Dakar 2021
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Takto vypadá interiér Škody Kodiaq. Známe i objem kufru! (+video)

Ještě před čtvrteční premiérou mladoboleslavského SUV si můžeme prohlédnout interiér novinky. Jak se vám přístrojovka kodiaqu líbí?
Zpět na článek
31. 8. 2016 10:52
30. 8. 2016 14:16
30. 8. 2016 14:53
30. 8. 2016 15:02
30. 8. 2016 15:09
30. 8. 2016 15:54
30. 8. 2016 16:55
30. 8. 2016 14:09
30. 8. 2016 14:21
30. 8. 2016 14:47
30. 8. 2016 15:01
30. 8. 2016 15:37
30. 8. 2016 22:48
30. 8. 2016 18:04
30. 8. 2016 18:13
30. 8. 2016 22:46
30. 8. 2016 14:12
30. 8. 2016 15:03
30. 8. 2016 15:23
31. 8. 2016 09:00
30. 8. 2016 18:31
30. 8. 2016 18:46
30. 8. 2016 14:18
30. 8. 2016 14:20
31. 8. 2016 00:14
31. 8. 2016 09:01
30. 8. 2016 14:37
30. 8. 2016 18:15
30. 8. 2016 14:55
30. 8. 2016 15:01
30. 8. 2016 15:10
30. 8. 2016 15:12
30. 8. 2016 16:09
30. 8. 2016 15:21
30. 8. 2016 15:22
30. 8. 2016 15:43
30. 8. 2016 19:03
30. 8. 2016 18:30
30. 8. 2016 21:22
30. 8. 2016 18:51
30. 8. 2016 19:46
30. 8. 2016 20:23
30. 8. 2016 20:29
30. 8. 2016 21:28
30. 8. 2016 22:03
31. 8. 2016 10:53
31. 8. 2016 11:29
30. 8. 2016 22:22
30. 8. 2016 22:44
31. 8. 2016 07:51
31. 8. 2016 08:19
31. 8. 2016 09:02
31. 8. 2016 10:01
31. 8. 2016 07:54
31. 8. 2016 21:06
31. 8. 2016 21:10
1. 9. 2016 10:17
30. 8. 2016 14:06
Nechci být škarohlíd...
ale to zakomponování středového tunelu do palubní desky... (nespokojené pomlaskávání)
Rozbalit vlákno
23
Re: Nechci být škarohlíd...
Ale máš pravdu.
30. 8. 2016 14:20
Re: Nechci být škarohlíd...
no, ale radost z toho nemám... tajně jsem věřil, že se interiér bude od ostatních Škodovek trochu odlišovat a víc blížit tiguanu... tak raději počkám na reál, ať to s tou kritikou nepřeháním.
Re: Nechci být škarohlíd...
On sa odlišuje, ale trochu na iný spôsob ako by sme chceli.
30. 8. 2016 15:22
Re: Nechci být škarohlíd...
Vidím, že vzali s konceptu VisionS co šlo
Re: Nechci být škarohlíd...
Ja vidím len ovce, tak na mňa s autami nechoď.
30. 8. 2016 20:34
Re: Nechci být škarohlíd...
Já ti nerozumím
30. 8. 2016 20:46
Re: Nechci být škarohlíd...
Mňa nebo mňau u nás dělají kočky.
30. 8. 2016 14:27
Re: Nechci být škarohlíd...
Navíc to všechno působí dost plastově. Měl jsem větší očekávání. Obávám se, že s cenou budou hodně sebevědomá
30. 8. 2016 14:30
Re: Nechci být škarohlíd...
...jestli chtějí na severoamerické trhy... tak nevím nevím. Takto mi to přijde, že se víc budou cpát na ty asijské, protože (jak už někdo v diskusi napsal), je to takové...takové korejské. Ale nebudu spekulovat, třeba to v reálu nebude taková katastrofa...
30. 8. 2016 15:00
Re: Nechci být škarohlíd...
No spise cinske. Takto lacine na me Korejci tedy nepusobi. Je to jak pritrojovka do dodavky.
Avatar - lamal
30. 8. 2016 17:22
Re: Nechci být škarohlíd...
je to fakt hrozne, som neveril pri listovani... a to na interiery moc nedavam, ale toto je hrozne, zaplava sedi cernoty a bakelitu navyse tazkopadne dizajnovaneho fakt velmi unavne a frustrujuce... som si isty, ze skoda sama o sebe za to nemoze, keby bolo na nich tak tomu daju ovela viac i dizajnovo i materialovo, asi sa uplatnil velmi prisny diktat od velkeho brata
Avatar - twistedTSD
30. 8. 2016 17:58
Re: Nechci být škarohlíd...
Severoamerické trhy se zrovna vysokými nároky na kvalitu a zpracování interiéru nevyznačují.
Re: Nechci být škarohlíd...
Tak to je tiež pravda.
Avatar - Ozzman
30. 8. 2016 14:51
Re: Nechci být škarohlíd...
I tvrdý plast u Škodovky může v testech porazit hodnotnější měkčený u konkurence, protože u Škodovky prostě nějak vypadá dráž a kvalitnějš! >:D

Ale dost dohadů, jaké to bude doopravdy nikdo z nás neví, u spolujezdce to vypadá jako velký kus "dřevěného obložení", určitě z pravého dřeva jak bývá zvykem u domácího výrobce... To doufám, bude volitelné a nebude to jen kus ošklivého plastu stříklého na takovou texturu. Jinak s interiérem nemám problém, rozhodně neurazí.
Avatar - pumpkin
30. 8. 2016 22:27
Re: Nechci být škarohlíd...
Súhlas, toto vyzerá veru prepracovanejšie...
[odkaz]
30. 8. 2016 22:55
Re: Nechci být škarohlíd...
Predpokladam, ze to byla ironie, protoze to nejdesnejsi na soucasnem designu Renaultu jsou priserna predni svetla a otresnyinterier... :-)
Avatar - pumpkin
30. 8. 2016 23:06
Re: Nechci být škarohlíd...
Nebola, ale treba uznať, že máš vkus (až teraz to bola irónia).
Avatar - sargis
31. 8. 2016 08:02
Re: Nechci být škarohlíd...
Hej hej, v Photoshope urcite :yes:
30. 8. 2016 15:02
Re: Nechci být škarohlíd...
Tesn stredovy tunel je hodne laciny. Je top takove dodavkovite a objevuje se to u vice Skodovek, ale jesli si dobre pamatuji tak i u VW. Skoda ma oproti Tiguanu nizsi poalubku a proto jsou ty mezery jeste hroznejsi nez u Tiguana. TAm ta mezera v pravo je take hrozna, je to jak z dob S120.
[odkaz]
Asi zacla nova era techto lacinych napojeni na pristrojovku.
Ted kdyz na to koukam znovu, tak ta pristrojovka u Kodiaka je fakt hodne divna. Takovou hruzu jsem dlouho nevidel.
30. 8. 2016 15:09
Re: Nechci být škarohlíd...
ten tvůj odkaz je k nasr...ání :-)

tady je také jeden odkaz na interiér

[odkaz]
Avatar - Bubáq
30. 8. 2016 15:50
Re: Nechci být škarohlíd...
Musím souhlasit.... Pan Kabaň už dávno v minulém roce pravil, že velké SUV škodovky bude její top model, ale podle této přístrojové desky takovou pozici Kodiaqu nemůže potvrdit žádný soudný pozorovatel.
Avatar - Emel
30. 8. 2016 15:56
Re: Nechci být škarohlíd...
Design je věcí vkusu, předpokládám, že úrovní bude Kodiaq na úrovni Superbu s tím, že je přece jen o kousek novější.

Pokud ale Kodiaq nedostane ani 2.0TSI 162kW, zatímco Superb má 2.0TSI 162kW a 207kW...
31. 8. 2016 10:52
Re: design...
...design samotného auta - mikrovlná trouba na kolech - bez emocí (pro někoho výhoda, protože to bude bez emocí i za 5 let a to je vlastně dobře...)...interier je takový dodávkovitý..... cenová politika bude asi hrůzná stejně jako teď....nicméně lidé kupují a čekací doba třeba na takovou Fábii jsou 4 měsíce (shodou okolností jsem po ní pokukoval a byl se ptát u prodejce....slevá žádná, pry mají zájmcy dost... ) :-) :-! no já myslím, že kdyby ještě dali do Kodiagu třívalcový motor 1.0 44 Kw a převodovku poskládali ještě ví na krátko než je ve Fábii aby to jelo :-) , tak stejně budou fronty. Asi napíšu do škodovky, dalo by se tím vydělat spoustu peněz navíc... ;-)
Farby
Nebyť kvapky modrej na dverách a displejoch, myslel by som si, že sa éra čiernobielych fotiek vrátila. Tak nudný šedý interiér nerobili snáď ani Kórejci desaťročie dozadu...
Rozbalit vlákno
8
Avatar - iudex
30. 8. 2016 14:16
Re: Farby
Škoda, že Kodiaq nebol na svete, keď sa točil film 50 odtieňov šedej, tam by sa bol s týmto šedým interiérom uplatnil. >:D >:-[] Pritom už prvá Fabia sa prezentovala s veľmi fotogenickým krémovo bledým interiérom.
Ale irónia nabok, je to plne v intenciách aktuálnych škodoviek, najmä Superbu, ktorý mu zrejme bude najbližšie. Ale už ten SUperb to schytával za interiér a pri pohľade na tieto rendery a pri očakávanej vyššej cene Kodiaqu čakám, že kritika sa bude opakovať.
Avatar - Ozzman
30. 8. 2016 14:53
Re: Farby
Superb a za interiér? :d Já jsem četl, že je to nejlepší ze třídy, hodné prémie >:D Když jsem si sedl do LaK, měl jsem taky dojem, že za Passatem to běží... Ale volant umí pěkně padnoucí a sedačky špatné taky nejsou :-)
30. 8. 2016 15:02
Re: Farby
Nikdo přece netvrdí, že nepříjde i jiná barevná verze kabiny, než ta, co je na zatím jediné fotce! ;-)
Avatar - iudex
30. 8. 2016 15:09
Re: Farby
Ale jo, len si mohli dať pozor na to, čo sa ako prvé objaví na nete (šedé plasty, šedé "drevo", manuálna prevodovka...). Aj keď si nie som istý, že SUV bude mať aj nejakú bledú verziu.
Re: Farby
Povedal by som, že bude, nelogické veci majú dnes väčšie šance na úspech ako tie, čo majú zmysel. Ešte tipujem svetlú spodnú polovicu palubky a tmavú tú vrchnú, aby sa to dobre špinilo...
Ale vážne, asi máme ako prípadní zákazníci blbý vkus a kupujeme práve toto... Je to lepšie ako "čierno-čierna" kombinácia a chválim svetlý strop - keď som videl, ako Kórejci napchali čierny strop do MPV, prišlo mi zle. Keby do tohto interiéru napasovali výrazne tmavšiu hornú plochu palubky, lišty pod spodnou hranou okien a povedzme madlá dverí, malo by to celkom iný šmrnc. Takto mi to príde dosť jednoliate - šedá dokáže aj nápaditejšie tvary zliať do jednej nepeknej hrče, a táto palubka je dosť konzervatívna aj v tomto smere.
Avatar - Emel
30. 8. 2016 15:54
Re: Farby
Světlý spodek a tmavý vršek palubky se dělá proto, aby se ten vršek neodrážel v čelním skle.
Re: Farby
Jéjda, to je snáď samozrejmé. Je jasné, že spraviť svetlý úplný vrch palubky by bola blbosť. Ale podobná blbosť sú svetlé plasty aj v miestach dosahu topánok posádky ako napríklad tu: [odkaz] , to aby si sa aj do auta prezúval...
Avatar - iudex
30. 8. 2016 16:55
Re: Farby
S takto farebne kombinovanou Octaviou som mal tú česť. Ako píšeš, to je na prezuvky a v zimnej čľapkanici nepomôže ani plakať. Ešteže to bolo služobné. >:-[]
Avatar - Inferius
30. 8. 2016 14:09
Obložení
tak mě zajímá, jestli budou v nabídce dřevěné obložení nebo pořád jenom imitace....
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Barry Lyndon
30. 8. 2016 14:18
Re: Obložení
skutečné dřevo ve Škodovce? Ne, tak to opravdu nebude... nikdy...
Avatar - fOE
30. 8. 2016 14:21
Re: Obložení
Tak premyslim, jestli se da skutecne drevo objednat aspon v premii. U audi bych tipnul ze pujde, ale v BMW? I do X3? Docela bych se divil.
Avatar - Avanti
30. 8. 2016 14:47
Re: Obložení
Do Giulie to jde ;-)
30. 8. 2016 15:01
Re: Obložení
Tohle by byl dobry namet a reportaz, do kterych aut lze objednat prave drevo.
Avatar - Avanti
30. 8. 2016 15:37
Re: Obložení
Bol by... ak by to ponukal jedine koncern...
30. 8. 2016 18:40
Re: Obložení
No superb I to nabízel. A nikoho to moc nezajímalo, auto prodejně žádný hit nebyl. Tak asi tak.
30. 8. 2016 20:07
Re: Obložení
Ide objednat napr. do vw phaeton... kludne im mozes ukazat aj ktory strom chces... ;-) ;-)
Re: Obložení
Pravdu povediac nechápem celkom to neustále skrblenie drevom, ani používanie plastov s imitáciou vzhľadu dreva... Ako keby do interiéru auta museli ísť len drahé a ušľachtilé drevá. Pritom stačí zobrať aj prachobyčajný buk alebo červený smrek, moridlom vytiahnuť kresbu a prifarbiť ho do správneho odtieňa, lak navrch, a 99% ľudí nedokáže určiť, z akého dreva to je, len konštatuje, že to vyzerá sakra dobre... Za drevené doplnky si pokojne dopočítavajú sumy v desaťtisícoch Kč, pritom reálna výrobná cena môže byť len v stovkách korún...
Avatar - pumpkin
30. 8. 2016 22:48
Re: Obložení
Mal som nedávno požičaný starý Avensis a v interiéri ma čakala dosť nepekná spomienka na imitáciu koreňového dreva. >:D
[odkaz]

Mne sa páčilo, keď prišlo Volvo s ohýbaným drevom. Možno to na niekoho pôsobilo, ako laminátová podlaha, ale aspoň sa to na nič nehralo.
[odkaz]
30. 8. 2016 18:04
Re: Obložení
A proc by melo byt z praveho dreva? Ty s tim chces topit?
30. 8. 2016 18:13
Re: Obložení
Plast je vyhrevnejsi, s drevom by si sa narobil >:D
Re: Obložení
Nie je nad prírodný materiál v priestoroch, kde tráviš čas. Bral by si obývačku s nábytkom z plastu?
30. 8. 2016 22:46
Re: Obložení
Tak i plastovy, kovovy, nebo vlastne i drevotriskovy nabytek ma sve misto. Ale tohle je neco jineho. Cely interier je z plastu a nejaky kousek dreva na tom nic nezmeni. Navic to drevo by bylo opracovane a utopene v laku, takze by se o nejakem prirodnim materialu taky moc mluvit nedalo. Hlavne dneska neni problem udelat imitaci nerozeznatelnou od dreva, coz mi, vzhledem k tomu, ze jine vlastnosti dreva, nez jeho vzhled, v aute nepotrebujes, prijde, jako idealni reseni.
Re: Obložení
Tak to si na omyle, ten kúsok dreva práve zmení veľmi veľa. Keby bola imitácia dreva tak nerozoznateľná od pravého dreva, robilo by sa dnes z plastu všetko, a lesy by mali pokoj. Tak to ale nie je. Ono to totiž nie je len o vzhľade.
Avatar - fOE
30. 8. 2016 14:12
Interier
Z interieru zatim moc odvarenej nejsem, plastove kralovstvi na dverich zjevne zustalo, stredovy tunel by slo urcite napojit lepe, viz superb, tak pak snad vazne se tesit jen na ty litry, jen ty litry...
PS: Propagacni fotka s manualem? Ve velkem SUV, probuh proc?
Rozbalit vlákno
5
30. 8. 2016 15:03
Re: Interier
Naopak, nechápu, proč na propagtační fotky téměř všech větších aut trapně cpou automatické řazení! 8-s 8-s 8-s :no:
Avatar - fOE
30. 8. 2016 15:23
Re: Interier
Tak propagacni fotka/render je obycejne v top specifikaci, coz je mimojine i automat. A do SUV se mi taky hodi jako malokde. Chapu ze Kodiaq, jakkoli nam to bude podavano jako vladce vsechSUV kde i Q7 nakonec v redakcnim testu zbledne zavisti, bude v jistem smyslu budgetove auto a tak se da ocekavat, ze manualu se neproda zrovna malo (mozna dokonce vetsina), i tak si ale nakup vetsiho SUV (ne maleho crossoveru) v manualu neumim dost dobre predstavit. Prijde mi to jako kupovat v manualu 7er, ikdyby vam Statham tvrdil neco jineho, to se proste nedela. >:D
31. 8. 2016 09:00
Re: Interier
Vcelku by ma zaujímalo, aký motor a s ktorým automatom Kodjaq bude. Aké typické funkcie bude mať, či bude aj varianta pre náznak nejakého offroadu alebo to preberú len s klasického passatu či superbu.
Avatar - aproximus
30. 8. 2016 18:31
Re: Interier
naprostý souhlas. s klidem bych odsoudil manuál, mimo sportovní a offroad segment, do propadliště dějin ...
30. 8. 2016 14:18
MADE IN PLASTOV
Čekal bych, že když se škodofka chce přicpat do trhu SUV, že alespoň interiér bude odpovídat vysoké ceně, kterou nasadí ;-\ FORD F150 má obdobné rozložení i hranatost interiéru a přitom to má vychytaný jak v designu tak v materiálu. Tohle je jedním slovem obstařožní nudná plastová skládačka. Ale českým ovečkám to jistě stačí >:D
Rozbalit vlákno
8
30. 8. 2016 15:13
Re: MADE IN PLASTOV
To prirovnani k F-150 je pomerne dost na miste.
Tady interier Ford F-150 rocnik 2016 - [odkaz]
30. 8. 2016 15:30
Re: MADE IN PLASTOV
...však jsem na to chvilku koukal nevěřícně s otevřenou tlamou, kde se kucii inspirovali, když už byli v téé éémerice >:D Jen to, jako vždykcy, podělali >:-[]
30. 8. 2016 15:36
Re: MADE IN PLASTOV
No a tys ten interiér čekal z kombinace žuly a uheráku, nebo z čeho by to mělo bejt..?
30. 8. 2016 17:53
Re: MADE IN PLASTOV
klidni hormon škodfkáři >:-[] i imbe*il pochopí, co tím chtěl básník říci, ale tvé IQ zřejmě dossahuje tak vysokých kvalit, jako dveřní výplně Citigo >:D i plast se dá udělat dobře a lépe. Na předražený kodiaq s oturbeným motůrkem z vysavače a obstarožním maunálem by člověk čekal alespoň obšívání kůží a trochu té designové kreace. Když to umí amíci do běžného pickupu, měla by to škodovka umět taky, když si chce hrát na skoro luxusní SUV s násilně prodlouženým profilem...
Avatar - _Karel_
30. 8. 2016 18:30
Re: MADE IN PLASTOV
Máš tam hrubku.
V nicku.
30. 8. 2016 19:07
Re: MADE IN PLASTOV
A vodotrysk tam neni, mas recht.
Tyvoe, prej obsivani kuzi :D
31. 8. 2016 09:10
Re: MADE IN PLASTOV
Brácha Sakry? By by jsi tak hodný a rozbory materiálů, které jsi dokázal udělat z fotek pošleš přes SZ? Jestli to opravdu umíš, mám pro tebe super kšeft!
30. 8. 2016 14:20
Zklamání
Pokud pominu materiály apod., tak se mi designové ztvárnění interiéru nových Škodovek líbí. Jednoduché, účelné, časově trvanlivé a umí být i elegantní.

Kodiaq mi nějak nejde pod fousy. Kromě horního deklu je to vlastně celé převzaté ze Seatu Ateca .. to už i dělnický Amarok má nyní lepší palubku.
Ten středový tunel s klimatizací měl být více skloněný a plynule přecházet v loketní opěrku, pak by to možná působilo mnohem lépe :-!
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Barry Lyndon
30. 8. 2016 14:56
Re: Zklamání
Amarok je VW, toto je jenom Škodovka. Si zvykejme na ten odstup, který dříve (Golf V & Octavia II) prakticky neexistoval. Nyní budou rozdíly výraznější.
Avatar - Jaros71
31. 8. 2016 00:14
Re: Zklamání
Když jsem hodil do konfigurace nový Tiguan , jenž proti Kodiaqu nemá kufr , vyšla mi cena u Higline , 4*4 s LED+alarmem+zadními airbagy a silnějším 2.0 tdi a většími elektrony na cca á 1.250 000,- Kč 8-s
Škodovka tedy levnější bude , jinak by šel každý do BMW či Mercedesu.. ;-)
Ale i korejci mají šílenou cenu přes mega u KIA Sorento a Hjondaj Santa Fe .. :-!
A taky jich u nás jezdit moc nevidím.
Interier Kodiaqu je průměr , sedačky vypadají výborně , takže ta cena bude rozhodující.
Avatar - Emel
31. 8. 2016 09:01
Re: Zklamání
A když Tiguan stojí co stojí, tak každý nepůjde do BMW či Mercedesu? Myslím, že Kodiaq bude cenama blízko Superbu.

Myslím, že nejprodávanější bude 2.0TDI v Comfortline... možná s DSG, ale bez 4MOTION.

SantaFe celkem vídám.
Avatar - Avanti
30. 8. 2016 14:45
Známe i objem kufru!
Super, dúfam, že celá redakcia vyhonila... :-! :-!
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Ozzman
30. 8. 2016 14:55
Re: Známe i objem kufru!
720 litrů !! To je to pravý porno, akorát půlku hledej pod podlahou >:-[]
30. 8. 2016 15:03
Re: Známe i objem kufru!
Nejen pod podlahou, jsou do toho jiste zapocitane vsechny zakouti kufru, kam jde vlozit maximalne pytlik bonbonu.
Avatar - Ozzman
30. 8. 2016 15:31
Re: Známe i objem kufru!
Špatně vlákno sorry
Re: Známe i objem kufru!
To je stále málo, ja sa už neviem dočkať, ktorým modelom pokoria vytúženú tisícku... ;-) ...
Avatar - Ozzman
30. 8. 2016 19:30
Re: Známe i objem kufru!
Tak to musí být Oktavka! Kdo jinej by měl mít tu cest. IV generace bude na platformě Transporteru :-)
Re: Známe i objem kufru!
Neboj sa, rázvor sa nezväčší o viac ako pár mm. Ale možno pridajú nejaké centimetre na dĺžke zadného previsu, a zväčší sa aj priestor pod podlahou, nádrž aj príplatková dojazdovka vpohode vlezú vedľa trojvalca pod prednú kapotu...
Re: Známe i objem kufru!
Teba slušnosti neučili? Oplzlosti si nechaj inam.
Avatar - Barry Lyndon
30. 8. 2016 14:51
rozpačité
Z interiérů posledních modelů je stále více zřejmé, že Škoda se má opravdu stát pouhou Dacií koncernu VW. Doba Fabie I nebo Octavie I a II už je pryč. Investováno bylo, nyní nastal čas vydělávat...
Rozbalit vlákno
4
Avatar - twistedTSD
30. 8. 2016 18:09
Re: rozpačité
Dacií ne, jen se u poslední generace se projevila snaha viditelně dodržovat hierarchii koncernu. Technika zůstává víceméně obdobná, což je pozitivní, ale na první pohled musí být jasné, co je třídní etalon a co a proč je jeho levnější sourozenec. Také je jasně stanovená hierarchie v rámci samotné značky (Octavia a levnější výplně dveří proti Superbu, Fabia s Rapidem už jen s měkčenou opěrkou, atd.). Možná to souvisí i s tím, že usilovně bojovat o místo na trhu už nutné není. Můžeme na to nadávat (taky se mi nelíbí, že u nové Fabie si ani nestáhnu okénko spolujezdce jednodotykem), ale taková je zkrátka koncernová strategie.
30. 8. 2016 18:15
Re: rozpačité
Ono to jednodotykove stahovani stejne vetsinou nefunguje, takze zadna skoda >:-[]
Avatar - twistedTSD
30. 8. 2016 18:33
Re: rozpačité
No...je pravda, že mě párkrát dokázalo vytočit, ale když má dobrou náladu, tak je super. :-)
Avatar - aproximus
30. 8. 2016 18:48
Re: rozpačité
spíš než o interiér mám obavu o exteriér a proporce. mám takové tušení, že to auto prostě nebude pěkné, ikdyž to budou všichni říkat, jaký je to progres. architektura a sestavení interiéru dle standardů vw gruppe, takže ok, jen nevím jestli výběr materiálů a celkový dojem ala octavia III bude ladit s cenovkou. ale ty litry se počítaj ...
30. 8. 2016 14:55
Materialy
Zo 4 fotiek sa tažko dajú robiť závery. Čo som si všimol. Výplň dveri nedostane žiadne mäkčené plasty, tako ako Octavia. To je na túto triedu veľká mizéria.Prístrojová doska, bude na tom veľmi podobne. A tie vetráky po stranách displeja to je dizjnérska samovražda.
Rozbalit vlákno
6
30. 8. 2016 15:01
Re: Materialy
No Octavie na dveřích měkčené plasty má. Pravda nezaboříte do nich prst po první kloubek, ale měkčené jsou. Nenadchne, ale neurazí. A o to škodovce myslím jde.
30. 8. 2016 15:10
Re: Materialy
Bude závisieť od výbavy, ja mal možnosť sedieť iba v základe. A čo sa týka plnohodnotného SUV ich potrebuje ako soľ. Šetriť na interiery sa do budúcnosti vyplatiť nemusí.
30. 8. 2016 15:12
Re: Materialy
Svezl jsem se v O3 L&K a me ten plast na dverich urazil a to doslova. Auto za 700 tisic by si zaslouzilo lepsi materialy na dverich.
Re: Materialy
Auto za 700 tisíc by si lepších vecí zaslúžilo viac.
Avatar - Rojin
30. 8. 2016 16:09
Re: Materialy
Musím bohužel souhlasit. Ta spodní plastová část celé palubovky vypadá na jeden velkej průšvih. Uvidíme live, ale teď na oko je to dost špatný a to jsem od samého počátku tohoto auta jeho příznivcem.

Ale ano, očekával jsem, že to tak bude. Jak jinak taky :-/

Tvrdý, škaredý na pohled (bavím se stále o spodní polovině palubovky.
A tady, když to má "obří" rozměry to vypadá dvojnásob hrozitánsky, skoro jako
low cost
:'-(

A ano, s těmi dveřmi taky souhlas
Avatar - twistedTSD
30. 8. 2016 18:14
Re: Materialy
To je nesmysl, výplně i přístrojovka budou IMHO měkčené ve stejné míře jako u Superbu, což je stejná cenová kategorie.
Avatar - Barry Lyndon
30. 8. 2016 15:02
Cenová politika na českém trhu holt trochu zaostává za zvětš
Proto takové rozčarování většiny diskutujících. Být Škoda ve stejné motorizaci a výbavě oproti VW o cca 15% levnější (což na většině trhů skutečně je), pak by byl ten lowcostový dojem z interieru snesitelnější... (zvlášť je-li jako bonus o něco větší prostor).
Rozbalit vlákno
0
30. 8. 2016 15:10
nezavidim redaktorum
Nezavidim redaktorum motoristickych periodik, kteri budou muset opevovat tento interier. Aspon, ze veliky kufr a jiste nejlepsi jizdni vlastnosti ve sve tride jiste zustanou.
Ty zadni sedacky resp. to prostredni operadlo pro trpasliky nebudu komentovat.
Rozbalit vlákno
0
30. 8. 2016 15:21
Co na to říct?
No prostě je to Škoda, nedaly se čekat nějaký designerský kreace, prostě jednoduchý tvary, který někomu vyhovují, někomu ne. Tvarování přístrojovky, zejména střední části je trochu podobné jako u Land Roveru, display navigace se konečně dostal až na vrchol palubky a tlačítka klimatizace nejsou utopena hluboko dole. Kvalita materiálů a zpracování se ještě hodnotit nedá, jsem zvědavej na zkušební jízdy. Škoda se zkrátka řídí tím, že tento design nikoho neohromí, ale i neurazí.
Rozbalit vlákno
0
30. 8. 2016 15:21
VisionS
To je jako politici. Ukáží vám koncept a co pak realita je úplně někde jinde. Hanba vám, hanba vám.
Rozbalit vlákno
0
30. 8. 2016 15:22
Krabice od bot
Opět auto z MB bez minimálního náznaku jedinečnosti.
Krabice pro davy tupých lidí, které zajímá "papírový" údaj objemu kufru, aby se mohli večer v hospodě chlubit co vše převezli a že jejich nový "TéDéÍčko" jezdí skoro zadarmo a na D1 to natřeli "pětkovýmu bávu".
Prostě nejlepší auto na světě!!!!A stojí "jen" jedno "mega"!!!

Velké gratulace redakci AUTO.cz.
Už jste se dostali téměř na stejnou úroveň propagace "okřídleného šípu" jako SM.
Chtěl bych vidět ty benefity.Nebo raději neeee..........
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Rojin
30. 8. 2016 16:15
Re: Krabice od bot
Nemyslím si, že majitelé škodovek jsou jen tupci :-) Tak dalece bych nezacházel,
ale v čem musím bohužel souhlasit je to, že jestli si tato auta bude kupovat moje generace a ta nadcházející je vážně ve hvězdách..
Avatar - twistedTSD
30. 8. 2016 18:16
Re: Krabice od bot
Nevím, jestli si zrovna tenhle typ lidí kupuje nové SUV za mega.
Re: Krabice od bot
Celkom s butchesom nesúhlasím, ale nemyslím si ani, že solventnosť je zárukou inteligencie...
Avatar - O5kar
30. 8. 2016 15:28
Tak nějak trochu bokem.
Interiérem Škodovek, zejména Kodiaqa zklamaný nejsem. Čekal jsem to. Zákazníci koncernu jsou údajně na ten standard zvyklí. Ale stejně bude opěvován. Řekl bych, že revoluční interiér představí na podzim Peugeot u svého nového modelu 3008. A jsem přesvědčen o tom, že u motoristických novinářů se chvály nedočká. Opak bude spíše pravdou. Ale tam už se bude projevovat závist až k puknutí. Na prstech jedné ruky spočítáte ty chválící. Koncern bude prostě jenom dál paběrkovat, protože neví kudy kam s tím jeho neuchvátí, ale neurazí. Ale cesty urputně hledá.
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Emel
30. 8. 2016 15:58
Re: Tak nějak trochu bokem.
Tomu bych celkem věřil, Peugeot je na revoluční interiéry specialista... když už jsou ručičky obráceně a budíky nad volantem, tak 3008 by třeba mohla mít spojku mezi plynem a brzdou, aby bylo možné ji ovládat oběma nohama podle toho, jestli chceš mít tu druhou nohu nachystanou na plynu nebo na brzdě. U automatu by tam pak samozřejmě byla ta odkládací plocha.
Avatar - fOE
30. 8. 2016 16:09
Re: Tak nějak trochu bokem.
>:-[] :yes:
Avatar - Ozzman
30. 8. 2016 16:14
Re: Tak nějak trochu bokem.
Mýlíš se, nový p3008 bídě mít pozici řidiče na zadních sedadlech!
Avatar - O5kar
30. 8. 2016 16:41
Re: Tak nějak trochu bokem.
Ale bude to úplně normálně, viz třeba: [odkaz] A tady to máš také: [odkaz]
Vždyť už teď říkám, že koncernáři puknou závistí. Jinak ty ručičky jsou celkem fajn. Dá se na to rychle zvyknout, když si tak tleskají.
Avatar - _Karel_
30. 8. 2016 19:10
Re: Tak nějak trochu bokem.
Pukám závistí. Hlavně závidím volant a tacho. V Peugeotu jsou vizionáři.
P.S. dosavadní 5008 má interiér opravdu pěkný. I-cockpit vymyslel i.diot.
Avatar - Emel
30. 8. 2016 17:20
Re: Tak nějak trochu bokem.
Tak jasně, já jsem konzerva a vůbec si netroufám odhadnout, s čím by tak avantgardní značka mohla přijít. Holt mi nezbývá než závidět těm několika vyvoleným, kteří se navíc díky prodejním číslům 3008 těší docela slušné exkluzivitě >:-[] , zatímco VW paběrkuje někde v první pětce hned se dvěma modely.
Avatar - O5kar
30. 8. 2016 18:50
Re: Tak nějak trochu bokem.
Paběrkováním jsem nemyslel prodeje. Paběrkováním myslím hledání nových cest a tvarů, protože každý nový model žádnou revoluci nepřináší. Tak, jako Vision u Škodovky bude jenom slibnou slepou cestou. Jedině, že by se tak do toho opřeli Číňani.
Avatar - Emel
30. 8. 2016 22:46
Re: Tak nějak trochu bokem.
Nejdřív si řekněme, co je to to paběrkování - je to sbírání zbytků na polích poté, co kombajny sklidí většinu úrody. Když ten pojem aplikuju na auta, tak paběrkování znamená sbírání prodejů v segmentech, které zbudou poté, co si velcí hráči rozeberou ten hlavní proud.

Škodovka nemá v současné situaci hledání nových cest moc zapotřebí, její hlavní modely patří k bestsellerům. SUV pro ní je trošku novinka, ale i tak.
Avatar - O5kar
31. 8. 2016 19:36
Re: Tak nějak trochu bokem.
No, když už ta přesnost ve výrazech, tak se paběrkovalo se ještě před tím, než byly kombajny. A nejsou to jenom zbytky na polích. Viz výkladový slovník spisovného jazyka českého. A VW koncern v oblasti návrhu nových interiérů opravdu paběrkuje. A sám musíte uznat, že na některé už vyráběné se nedá dívat. Prostě jako užitkářské auta.
Avatar - Emel
1. 9. 2016 00:16
Re: Tak nějak trochu bokem.
Smysl je pořád stejný, tedy sbírání drobků a zbytků. To se v souvislosti s VW nedá použít, jeho hlavní modely (Golf a Passat) vedou své třídy s více než 100% náskokem oproti nejlepším rivalům.

Ne, to tedy uznat nemusím. Všechny Volkswageny patří provedením interiéru minimálně do širší špičky segmentu, obvykle na úplnou špičku. Jsou dost konzervativní, to je ale záměr.
Avatar - woody-alien
30. 8. 2016 18:28
Re: Tak nějak trochu bokem.
Mně se líbí, že Peugeot si ty své revoluce nešetří jen pro bohatší klientelu. Mrkej na skvělé řešení pro řidičské entusiasty v takové 301. Automat a přesto tři pedály. Proti tomu ani Arese nemůže mít námitek. >:-[]
[odkaz]
Avatar - Ozzman
30. 8. 2016 19:33
Re: Tak nějak trochu bokem.
To jsou dva plyny, abys mohl vytřít zrak nejedne německé premiovce! Něco jako když má Alfa Giulia dvě polohy plynu, tak tady je to hezky polopate a ergonomicteji!
Avatar - _Karel_
30. 8. 2016 19:41
Re: Tak nějak trochu bokem.
Polopatě- naznačuješ snad, že řidiči Peugeotů jsou hloupější, než ostatní? :-O
;-)
Avatar - Ozzman
30. 8. 2016 19:50
Re: Tak nějak trochu bokem.
To bych si nedovolil, jen být Peugeot positive, tak si ještě rychle běžím pro poslední modely s konvencnim kokpitem >:D