Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi A5 Sportback: Sportovní liftback umí jezdit i na plyn

Druhá generace sportovně střiženého liftbacku střední třídy od Audi bude dostupná nejen ve sportovní verzi S5, ale také ve variantě A5 g-tron na zemní plyn.
Zpět na článek
Avatar - iudex
7. 9. 2016 14:47
Re: A5 sportback je pro k r e t é n y
Čujme, múdry muž prehovoril. ;-)
7. 9. 2016 17:05
Re: A5 sportback je pro k r e t é n y
Tak si ho kup
7. 9. 2016 13:37
Re: Nemůžu...
Možná právě proto, že mají už 3. šéfdesignéra tak si to jen tka nesedne:)
7. 9. 2016 11:24
Re: Co je lepší? Nafta nebo
Nafta i CNG mají své plusy i minusy a je pak na každém soudruhovi, ať si na základě tech plusů a minusů určí, co je pro něj lepší.
Avatar - TeeJay
7. 9. 2016 13:06
Nemůžu...
...se zbavit dojmu, že nejhezčí Audi už byly, po R8 a TT to potvrzuje i střední třída. Minulá generace A4/A5 mi přišla designově vypiplanější, čistší. Mají za 3 roky už asi 3. šéfdesignéra a nějak to furt nepomáhá. :-|
Avatar - flyboyeda
7. 9. 2016 13:52
A5 sportback je pro k r e t é n y
Když A5 tak jedině coupe, sportback je hloupý

pokud někdo chce A5 čtyřdvěřové tak aŤ si koupí A4 sedan , nebo Combi

Ale A5 sportback je pro retardy ,

A7 a BMW M6 coupe fungují a jsou skvělý, ale tahat to do nižších řad je hovadina
7. 12. 2016 19:06
Re: A5 sportback je pro k r e t é n y
to by na něj nejdříve musel mít hňup. :-! Nazývat někoho *, jen pro to jaké auto si vybere, může jen zamindrákovaný chudák.
Avatar - fOE
7. 9. 2016 16:32
Re: Nemůžu...
Jasne ze je to vec vkusu, me SB nesedi, zena ho naopak miluje. ;-)
Ad MB, myslel jsem FL minule generace E Klasse, kde to probehlo v opacnem gardu. Spatne je to za me oboje.
7. 9. 2016 15:53
Re: Nemůžu...
To je zjevně věc vkusu. Mně rozhodně tolik nevadí. To nejdiskatabilnější mi na jejím zadku přijde rozhodnutí udělat fastback ve stylu starého Coupé S, hlavně to naznačení negativního sklonu pod odtrhovou hranou. Na druhou stranu si ji člověk s A6 nesplete. A rozhodně ji preferuji před A6 a páté dveře v tom nejsou. R8 mi na živo také nějak nevadila. Tam jsem měl na fotkách asi největší problém s tím, jak je maska jakoby vystrčená, s těmi plochami po stranách. Předchozí byla uhlazenější, ale zase jsem měl jiné výhrady (jakou dobu jsem měl problém strávit side blady).

Myslel jsem, že se u MB kritizují spíš bubliny než obliny. :-)
7. 9. 2016 15:27
Re: Co je lepší? Nafta nebo
Vzhledem k "oktanovému" číslu jednoznačně CNG
Avatar - fOE
7. 9. 2016 15:12
Re: Nemůžu...
Asi 3x jsem musel skrolovat z tveho textu nahoru na fotku A5 SB, a zase zpet. A ne, winning team nevidim ani v prvni generaci, a v druhe-znasilnene uz vubec ne. :-)
Tady jasne hlasuju pro klasicky sedan A4, nebo kdyz uz clovek musi, tak jako-coupe sedan 4GC je designove jasne povedenejsi. Jinak me oci neznaji hnusnejsiaudi, nez je prave A7. Zadni cast (linie strechy, zadni svetla), bych svym puvabem prirovnal k predni casti legendarniho BMW 7er generace e65 [odkaz] Aneb byt ted cerstve po obede, plnil bych uz treti pytlik. >:-[] >:D

A abych reagoval i na TeeJaye, tak s R8 souhlas, to je stejna pisnicka jako s A5. Audi si myslelo, ze melo ideal, a tak nechtelo menit mnoho, ale ta zmena ani u R8 ani u A5 nepomohla. Jen umele naroubovane hrany na jinak obly zaklad (btw. tak casto a rado kritizovano u mercedesu). Ale TT je jina pisnicka, to je dnes jasne nejhezci ze vsech tri generaci TT a zaroven jedno z nejhezcich audi dneska. :yes:
Avatar - iudex
7. 9. 2016 14:46
Re: Nemůžu...
Kto čakal, že Audi po vydarenej prvej A5 bude dramaticky meniť dizajn, bol naivný. Never change a winning team či po našom neopravuj, čo nie je pokazené. A5 SB opäť vyzerá parádne, celkovo Sportbacky Audi (A5 SB, A7 SB) majú najbližšie k ideálnemu mixu športovej elegancie a praktickosti: praktický päťdverový liftback s eleganciou kupé; konkurovať môže jedine BMW 4 GC.