke... poviem ti pravdu ze na jazdu v lanceri ked ho ma bracha na vikend doma sa tesim vzdy aj po 5 rokoch .... ale stacilo mat rapid na par dni ako nahradne auto a uz som sa ho prejedol.. skratka nuda.... tym autam chyba iste caro osobitosti .. mne pridu skodovky ako take nudne skladacky ktore v konecnom dosledku su po praktickej stranke hodne dobre ale chyba im nieco co sa ziadnymi tabulkami ani cislami neda opisat...
M4rty5
Je to tak. Nejsou škaredé, nejsou špatné ,ale prostě tomu chybí šmrnc. Řekl bych že to časem může být pro VW celkem problém protože už i zarytí konzervativci začínají brblat že koncernové značky se na sebe začínají podobat až moc.
peterhajzel
Jednoducho VW a Skoda predáva konfekciu, ako Jeremy napísal: chladničky. VW sú jednoducho spotrebný materiál a tomu zodpovedá aj predajnosť, Škoda je, či chcete alebo nie, stále len lokalizácia pre Ostblock. Sklamaním sú španieli, ktorí mali byť nejaký taký look pre chudobných, ale moc to nejde.
Jednoducho povedané: 99% ľudí potrebuje auto, lebo ho potrebujú, vzhľad auta je po cene, užitkovosti a prevádzkových nákladoch až na 4., 5. mieste v kritériách pri kúpe auta.
Avatar - white label
white label
Jednoduše VW a Škoda prodává konfekci podobně jako třeba Ford, Opel, Renault...

P.S. Obecně vzato, když někdo bere J.C. vážně (jedno jestli pozitivně, nebo naopak negativně) jsou jeho následné problémy s tím spojené zcela logické...
Avatar - woody-alien
woody-alien
:yes:
Avatar - _Karel_
_Karel_
Napsat, že nejlepší auta s duší jsou Ferrari, Lambo, MB GTS.... a jak jsou nudné mainstreamové nesportovní auta, to není žádný objev. Je to jen slohová práce na téma "jak o sobě dát vědět". Jen součást byznysu. I když třeba zábavná.
Nonsens
biznis určite, ale veď tam máš aj gtr aj ďalší šport, bmw... ale hlavne netreba z toho robiť vedu, ide o zábavu
Avatar - _Karel_
_Karel_
Vědu z toho nedělám. Nepředpokládám, že by to bylo myšleno stoprocentně vážně. Jen v tom nevidím ani o milimetr větší hodnotu, než že to říká Clarkson. TG má přidanou hodnotu v bláznivinách, v humoru. Tohle (coby sloupek) je možná taky vtipné, ale leda v původní celé podobě. Výcuc "co říká Clarkson na to které auto" mi přijde k ničemu.
Nonsens
ja ti rozumiem, ale trochu nekorektného humoru v záplave korektnosti nikoho nezabije
Avatar - _Karel_
_Karel_
Ne, že by to bylo důležitý, ale to mínus nemáš ode mně.
Avatar - maxi!
maxi!
Karel
Ne, že by to bylo důležitý, ale to plus máš ode mně. :-!
GeekStar
Ale on nic takového nepíše, naopak umí pěkně "sjezdit" i hodně drahá auta a zároveň vychválit do nebes občas i auto úplně obyčejné (5/5 od něj dostala tuším i Zafira).

Prostě si auta hodnotí po svém, nebojí se říct svůj subjektivní názor a nemá potřebu ho nějak relativizovat. Zkrátka napíše naplno, co si myslí.

A hlavně píše skvěle, je to vždy parádní počtení.
Avatar - _Karel_
_Karel_
To se opravdu nebojí- říct svůj názor. A proč by se taky měl bát?
Minulý Superb, přerostlý jezevčík postavený na podvozku Golfu 6, byl pro něj málem lepší, než Rolls-Royce.
Avatar - Machýrek
Machýrek
Nedavno me v aktualnim Superb kombi vezl taxik z letiste. Byla to ma prvni zkusenost s novym Superbem, zatim se mi uspesne vyhybal. Na kufr jsem tedy cumel, olbrimi, pak si sednu dozadu a zase cumim, co je tam mista. No a pak jsem se podival dopredu a neveril jsem tomu, co vidim, chvili jsem pochyboval, jestli urcite sedim v novym soucasnym Superbu. Je to des. Vnitrek katastrofa. Kdyz jsem docetl link "pro lenochy", tak jsem si zrovna na tohle vzpomnel. Vubec se mu nedivim.
mrazik
Ja mel stejny dojem z nove Octavie. A to byla vybava L&K.
Ted
Klucii neblbnete, to se tu nesmi!!!
Avatar - O5kar
O5kar
Ty auta fakt při užívání neurazí. Jsou dobrá. A určitě vyhoví s přehledem té valné většině uživatelů, kteří se perou s jinými starostmi, než je vzhled toho co užívají. Nafťáky mají malou spotřebu a auta velký kufr. Ale nikdy nepochopím, když do toho sednu, z čeho pramení ta obrovská novinářská euforie. Prostě to jsou normální auta ve své třídě.
Avatar - Machýrek
Machýrek
Me se soucasne skodovky libi, ale jen zvenku, uvnitr bida.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
problem je v tom ze skoda az moc prepadla uniformite a tomu nudnemu koncernovemu stylu ktory vlastne aj tazko nazvat stylom... proste chyba jej caro a kult osobnosti este z cias felicii a snad este aj prvej fabie ... ono auto nemusi byt za kazdu cenu len nudny nastroj na zarabanie penazi a zisky ale moze byt aj o emociach a osobitosti a vyjadreni isteho stylu a postoja majitela... lenze skoda je hodne anonymna v tomto smere a svojim zjavom nevyjadruje nic... uz teraz sa mi nova fabia svojim zjavom prejedla a posobi na mna ako 7 rocny voz zrely uz na novu generaciu ...
Nicco
To je jedno. V nasich firmach stejne nic jineho nevyfasujes. Klidne tam mohli dat interier ze Skody 120.
Avatar - jozephko
jozephko
Prečo auto.cz musí zverejňovať každú blbosť, čo tento šašo vypotí?
Avatar - white label
white label
Zřejmě proto, že to zajímá podstatně více lidí, než to, co "vypotíš" ty... 😉
bufes
Clarkson je Beavis & Butthead automobilizmu.
Avatar - maxi!
maxi!
Ladislav K, Čisovice
Čtvrtek, 25. srpna 2016, 21:05:46 | Souhlasím | Nesouhlasím | +6
Je vidět že ho oprávněně vyrazili. Je to nemocný ubožák, co se z toho pomátl.

Jan M, Osek
Čtvrtek, 25. srpna 2016, 20:46:40 | Souhlasím | Nesouhlasím | +18
Co je to Clarkson? Pseudonovinář co se zviditelnil sprostotou a neumětelstvím? Vždyt ten člověk pranic neumí, ničemu nerozumí jen provádí nesmyslné kousky s auty o nichž neví nic. Bohužel tlupa primitivů mu jeho chování hrozně moc žere, z jeho strany nejde o seriozní testy aut, ale dementní cosi co má sledovanost. Je pravda, že Superb potažmo celá Škodovka a s ní i koncern VW nedělá auta s italským šarmem jako Alfa, ale nudné bych tyto auta rozhodně nenazval. Mimochodem nemám ani Superba ani VW. Nudný je pro trošku inteligentního člověka pořad TopGear nebo se vám to vážně líbí?

František V, Týn nad Vltavou
Čtvrtek, 25. srpna 2016, 20:46:11 | Souhlasím | Nesouhlasím | +13
Pokud to porovnává "zmlsaný" člověk, který jezdí většinu času v super luxusních značkových, předražených a extra rychlých vozech tak mu většina dostupných aut bude připadat nudných. Pokud by mi pan Clarkson chtěl jedno nudné Superb věnovat, klidně se ho ujmu.Vůbec by jsem si nedělal žádné násilí...

Pavel M, Týn nad Vltavou
Čtvrtek, 25. srpna 2016, 20:40:26 | Souhlasím | Nesouhlasím | +10
Ten pán je nudný a stejně tak i jeho pořad. Na to se nedalo dívat
coubes
Je to jeho osobní postoj. Takže na tom nevidím nic špatného. Některé popisky jsou vtipné. A mě osobně taky není úplně sympatické, že spousta aut a značek vlastně nestojí za nic. Na druhou stranu i díky tomu si každý najde to svoje, podle vlastních kritérií a priorit. 😉
GeekStar
Bezvadná je jeho recenze VW Passat, nebudu vám nic spoilovat, ale stojí za přečtení:
Mx
H-1 je ošklivá, vevnitř ještě ošklivějí, ale je radost řídit dodávku, která má přední kola jen na zatáčení a nemusíte se v každé zatáčce přetahovat s motorem (ten nejsilnější prostě na auto stačí). Řízení Multivanu mi v porovnání s H-1 přišlo jako z Tranďáku >😁 .
mogul
Tak a teď máme potvrzeno,PROČ jej vyhodili z pořadu Top Geár,poněvadž je to nafoukaný sebestředný zoufalec a snob,který obdivuje pouze anglické vozy a možná luxusní auta jako Ferrari, Bugatti apod, auto má sloužit svému pánovi, KOLIK lidí na světě si může dovolit luxusní auta?Je se svými hodnoceními trapný!!!!! :no: :-!
Avatar - fOE
fOE
Trapne je se tady vztekat kdyz mi nekdo sahne na modlu. Nez takhle krepcit zkus si nejdriv najit i jeho druhy seznam, top 10 aut podle nej, a az tak ucinis rekni mi prosim do ktere te tve skatulky, jestli do anglickych aut, nebo do luxusnich aut, patri takovy Opel Zafira 1,6 CDTi, ktery do tech top 10 aut zaradil.
přezdívaný alias
Je to celé o tom, že Clarskon je bavič a Top Gear zábavná show s auty. Troufnu si dokonce říct, že Clarkson je skvělý bavič a Top Gear skvělá, fakt hodně zábavná show s auty. Neřeším Clarksona mimo show, kde se pravděpodobně chová jako namyšlené hovado. Ale v té show je boží.

Problém nastane, když si někdo začne myslet (a bohužel takových není málo), že Clarkson je motoristický novinář a Top Gear seriózní pořad o autech. :-!
Toky1
Presne tak, presne tak.
Skúste si prečítať niektorú z jeho kníh, tie sú vlastne len zbierkou jeho "recenzií", stĺpčekov z časopisu. A trošku lepšie pochopíte samotného Clarksona.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Tak nějak by to mohlo být :yes:
Tyhle "seznamy" ale nejsou Top Gear a Clarkson není motoristický novinář.
přezdívaný alias
Tyhle seznamy ne, ale díky Clarksonovi se nesou v podobném duchu. Zkrátka, od Clarksona nikdo nic jiného čekat nemůže. A kdo čeká, ten bude samozřejmě naštván nebo pohoršen.
Nicco
"...proč raději nekoupit Škodu Octavia Scout, která je stejným, ale lépe vypadajícím vozem, navíc v Británii levnějším."
"Škoda má stejné množství duše jako lednice s mrazákem. Je to ten typ vozu, který kupujete na velikost"
Mig_35
Je to jeho práce, provokuje, baví, zesměšňuje...
Superb je dobré auto ve svojí kategorii, fleet, taxi, středni management... Jak tu kdosi trefně napsal, předchozí, daleko horší verzi chválil, ale protože je fest vypitý, už si to ani nepamatuje😊
Superb nema dušu ani charizmu ani noblesu ale Kia Optima mi gule trhá, a z teho Hjundaja odpadávam boha jeho😊

Mimochodem legendárním recenzím z auto tuzzing nesahá Clarkson ani po kotníky :yes:
Arese
Ano, pan Clarksonn je místy i docela vtipný, ale se skutečnou automobilovou novinařinou jeho vejšplechty většinou nemají moc společného! >😁 :no:
sTiLL
ti ktori si kupuju auta podla tabuliek z prospektov to nechapu a asi sa im jeho nazor nepaci, ale Clarkson robi recenzie pre nadsencov do aut ktori ocenia ze auto ma aj charakter a dusu, aj take su len ich je malo a su vacsinou drah(si)e ako mainstream a nevyraba ich VW (ani Skoda). a bohuzial uz skoro ani BMW, este ze je tu Alfa, Jaguar, Mazda, Ford atd..
Avatar - _Karel_
_Karel_
Takže Clarksonem pochválená Zafira 1,6d má duši?
A jaký charakter/duši má podle tebe nové Mondeo?
Avatar - woody-alien
woody-alien
Zafira 1.6 d (zřejmě) duši nemá, ovšem Bono Vox (zřejmě) ano. Tím pádem se (zřejmě) kousek jeho duše na Zafiru přenesl a v jejím případě měl tedy autor, na rozdíl od Astry, o čem psát. Možná kdyby si Jeremy půjčil Astru od Shanea McGowana, měl by také o čem psát a neschytala by pouhé dvě hvězdy. Ovšem v tomto případě by ta přenesená duše byla skutečně řádně prohnilá. Zhruba tak jako bývala Astra F. 😄
Mig_35
Prosím tě napiš mi, které auta mají duši a které ne. A zkus mi to nějak zdůvodnit, proč tomu tak je😊
A napiš mi které modely Alfy, Mazdy a Fordu mají "duši".
přezdívaný alias
sTiLL má do jisté míry pravdu, respektive chápu, co tím chtěl říct. Nebudu tvrdit, že Mazda má duši, ale je osobitá. Japonci si u nových generací řekli, že udělají mainstreamové auto, které ale bude v rámci možností koncepce řidičské a které bude mít zajímavý design. Samozřejmě za to v některých ohledech platí - atmosférické motory nejsou tak silné jako turba a v prospektech mají horší spotřebu, zohýbaná karoserie nenabídne takovou praktičnost a výrazný design se nemusí líbit každému... Je to prostě výrazné auto, čímž na jedné straně vzniknou klady a na druhé slabiny. A slabiny jsou něco, co si koncern se svou marketingovou filozofií nedovolí. Proto jsou jeho auta opravdu podobně atraktivní, jako domácí spotřebiče, jsou to zkrátka výplody kalkulačky.
Avatar - _Karel_
_Karel_
U Mazdy souhlasím /a ne proto, abych si chválil garáž/, má své chyby, ale osobnost podle mě má. U Alfy v to věřím, u Fordu jsem přesvědčen, že ne. Resp. určitě ne u běžných, evropských modelů.