Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Porsche Macan Turbo Performance Package: Když hodně ještě není dost

Jestli se vám zdá být Macan Turbo poněkud "vydechlý", pak přesně pro vás má Porsche paket, zvyšující výkon, točivý moment, zrychlení i maximálku
Zpět na článek
3. 9. 2016 10:22
4. 9. 2016 12:21
Avatar - maxi!
2. 9. 2016 13:15
blba politika....
Porsche to vymyslelo uplne zle - ked ohlasili Macan, tak som sa tesil, ze bude mensi, obratnejsi model pod Cayanom a aj za vyrazne lepsie prachy - zial rozdiel je tak minimalny, ze to ani nema cenu riesit..... :-!
Rozbalit vlákno
9
2. 9. 2016 14:24
Re: blba politika....
Jako že se Macan neprodává, je to neúspěšnej model?
Avatar - maxi!
2. 9. 2016 14:47
Re: blba politika....
to neviem.
ale ja som ho prave preto nekupil.
to uz zrovna mozem radsej Cayenne - ak mi rozumies, ako to myslim...
Ocakaval som vacsiu odlisnost od tych dvoch modelov.
2. 9. 2016 14:52
Re: blba politika....
Já nepochopil, proč by mělo Porsche prodávat levně něco, co může prodat draze. Podle mě to chytli úplně perfektně, oni nechtěli dělat o fous dražší Q5, žejo.
Avatar - maxi!
2. 9. 2016 15:10
Re: blba politika....
ja som len popisoval moju situaciu - zahlasili, ze bude nove, mensie, dostupnejsie SUV od Porsche a tak som to sledoval, ze co z toho bude a nakoniec sice bolo o nieco mensie, ale takmer na chlp rovnaka cena ( v USA niektore aj drahsie! 8-s )
Bol to len taky povzdych :-!
Jasne, ze im doprajem, aby na tom ryzovali, aspon maju prachy na vyvoj sportovych modelov
2. 9. 2016 15:01
Re: blba politika....
A co se ti nezdá? Příliš velký? Málo obratný? Rozdíl mi mezi nimi přijde celkem jasný. A už takhle je pro některé lidi příliš malý na rodinné auto. Já jsem pro Cayenne, protože větší schopnosti při tahání a v terénu jsou pro mne důležitější než další vylepšení jízdních vlastností na silnici (a po tom, co předvedla Q7, se těším na další generaci).
Avatar - maxi!
2. 9. 2016 15:13
Re: blba politika....
to som myslel aj ja - ze za tie prachy uz radsej Cayanne :-!
2. 9. 2016 15:53
Re: blba politika....
Nejde o peníze, Cayenne mi vycházel výrazně dražší (tedy před slevou). Na SUV koukám kvůli praktičnosti a Macan má menší kufr, méně utáhne, ani v terénu se mu tak dobře nevede (i konstrukčně, ta dvouspojková převodovka a pohon všech kol, je prostě orientovaný na silnici). Ve svém segmentu dobré auto, ale v mé garáži pro něj není místo (a trochu mě to mrzí). Kdybych neměl tyhle chutě, tak jednoznačně Macan před Cayenne (ale pak se otevírají ještě zajímavější možnosti).
Avatar - white label
2. 9. 2016 22:36
Re: blba politika....
Porsche to s Macanem vymyslelo tak "zle", že je to jeho nejprodávanější model, který dodnes nepotřebuje žádné akční pakety apod.
Rozdíl ve velikosti (včetně výšky) je zřejmý na první pohled, proti SUV Cayenne je Macan spíš (menší) crossover. O ceně logicky rozhoduje i zájem trhu a ten je u Macanu stále mimořádný. Cayenne je větší/praktičtější, Macan menší, stylovější/sportovnější (na poměry SUV/Crossover).
Avatar - Zappa
3. 9. 2016 10:22
debata?
Mam dojem, ze tu kazdy pisete o inom - Maxi popisuje svoje sklamanie, ze cakal lacnejsie, dostupnejsie mensie SUV od Porsche a vy mu vysvetlujete, ze aky je Macan uspesny?
:-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
3. 9. 2016 14:37
Re: debata?
Porsche nemá důvod dělat cenově dostupnější modely a rozdíl velikosti Cayenne/Macan malý není. Stačí je vidět naživo vedle sebe.
4. 9. 2016 12:21
Re: debata?
On snad není menší a agilnější? Cena je jen otázkou poptávky - realita je, že Cayenne je starší a po silnici jezdí hůř, takže reálný rozdíl v cenách (= po slevě) není tak velký, byť má i Cayenne své kvality.