Novinky
sice ne moc, ale nějakou tu tisícovku km ano. Vozidlo je to pohodlné, ale pocit řidiče bych přirovnal k pozici na těhotenském nafukovacím sedacím balonu. To auto pod zadkem se tak nějak divně kolébá, uhýbá a řidič má pocit, že mu chybí jistota, kam to auto pojede. Pro mne osobně bylo řízení takového vozu značně stresující. Nedivím se, že odbyt takových zázraků vázne. Pokud by u Citroenu koupili licenci Passatu, udělali by lépe. I když je fakt, že C5 kombi se vzhledově velice povedl.
Já radši budu sedět na nafukovacím balonu než na trakaři. Nechápu kam by jako mělo uhýbat a proč by mělo jezdit někam jinam než kam se zatočí volantem pokud nejedeš zrovna 200 po ledě. Pro mě je zase stresující passat člověk neví jestli to v zatáčce při najetí do díry skočí do příkopu nebo ne >😁
Ptákovina = myslim že si s tim nejel ani kilometr
Vaculíkovo nadšení z podvozku C6 je oprávněný = a nesrovnával ho s Pašíkem ale s Phaetonem >😒]
Vaculíkovo nadšení z podvozku C6 je oprávněný = a nesrovnával ho s Pašíkem ale s Phaetonem >😒]
Souhlasím dnes s Adou, co je zas tady.
C6 jsem sice řídil jen dvakrát, ale po stránce řízení bylo, z mého pohledu, chování strojního řízení prakticky totožné s XM a s tím jsem jel mnohokrát.
Po prvním přesednutí do takovéhoto Citroëna z "normálního" auta si člověk připadá jako kapitán na lodi. Sice nevídaný komfort odpružení, ale, jak dnes moderně všichni píší, zpětná vazba od řízení nula. Pocitově to řidiče navádí k pohodové jízdě (asi podobné jako jízda se starou, téměř šestimetrovou amerikou na listových pérech, jen úplného trotla by napadlo s ní jezdit nějakou palbu nebo jí brát do Mostu 😄 ).
Brzy se na to dá zvyknout a přestane to vadit, ale je to tam. Každé auto je stavěné na něco jiného a pravá, levá na okresce není parketa pro C6. Ne, že by to neuměla dobře, bezpečně a třeba i rychle projet, ale ten pocit...
C6 jsem sice řídil jen dvakrát, ale po stránce řízení bylo, z mého pohledu, chování strojního řízení prakticky totožné s XM a s tím jsem jel mnohokrát.
Po prvním přesednutí do takovéhoto Citroëna z "normálního" auta si člověk připadá jako kapitán na lodi. Sice nevídaný komfort odpružení, ale, jak dnes moderně všichni píší, zpětná vazba od řízení nula. Pocitově to řidiče navádí k pohodové jízdě (asi podobné jako jízda se starou, téměř šestimetrovou amerikou na listových pérech, jen úplného trotla by napadlo s ní jezdit nějakou palbu nebo jí brát do Mostu 😄 ).
Brzy se na to dá zvyknout a přestane to vadit, ale je to tam. Každé auto je stavěné na něco jiného a pravá, levá na okresce není parketa pro C6. Ne, že by to neuměla dobře, bezpečně a třeba i rychle projet, ale ten pocit...
A pro které auto velikosti C6 je okreska domovem i bez teho hydropneumatickyho bazmegu? 😉
Já bych se třeba na okresce cítil daleko líp třeba v M5 než v C6. (Pokud vezmeme jako kritérium dynamickou jízdu a ne komfort.)
Pevně doufám, že víš jak jsem to myslel. Ale pokud chceš jen oponovat, prosím.
Pevně doufám, že víš jak jsem to myslel. Ale pokud chceš jen oponovat, prosím.
Klííd, čekal jsem Panameru. 😄
Ne, v té hydropneumatice se shodneme, jediná použitelná na okresky byla v MG.
Ne, v té hydropneumatice se shodneme, jediná použitelná na okresky byla v MG.
Jako většinou nesouhlasim s Ádou a dneska ani s tebou = jako většinou s Vaculíkem
Kdo má asi tak blíž k realitě? 😄
Kdo má asi tak blíž k realitě? 😄
Ale taka 613 sa spravala podobne. Tam si podvozok a karoseria tiez zili vlastnym zivotom,len si na to bolo treba trochu zvyknut. O spatnej vazbe od riadenia aj bez serva skoda slov.
Já Ti nevím, Ádo.
Na C5 druhé generace (s hydropneumatikou, viz recenze na moje.auto.cz ) jsem najezdil zatím asi jenom 200.000 km a pocitů z nějakých nafukovacích balonů jsem si dosud nevšimnul. Rovněž s Tvým názorem ohledně nákupu licence Passata nemohu... jaksi zcela úplně souhlasit.
Jak říkává můj kamarád, deset lidí = dvacet chutí a každý nechť si vybere, co mu jest libo. Já sice raději blondýnky, ale když někdo trvá na tom, že si raději zvolí tmavou, roztomilou, leč přesto ovci, inu - je to jeho boj
>😁
Na C5 druhé generace (s hydropneumatikou, viz recenze na moje.auto.cz ) jsem najezdil zatím asi jenom 200.000 km a pocitů z nějakých nafukovacích balonů jsem si dosud nevšimnul. Rovněž s Tvým názorem ohledně nákupu licence Passata nemohu... jaksi zcela úplně souhlasit.
Jak říkává můj kamarád, deset lidí = dvacet chutí a každý nechť si vybere, co mu jest libo. Já sice raději blondýnky, ale když někdo trvá na tom, že si raději zvolí tmavou, roztomilou, leč přesto ovci, inu - je to jeho boj
>😁
frantíci nechtěli kabátem zapadnout do šedi D3 a tak udělali design vyjímečný, bohužel vhodný pro klauna. Bohužel C5 je designově skvělý i po letech, ale špatná pověst značky ho srazila k zemi a to za přispění cirkusu DS.
Špatná pověst? VW je už hodně let mezi nejhoršíma ve všech typech hodnocení [odkaz] a v podstatě to nemá vliv 😉
No vidiš, a Citroen je objektivně špatnej a má i blbou pověst. Jó, špatnou reputaci si ta značka nevybuduje za pár let, na tom se musí makat průběžně! Jako ten Citroen😊
Já o problémech VW čtu asi od 15ti = a 16 mi už dlouho neni 😄
Opust svuj obvykly diskuzni krouzek s Brezinou, Sedlackem, Grygarem a Vaculikem, vyraz nekam mezi prosty lid, zeptej se dvaceti strycu, zda je lepsi VW ci Citroen, a pak zde rozved neco o povesti ci reputaci te ktere znacky😊
Lenze tych 20 strykov to poculo od Fera v hospede. Osobnu skusenost ma len jeden.
přesně 😉
PS: a ta zkušenost toho jednoho je ještě z dob socialismu, kdy se k nám dovážela naprosto zhuntovaná auta s vysokým nájezdem, samozřejmě bez odborného servisu (tady v čechách tomu rozuměl málokdo)ve zbědovaném stavu, těsně před kleknutím...
PS: a ta zkušenost toho jednoho je ještě z dob socialismu, kdy se k nám dovážela naprosto zhuntovaná auta s vysokým nájezdem, samozřejmě bez odborného servisu (tady v čechách tomu rozuměl málokdo)ve zbědovaném stavu, těsně před kleknutím...
Tohle je velká rarita. Kudos za takhle perfektně zrestaurovaný podvozek [odkaz] :yes:
seznam technologií, které byl nucen Citroen pod vedením PSA opustit: [odkaz]
ve výčtu chybí ještě pasivní samořiditelná zadní náprava...
Z výše uvedeného je zřejmé, že díky PSA sice Citroen přežil, nicméně se z něj stalo něco úplně jiného než byl původní záměr zakladatele.Mnoho zajímavých technologií a projektů skončilo v propadlišti dějin protože se vedení PSA obávalo technologické vyspělosti kterou značka Citroen představovala.
Díky manažerskému rozhodnutí současného CEO PSA Carlose Tavarese a řiditelky Citroenu Lindy Jackson, kterým bylo ukončení výroby 60 let vyvíjeného hydropneumatického odpružení a oddělení DS do samostatné značky se z Citroenu stala naprosto konvenční a tuctová automobilka, která nemá se svým historickým dvojčetem nic společného. 8-s
ve výčtu chybí ještě pasivní samořiditelná zadní náprava...
Z výše uvedeného je zřejmé, že díky PSA sice Citroen přežil, nicméně se z něj stalo něco úplně jiného než byl původní záměr zakladatele.Mnoho zajímavých technologií a projektů skončilo v propadlišti dějin protože se vedení PSA obávalo technologické vyspělosti kterou značka Citroen představovala.
Díky manažerskému rozhodnutí současného CEO PSA Carlose Tavarese a řiditelky Citroenu Lindy Jackson, kterým bylo ukončení výroby 60 let vyvíjeného hydropneumatického odpružení a oddělení DS do samostatné značky se z Citroenu stala naprosto konvenční a tuctová automobilka, která nemá se svým historickým dvojčetem nic společného. 8-s
:-!