Novinky
iudex
7
No ešte je skoro súdiť, ale tieto špionážne fotky neveštia nič pekné. A možno je to odpoveď koncernu VW tým, ktorým sa zdal Kodiaq príliš fádny a krabicoidný, popri tejto neforemnej oblude zrazu vyzerá ako dokonalý krásavec. >:D
Přejít do diskuze
Uživatel_5340709
Uvezlo to 7 lidí, je to MPV, SUV a offROAD zároveň a ještě je to krásny. >:D >:D >:D [odkaz]
Futurista
Tak tohle ja fakt takový... Hrozný. Z toho předobočního pohledu mi to přijde jako Jeep Compas, nebo jak se ten paskvil jmenuje. Jinak mi to přijde jako designové cvičení učňů z Vlkohradu. Něco jako ten uplácanej Rapid jménem ... ani vlastně nevím.
Tohle fakt ne. Proti tomu je i Škoďák pěknej počin. A jen čtyřválce??? To tady většina závodníků nepřekousne. ;-)
Tohle fakt ne. Proti tomu je i Škoďák pěknej počin. A jen čtyřválce??? To tady většina závodníků nepřekousne. ;-)
honza_f
otázka je, jestli není passat v USA totéž co pro nás jetta (z hlediska image)
netcar.xx
Tak toho se v Americe proda nejmene 5 kusu rocne jako sveho casu Phaetonu >:-[] Vzdyt to je vosklivy jak cikansky hracky
V6last imil
A hlavně, jestli to jezdí za půl litru, tak to může vypadat jako krabice od bot značky Svit.
praděda7
Jo kamaráde, když chceš u***t v autě 7 lidí, tak nějaká ta krása musí jít stranou. Viz poslední model X5... :-!
IPace
VW v USA "neuspelo" protoze je na tamni pomery drahe a nevyrazne, za cenu jakou je v USA Passat si tamni kupujici muze poridit Journey nebo Caravan, takze je to jako by se v EU snazili Passatem konkurovat Freemontu, nehlede na fakt ze podle vypraveni znamejch co v US zijou se u VW neumi prodavat stylem ktery americane preferuji, dealeri VW se tam prej snazi prodavat stejnym stylem jako v EU, tedy auta na objednavku, coz Amiky vetsinou v adane cenove relaci nezajima a chtej si vybrat neco co je na place a nejlip rovnou v aute odjet, a ne na nej cekat dalsi mesice
snad Skodovka v USA neudela stejne chyby jake dela v USA Volkswagen
snad Skodovka v USA neudela stejne chyby jake dela v USA Volkswagen
pogo26
Co by dělala Škodovka v USA? Má nějaký minuskář info o tom, že se Škodovka bude v USA prodávat? Já jsem o ničem neslyšel ani nečetl.
Uživatel_5340709
Kodiaka, tak tohle by se mohlo jmenovat VW Polar bear. /ta bílá tam není náhodou/. :yes: >:D
sargis
skoro to iste, ale ma to ine logo a nevola sa Kodiaq a hned kritika....
Inak kde su tie fotky medveda v zaklade na malych kolesach z halogenmi, ktore uz 3 dni behaju ceskym webom? Ked predtym tu bolo 500 fotiek medveda, Rapidu, Octy, Fabky z Vasich dialnic?
Inak kde su tie fotky medveda v zaklade na malych kolesach z halogenmi, ktore uz 3 dni behaju ceskym webom? Ked predtym tu bolo 500 fotiek medveda, Rapidu, Octy, Fabky z Vasich dialnic?
Emel
No počkej, v Evropě konkurovat Passatem Freemontu není zase tak smělá myšlenka, ne :-)?
pogo26
Jsou to jen spekulace novinářů, možná PR. Žádné ofiko vyjádření nezaznělo. Tedy vlastně zaznělo. Pan Vlček dal v rozhovoru jasně najevo, že Kodiaq se do USA nepodívá.
iudex
No istú logiku má, čo hovoríš, teda ak bude aj takéto veľké SUV na platforme MQB (čo sa mi moc nezdá), tak s R4 sa neuspokojí a V6, ako je známe, sa na MQB nevojdú, teda riešením by bol kompaktnejší VR6. Ale bola by to taká z núdze cnosť. A pre jediné auto vyvíjať nový motor (pretože si akosi neviem predstaviť v dobe downsizingu, žeby sa do VR6 vrátil do Golfa či Superbu), to sa mi potom zdá lacnejšie použiť doterajšiu platformu Touaregu, kde vojdú v pohode nielen V6, ale aj V8, teda existujúce motory.
AUDIRS6
ano, VR6. Otazka je ( pre mna uz ale zodpovedana ), o aku VR6 sa bude jednat. Vsetci novinari zatial papagajuju staru 3.6 atmo. Podla mna ale tato patri minulosti a coskoro uvidime novu 3.0 TSI ( polovica z W12 6.0 TSI ).
vwtig
"... vyšší specifikace budou k mání s benzinovým šestiválcem..."
MQB je pre motory ulozene napriec... zmesti sa im tam vobec 6valec? >:D
MQB je pre motory ulozene napriec... zmesti sa im tam vobec 6valec? >:D
Barrichello
Je to vojenský stroj na průjezd terénem. Tam funguje výborně. Hlavní komfort je v tom dojet a nemuset vylejzat ven v bahně.
[odkaz]
A zas tak zastralé to není, rep. je to zastaralé v tom, v čem má být - aby to sovědčeno fungovalo v terénu , šlo to snadno orpavit a zvládlo i extrémní podmínky.
[odkaz]
A zas tak zastralé to není, rep. je to zastaralé v tom, v čem má být - aby to sovědčeno fungovalo v terénu , šlo to snadno orpavit a zvládlo i extrémní podmínky.
Ozzman
Já věděl, že se trefám >:-[] Škoda, že ten komfort je už podružný... i když tomuhle vehiklu to asi nejde vyčítat, k tomu nebyl postaven :-)
Barrichello
Buchanka >:D >:D
Klasika, používá j třeba Czech coal na dovoz dělníků k bagrům, projede to co jiná auta která ale stojí 3x tolik >:D
Klasika, používá j třeba Czech coal na dovoz dělníků k bagrům, projede to co jiná auta která ale stojí 3x tolik >:D
3_diamanty
ale na prvy pohlad mi to pride take opat akesi "nijake" a tvarovo uz prekonane..... pravdepodobne toto co vidime este vychadza zo studie crossblue.... skoda lebo VW mal okrem toho aj nejaku tu uz "modernejsie" a "odvaznejsie" posobiacu studiu ( T-prime ) na ktorej je uz tvarovo vidiet viac buducnost znacky ako jej minulost.... takze fakt neviem.... ono ta tiguanovska predna cast plus celkovo strohe a prekonane tvary kasne k tomu .... no co na to povedat.. tymto sa neposuva vw v amerike dizajnovo aj charizmou opat ani o meter dopredu ... . fakt neviem... ale ak vw chce v amerike ozaj uz zacat slusne predavat a nielen prezivat a byt len do poctu.. tak treba zmenit iste veci ovela vyraznejsie ... a ked to za velkou mlakou dokaze taky lexus alebo korejske vozy tak ozaj neviem preco vw ma s tymto stale taky velky problem... ozaj si niekto mysli ze toto velke biele co vidime na fotkach na americkom trhu zaboduje viac ako nejake tie lexusy hondy a dalsie ine etablovane SUVecka? ..... pritom som si isty ze vw na to ma... len stale nedokaze namiesat tie spravne ingredience ktore zachutia aj zakaznikom za velkou mlakou .... pritom ako som uz spominal studia T-prime uz ukazala cestu... a tadial by to mohlo uz ist... lenze vo vysledku vidim opat len nejakeho vizualne uz davno prekonaneho "veterana" ;-\
fOE
Jako dokonaly krasavec nebude Kodiaq vypadat nikdy, ale u nej jsem mel pocit, ze se designer (sice neuspesne, ale) aspon snazil designovat. Tohle je jak pises tak neforemne, a ja dodam bez panadu, az je mi toho prerostlehodustru lito. >:D
Barrichello
Proč by si někdo kdo chce sedan kupoval MPV (minivan)?
v USA frčí ted hlavně crossovery a menší a střední suv ale i velké suv si pořád drží své zákazníky. Naopak ty minivany už pomalu slábnou
v USA frčí ted hlavně crossovery a menší a střední suv ale i velké suv si pořád drží své zákazníky. Naopak ty minivany už pomalu slábnou
pargi
Jediné, co bych dokázal připustit, je, že zatímco E70 se musela líbit každému, tak F15 se každému líbit nemusí. Můj případ to ovšem není, mi se líbí hodně :-)
Ham.
Tady jsou první jízdy německých novinářů z USA.
[odkaz]
1. Ano je to na MQB, to se ví už více než rok (velké, levné SUV viz studie Cross Blue)
2. Je tam 2.0 TSI a 3,6 FSI 280hp
3. Předpokládá se pro USA a Čínu, premiéra v listopadu v LA
4. Výroba začne do konce tohoto roku v Chattanooga
Podle mě se do Evropy nedostane, tady bude v této třídě velkých SUV působit jenom nový Touareg, který už brzy vyjede na platformě MLBevo.
[odkaz]
1. Ano je to na MQB, to se ví už více než rok (velké, levné SUV viz studie Cross Blue)
2. Je tam 2.0 TSI a 3,6 FSI 280hp
3. Předpokládá se pro USA a Čínu, premiéra v listopadu v LA
4. Výroba začne do konce tohoto roku v Chattanooga
Podle mě se do Evropy nedostane, tady bude v této třídě velkých SUV působit jenom nový Touareg, který už brzy vyjede na platformě MLBevo.
honza_f
Nemají je samozřejmě všichni, většina má ambitiony a třeba Modrý Anděl jezdí L&K. Ale viděl jsem už i netaxikářský active...
jupo
Nemci sa skratka nedokážu trafiť do vkusu a momentálnych trendov v USA, Pred rokmi predávali dobre vybavené autá s kvalitnými materiálmi ale nikto ich nechcel kedže američania preferovali veľké a lacné autá. Tak nemci zmenili stratégiu a ponúkajú veľký a lacný škaredý americký passat, no amíci medzičasom prešli na kvalitnejšie interiéry a nemecký šmejd už zase nikto nechce. Inak, keď som prednedávnom testoval golf GTI, zistil som že v predu sú mäkčené plasty na dverách, zatiaľ čo v zadu tvrdá preglejka. To sa nestáva ani v amerických autách a v porovnatelnej cenovej kategórii už vôbec nie.Takže nemci šetria kde môžu a keď už šetria na tak viditeľnom mieste, čo potom tam, kde oko nevidí.Čo sa modelov D3 týka, práve v USA nenájdete tzv. ľudové verzie ako v európe. Základom je koža(aj keď v zakladných verziách umelá) a motory minimálne 2 litre.
twistedTSD
Já tam čtu, že vedení automobilky/koncernu o tom uvažuje. ;-) Myslet si o tom můžeš myslet co chceš, ale faktem je, že dieselgate zcela změnila situaci VW v USA. Navíc asi sám nejlíp víš, že třeba Francouzi by se tam vrátili také rádi, a nejen oni.
twistedTSD
Pozor, šušká se, že v Insignii OPC má být V6 i nadále! A já už od představení Passatu doufám, že zase jednou uvidíme nějakou plakátovou ujetost typu Passat R s šestiválcem. Já vím, je jiná doba, ale stejně...Bavíme se o výrobci, který před patnácti lety montoval do Passatu W8. A co se týče využití, stále není vyloučen příchod nástupce Phaetonu.
twistedTSD
Reálně jsem Superb s halogeny viděl maximálně dvakrát, ale mezi pražskými taxikáři asi bude běžnější.
Jinak říkal jsem si, jak je do těch úzkých světlometů hodlají napasovat, a vida, nějak je tam nacpali. :-)
Jinak říkal jsem si, jak je do těch úzkých světlometů hodlají napasovat, a vida, nějak je tam nacpali. :-)
pogo26
Vždyť to říkám. Promo vyjádření ke Kodiaqu. :-)
"....Podle Maiera by byl v USA hitem nový model Kodiaq, který se představí za několik týdnů...."
To nebylo o vstupu Škodovky na US trh, ale o prodejích v Evropě.
"....Podle Maiera by byl v USA hitem nový model Kodiaq, který se představí za několik týdnů...."
To nebylo o vstupu Škodovky na US trh, ale o prodejích v Evropě.
twistedTSD
No počkej, pokud vím, Passat NMS nikdy nepatřil k dražším vozům segmentu, nebo ano? A ceny Caravanu jsou jedno, ten rozhodně není jeho konkurentem.
praděda7
F15 jsem 2 roky měl, ale na tu dlouhou kastli jsem si za celou dobu nezvykl...ještě štěstí, že byla dost vysoká, což tu extra délku jakžtakž maskovalo....
AUDIRS6
...a co to teda znamena ? Ze aj najhorsi pesimisti ( hlavne teda bratia Česi ) uz mozu mat dusu na mieste a kludne spanie: Najskaredsie koncernove SUV sa bude vyrabat pod znackou VW a priamo v US. Pride mi to ako taka slusna pomsta za "nafto-gatě" >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Barry Lyndon
tak to logicky nesmí ani vypadat moc dobře, aby to Touareg nekanibalizovalo...
jinak bych řekl, že to vypadá jako cca 15 let staré auto, které bylo původně spíš účelové a nyní je už po dvou faceliftech.
jinak bych řekl, že to vypadá jako cca 15 let staré auto, které bylo původně spíš účelové a nyní je už po dvou faceliftech.
pargi
Tak E53 se mi nelíbilia, ani když byla nová, natož teď. E70 výborně, vzhledově umí pracovat se svou hmotou, opravdu hezké auto. No a F15, jako evoluce E70, u mě funguje naprosto bez problémů.
kesumb
Jenom si dovolím dvě připomínky, myslím, že VR6 je kratší než R5. Kvůli R5 musí být MQB docela upravována. A někde jsem už před časem četl, že linka na výrobu bloků VR6 má podstatně vyšší kapacitu než je potřeba na W12.
Golf R420 měl při testech úplně jinej zvuk než má 2,0 TSI, tím ale nechci říct, že by tam nemohli dát R5. Projekt je ale asi opravdu zastavenej. Naopak tuším, že byly vyrobeny Superby III s VR6 v rámci testování.
Jaký má smysl nacpat do Golfu VR6 je věc jiná, emise pak úplně jiná písnička. Ale při tvorbě PQ400E se počítalo s osazením hybridního ústrojí složeného mimo R4 tsi a tdi i s VR6 tsi.Spojky jdou v rámci převodovky zvětšit na vyšší krouťák než je 400nm v Golfu GTE. Já jsem opravdu přesvědčenej, že VR6 ještě uvidíme.
Golf R420 měl při testech úplně jinej zvuk než má 2,0 TSI, tím ale nechci říct, že by tam nemohli dát R5. Projekt je ale asi opravdu zastavenej. Naopak tuším, že byly vyrobeny Superby III s VR6 v rámci testování.
Jaký má smysl nacpat do Golfu VR6 je věc jiná, emise pak úplně jiná písnička. Ale při tvorbě PQ400E se počítalo s osazením hybridního ústrojí složeného mimo R4 tsi a tdi i s VR6 tsi.Spojky jdou v rámci převodovky zvětšit na vyšší krouťák než je 400nm v Golfu GTE. Já jsem opravdu přesvědčenej, že VR6 ještě uvidíme.
AUDIRS6
Skusal si si zavolat do Mahle, ze aku cenu ti urobia na 1000 ks piestov a aku na povedzme 20, 30, 50 tis. piestov ? >:D >:D >:D >:D ;-)
Ver mi, na tom motore sa da zdielat kopec dielov a rozlozenie jeho vyvojovej a montaznej ceny do rodiny viacerych motorov pomoze aj takemu gigantu ako je VW, a prave teraz. ;-)
Ford - joo, ale ten sportovy vysiel nedavno - o nom hovorim, ze ho cakam aj tu ( Mondeo ST )
Insignia - ano, zdielam tvoje pochybnosti, ale v kutiku duse si hovorim, ze nebolo by od veci... ;-)
A "Golf R 4xx" - hmm... Z historickeho a imidzoveho hladiska by prave ta veverica bolo to prave orechove !
PS: Na R5 2.5 TFSI mi nesahaj !!!! >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] ;-)
Ver mi, na tom motore sa da zdielat kopec dielov a rozlozenie jeho vyvojovej a montaznej ceny do rodiny viacerych motorov pomoze aj takemu gigantu ako je VW, a prave teraz. ;-)
Ford - joo, ale ten sportovy vysiel nedavno - o nom hovorim, ze ho cakam aj tu ( Mondeo ST )
Insignia - ano, zdielam tvoje pochybnosti, ale v kutiku duse si hovorim, ze nebolo by od veci... ;-)
A "Golf R 4xx" - hmm... Z historickeho a imidzoveho hladiska by prave ta veverica bolo to prave orechove !
PS: Na R5 2.5 TFSI mi nesahaj !!!! >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] ;-)
iudex
Tak W12 pre Bentley je iná liga, nemyslím, že pri vývoji motora pre Bentley sa šetrilo tak, ako pri masových štvorvalcoch (a teda cena časti motora z Bentley by možno bola stále pre VW/Škodu vysoká); tiež nemyslím, že vývoj VR6 "odrezaním" z W12 je o moc lacnejší a jednoduchší, ako vývoj nového motora.
Ad Mondeo: Fusion v USA má V6 od počiatku (4 roky?); ak by mal byť v Mondeu, už by bol. Pozri sa tiež, ako sa predáva v EU 240k Mondeo, myslím, že nič moc, takže priestor pre ešte väčší a výkonnejší benzín moc nie je. Možno v modeli ST, čisto z imidžového hľadiska, ale pri existencii Focusu RS, ktorý tú funkciu plní dokonale, by nejaký ST model nepomohol. Naviac čo som čítal, tak ten V6 vo Fusione nie je zrovna športovec.
O budúcej Insignii OPC som nič nečítal, ale v dobe, keď Opel zvažuje, či Astra OPC vôbec bude s dvojlitrom (a nie s 1,6kou), sa mi V6 v (podstatne ľahšej) Insignii nezdá reálny, notabene keď to nik z konkurentov nemá.
Golf R420 bol zarezaný a zatiaľ to nenasvedčuje tomu, žeby vo VW zmenili názor. A ak aj áno, už ukázali, že ten výkon vedia dostať z dvojlitra (tak načo 3,0).
A tiež v prípade veľkej potreby niečoho väčšieho, ako je 2,0TSI a zároveň kompaktnejšieho, ako je 3,0V6, je tu predsa päťvalec 2,5, ktorý je síce výlučne audiňácky, ale ak by bolo veľmi treba, určite by si našiel cestu aj do VW.
Ad Mondeo: Fusion v USA má V6 od počiatku (4 roky?); ak by mal byť v Mondeu, už by bol. Pozri sa tiež, ako sa predáva v EU 240k Mondeo, myslím, že nič moc, takže priestor pre ešte väčší a výkonnejší benzín moc nie je. Možno v modeli ST, čisto z imidžového hľadiska, ale pri existencii Focusu RS, ktorý tú funkciu plní dokonale, by nejaký ST model nepomohol. Naviac čo som čítal, tak ten V6 vo Fusione nie je zrovna športovec.
O budúcej Insignii OPC som nič nečítal, ale v dobe, keď Opel zvažuje, či Astra OPC vôbec bude s dvojlitrom (a nie s 1,6kou), sa mi V6 v (podstatne ľahšej) Insignii nezdá reálny, notabene keď to nik z konkurentov nemá.
Golf R420 bol zarezaný a zatiaľ to nenasvedčuje tomu, žeby vo VW zmenili názor. A ak aj áno, už ukázali, že ten výkon vedia dostať z dvojlitra (tak načo 3,0).
A tiež v prípade veľkej potreby niečoho väčšieho, ako je 2,0TSI a zároveň kompaktnejšieho, ako je 3,0V6, je tu predsa päťvalec 2,5, ktorý je síce výlučne audiňácky, ale ak by bolo veľmi treba, určite by si našiel cestu aj do VW.
AUDIRS6
vyvinut uplne nove...nie ;-) :
- lebo polovica W12 a teda defakto prerozdelenie nakladov aj na nu. Kludne mozu pouzit rovnaku 1 hlavu, piesty, turbo ( pokial ju nebudu chciet moc sponovat hore )....
Passat - no ked nie ten nas, tak ale pre dalsi US Passat to bude vhodna motorizacia. Fusion V6 pouziva - nedavno som cital recenziu. A ked si zoberes s akym meskanim prislo Mondeo ku nam, tak su este stale "v norme" z hladiska casu - mozno prijde s FL...
Insignia - suskandy suskaju fakt o OPC s novovyvinutou V6 turbo.... - necham sa prekvapit. ;-)
Proste tych aplikacii nieje tak malo, kusovo to vyjde na mnohonasobky W12, takze takto si prerozdelia aj naklady na jej vyvoj. Ved co by malo byt drahsie, nez vyvijat novy 12-valec, ze...
No a potom neskor, ked sa koncern pozviecha z tych prußerov, voalaaaa a "Golf R400" s legendarnou vevericou moze znovu prist... ;-)
edit: pisem pomaly - Kesumb uz privolava Golf R420... :-) OK, nebudme trochari ! R450 !!! >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
- lebo polovica W12 a teda defakto prerozdelenie nakladov aj na nu. Kludne mozu pouzit rovnaku 1 hlavu, piesty, turbo ( pokial ju nebudu chciet moc sponovat hore )....
Passat - no ked nie ten nas, tak ale pre dalsi US Passat to bude vhodna motorizacia. Fusion V6 pouziva - nedavno som cital recenziu. A ked si zoberes s akym meskanim prislo Mondeo ku nam, tak su este stale "v norme" z hladiska casu - mozno prijde s FL...
Insignia - suskandy suskaju fakt o OPC s novovyvinutou V6 turbo.... - necham sa prekvapit. ;-)
Proste tych aplikacii nieje tak malo, kusovo to vyjde na mnohonasobky W12, takze takto si prerozdelia aj naklady na jej vyvoj. Ved co by malo byt drahsie, nez vyvijat novy 12-valec, ze...
No a potom neskor, ked sa koncern pozviecha z tych prußerov, voalaaaa a "Golf R400" s legendarnou vevericou moze znovu prist... ;-)
edit: pisem pomaly - Kesumb uz privolava Golf R420... :-) OK, nebudme trochari ! R450 !!! >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
kesumb
Dle mého je to MQB určitě už jen pro nepoměr dýlky přídě a zbytku auta.. Tohle auto docela sleduju a už muly jezdily na MQB. V USA to má ale dostat Aisin převodovku s HDM.
Průšvih bude, pokud tam dají 3,6 FSI, protože to by znamenalo, že VR6TSI stopnou a pak se to do EU nedostane ani náhodou.
Průšvih bude, pokud tam dají 3,6 FSI, protože to by znamenalo, že VR6TSI stopnou a pak se to do EU nedostane ani náhodou.
kesumb
doufám, že se nepleteš. Myslím, že R5 tsi v RSQ3 a všech variacích váží velmi slušných 170kg, pokud bude tohle hliníkové mají šanci dostat se někam pod 200kg. To je sice s ohledem na top motory V8 a V10 (tuším že ta věc v Porsche Carrera GT měla taky nějak 210kg) dost, ale pořád to bude míň než 2,0 tdi.Takže to by to Passat, CC atd snesl. No a takový VR6 Golf 420 :-)
Každopádně si myslím, že se ten motor pokusí nacpat kam to půjde, aby se zaplatil. Sice u nás to trhat prodejní rekordy nebude, ale v bohatších částech Německa a ve Švýcarsku jsem snad potkával na jednoho obyč Golfa jednoho R nebo GTI, takže tam by to mohlo docela jít.
Každopádně si myslím, že se ten motor pokusí nacpat kam to půjde, aby se zaplatil. Sice u nás to trhat prodejní rekordy nebude, ale v bohatších částech Německa a ve Švýcarsku jsem snad potkával na jednoho obyč Golfa jednoho R nebo GTI, takže tam by to mohlo docela jít.
iudex
Myslím, že v dobe po diesel gate VW katuje kosty, kde sa dá, takže ak je alternatíva "použiť/vylepšiť existujúce" vs. "vyvinúť úplne nové", logickejšie sa javí tá prvá možnosť. A myslím, že VR6 by sa moc okrem Teramontu nemal kde dať. Samozrejme môže sa argumentovať minulosťou, že VR6 mal nielen Passat, ale aj Golf (Vento, Bora..), ale čo bolo, bolo, terazky je iná doba, keď aj v strednej triede je dvojliter luxus (zdravím Renault), preto jednoducho neverím, že by sa do Passatu vrátil šesťvalec (o Golfe ani nehovoriac). A konkurencia s V6 nebude (Mondeo/Fusion je už niekoľkoročný model a ak V6 v EU neprišiel doteraz, ťažko čakať, že by ho uviedli v budúcnosti; obdobne Insignia, V6 v OPC je posledný Mohykán, v novej generácii dám ruku za to, že V6 už nebude).
AUDIRS6
pre vsetkych:
Ak si spomeniete na studiu CrossBlue Concept, toto bol predobraz Teramontu a bol na MQB. Bola to ukazka toho, ako velmi sa da MQB platforma natiahnut, ked je potreba urobit velky voz, ktory bude lacnejsi na vyvoj aj na konstrukciu, nez voz zalozeny na MLB / MLB-evo.
A kedze takyto velky a lacny voz je urceny pre Cinu a US, tam ich netrapia naftaky ( V6 a V8 TDI ), uspokoja sa s radostou s VR6 benzinom a s nalepkou V6 vzadu. >:D
specialne pre Kesumba:
Predpokladam, ze v dnesnej dobe by uz bolo asi riadne "out" vyrabat VR6 z liatiny. ;-)
Ked ho urobia dobre, viem si zivo predstavit jeho dalsie pouzitie aj v tebou spomenutych modeloch, ale aj "klasicky Passat R" by bol fajn. ;-)
Coskoro budu musiet rozmyslat aj o novom Passate pre US, takze aj pre neho...
Proste vhodnych aplikacii pre trhy, kde nieje len "CO2 sialenstvo" je kopec... ;-)
...ale za nejaku tu vynimku potvrdzujucu pravidlo by som sa prihovaral aj tu. Ak Ford uvedie Fusion/Mondeo ST aj ku nam....., ak bude mat nova Insignia OPC tiez V6..., no necham sa prekvapit :-)
Ak si spomeniete na studiu CrossBlue Concept, toto bol predobraz Teramontu a bol na MQB. Bola to ukazka toho, ako velmi sa da MQB platforma natiahnut, ked je potreba urobit velky voz, ktory bude lacnejsi na vyvoj aj na konstrukciu, nez voz zalozeny na MLB / MLB-evo.
A kedze takyto velky a lacny voz je urceny pre Cinu a US, tam ich netrapia naftaky ( V6 a V8 TDI ), uspokoja sa s radostou s VR6 benzinom a s nalepkou V6 vzadu. >:D
specialne pre Kesumba:
Predpokladam, ze v dnesnej dobe by uz bolo asi riadne "out" vyrabat VR6 z liatiny. ;-)
Ked ho urobia dobre, viem si zivo predstavit jeho dalsie pouzitie aj v tebou spomenutych modeloch, ale aj "klasicky Passat R" by bol fajn. ;-)
Coskoro budu musiet rozmyslat aj o novom Passate pre US, takze aj pre neho...
Proste vhodnych aplikacii pre trhy, kde nieje len "CO2 sialenstvo" je kopec... ;-)
...ale za nejaku tu vynimku potvrdzujucu pravidlo by som sa prihovaral aj tu. Ak Ford uvedie Fusion/Mondeo ST aj ku nam....., ak bude mat nova Insignia OPC tiez V6..., no necham sa prekvapit :-)
Xonik
Tak nějak, MQB se zatím nikam jinam výš než je střední třída nepodívala (Tiguan/Kodiaq, Superb/Passat), takže stavět na tom velký SUV na trh kde potřebuju V6 a V8 moc smysl nedává, když se na to naopak ideálně hodí MLB (Q7/Touareg).
kesumb
Taky bych si vsadil na 3,0 TSI..
Mimochodem, poslední VR6 3,6 byla asi litinová co, ale W12 byla vždy hliníková, tušíš jak na tom má být VR6 tsi?
Každopádně cc 2017 bych si s VR6 tsi dokázal představit. Teramont je bohužel ošklivej a těžko říct, jak se bude prodávat v USA. Jestli se ukáže v Evropě se zatím neví. Podle mého bude k němu existovat menší verze "kupé", která by měla směřovat do Číny a ta se možná pak ukáže i jako Passat SUV (T-Track) v Evropě.
Mimochodem, poslední VR6 3,6 byla asi litinová co, ale W12 byla vždy hliníková, tušíš jak na tom má být VR6 tsi?
Každopádně cc 2017 bych si s VR6 tsi dokázal představit. Teramont je bohužel ošklivej a těžko říct, jak se bude prodávat v USA. Jestli se ukáže v Evropě se zatím neví. Podle mého bude k němu existovat menší verze "kupé", která by měla směřovat do Číny a ta se možná pak ukáže i jako Passat SUV (T-Track) v Evropě.
iudex
No neviem, hoci píšu o MQB, akosi sa mi nezdá, že by vyše 5 metrové SUV bolo na platforme určenej pre malé a stredné autá (Kodiaq je podľa iných zdrojov najväčšie auto na tejto platforme). Počkáme, uvidíme.
honza_f
Ono se ale není čemu divit - takovou verzi si umím představit třeba i pro taxikáře, bude to taková levnější alternativa pro multivan. Ostatně i superb má v základu halogeny, což vypadá příšerně, ale někteří taxikáři s tím jezdí.
3_diamanty
mne pride ze dizajnovo sa stale motaju okolo nejakeho "neperspektivneho bodu" .... bodu ktorym v severnej amerike nemaju velku sancu zabodovat ;-\ ... chce to proste uz viac odvahy a moderny .. viac stylu .. zmenit to auto vyraznejsie a prisposobit ho uz ozaj americkym zakaznikom.. lenze toto je opat dizajnova europska konzervativna nuda ... ktora nech robi co robi americky ani moderne stale moc neposobi.... paradoxne najamerickejsie na mna dnes posobi stale este ten sucasny prerasteny beetle
andy2214
Freemont.. no.. o trochu lepsi Dacie. Btw. min. Passat je v USA uplne jine auto, nez ten evropsky. Zaklad ma snad v minule generaci, lacine materialy atd.. klasika US model. Akorat je vetsi. Rozlisovat to co se prodava v US a EU je podstatne. I modely D3 jsou tam ruzne osizene. Proste uplne jiny svet-trh. USA- hlavne duraz na cenu a prostor.
Uživatel_5340709
Jo jo, jednou mě s tím vezli na vojně /sanita/, mělo to prasklý výfuk a velká část plynů ze špatně spáleného benzínu šla do kabiny. Málem to dopadlo jak píšeš. ;-)