Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - miromen
Dobrý , ale....
| 16. 9. 2016 11:55
Architektura se mi dost zamlouva , žadna moderna v podobě vyktradeneho kvartyru ala Audi A3. Takže za to Hondě palec nahoru. Jen si mohla odpustit ten digitalni ukazatel rychlosti. Ať mě klidně oblbuje digitalně , ale v podobě litajici ručičky a ne naskakujicich čisilek.
Dobrý , ale....
| 16. 9. 2016 12:02
Kdysi sem četl nějaky výzkum co tvrdil, že ukazatel rychlosti v podobě čísla nutí řidiče více/lépe dodržovat max.povolenou rychlost...nevím co je na tom pravdy, nezdá se mi, že by to platilo například u motorkářů
Dobrý , ale....
| 16. 9. 2016 12:15
moc motorkářů co koukají na rychloměr neznám... není čas :-)
Avatar - miromen
Dobrý , ale....
| 16. 9. 2016 12:18
Je to možne , ale tohle na mě zrovna moc neplati. Navic dnešni auta maji možnost zobrazovat rychlost i formou čisel na PP. Osobně to však nevyuživam.
Co mě ještě trochu vadi , je poměrně velky narust rozměru. Na prostornost ať si hrajou jini.
Dobrý , ale....
| 16. 9. 2016 15:50
Mně se líbí, že vypadá trochu jak sedan.
Lepší to je, ale
| 16. 9. 2016 12:04
Vzhledem k příšernému designu odcházející generace už novinka mohla být jen lepší a také lepší je. Za krásné auto ale Civic nelze považovat ani nyní, jen se už pozorovateli nezvedá žaludek jako u předchůdce. Palubka už sice také vypadá koukatelněji než dřív, ale přístrojový štít ala Renault s digitálním rychloměrem si rozhodně mohli odpustit, nemluvě o debilní el. P brzdě.... :'-( :no:
Lepší to je, ale
| 16. 9. 2016 12:17
Vlastnim hondu civic 9g po facelifte v modrej farbe a rozhodne sa mi nezda, ze by sa ludom dvihal zaludok pri pohlade na nu. Predtym som vlastnil golfa a s cistym svedomim mozem povedat, ze reakcie okolia su daleko pozitivnejsie na hondu ako tomu bolo pri vw. Suhlasim vsak s tym digitalnym rychlomerom, to si uz tiez mohli odpustit pri tych rozsiahlych zmenach v novej generacii...
Lepší to je, ale
| 16. 9. 2016 12:35
Líbí se mi honďácké volanty... mají tloušťku i průměr věnce tak akorát.
Z obrázků jsem vydedukoval, že nastavování teploty klimatizace bude skrze display. Proboha kdy už automobilkám (designerům) dojde, že je to úplně na hov..vno?
Avatar - miromen
Lepší to je, ale
| 16. 9. 2016 12:38
Teplota ne , ale směr prouděni.....
Lepší to je, ale
| 16. 9. 2016 12:41
to je taky na ho...vno.
A tím nemyslím pouze v Hondě
Avatar - miromen
Lepší to je, ale
| 16. 9. 2016 12:56
Koukam , tam toho bude potřeba ovladat vice přes displej , pokud se nepoužije ovladani na volantu. Ja myslim , že nam nezbyva nic jineho , než si začatit pomalu , ale jistě zvykat. Ja mam v autě možnost ovladani jak dotykově, tak hlasově , tak samozřejmě archaicky za pomoci HW ovladaču a tohle je rozhodně nejlepši možnost.
Lepší to je, ale
| 16. 9. 2016 13:08
no jo no, budeme si muset zvyknout...
ale "potenciometry" a tlačítka jsou stejně na ovládání nejbezpečnější...
Mám například ve zvyku, když se blížím k cíli, postupně zvyšovat teplotu na klimatizaci, abych v létě nedostal "přes držku od slunce".
Napadlo mě, že by nebylo špatné klimošku propojit s navigací, aby se tento úkon prováděl automaticky... přidávat postupně teplotu v kabině tak, aby jsi při vystupování z 23 stupňů do 36 stupňů nedostal infarkt... přednastavit si nějaký rozumný rozdíl... třeba 7 stupňů...
Avatar - miromen
Lepší to je, ale
| 16. 9. 2016 13:19
Zajimava myšlenka , nechej si to patentovat. >:-[]
Ja to dělam tak , že uzavřu vnitřni okruh prouděni vzduchu a vypnu klimu. Takže se teplota pozvolna snižuje a samozřejmě celkově použivam klimu s rozumem. Klima je faln sluha , ale špatny pan.
Lepší to je, ale
| 16. 9. 2016 13:30
už jsi zkoušel nechat si v Evropě něco patentovat? >:D >:D >:D
máš recht, dobrej sluha, špatnej pán
Lepší to je, ale
| 16. 9. 2016 16:15
A k čemu je podle tebe ten panel ovládání klimatizace pod displejem?
Avatar - Dinar
Pokrok tu je,
| 16. 9. 2016 12:28
vo to nic, současná generace je víc legrační zevnitř než zvenku, tato přicházející to má opačně, každopádně design interieru, vzdáleně navazující na, kdysi velmi povedený, legend je určitě na pochvalu. Ty lowendové budíky jsou sice fail, ale celkově drobnost. Za vnitřek si nový civic :yes: určitě zaslouží.
nemám problém
| 16. 9. 2016 12:48
tohle se mi fakt líbí. jen nechápu, proč dělají tolik okolků s odhalováním evropské verze hatche, když krom řadící páky je tohle auto "zatím" téměř identické s americkou verzí, která byla představena cca před měsícem... Nicméně, designově je tohle určitě, alespoň z mého pohledu, krokem vpřed. Trochu mě mrzí, že se nepočítá s atmosférickými motory zde v Evropě, když v Americe lze objednat 114 Kw verzi dvoulitru, pocházející původně mj. s CR-V. Tohle by bylo pak vcelku dobré svezení, hm. V amerických recenzích je motor 1,5 I-VTEC-T zatím hodnocen pozitivně, zrychlení a spotřeba nevypadají vůbec špatně. Na tento hatch se zajdu v únoru určitě do showroomu podívat :yes:
nemám problém
| 16. 9. 2016 13:06
... ona 9. generace měla obrovskej problém. Už když jsem kupoval Civika 8. generace (UFO), říkal jsem si, že budu mít opravdu velký problém s výběrem dalšího auta. Ten design 8. generace byl naprosto přelomový... Buď ho člověk miloval, nebo nenáviděl (žádná suchařina jako německá auta posledních 30 let...). Tento nový Civic se mi docela líbí a interiér považuji za velmi povedený...a v reálu jsou téměř všechny Hondy o dost hezčí než na papíře. Co se týká klimy, tak já nemám problém s dotykovým ovládáním. V 90ti % mám stejně Automat, takže pouze nastavuji teplotu...
nemám problém
| 16. 9. 2016 13:20
Tak já jsem asi jiný, mě se líbila jak osmička, tak i devítka. Ale je pravda, že devítka už o něco míň :-) Sedmička snad jenom v třídvířku. Ale jinak samozřejmě souhlas. Co se týče dotykové klimy a ventilace, mám to v současném autě a ani po půl roce užívání nepadlo sprosté slovo >:D Jde hlavně o to, ať jsou tlačítka v dosahu a mají dobře vymezené pozice, což v mém autě funguje dobře. Nejdříve jsem "brblal" nad dotykovým displayem multicentra, ale po nějaké době jsem začal vše ovládat na volantu a pak padla spokojenost.

Na desítku jsem zvědavý, hlavně na cenu. Protože když v Evropě není Accord, může se stát, že bude cena 1,5 v Eleganci nebo Life style hodně blízká základu bývalého Accordu.
nemám problém
| 16. 9. 2016 13:38
Asi jsem to špatně formuloval. 9. generace se mi také celkem líbila, ale prostě přišla po té (pro mě) dokonalé 8. generaci... Myslím, že Honda, respektive Japonci mají pro Evropu docela odvážný design... což je jedině dobře. Mě nikdy nebavilo koukat na pořád stejné krabice...

Také jsem na desítku zvědav a určitě se v ní i projedu...
Avatar - Ozzman
nemám problém
| 16. 9. 2016 14:47
Dneska jsem před autosalonem Hondy viděl mezi novými a předváděcími vozy zaparkované fungl nové 9G CTR v bílé barvě.... chvíli mi trvalo, než mi došlo, že je to nové auto a né nějaký 10 let starý speciál. Opravdu spíš vypadalo jak výtvor tunera, než HH s datem výroby roku 2016 ;-\ Celkem zklamání, byť nehaním jeho schipnosti.
nemám problém
| 16. 9. 2016 14:57
nechci rýpat, ale chtěl bych Ti položit otázku, je např. sedmičkový Golf GTI výkřik současného etalonu HH designu? Nechci se tu "bít" za CTR, ale někdy je design trošku i daní za funkčnost. Ber to tak, že devítkový CTR vychází z designu téměř šest let starého auta. Prostě přišel až na sklonku éry tohoto modelu...
Avatar - Ozzman
nemám problém
| 16. 9. 2016 15:08
Nejde o design a v případě Golfu je to hodně specifické, ale GTI rozhodně i oproti produkční běžné verzi nevypadá, jak kdyby ho koupil vesnickej Tuner a nabastlil na něj doplňky z TescoTjůninkShopu :-) Golf GTI vypadá jako rychlejší Golf, kdežto Civic 9G jak bastl :/ Přitom třeba na klasickou 9G 5dv už jsem si tak nějak zvykl a vedle stojící exemplář se mi i líbil :-) A tady na fotkách ta X. generace je asi o míle vzdálenější a modernější, než to CTR, sice zadek trochu ulítává, ale rozhodně krok správným směrem.
nemám problém
| 16. 9. 2016 14:50
ale já Ti rozuměl, v pohodě. Minulý týden jsem se díval na slovenský konkurenční web, kde proti sobě postavili Civic Type R 8. a 9. generace. A aby to bylo zajímavé, devítku testoval majitel osmé generace. Jeli s tím v reálném provozu, myslím, že se tomu teritoriu říká pezinská baba, nebo tak nějak (zatáčky, převýšení, fajn trasa). Majitel osmičky měl fajn rohlík na tváři. Test stojí za shlédnutí.
Avatar - Stewee
nemám problém
| 16. 9. 2016 17:25
prikladam to spominane video:
nemám problém
| 16. 9. 2016 17:46
díky :yes:
Avatar - Dinar
nemám problém
| 16. 9. 2016 13:45
Ve mně tedy 8G civic emoce typu milovat/nenávidět nevzbuzoval, jeho design je poměrně nijaký, základní tvar kapky s jedinou finesou, křídlem v zadním okně. UFO, paluba Enterprise atp. se začalo používat v souvislosti s uspořádáním interieru, byl to hezký eufemismus pro bezladuaskladu uspořádání vnitřku.
Vzhledem k tomu, že tento designový styl jak exterieru tak interieru nepřežil i přes snahu o posun (větší zadní křídlo u G9), ani dvě generace, nevidím na něm nic přelomového pro design aut jako takový, nebo pro danou třídu, pokud to tedy nemyslíš, jako přelomový pro civic, 7G byl skutečně ztělesněním naprosté designové nijakosti.
nemám problém
| 16. 9. 2016 13:55
...takže nenávist... Krásně jsi to popsal.
Teď vážně. Psal jsem pouze o mé zkušenosti, kterou jsem s Civikem 8.g prožil. Jestli to vidíš jinak já s tím problém nemám...
Avatar - Dinar
nemám problém
| 16. 9. 2016 14:12
Proč nenávist, mě 8G přijde jako docela pohledné auto, ale nevidím na něm nic, co by mělo vzbuzovat nějaké emoce, je to takový kapkooválek. Vnitřek je chaos, to mi nesedí, jak píšu, ale proč bych ho měl nenávidět?
Spíše narážím na hodnocení "přelomový design" zjevně do designu civicu zamilovaného majitele, podle mého v tom designu nic přelomového není, není nijak výrazný, a pokud od něj honda sama odchází, tak v čem je ten přelom?
Avatar - _Karel_
nemám problém
| 16. 9. 2016 17:00
Řekl bych, že v designu Civiců to přelom skutečně byl. Že ho nedokázali dál úspěšně cizelovat, jako to dělá např. VW a Audi, je chybou Hondy (že propustila schopné designéry), ne chybou 8G.
Pro mě je 8G velice pěkný auto, 9G těžká bída.
Avatar - Sumi2000
Stále nepěkné auto..
| 16. 9. 2016 15:54
Bohužel , sice je to lepší než minulá generace , ale pěkný Civic stále není !
Vypadá jako sumec na kolech...proti např. pěkně sportovně střiženému Seatu Leon.. 8-s
Pěkné Hondy před 10-15 lety jsou stále jen vzpomínkou.
Odkaz na více fotek
| 16. 9. 2016 19:15
Ale je to přes facebook. Profil Jason Richmond
Odkaz na více fotek
| 16. 9. 2016 19:18
Super
| 16. 9. 2016 19:37
Vidím hodně negativních ohlasů na design, je to subjektivní názor, mě se moc líbí, není to uniformní golf, vyčnívá z řady a aspoň jich nebude jezdit tolik :-)
Starý Civic mě okouzlil tím, jak jezdil, bylo to super svezení, pohodné, rychlé a přitom 1,6 diesel jel za 4,5 litru. Snad se to povede i u nového modelu.
Interiér už není tak extravagantní, což mě trochu mrzí, ale přiznávám, že rozhodně lepší na orientaci a ovládání.
Viděl bych to na auto v modré s 1,5 benzín :-), snad bude suprově jezdit jako odcházející generace.
Co může být mínus je elektronická parkovací brzda.
Co se ceny týče, víme, že bude drahý, ale bude mít už v základu spousty výbavy a ve finále bude ve srovnání s konkurencí za stejnou cenu.
Super
| 17. 9. 2016 17:20
Jj, je to prostě subjektivní. Mně se třeba C9G před faceliftem moc nelíbil. Neměl jsem sice nějaký vyloženě negativní postoj jako mnoho jiných, ale prostě nic moc. Proto nechápu, jak se jim podařilo udělat facelift devítky, který z toho udělal naprosto parádní a opravdu velmi pěkné auto, zejména pokud mělo tu tmavě červenou nebo modrou metalízu. Prostě paráda. C10G bych hodnotil snad ještě jako horší než C9G před faceliftem. Tohle se mi fakt nelíbí. Také tam mohli dat navíc i atmosférický dvoulitr, který používají v CR-V a měli ho i v Accordu. Takže to vypadá, že příště si půjdu pro dvoulitr asi k Mazdě.
Super
| 17. 9. 2016 19:39
Ta modrá byla úplně super.
S tím dvou-litrem jsem nikdy nejel, takže nevím, ale je trochu škoda, že Honda končí s atmosférou, ale pokrok nezastavíš. Zase si říkám, že ten 1,5 má super čísla a ten 1,6 diesel jede úplně v pohodě i s CRV, takže pro Civic, který se bude pohybovat především mimo město, je to jasná volba.
Pokud vím, tak Mazda taky pomalu přechází na motory nové generace Skyactiv, takže uvidíme jak dlouho bude ještě 2,0 v nabídce.
Mám rád atmosferické motory, i ty malé, je s nima spousty zábavy, ale motory EarthDream se zatím daří a nikde není znát turbo efekt, tak snad to bude platit i teď.
Po 20 rokoch konečne zaujímavý Civic
| 16. 9. 2016 21:05
Civicy boli kedysi veľmi pekné autá. Jedného som mal, z r.v. 95, ten to čo bol dvojča Roveru. Ale potom prišli 3 generácie, ktoré boli úplne mimo.
Zdá sa ale, že Japonci konečne dostali rozum a tento Civic je celkom prijateľný. Ak by som kupoval nové auto, tak by som ho zaradil do širšieho výberu.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku