Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Porsche Macan Turbo Performance Package: Když hodně ještě není dost

13 komentářů

Avatar - maxi!
maxi!
Porsche to vymyslelo uplne zle - ked ohlasili Macan, tak som sa tesil, ze bude mensi, obratnejsi model pod Cayanom a aj za vyrazne lepsie prachy - zial rozdiel je tak minimalny, ze to ani nema cenu riesit..... :-!
Joab
Jako že se Macan neprodává, je to neúspěšnej model?
Avatar - maxi!
maxi!
to neviem.
ale ja som ho prave preto nekupil.
to uz zrovna mozem radsej Cayenne - ak mi rozumies, ako to myslim...
Ocakaval som vacsiu odlisnost od tych dvoch modelov.
Joab
Já nepochopil, proč by mělo Porsche prodávat levně něco, co může prodat draze. Podle mě to chytli úplně perfektně, oni nechtěli dělat o fous dražší Q5, žejo.
Avatar - maxi!
maxi!
ja som len popisoval moju situaciu - zahlasili, ze bude nove, mensie, dostupnejsie SUV od Porsche a tak som to sledoval, ze co z toho bude a nakoniec sice bolo o nieco mensie, ale takmer na chlp rovnaka cena ( v USA niektore aj drahsie! 8-s )
Bol to len taky povzdych :-!
Jasne, ze im doprajem, aby na tom ryzovali, aspon maju prachy na vyvoj sportovych modelov
_MT_
A co se ti nezdá? Příliš velký? Málo obratný? Rozdíl mi mezi nimi přijde celkem jasný. A už takhle je pro některé lidi příliš malý na rodinné auto. Já jsem pro Cayenne, protože větší schopnosti při tahání a v terénu jsou pro mne důležitější než další vylepšení jízdních vlastností na silnici (a po tom, co předvedla Q7, se těším na další generaci).
Avatar - maxi!
maxi!
to som myslel aj ja - ze za tie prachy uz radsej Cayanne :-!
_MT_
Nejde o peníze, Cayenne mi vycházel výrazně dražší (tedy před slevou). Na SUV koukám kvůli praktičnosti a Macan má menší kufr, méně utáhne, ani v terénu se mu tak dobře nevede (i konstrukčně, ta dvouspojková převodovka a pohon všech kol, je prostě orientovaný na silnici). Ve svém segmentu dobré auto, ale v mé garáži pro něj není místo (a trochu mě to mrzí). Kdybych neměl tyhle chutě, tak jednoznačně Macan před Cayenne (ale pak se otevírají ještě zajímavější možnosti).
_MT_
Avatar - white label
white label
Porsche to s Macanem vymyslelo tak "zle", že je to jeho nejprodávanější model, který dodnes nepotřebuje žádné akční pakety apod.
Rozdíl ve velikosti (včetně výšky) je zřejmý na první pohled, proti SUV Cayenne je Macan spíš (menší) crossover. O ceně logicky rozhoduje i zájem trhu a ten je u Macanu stále mimořádný. Cayenne je větší/praktičtější, Macan menší, stylovější/sportovnější (na poměry SUV/Crossover).
Avatar - Zappa
Zappa
Mam dojem, ze tu kazdy pisete o inom - Maxi popisuje svoje sklamanie, ze cakal lacnejsie, dostupnejsie mensie SUV od Porsche a vy mu vysvetlujete, ze aky je Macan uspesny?
😄
Avatar - white label
white label
Porsche nemá důvod dělat cenově dostupnější modely a rozdíl velikosti Cayenne/Macan malý není. Stačí je vidět naživo vedle sebe.
_MT_
On snad není menší a agilnější? Cena je jen otázkou poptávky - realita je, že Cayenne je starší a po silnici jezdí hůř, takže reálný rozdíl v cenách (= po slevě) není tak velký, byť má i Cayenne své kvality.