Re: Leda tak pro dobrodružnou výpravu do multikina ...
Tak na chatu za městem s tím dojedeš a na větší dobrodružství si soudný člověk pořídí jiné auto. Na druhé straně mi tohle dává mnohem větší smysl než jakékoliv SUV, které na tom je v terénu úplně stejně...
Re: Leda tak pro dobrodružnou výpravu do multikina ...
Ale no nebud taky kruty. Na severe europy s tym ludia jazdia dost casto mimo asfaltu. Ale inak suhlas na nejake dobrodruzne vypravy po islande to tiez nevidim :-)
Re: Leda tak pro dobrodružnou výpravu do multikina ...
ono ten podvozok tohto volva takto z foto vyzera snad este vyssi ako u mnohych serioznych SUV ... ved napriklad take CR-Vecko doslova taha brucho po zemi
Zdařilá úprava výchozí V90, nářky o čtyřválcích tady teď vypisovat nebudu... :yes: U Allroadu mi vadí zmenšování oplastování v každé další generaci, nerozumím tomu.
Pneumaticky podvozok Audi A6 Allroadu 1. generacie, bol to, na co si clovek musel davat pozor a v pripade ze mali jeho "mechy" uz okolo 100 tlm ( pokial sa to dozili ), mat na ne vyclenene potrebne grose. Neviem ci uvazujes o funglovici, alebo o jazdenke ( ci uz 2. alebo 3. generacie ), ale tie uz niesu na problemy so vzduchovym podvozkom tak nachylne. Par majitelov tu je, mozno ti napisu svoje skusenosti. Z mojho okolia ti viem interpretovat len a len jednoznacnu spokojnost. ;-)
A spotreba ? 2. gen. este nejaku zazracnu spotrebu "nevedela", ale pokial by si tam na severe fakt mal jazdit len do 120, tak sa ani nad 8 nepodivas. ;-) 3.gen. vie este menej.
Re: Leda tak pro dobrodružnou výpravu do multikina ...
No nevím, podle mé zkušenosti se stává výprava mimo asfalt dobrodružnou u první vyjeté koleje od traktoru... A ve finále tento typ vozů ztroskotá po prvním deštíku na silničním vzorku. Pak ani náskok díky technice nestačí.
Myslím, že s poslední generací není žádný problém najet přes 200k bez zásahů do vzduchového odpružení. Audi Prologue Allroad je pecka, ale měli by k němu v budoucnu nabízet alespoň nějaký příplatkový plastový paket, protože téměř nevidím rozdíl mezi avantem a allroadem (kromě světlé výšky a grilu)...a tenhle posun mne mrzí. Tohle nové CC od Volva si ale každopádně projedu a i když tuším, že to shoří na podvozku a motoru, líbí se mi velice. :yes:
Reálně si myslím, že do terénu je vcelku jedno jakej to má pohon, dokud to nenabídne plnohodnotnou uzávěrku prostředního a zadního difu. Naopak některý mezinápravy včetně Haldexu se za správné konstalace hvězd umí uzamknout a jsou lepší než otevřenej diferenciál. Mimochodem haldex 4 v některých svých specifikacích měl omezenou svornost zadního diferenciálu.
Každopádně dokud to nemá mechanický špéry je to v "terénu" spíš otázkou nastavení elektroniky.
Na silnici je to trochu jiná písnička. Všimni si, že kombinaci 4x4 se samosvorným zadním diferenciálem jen tak nikdo nenabízí, respektive nabízí ale za tučný příplatek.
Nějak nerozumím tomu, proč se v textu mluví o V90 CC jako o samostatném modelu. Naznačuje snad zmínka o obdobných rozměrech či o stavbě vozu na platformě SPA, že není přímo odvozen od V90? Fotografie ale vypovídají o tom, že i tato CC je jen více oplášťovanou verzí V90 se zvýšeným podvozkem. Můžete prosím znění zprávy upřesnit?
To je všechno pravda... U V90 CC mi ještě přijde sympatické zachování dělící sklopné mříže za zadními sedadly.
Světlá výška je u tohoto CC opravdu dobrá; přemýšlím o tom, že nastavitelné vzduchové pérování přináší Allroadu výhodu ve značném snížení spotřeby při jízdě po silnici; je ale hodně drahé a má dost omezenou životnost. Na severu Evropy se jezdí hodně pomalu a tak hodně zvýšený podvozek CC nebude mít na spotřebu až tak moc negativní vliv. Ale bohužel, odstup tohoto modelu od Allroadu se technicky pořád zvětšuje. A to ne tím, že by Allroad zas tak progresivně navyšoval svůj náskok, ale spíš v důsledku implementování max. čtyřválců do nejnovějšího CC.... Dva a půl litrový pětiválec by vážně přitáhl mnohem více zájemců!
Re: Leda tak pro dobrodružnou výpravu do multikina ...
Načež nahodím řetězy (když už jsem nepřezul). S kolejemi však souhlasím, světlá výška je při té délce k nezaplacení. V tom mají pořádná SUV s výškově stavitelnými podvozky výhodu. A záleží, jak moc se o to auto člověk bojí (respektive jak moc se bojí, že urve něco důležitého a zkejsne tam).
Re: Leda tak pro dobrodružnou výpravu do multikina ...
Kdybych už nějakou chvíli nelítal šotolinou po Finsku s obyčejnou oktávkou III, tak bych ti dal za pravdu. Jenže ono je to spíš tak, že tady ta šotolina je lepší kvality než u nás asfalt :-) Takže zvednutí je opravdu bezvýznamné. Navíc pokud tady někdo lítá šotolinou více jak 30km/h jsem to buď já a nebo 15 letý fracci bez řidičáku v nějakém 4x4 HH z 90s.
v reálu ten sedan není tak hroznej. Sice ta zadní světla jsou trochu jako pěst na oko, ale boční linie jsou parádní.
Samozřejmě kombi je hezčí...CC na velkých kolech tak, jak je prezentováno ve fotogalerii, je čirá radost. ;-)
Re: Leda tak pro dobrodružnou výpravu do multikina ...
Suhlas. S 1. Allroadom ( na 4.stupni zdvihnutia ofic. svetla vyska 205mm, razvor 2760mm ) som s nim zazil tereny, do ktorych by som sa v dnesnej dobe ( starsi, menej dobrodruzny / odvazny ) uz pustil len s opravdovym terenakom. Ale zvladol to dostojne, ani spodok som nikde nechytil a na mieste urcenia som bol jedine ne-offroadove auto ( medzi tymi Pajerrami a Patrolmi... >:D )
Permanentní čtyřkolka od Subaru nedá takovémuto Volvu šanci..
Pokud bude priorita jízda v lehčím terénu je SUBARU jasná volba.
Bezpečnost je jediná deviza Volva..a někdo má rád jejich design.
Ale za ceny skoro prémie si Volvo koupí jen pár fandů.