to ako tie kecy, ako maju MONDEO a M6 rovnake podvozky... Pritom ani typ zavesenia nemaju rovnaky, MONDEO ma v predu McPherson a v zadu multilink a M6 ma v predu dvojite lichobezniky, v zadu multilink... Mozno tak platformovo zaklad - sasi, ale to som uz nestudoval :-)
CR-V - ona by jazdila aj ako X3 podvozkovo, bez srandy (alebo co si myslel zvezenim??) a pri tom je pohodlna. Tie 2cm svetlej vysky tiez spravia svoje (a to je jasna vyhoda pre CR-V, aj ked celkova vyska 1675mm je rovnaka jak u X3, tak u CR-V), ale aj tak je paradny (zas nejazdi bezne na UHP gumach, ako casto X3, ale na vselijakych akoze univerzalnych. Co si ale budeme hovorit, tie UHP v pripadnom terene by mohli X3 viacej mrzet, ako CRV ta vyska).
z pohladu vodica ma ale CR-V sialene zle riadenie. DIESEL uplne hrozne ( a to ma hydraluliku) a BENZIN tiez (elektricky posilovac... Malo strme, mrtve okolo stredu, preposilovane :no: Ja nepotrebujem ultrasportove SUV, ale ked uz to tak pekne jazdi po ceste, mohlo to mat aj lepsie raidenie. Len ma pobavil jeden test tusim v AMS, kde CR-V dostala za riadenie 9 bodov z 10, to som fakt isiel do kolien :-)
Inak CR-V (aj ako honda fanusik) by som ja nijak do premie netlacil... Sice TOP EXECUTIVE ponuka dost vela aj zaujimavych hraciek (adaptivny tempomat, system zmiernenia kolizie, cuvacia kamera, navigacny, adaptivne svetlomety, ...), ale sama honda sa snazi tlacit len LEGEND a ACCORD do premie (co su vlastne prezlecene ACURA, ze ano). Tam zas chyba V6 do ACCO a diesel V6 do legendu...
Scout je ale mimo - Porovnavat zvezenie v Scout a CR-V je fakt uplne mimo tiez rozdiel je oborvsky... haldex 2g, zas je menej vysoky a to mu posuva tazisko nizsie lepsie tazisko, ale na ceste je to kacka horzna... a celkovo, octavia je zaujimava svojou beztriednostou, ale aj bezna octavia ma najhorsi podvozok na platforme (cim nechem povedat, ze je tragicky). scoute nie je suv, je to XC70, ALLROAD, SUBARU OUTBACK v mensom vydani :-)
Ty si soferoval tiidu? no nazdar :-) To auto je tak hnusne, az je krasne? Nie, je hnusne az je proste hnusne :-) Inak to bolo prve auto, co som videl v USA, ked som vystupil z lietadla :-):-) Ziadny cadillac ani nic podobne, tiida :-)
Tak pozor!Zadna TD jednotka Ford,Mazda ma svou vlastni konstrukci,nechapu,ze spousta lidi ma za to,ze Mazda pouziva motory Ford 8-s .Stejne tak 6 nepouziva zadnej motor od Fordu,o podvozku nemluve.Ten diesel v CX7 by mel byt,nejpozdeji do brezna.
O.K., přít se nebudu, mě tahle auta jako potenc. kupce nezajímají, takže když je příležitost, svezu se, max. se za sebe posadím, u Tiguana to bylo jen proto, abych zkusil jak bude fungovat 1,4 tsi v podobném autě a u kvašky proto, že mám kamaráda majitele autosalonu Nissan, každou novinku mě nutí vyzkoušet, abych už konečně pochopil, že si mám koupit Nissan. Já jel dokonce i Tídou, naštěstí měla na sobě ty nápisy Nissan AutoXY, tak jsem se nemusel tolik stydět. :-);-)
A to CR-V, já vím, že vy hondaři byste ho rádi viděli po boku X3 nebo Q5, ale ono se přetahuje s tím scoutem, jak tím, jaké nabízí svezení tak tím, co nabízí za motorizace, premie je mimo jeho dosah.
ja som to skusal na autosalone a prave som bol strasne prekvapeny. Cisla - no nechcem hovorit o tom, ako sa tu meria s centimetrom, nieco o tom viem, ale to je jedno :-) (proste tak dost od oka)
TIGUAN ma strasne male dvere do kufru a ked vidis porovnanie s QQ hned, tak tych 470l papierovych ma nejaky hacik. Bud je to merane az ako keby si nemal rezervu v aute, alebo neviem... (alebo to nie je merane podla VDA, ale podla teoretickeho objemu kvapaliny, co VW este obcas robi).
Taktiez sedenie, som to skusal a bez srandy v QQ v zadu lepsie (ked som si nastavil sedadlo do mojej beznej pohodlnej soferskej pozicie). A len ma utvrdilo, ze to aj v AUTOCAR pisali, ked porovnavali TIGI, SUPERSPORT a QQ :-) To je presne to, ze aj ked AC nemam v poslednom case rad, obcas tam presne najdes nieco, co si si vsimol a najdes sa tam :)... je jedno, ci Ta to napadne ze nejake auto utiahne stopu v zakrute pri ubrati plynu,a lebo taketo nieco :-) Ze vysledok testu bol jednoznacne vitaz "domaci "supersport, to je uz ina... :-)
CR-V - oproti tym dvom autam v zadu hras proste uplne inu ligu (aj miesto v zadu, aj kufor je obrovsky) a to mi pride aj u RAV4, aj ked ta uz tak elkrysa nie je. Autosalon bol fakt idealny na taketo pocitove vnutorne porovnania.
Jo, dával jsem to jako příklad, nebylo to myšleno konkrétně pro SUV.
Ale co se týká toho Qashqaie, já si auta s metrem v ruce neprolézám, ale když pořád tvrdíš, jaký je to proti tiguanu hangár, mrknul jsem do zdejších testů, mají tam i vnitřní rozměry. Tiguan [odkaz] Qashqai [odkaz] Tam čtu něco jiného, na délku v rámci cm stejné, na šířku je uvnitř lepší Tiguan a má i větší kufr. Sumasumárum jsou prakticky nastejno, zajímavé je, že ani ve výrazně delší CR-V není uvnitř v podélném směru víc prostoru, rozdíl je v kufru. ;-)
jj, ale tigi ani supersport kuga zrovna pozdlzne ulozeny motor a zadny nahon nemaju :-) Tiez nechapem, kam to miesto stratilo XC60, v zadu je miesta fakt malo.
Bohužel, je to opačně, udávaná světlá výška:
CR-V 175mm,
Scout 180mm.
SUV mají obvykle o ty dva cm více, proto tato dvě auta řadím spíše jako kategorii samu pro sebe.
S tím dělením aut podle vnitřního prostoru, to už by byl fakt guláš na entou, je to sice docela důležitý ukazatel, ale neumím si úplně to poměřování představit. Faktem je, že vnější rozměry nemusejí být vždy úplně vypovídající, auta s motorem podél a zadním náhonem, například, mají uvnitř místa srovnatelně s napříč uloženými předokolkami o dvacet cm kratšími apod. Ale myslím, že to rozdělení je celkem akceptovatelné, víceméně by mohlo odpovídat i tržnímu postavení těch aut. ;-)
ale no CR-V zas taku malu svetlu vysku nema :-) Aj ked tych 180mm nie je prave najviac :-) Stale znacne viac ako 160mm scout ale
Ja myslim, ze CR-V sa kludne moze supnut k X3 a spol :-):-)
Inak si to spravil paradne, az na to, ze vnutornym priestorom su Kuga a Tigi fakt mensie, ako QQ, bez srandy. Delit auta ale podla vnutorneho rozmeru uz by bola uplna "haluz"
Jde o to jestli ten, kdo jezdí v VW je bohatý, navzdory tomu, co logo VW znamená:)a jakou má značka image v ČR :-! >:-[]a v neposlední řadě jak je výrobek dobrý....:-!
GTI, zajímavý příspěvek, avšak bohužel trochu mimo. CR-V nebylo nikdy "jedno z nejlevnějších středních SUV na trhu". Spíš mě překvapuje, že přestože patří k těm nejdražším, je u více než 10 let leaderem segmentu. Nejen v ČR - v Evropě. O Americe posledního roku a půl už vůbec nemluvím. A nepochybně stejně zvláštní je, že když takzvaně "zkoušelo zaujmout", povedlo se jí to už v první generaci. Druhá byla dost odlišná, přesto se jí to povedlo zase. A tohle vydání už vzhledem přímo provokuje - a ejhle - ono to zase vyšlo. Věřím tomu, že klasický evropský šovinista musí při prohlížení těhle výsledků skřípat zuby tak, že se mu z pusy sype bílý prášek, nicméně je to tak. Evropské automobilky trestuhodně nezvládají japonské tempo. Ostatně - proto jsou Tiguan a Kuga takoví, jací jsou. Tedy dost malí a relativně levní. VW a Ford vědí, že by s auty velikosti CR-V (představuje velikostně cca průměr třídy) by se za své ceny na trhu nechytili, tak dělají spíš konkurenty qashqaie, aby získali tržní podíl. Jestli jim to zákazníci zbaští, to se uvidí za pár let...
Promiň asi jsi Funklub VW to ti nikdo neupírá, ale tupé stádo jako jsi ty je hodně v našem národě, což ostatně vysvětluje to proč tolik lidí jezdí v VW...můžeme o tom polemizovat můžeš dokonce i nesouhlasit ale to je ´tak všechno co s tím můžeš dělat a nestyď se za to, že soused ma VW a tys ho musel mít:)))
Ty jsi takovej ten neůspěšnej, věčně přehlíženej a zadupávanej "diskutér". Něco mezi Mariánkem a Přemkem. Strašně rád by si se prosadil, ale táta si prostě koupil Forestera a už ty facky v ulici, jako že co je to za káru, posměchy v družině, když tě tam táta vyklopí, jsou moc. Jdi do toho, udělej si další nicky, nandej to celýmu světu a především VW! Nebo jeď na hory, tam ti ho podrží.
Já ti fandím, vítej v klubu, Fanklubu s velkým "F"!
Spíš to byla rychlovka a tak jsem i na někoho zapoměl, viz. GLK. Ta SX4, pravda, to je trochu třída sama pro sebe, možná z pohledu trhu konkurence pro kvašku, rozhodně, z hlediska zařazení, zajímavé auto. ;-)
Je dobře, že se Subaru prodává jen tam, kde je opravdu za potřebí a nemá ji každém nagelovanej trouba v teplákovce, a běž se zeptat na hory tam ti řeknou co je dobrá čtyřkolka která tě podrží. Lidový vůz (Tigi) to určitě neníJJe to kaše která neumí nic a nemá co nabídnout, ostatně jako žádný lidový vůz z portfolia šedi, která je teď na trhu. Nejhorší je, že ani spolehlivostí tato značka nesrší( nový svět motorů a test VW prasat-pardon passat,J který neujede ani sto tisícJPoroto pro toho kdo opravdu potřebuje občas čtyřkolku je nejlepší volba Subaru a nebo Kuga to jsou ti hráči které hledáš a jizdními vlastnostmi konkurence zaostává.
Jo, velmi kvalitní ponor do téhle cross-problematiky. Ještě je nutno rozčlenit jednotlivé kategorie do kvalitativních skupin a máme dokonale jasno.
Čleňme tedy (velikostně) tyhle crossky na kompaktní střední a velké (luxcross). Vedle toho tedy je potřeba ještě popsat subkompaktní crossku, SX4 a Mini crossku (Panda-Puma, nebo jak se to jmenuje) :-)
Zajímavá diskuse (zdravím, babo) je fakt, že jak nás v poslední době zavalila vlna nových menších SUV, je jejich zařazení, ve smyslu kdo s kým si konkuruje, celkem oříšek, tak jsem si zkusil v tom udělat trochu pořádek, a nabízím svůj pohled:
(pořadí dle velikosti)
1) Zdvižený HB (zatím jednočlenný klub, velmi dobrý tah Nissanu)
Qashqai - 4,31 x 1,78
2) Klasická kompaktní SUV, zakládající člen spolku RAV 4.
Sportage – 4,32 x 1,80
Tuscon – 4,32 x 1,83
RAV 4 – 4,39 x 1,81
Tiguan – 4,42 x 1,80
Kuga – 4,44 x 1,84
Vitara – 4,47 x 1,81
Freelander – 4,50 x 1,91
Koleos - 4,52 x 1,86
Forester – 4,56 x 1,78 (ten je ovšem na hraně, od minulé
generace vyrostl o 11 cm!!, mohl by být
zařazen i do násl. kategorie, vzhledem k ceně bude
ale spíše konkurentem kompaktních SUV)
3) Zdvižený kombík nebo auto zdvižený kombík připomínající (na
SUV malá světlá výška)
CR-V – 4,52 x 1,82
Scout – 4,58 x 1,78
4) Středně velká SUV (jakási mezitřída), jsou ještě výrazně
menší než velká SUV, pětimetrové Q7 nebo aktuální etalon X5 s
délkou 4,85, ale zase se už nedají šoupnout k o 30cm kratší
Sportage.
X3 - 4,56 x 1,85
XC60 – 4,62 x 1,89
X-trail - 4,63 x 1,75
Q5 – 4,63 x 1,88
Outlander – 4,64 x 1,80
Santa Fe - 4,67 x 1,89
Sorento 4,62 x 1,88
(poslední dva jmenovaní už se vzhledem k existenci svých
menších bratrů dají chápat také jako pokus o velké SUV s
tendencí konkurovat základním motorizacím a variantám
velkých premiových SUV, menší délka Sorenta je dána dobou
jeho vzniku.
jednej veci nerozumiem...
podľa tvojich vyjadrení je "Apoštol za dve paťdesiat" kúpou roku, trefa do čierneho, prémiový svet na dosah. Ale keď zlacnie napríklad Honda, tak je to už v tvojich očiach trestuhodný čin, cenové podbiedzanie. Si trolinku nekonzistentný, nezdá sa ti?
A kto robí do dejín vie, že CR-V je stálica v semente SUV, tak si nabudúce skús odpustiť demagógiu.
X-trail neznám, resp.nejel jsem s ním. Koleos ale techniku x-trailu přejímá. A co se týká Vitary, viděl jsem s ní dělat dost zajímavý věci v terénu, na sněhu i v bahně ale klasickej offroad to samo není. Zase jezdí hodně komfortně na silnici.
Další krásnej poetickej příspěvek, díky GTI. Souhlasit nemohu ale ta nesnesitelná lehkost s níž je opilý koráb VW vynášen na vlnách tvých slov do nebeských výšin je fascinující. Arbiter Elegantiae Petronius by před tebou padl v prach, ačkoliv se trochu obávám že kdyby zopakoval římskému lidu to o té nízké ceně Hondy co dělá divy, že by ho Nero rovnou hodil lvům a nemusel by si pouštět žilou v lázni se svou oblíbenou otrokyní. A ještě něco - eso, žolík a trefa je BMW X5. Na příští chvilku poezie se těší...
Tak RAV 4 je menší než Vitara a ta nemá ani 4,5m i s tou rezervou na zadních dveřích. Takže téma kompaktní SUV je vzhledem k tomu kam se cpou Mercedes GLK, BMW X1 atd. dané délkou plus mínus právě těch magických 4 a půl metru. A co se prémiovosti a neprémiovosti týká, tak na to ...pardon,o tom nehodlám vézt diskuzi.
Bez mučení přiznávám, že Forestera jsem tu zatím viděl jenom v televizi, když dávali Vinnetoua. Vidím ovšem hodně ceervéček (nízká cena dělá s lidma divy)a sa-mo-zřej-mě vídám i adekvátní množství "šplhouna roku", TIGIHO. Tomuhle se říká Everest v přímém přenosu.
Počítám, že tak někdy v květnu 2009 už natrvalo převezme TIGI cross-otěže krále středních esuveček. Co je cenné - TIGI vyjel v první generaci... a za pár měsíců už je tu druhej. Kdo dělá do dějin ví, že například Honda zkouší roky a generačně zaujmout. No, tak počkejme, až hoši z klubu splní stranickej úkol a jeden každý nakoupí snad nejlevnější střední esuvečko trhu a vše se dostane do těch správných VWln - VW nahoře, dole, zmítáni bouřemi trhů ti ostatní.
P.S. Pokud nemáš na prémii (Q5, XC60, GLK) ber TIGIho. Jenom TIGIho... za čas se z něho stane to samé co se stalo s TOUAREGEM v lux suv... tedy eso, žolík, trefa.
CRV - no ta zrovna nie, ale trebars X3 z 3er, FREELANDER z MONDEO... Q5 z A4...
Outlander a spol - skor CRV a spol ako TIGI :-) ANTARA tiez, jednoznacne ako CRV. SantaFe a SORENTO zas skor uz k TOUAREG atd... Mam v tom jasno >:D
Najviac ma ale vytaca, ako TIGUAN alebo KUGA porovnavaju s podstane vacsimi autami a hovoria, ako uzasne to jazdi. Tu ma napada lesnik FORESTER (starsi) 2.5 230k a Q7... Tiez bude Forester daleko obratnejsi, ale to je ako porovnavat davia s goliasom proste :-)
To jako že CRV vychází z Accordu? No, nevím, tohle je zrovna auto, které bych ani SUV nenazval a srovnával bych ho tak se Scoutem, ale obecně, Tigi nebo Kuga jsou stejně jako RAV4, která se dá pokládat za "matku" malých SUV, plnohodnotnými kompaktními SUV. (nebo ti RAV přijde větší?) Jiná věc je, že stejně jako v jiných třídách i zde jsou mezi zástupci třídy rozměrové rozdíly, vychází to hlavně z toho, jak u konkrétní značky vypadají, rozměrově, auta nad (nebo pod) daným modelem. Opravdu těžko řadit taková auta jako tři bratry na bázi Outlanderu, Antaru nebo SantaFe, pak je tu rovina mainstream/premie, jasné, že Tigi nemůže být stejně velký jako Q5, protože to je zas menší než Touareg, prostě snaha vyplnit každý koutek. ;-)
stupaju ceny je samozrejme preklep, malo to byt predaje :-)
klasicke kompaktne - casto zdielaju platfomu so strednou triedou a su velke ako X3, FORESTER, CRV, RAV4, X-TRAIL... GLK, XC60, FREELANDER. Q5 bude rozmermi mierne nad nimi, ale da sa prirovnat.
TIGI proti ja neviem - proti tej CRV je ako RX proti ML si myslim (vnutornymi priestormi).
Proste QQ, TIGI, KUGA vychadzaju z hatchbacku a sa na platforme pripominajucej nizsiu strednu a tym padom nemaju priestorovo ziadnu sancu na vyssie spomenute auta. QQ ma na to aspon cenu, vyrazne nizsiu. Ale tolko prachov dat za TIGUAN mi pride naozaj divne. Ked za to mozes mat auto daleko priestorenjsie... A TIGUAN sa na premiu snad nehra :-)
jo, říkal mi doktor, že je to tak 14 dní co se vracel v noci z hospody a nějaký auto ho poblíž Poruby sejmulo. Ještě že vožralý maj takovou kliku. Vyváz z toho jen se špinavejma gatěma... >:-[]
No, já zas tentokrát moc nerozumím tobě, nepíšu, že tiguanu logicky stoupají ceny, ale prodeje, logicky proto, že je to velmi dobré auto. Nerozumím tomu tvému řazení, co je podle tebe klasické kompaktní SUV? Dej příklad.
Ne, nepatri, alespon ne jejich original facility. Pristi rok budou mit po problemu, uz za nimi stavet nebudeme ;-) . Jestli je to prisavani, tak tam dejte predfiltry a je po legraci.
daleko viac ako obaja inak dokaze X-TRAIL. To je skoro az offroad.
Ale na to sa dnes nikto nepyta, ludia si kupia SUV, lebo sa im pacia... Kolko ludi si kupi Ferrari lebo chcu byt strasne rychli na okruhu? Nejaky ano (mozno vyssie percento, ako tych, co chcu s SUV do terenu), ale tiez to nebude zrovna valne percento
no TOUAREG si myslim, ze rozmermi je ako X5. RX sa fakt snazi byt o triedu vyssie, ale vnutornymi rozmermi speje tak skor o triedu nizsie napriklad tak proti novej Q5. Ale cenu ma ako X5 :-)
fakt.. přinesl mi šéf výkres. Je tam problém s VZT skrz ty okolní pole. Strašně se jim to zasírá, a když sprchne tak z toho mají celistvou plochu. Tak nám poslali návrh na opravu. Čuměl jsem na to jako puk, ale samé klikyháky. Sem tam arabská číslice. Navíc Sungpoo pod tebe nepatří ne?
crv sleva? crv nema ziadnu zlavu, len honda ako jedna z poslednych upravila ceny podla euro... Teraz je len ta akcia zimnej vybavy, co moc velke zmeny nerobi.
CX-7 je fakt brutal, aj ked na pohodu v SUV zbytocne rychle :-)
Novych Forestrov som fakt aspon u nas nevidel, snad ani jeden... A u Vas ked som parkrad bol tak veru tiez nie :-)
dinar tu pise o tiguane, ze logicky stupaju ceny... Tomu autu ale nerozumiem. Je mense ako QASHQAI (aj kufor, aj miesto v zadu a tu uz to nepohoodlie v zadu usmevne nie je )... Na tom nie je nic zle, ale to auto je drahe ako klasicke kompaktne SUV. Ten jeden test v AC bol moc spravny... pravy test je porovnavat QASQAI, KUGA a TIGUAN navzajom. K tomu este mozno neuveritelne skareda SPORTAGE a ten HYUNDAI, ako sa vola? TUSCON?
Proste TIGI je to iste, ako LEXUS RX. Cenou sa hra na ML-ko X5, alebo Q7, ale je prilis maly a nezodpoveda vnutornym priestorom
Tak Koleose jsem popravdě v reálu viděl jenom u Renaulta, trochu mě mrzí že se na můj vkus designově moc přiblížil korejcům typu Sportage a vynikající vnitřní ústrojí a interiér dost cudně halí. Vitara je SUV se srdcem off roadu, která nezklame ani v terénu, ani na silnici.
V Severních Čechách jsem viděl za poslední měsíc asi pět Tiguanů a tři Kugy, X6 ani jednu, X5 jak na....o. Ten Tiguan v azurový naživo dost hnusnej,aspoň podle mně, u Kugy to jde, ta zas vypadá blbě v červený.
Na reklamni kecy kaslu ;-) . Sportovni je dnes vse, jesteze Hugo neprodava vsechny obleky s privlastkem sportovni. :-)
Btw.: i Tigi ma svou sportovni verzi a X3 v M-paketu bych postavil pred spajs, aby deti nedlabaly sladky :-)
To jo, ale měl bys vědět, že mezi gazíky jsou dvě výjimky, které jsou vlastně zakuklenými superstporty. První je právě CX-7 SUVpersport v benzínu a druhým bájná Kůga SUVpersport v dýzlu. Karty jsou rozdány, ostatní nemají šanci. ;-)
ne, ani si nevzpomínám kde Subaru prodávají. Ale chodím po památkové zóně Poruby. Krásná výstavba z let padesátých. I ten Vávra se nad tím v Šumných městech rozplýval >:D
Jak je to s avizovanou zastavbou nafty do CX7, jiz minuly rok Mazda avizovala zbrusu novy (cti zrejme jednotka Ford) TD s vykonem nad 180HP. Ze by zaspali? ;-)
Sexy mozek říkal něco jiného! >:D
Forestery jsou pro mne vcelku běžné.. Jen v okruhu, kde venčím vlčka (asi 20minutový okruh) vidím stát tak 4. A na silnici vidím další. Ale je fakt, že tady vidím hodně Subaru celkově.
Sedmdesát kusů za měsíc, tolik se, tipuju, prodá Eosů za rok. Tiguan lze potkat docela běžně, já zas nechápu, kde jezdí těch 279 Foresterů, páč, přísahám, vyjma jedné předváděčky jsem ho na silnici ještě nepotkal. Jinak, co se výsledků týká, nic nového pod sluncem, u CRV sleva funguje, Tiguan logicky roste, prodeje X5 ukazují, kdo má aktuálně nejlepší velké SUV a 23 prodaných X6 vs. 26 CX-7 zas vypovídá o tom, že těch, kteří chtějí SUV raketu na kolech a mají peníze, je stejně jako těch, co chtějí hru na raketu za třetinu. A to je dobrá zpráva, bohatnem. :-);-)
no co by.. je to šlágr. Sic nevím co na tom kdo vidí, bo hnusné to je jak noc. Zlatá X5! :-!
A supersportovní Kugu jsem ještě nikde neviděl. Asi jezdí jen LeMans
Byl bych pro, aby se vytvořily tabulky dvě, jedna pro SUV a jedna pro skutečná terénní auta, protože když čtu, že Hönda CRV obsadila první příčku v kategorii terénních vozidel tak to se musím opravdu smát. CRV je vhodné do terénu asi tak jako Octavia Scout. Přitom kritérium pro dělení na SUV a skutečné offroady je celkem jednoduché - přítomnost redukční převodovky, který skutečný offroad ji nemá a naopak, které SUV ji má???
Po regionech kde se pohybuji ja je vidam taky minimalne- takze bych rekl ze to je stejny pripad jako Eos- naprosto neviditelne auto ;-) . Bohuzel legendarni Supersportovni SUV Kuga jsem videl zatim jen jedno- a to bylo polepeno prodejcem :-! . Jak myslis ze X6 stoji pomalu na kazdem rohu :-!
X6, Captiva, Cayenne, Forester i to Bravo s Imprezou (viděl jsem ji v odporné hnědé metalíze. brr)pomalu stojí na každém rohu. Ale Tigiho jsem viděl jen 2x za půl roku. A to jeden z nich měl na boku nápis Autoheller. To je tak neviditelný nebo na ostravsku není?