Ekonomika
jamp
0
nerozumiem, ako môžu dostať 75 %, teda rovnako ako pri normálnej výrobe, čo je asi 100 %. Ten Povšík asi má nejakú novú teóriu relativity, nominujte ho na nobelovku, je relatívne inteligentný. Zníženie výroby je spôsob, ako udržať ceny, alebo pravdepodobnejšie znížiť daňový základ a tým aj dane. Len neviem, ako sa s tým vyrovnajú zákazníci, ktorí si pod stromček objednali svoju Škodu a ona príde o mesiac neskôr, mali by založiť tiež nejaké združenie pre dodržanie termínu objednaných áut ( ale možno na to v Škode myslia, inak by to bola ich Škoda ). Ešte k tým daniam, neznižovala Škoda výrobu aj koncom minulého roka ? ( tak, ako veľa iných, tiež kvôli daniam )
Johnn
0
Průměrná hodinová mzda je většinou vyšší než máš běžnou hodinovou mzdu.Průměr zvyšují přesčasy a příplatky.Na objednané vozy odstávka mít vliv určitě nebude.
dokud si neuvědomíte, že dokud nezlevníte, tak ty vaše předražený plečky nebude nikdo kupovat.
Ak by financná kríza mala mat za následok iba to, ze sa Skodovka zbadá a znízi ceny, bolo by to dobré. Ak by to vsak malo viest k znacnému obmedzovaniu výroby a následnému prepústaniu, pocítilo by to priamo alebo nepriamo velké mnozstvo ludí, a to uz by sa netesil ani zarytý odporca Skody ci koncernu vseobecne.
Je špatné,když firmy ztrácí zakázky.Je ovšem otázka za co může celosvětová krize a za co nekonkurenceschopné výrobky.Krize postihuje hlavně velká auta teréní a SUV,mini nestíhají vyrábět viz.TPCA,Smart.Škoda má obsazení mezi těmito segmenty,takže pokles daný krizí by se jí nemusel až tak moc dotýkat.
Zastavte výrobu a začňete montovat kvalitní auta z číny.Ty rádoby slevy si fakt strčte někam.Motory jsou starý 20 let a desing jako z Nigerie,krom nové O2.