Saab má zvláštní kouzlo. Je specifický, nezaměnitelný, svůj. Co mu to ale pomůže, když prodává málo aut. Test Saabu 9-3 Turbo X částečně prozradí proč.
tož musím trošku "zvozit" pana Zezulku! Konečně se mi podařilo přesvědčit manželku že náš další vůz bude SportCombi, že tam v pohodě narveme dítě+kočík+batožinu+psa (491litrů, já vím, ale ona ještě ne ;-) ), no a vy tam v tom testu začnete - výfuk hučí, plasty vrzají, řízení je nekomunikativní... A já to pak všechno musím vysvětlovat! Tohle mi už prosím nedělejte! Díky :yes:
Ja ridil 2.0T 175 koni a 1.9TiD 150 koni a plastu sem si taky nevsiml, ze by vrzaly a rizeni nemuzu soudit, mne se zdalo OK, ale neridil jsem ani BMW ani MB takze tezko rict..
může se zeptat jak to jelo s těmito motory - tyhle jsou právě u mě favority, chtěl bych spíš ten benzin, přece jenom můj nájezd není až tak velký a nafty z druhé ruky se trošku bojím. Zas na druhou stranu jezdím hodně město a tam asi ten benzín ideální nebude...dík
Ja bych vzal 2,0T- pokud budes kupovat jetou tak bych se koukal po 1,8t. Nebo bych se pri koupi noveho na turbo uplne vysral a vzal jen 1,8 - jede solidne a usetris nejake penize- za 750 mas v podstate plnou palbu mimo kuze a navi
hr hr Vadere, ne tak rychle, tož já su jen bazarový kovboj, takže nové, dokonce ani s těma slevama zatím nehrozí. (i když jednou jsem viděl 1.8 sedan MY07 skladovku za 520 tis. Linear. :-( uvažoval jsem, že bych střelil nějaký orgán, třeba plíce
Jednak to není aktuální ještě teď, ale až v delším horizontu. Chtěl bych samozřejmě už tu novou MY08.
Cenovou představu nějakou mám, za tu cenu se dají sehnat slušný kousky, ale možná do doby než nákup proběhne na sobě zapracuju a budu bohatý a bohatý >:D takže rozpočet navýším.
Jak si psal níž, 1.8T se už nedává do MY08, správně? To byla myslím ta 150k verze, že?
1.8 je na výběr hodně, ale se mi zdá jejich 122k trošku málo. Teda, teď mám káru co jich má ještě o polovinu níž a jezdím v poho, ale když už si koupím SAABa tak bych chtěl něco fakt fajnovýho. Nevím, co myslíš ohledně spotřeby, bude tam velký rozdíl? Oficiálně je v papírech myslím jen něcom kolem 1 litru. Zas na druhou stranu 2.0T je celkem nedostatkový zboží. Zatím co jsem se díval absolutně vede 1.8 + 1.9TiDS.
No, mám ještě času na přemýšlení dost a dost. >:D
Ahoj,
pokud bych vybíral tak už jedině benzin turbo a nebo možná nějaký špičkový turbodiesel 6ti válec, ale ten zase Saaab nenabízí...
Papírově je ta 1,8t zajímavá díky nižší pojistce, ale spíš bych se poohlídl po dvoulitru aby auto nemělo problém při plném nákladu :-)
Když jedu občas v 9-5tce ve čtyřech s plnym kufrem, tak to poznat pořád je, přeci jenom je to "jen" 2,3LPT :-)
Dík za rady. 2,3LPT to je to nízkotlaké turbo (či jak se to jmenuje?)
6 válec bych sice bral všemi deseti, ale bohužel ho asi nevyužiju. Já to budu mít tak 15-20 km do práce a zpět, sem tam nějaká rodinná dovolená.
Budu vybírat spíš 9-3. 9-5 je sice fajnová, ale to bych asi neuživil. No a 9-3 myslím kromě tohoto Turbo X stejně 6 válec nemá, nemýlím li se.
1.8T by my možná (určitě >:D ) stačila, ale do MY08 se už asi nedává.
Dík všem za rady, aspoň vím na koho se pak znova obrátit.
S tím 6-ti válcem, mě nalákaly moderní diesely, přeci jenom v 530d nebo E320 CDI se jede pěkně :-)
Nicméně u 9-3jky je jiný diesel i když bude určitě hodně dobrý...
U 9-3 bych bral asi 2,0t, škoda, že už není 1,8t :-)
Přeju štastný výběr a kdyby jsi tady na mojeauto poreferoval rád se kouknu :-)
Standardní verze má tuším 188KW, nepletu se? Jak to jelo? Co ten automat? Kickdown je pomalý asi u všech (tedy asi kromě Cayenne) a nějakého supersportu.
Zkus Kickdown u BMW nebo MB a pak si mysli ze automaty jsou pomale. Ale jinak zrovna Saaba v automatu bych nebral- ta jejich prevodovka nani zrovna nejlepsi- je fakt pomala. Podle mne do 9-3 je ideal 2,0T s temi 129kw. V novym modelovym roce ma i Aero 206 kw- lisi se od tehle edice jen vybavou
>:D To stejny se stalo u nas doma, tata rozhodnutej ze saab, ja v dobre vire reknu, ze je test na CT a od ty doby mama nechce auto ktery huci a zere, ale uz nikdo ji nebyl schopnej vysvetlit, ze nase nebude 2.8turbo s ladenym vyfukem :-)
Dam ti dobrou radu- nikdy opakuji nikdy nenech zenskou kecat do vyberu auta- ma jine priority a nezavdecis se ji nicim jinym nez malou nakupni taskou nebo SUV
No tak to já sem na tom jinak. Mě řekla, že "kdybych chtěla nový auto, tak tohle". Tak jsem ho koupil a už rok čekám, kdy si ho vezme, protože s tim starym se nechce rozloučit. Ale máš pravdu, ženská a výběr auta, to je nesmysl. Když kojí, tak jí do toho taky nekecáš... >:-[]
To som sa pobavil, Navtech, s tým kojením. Hláška týždňa. Máš svätú pravdu, ženská a výber auta. Poznám to. Keď som pred dvoma rokmi konfiguroval výbavu pre manželkin Golf, tvrdošijne som trval na niektorých položkách. Napr. nechcela z nevysvetliteľných dôvodov motor 2.0 TDI s 4 motion, „Veď ja na tom nebudem rýchlo jazdiť, stačí mi 1.9.“ Ale bolo nakoniec po mojom. Víťazoslávne však môžem s odstupom času prehlásiť, aká je teraz spokojná :-)
To jo ale nemaji tam zadneho volneho na prodej- jeden ma Srba, jeden polooficialni prodejce dovezeneho jako funglovku z Reichu a zbyvajici 2 co byly urceny pro CR jsou uz prodany
Chyba hochu ;-) . tak to bych radsi prava od Led Zeppelin - sice nebudu tak v baliku- ale nebudu mit na svedomi hudebni genocidu jako byla Dancing Queen apod
Nezlobte se na mě, pánové, ti co tu nad tubo-X vzdycháte, ale stát to auto do milionu, neřeknu ani popel, za cenu přes 1,4 mega si jako kupce umím představit jen nějakého opravdu skalního nadšence značky, výrazně levněji jde pořídit i kombi 335xi AT, a to je jiná liga, turbo-X představuje asi maximum toho, co se dá z daného základu vyždímat, ale 9-3 dává smysl v úplně jiných motorizacích a cenách, 1,8t s nějakou slušnou výbavou za cenu oktávky, to je stylová alternativa k mainstreamu ve střední, ale jako soupeř pro trojku, céčko nebo A4 je 9-3 mimo, snad nová generace. ;-)
Viz muj prispevek vyse ;-) . Jen poznamka 1,8t se uz bohuzel nedela :no::no::no: . Za 750 mas hodne dobre vybavenou 9-3 s 1,8 a to normalnimu cloveku staci ;-)
Hm, tak jsem se k Sábům mrknul, docela ten výpadek 1,8t nechápu, 1,8 90kw a hned 2,0t, ale základ je v kombíku už za 630 a i to turbo je pod 800, což není špatný, ale ani nijak extra výhodný, při stáří modelu, ale asi půjde dostat slušnou slevu. ;-)
Jo viz reklamy tady na auto.cz- za cenu Linearu ti baji Vector. Dle infa co mam ti automaticky u Srby ( skoro te nuti aby jsi na ni kyvnul ;-) ) daji 100 tacu slevu. Ten poloficialni prodejce o nem zminuji vyse- ti srazi z ofiko ceny tak 150 ;-)
V huse myslíš budou mít i mušle?? Já mám potrefenou celkem rád ale v Praze bejvá hodně plno. Večer si bez rezervačky kolikkrát ani nesedneš, leda na bar. Já si tam dával kdysi grilovaná žebírka. Ty mi chutnaly moc, stejně jako gulášofka v chlebu... ;-)
K belgicke kuchyni patri musle jak k ceske veprove- aspon pokud mam spravne info ;-) . Jo v Brne to je vecer taky plne a jeste do toho TV ale tehkle na nanarocny obed v pohode. Ale jak jsem tady psal od hospody na zpusob MC Donaldu nebo TGI nemuzes cekat nic extra- na to jsou v Brne Kastelan nebo Brabander
To já vim že mušle patří k belgické kuchyni. Jen si nejsem jist, jestli tohle budou mít v Huse. Proto jsem se ptal. Tak to obhlídni, ochutnej a pak informuj. ;-) Jinak ty srovnáváš TGI a Husu s mekáčem?? Chlape nepij už v tý práci, jinak se toho stresu nezbavíš... ;-):-)
Princip francizy kamo je u vsech 3 stejny ;-) . Coz ovsem nic nevypovida o kvalite prostredi a jidla. Jdu to zkouknout. No dle Navtecha maji dny belgicke kuchyne taky by je mit meli. Jdu. Zatim
jsi měl říct rovnou že ti jde o frančízu, resp. tvou averzi k tomuto podnikání v gastronomii.. >:-[] to pak máš pravdu. Přeju tedy dobré chutnání a po obědě se koukej ozvat. ;-)
Myslíš i těch 900? Já jen vim, že mi od Srby často volali a nějaký nový 9-3 mě cpali za 600 - 700, už nevim a nevim ani co tam bylo za motor. Už vůbec netušim, kde nabrali muj telefon.
Svého posledního Opla jsem prodal v roce 96, dodnes mi posílají všechny akce a nabídky. Jenom toho papíru, jako zarytého ekologa mě to od značky Opel velmi odrazuje. :-);-)
Náhodou, měl jsem jedny z těch vymazlenějších oplích modelů a byla to moc milá autíčka, jen u GSI prdla hlava v pětačtyřiceti tisících, muška >:-[] ale Opel se k tomu postavil čelem, a v Cali V6 jsem byl king of dý uan. :-);-)
Ano, máš pravdu. Taky se mi zdá ta cena hodně sebevědomá, vzhledem k pozici Saabu.
Jako polehčující okolnost bych uvedl jenom že je předse jenom vrchol modelové řady, nevím jestli ne dokonce limitka (i když u Saabu už pomalu všechno bude limitka :-( )
Mně osobně se líbí. Tedy až na tu cenu. Automat nebo plasty hodnotit nemůžu, třeba se ke klukům dostal dost vyklouzaný vůz pro novináře. Ale ten motor... ten motor je pecka!
Karoserie je opravdu někde mezi roky 1972 až 1993. Jestli takhle saab hodlá pokračovat, bude to první automobilka na světě, která vyrábí své vlastní... veterány ;-)
ne vážně, taky si myslím, že se Saab nějak zacyklil a neví kudy dál. Mně osobně se třeba poslední facelifty 9-3 i 9-5 líbí, ale chápu, že technika pod nimi, i když neustále vylepšovaná, je už prostě trochu, hmm, řekněme starší.
Uvidíme co z toho vyleze, snad o tuhle zajímavou značku nepříjdem. Jakoby nestačil ten průser s Roverem....
no já viděl v téhle nové kamufláži minulý týden VW Transportery. Asi jeli přímo od dodavatele, celá kolona, bez značek. Hezké je to nové zbarvení - nemají podobné barvy v Englandu a v Sverige?
Dobrý, ale ty barvy mi přijdou poněkud nevýrazný. Myslel jsem, že žlutá bude taková ta světlá reflexní jako mají v británii, ale možná je to jen blbé foto. Zajímalo by mě, jestli dostanou jen "staré" Octávky nebo i novější po faceliftu.
pecka film: - supr historicka vlozka, supr jezdeni po silnickach, supr letiste.. supr one man show :-)
supr ze se nebojite to zkritizovat, povazte - 300 koni v benzinu, to by mela byt nekoncici slavnost..