Škoda, že ste v takej tragickej menšine.
Švédi vraj prišli na to, že sa oplatí skrátiť pracovnú dobu na 6 hodín, pri zachovaní pôvodnej mzdy. Ľudia sú v práci rýchlejší, aktívnejší, robia menej chýb, majú svoju prácu radšej a výkony sú tým pádom vyššie. Sú menej chorí a menej chodia k lekárovi na vyšetrenia. Sú verní firme, nemajú tendenciu meniť často prácu, sú ochotnejší prísť na mimoriadne smeny alebo nárazovky. Dopad pre firmu - vyššia produkcia a zisky, lepšie renomé vďaka vyššej kvalite produktov, veľký záujem o pracovné miesta.
Tak jasně, taky každý chce aby lidi makali jak šroub a pak jim za to dá 15-20 tisíc...hrubého. Jenže ted maj smůlu, že je lidí nedostatek a tak chtě nechtě musí přitvrdit...Ale i tak přidaj 2 tácy hrubýho a myslí si co lidem nedaj
Trilexky jj super věc, aby musela přezouvat už odborá dílna. Výrobce tam dá obyčejný ráfek, to je pro ně levnější. Legislativa doufám ale Trilexky nezakazuje ;-)
Ale tak mi by se líbilo pracovat v Tatre, ale když jsem viděl ty platy, tak mě ten nápad veeeelice rychle přešel, to byla fakt smrt ;-\
jsa zaměstnavatel vím, že lidi je potřeba slušně zaplatit ne kvůli jejich blahu, ale kvůli dobrému fungování firmy jako takové. Někdo na to holt přijde hned, někdo později a někdo nikdy...
Tak tak ... Toho jsou plné média, ubrečených manažerů, kteří nemohou sehnat pracovníky.
Řešení je jednoduché - zvedněte mzdy na dvojnásobek a nejen, že začnou makat ti lidé co už tam sou, ale navíc bude před dveřmi fronta. J
Taková zpráva vždy potěší, snad se podaří sehnat české pracovníky.
OT: Napadlo mě: Ví někdo, proč se nepoužívají dělené ráfky, jako měl, myslím, Liaz/Škoda MTS? To je ohromě praktické řešení při výměně pneu, ale asi to má souvislost s používáním bezdušových pneu nebo cenou (samozřejmě dělený ráfek s x šrouby je dražší, než jednoduchý výlisek).