Co blbneš, dne se jezdí z bodu A do bodu B, při vylhané papírové spotřebě, v opulentní káře, a když máš wi-fi, připojeni usb a autonomní řízení, tak seš mezi současnou generací IN. ;-)
Já jsem ohhledně nové 5er celkem optimista, váha jde dolů, šestiválce pořád jsou, nevidím důvod, aby nová pětka neuměla radost z jízdy. Asistenty mě nezajímají, ale nikdo mě nenutí za ně utrácet. ;-)
Analogove hodiny na 1/3 displeje? Hlinik na volantu, ktery v zimne studi ruce - ok asi bude vyhrivany, za priplatek 11543Kc, ale mohl byt mensi - ok maji M-kovy volant za 23761 Kc :-)
ACC v nové 7čce funguje hodně.Nejenom,že hlídá odstup,rychlost tak si také hlídá auta auta před sebou a menší zatáčky si sama zatáčí.Osobně vyzkoušeno.
U nové Ečka i když si připlatíte za DRIVE PILOT,tak v ČR máte aktivovaný standartní ACC protože ty ostatní funguje nejsou u nás homologovány.
vazne i mensi zatacky! to je super a kdyz uz se mu ta zatacka nezda, bez varovani se na to proste vykasle a vypne se... skvela vec! na zabijeni lidi...
:yes: to su presne tie slovne hracky ako aj ... na vlastni kuzi, navrat ke korenum ... a podobne... kde to potom v doslovnom preklade niekedy ozaj znie az podivne ;-) suhlas ... ale myslim ze drviva vacsina vie ako to tu opat bolo v nadpise myslene ;-) a aky vyznam tu ma slovicko venku
...v podmínkách ČR bude k něčemu dobré, až nebude potřebovat ke spolehlivému fungování namalované čáry na silnici a bude se také umět plynule vyhýbat dírám na silnici a kanálům. :-)
Modelů, které zhubly, je dost. Otázka spíš je, jak se to hubnutí projevuje. Nic se nesmí přehánět. Například ubrání na zvukové izolaci je pro mne nepřijatelné. A karoserii mám rád pevnou. Interiér bytelný. To něco váží.
Jakmile bude možnost aby se za mně někdo posouval kolonou a já mohl spát, okamžitě beru:) a pokud bude něco na páteční odpoledne z Prahy do Brna, beru taky, ale to je podle mně programátorský oříšek:)
Ale musíš mít ruce na volantu a taky se dívat,kam to jede.Nejde to nechat,aby si to řídilo samo.Já to zkoušel na okresce a tam se to musí hlídat.Ale nejlepší ACC s kterým jsem jel.
F10 není žádná lasička, ale vyložená těžkopádnost je cítit u variant s awd, prostě F10 ve čtyřkolce je jak řídit skříň. Tady dává naději 3er, po fl není prakticky poznat, jestli řídíš rwd nebo awd.
Uvidime jak to stou dietou dopadne. Vsude se pise, ze dieta bude cca 80kg. Po svezeni se s F10 525xd ale doufam, ze jestli G30 vazne pujde dolu jen o 80kg, tak pocitem to bude dvojnasobek. To auto na me pusobilo hodne tezce, urcite nic co bych tipnul, ze vyleci odepsani 80kg.
Ono toho bude potřeba o něco víc (pro systémy autonomního řízení všeobecně), co jsem četl, tak je potřeba zvláštní značení (něco jako patníky) pro silný déšť a sněžení. Díry v povrchu silnice a kanály se asi dají zanést do mapy, pomocí GPS souřadnic.
Docela by mě zajímalo jak to bude fungovat. To když pojedu třeba po Praze a pojedu po hlavní silnici na kterou přiléhá spousta vedlejších, tak mě bude pořád otravovat nějaké pípání, když bude na vedlejší stát auto, nebo když někdo postaví auto více do křižovatky, tak BMW automaticky zastaví?
ta dnes uz aj u bmw zacina byt druhorada .... inak by predsa pre bmw nebol dovod vyvijat nejake autonomne riadenie... nasiel som niekolko clankov kde sa pise ze bmw uz vyvija vlastneho autopilota ... co to v praxi s pocitom radosti z jazdy spravi uz asi tusime vsetci.... ale kedysi mali fajn vozy... stara 3ka z konca 90 rokov sa mi paci dodnes .. ozaj este auto pre radost :yes:
bawo dnes uz skor ide cestou elektromobilov a hybridov... na nejaku radost z jazdy podla mna uz ani nemaju cas a chut ... maju uz ine ciele na ktorych musia popracovat aby nezaspali dobu ;-) .. a aj koniec kabria Z4 bez nastupcu uz tiez dava tusit ze v bmw su dnes uz ine priority ako boli donedavna