Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - positivemind
Zvuk V6
| 22. 10. 2008 09:46
Je brutální! Jedním okem jsem sledoval v sobotu ČT1 a musím říct... paráda! Zdálo se mi to, či tam opravdu ve velkém začalo pískat turbo?
Avatar - Pierro
Zvuk V6
| 22. 10. 2008 09:50
No mít tu možnost, svez bych se okamžitě. Nemluvě o tom, že vypadá fantasticky... ;-) Škoda jen, že v Čechách to nabízí pouze Srba... 8-s
Zvuk V6
neregistrovaný "Darth_Vader"
| 22. 10. 2008 09:51
Vim jeste o jednom co je v CR na prodej-sedan. Mel by jsi zajem ;-)
Zvuk V6
| 22. 10. 2008 09:58
Jeď k Srbovi! Jak projevíš zájem dostaneš hostesku, noc v hotelu Qent zdarma se snídaní a při koupi 17 let servis zdarma! >:-[]
Zvuk V6
neregistrovaný "Darth_Vader"
| 22. 10. 2008 10:04
Ted tam byl kolega- rikal ze jne co prijdes hned ti nabizi slevu :no:
Zvuk V6
| 22. 10. 2008 10:05
JJ i bez auta >:D
Zvuk V6
| 22. 10. 2008 10:16
tož musím trošku "zvozit" pana Zezulku! Konečně se mi podařilo přesvědčit manželku že náš další vůz bude SportCombi, že tam v pohodě narveme dítě+kočík+batožinu+psa (491litrů, já vím, ale ona ještě ne ;-) ), no a vy tam v tom testu začnete - výfuk hučí, plasty vrzají, řízení je nekomunikativní... A já to pak všechno musím vysvětlovat! Tohle mi už prosím nedělejte! Díky :yes:
Zvuk V6
| 22. 10. 2008 10:19
Jestli chceš, já ti s manželkou helfnu, ale ty s kočárkem a psem zůstaň v parku >:D >:D Bude říkat SAAB místo dobrý den ;-)
Zvuk V6
| 22. 10. 2008 10:46
to jo, hezkou mladou úspěšnou se ti zachtělo. Najdi si sám! >:-[]
Zvuk V6
neregistrovaný "Darth_Vader"
| 22. 10. 2008 10:20
Ten vyfuk u normalnich verzi je OK a rizeni se taky da. O plastech nic nevim ten co jsem ridil ja byl OK a nevrzal
Avatar - masO
Zvuk V6
| 22. 10. 2008 10:29
Ja ridil 2.0T 175 koni a 1.9TiD 150 koni a plastu sem si taky nevsiml, ze by vrzaly a rizeni nemuzu soudit, mne se zdalo OK, ale neridil jsem ani BMW ani MB takze tezko rict..
Zvuk V6
| 22. 10. 2008 10:50
může se zeptat jak to jelo s těmito motory - tyhle jsou právě u mě favority, chtěl bych spíš ten benzin, přece jenom můj nájezd není až tak velký a nafty z druhé ruky se trošku bojím. Zas na druhou stranu jezdím hodně město a tam asi ten benzín ideální nebude...dík
Zvuk V6
neregistrovaný "Darth_Vader"
| 22. 10. 2008 11:02
Ja bych vzal 2,0T- pokud budes kupovat jetou tak bych se koukal po 1,8t. Nebo bych se pri koupi noveho na turbo uplne vysral a vzal jen 1,8 - jede solidne a usetris nejake penize- za 750 mas v podstate plnou palbu mimo kuze a navi
Zvuk V6
| 22. 10. 2008 13:47
hr hr Vadere, ne tak rychle, tož já su jen bazarový kovboj, takže nové, dokonce ani s těma slevama zatím nehrozí. (i když jednou jsem viděl 1.8 sedan MY07 skladovku za 520 tis. Linear. :-( uvažoval jsem, že bych střelil nějaký orgán, třeba plíce

Jednak to není aktuální ještě teď, ale až v delším horizontu. Chtěl bych samozřejmě už tu novou MY08.
Cenovou představu nějakou mám, za tu cenu se dají sehnat slušný kousky, ale možná do doby než nákup proběhne na sobě zapracuju a budu bohatý a bohatý >:D takže rozpočet navýším.

Jak si psal níž, 1.8T se už nedává do MY08, správně? To byla myslím ta 150k verze, že?

1.8 je na výběr hodně, ale se mi zdá jejich 122k trošku málo. Teda, teď mám káru co jich má ještě o polovinu níž a jezdím v poho, ale když už si koupím SAABa tak bych chtěl něco fakt fajnovýho. Nevím, co myslíš ohledně spotřeby, bude tam velký rozdíl? Oficiálně je v papírech myslím jen něcom kolem 1 litru. Zas na druhou stranu 2.0T je celkem nedostatkový zboží. Zatím co jsem se díval absolutně vede 1.8 + 1.9TiDS.
No, mám ještě času na přemýšlení dost a dost. >:D
Zvuk V6
| 22. 10. 2008 14:36
Ahoj,
pokud bych vybíral tak už jedině benzin turbo a nebo možná nějaký špičkový turbodiesel 6ti válec, ale ten zase Saaab nenabízí...
Papírově je ta 1,8t zajímavá díky nižší pojistce, ale spíš bych se poohlídl po dvoulitru aby auto nemělo problém při plném nákladu :-)
Když jedu občas v 9-5tce ve čtyřech s plnym kufrem, tak to poznat pořád je, přeci jenom je to "jen" 2,3LPT :-)
Zvuk V6
| 22. 10. 2008 17:09
Dík za rady. 2,3LPT to je to nízkotlaké turbo (či jak se to jmenuje?)

6 válec bych sice bral všemi deseti, ale bohužel ho asi nevyužiju. Já to budu mít tak 15-20 km do práce a zpět, sem tam nějaká rodinná dovolená.
Budu vybírat spíš 9-3. 9-5 je sice fajnová, ale to bych asi neuživil. No a 9-3 myslím kromě tohoto Turbo X stejně 6 válec nemá, nemýlím li se.
1.8T by my možná (určitě >:D ) stačila, ale do MY08 se už asi nedává.
Dík všem za rady, aspoň vím na koho se pak znova obrátit.
Zvuk V6
| 22. 10. 2008 18:11
Jo jo, LPT = Low Pressure Turbo :-)

S tím 6-ti válcem, mě nalákaly moderní diesely, přeci jenom v 530d nebo E320 CDI se jede pěkně :-)
Nicméně u 9-3jky je jiný diesel i když bude určitě hodně dobrý...
U 9-3 bych bral asi 2,0t, škoda, že už není 1,8t :-)

Přeju štastný výběr a kdyby jsi tady na mojeauto poreferoval rád se kouknu :-)
Avatar - positivemind
Zvuk V6
| 22. 10. 2008 10:32
Standardní verze má tuším 188KW, nepletu se? Jak to jelo? Co ten automat? Kickdown je pomalý asi u všech (tedy asi kromě Cayenne) a nějakého supersportu.
Zvuk V6
neregistrovaný "Darth_Vader"
| 22. 10. 2008 10:41
Zkus Kickdown u BMW nebo MB a pak si mysli ze automaty jsou pomale. Ale jinak zrovna Saaba v automatu bych nebral- ta jejich prevodovka nani zrovna nejlepsi- je fakt pomala. Podle mne do 9-3 je ideal 2,0T s temi 129kw. V novym modelovym roce ma i Aero 206 kw- lisi se od tehle edice jen vybavou
Avatar - positivemind
Zvuk V6
| 22. 10. 2008 10:52
530d 2005 váhá... nezdála se mi zrovna rychlá :-( ale asi jde o zvyk
Zvuk V6
| 22. 10. 2008 11:00
Každá nafta váhá, ale u BMW dáš k sobě, dozadu a hodně tomu pomůžeš.
Zvuk V6
neregistrovaný "rickyr"
| 22. 10. 2008 17:20
nejlepsi reakce automatu co jsem zazil byl Jeep grand cherokee srt8 s 5i stupnovym automatem od mercedesu: panecku to je "dělo"
Zvuk V6
| 22. 10. 2008 10:20
jo a samozřejmě budu bazarový kovboj :-!

i když možná mi pak dají takovou slevu (teda místo té hostesky na noc, to by mi asi neprošlo ;-\ ), že si možná i nového koupím..

budu pak diamantový kovboj?
Zvuk V6
| 22. 10. 2008 10:22
Budeš sábovej pastevec >:D
Zvuk V6
neregistrovaný "Darth_Vader"
| 22. 10. 2008 10:26
Pastevec losu kdy si to uz konecne zapamatujes ;-)
Zvuk V6
| 22. 10. 2008 10:29
Lososů? >:D >:D
Avatar - Pierro
Zvuk V6
| 22. 10. 2008 10:44
Já Srbu nerad. Od něj bych nechtěl ani tu hostesku na noc. Fakt ne. A Saaba už tuplem ne. :-!
Zvuk V6
| 22. 10. 2008 10:48
Na co ty hned nemyslíš?! Ta hosteska je na nošení kafe ;-)
Zvuk V6
| 22. 10. 2008 10:53
další důvod proti - kafe nepiju >:D
Avatar - Pierro
Zvuk V6
| 22. 10. 2008 11:00
jsem klasik!! a hlavně po ránu... >:D
Avatar - masO
Zvuk V6
| 22. 10. 2008 10:21
>:D To stejny se stalo u nas doma, tata rozhodnutej ze saab, ja v dobre vire reknu, ze je test na CT a od ty doby mama nechce auto ktery huci a zere, ale uz nikdo ji nebyl schopnej vysvetlit, ze nase nebude 2.8turbo s ladenym vyfukem :-)
Zvuk V6
neregistrovaný "Darth_Vader"
| 22. 10. 2008 10:23
Dam ti dobrou radu- nikdy opakuji nikdy nenech zenskou kecat do vyberu auta- ma jine priority a nezavdecis se ji nicim jinym nez malou nakupni taskou nebo SUV
Avatar - masO
Zvuk V6
| 22. 10. 2008 10:26
Ja jeste nejsem v pozici kdy vybiram auto - bohuzel :-) Ale diky ;-)
Zvuk V6
| 22. 10. 2008 10:28
No tak to já sem na tom jinak. Mě řekla, že "kdybych chtěla nový auto, tak tohle". Tak jsem ho koupil a už rok čekám, kdy si ho vezme, protože s tim starym se nechce rozloučit. Ale máš pravdu, ženská a výběr auta, to je nesmysl. Když kojí, tak jí do toho taky nekecáš... >:-[]
Zvuk V6
neregistrovaný "Darth_Vader"
| 22. 10. 2008 10:31
Mne zabavila svatebni dar a mam klid- hlavne jsem ji nic nekupoval ;-) . Co jsi ji koupil?
Avatar - Pierro
Zvuk V6
| 22. 10. 2008 10:45
Sadu teflonovejch kastrolů.... >:-[]
Zvuk V6
| 22. 10. 2008 10:48
>:D >:D :yes:
Avatar - Pierro
Zvuk V6
| 22. 10. 2008 11:01
a jeden malý supersport od shellu k tomu ;-)
Zvuk V6
| 25. 10. 2008 10:18
To som sa pobavil, Navtech, s tým kojením. Hláška týždňa. Máš svätú pravdu, ženská a výber auta. Poznám to. Keď som pred dvoma rokmi konfiguroval výbavu pre manželkin Golf, tvrdošijne som trval na niektorých položkách. Napr. nechcela z nevysvetliteľných dôvodov motor 2.0 TDI s 4 motion, „Veď ja na tom nebudem rýchlo jazdiť, stačí mi 1.9.“ Ale bolo nakoniec po mojom. Víťazoslávne však môžem s odstupom času prehlásiť, aká je teraz spokojná :-)
Zvuk V6
| 22. 10. 2008 10:25
no jo, tu spotřebu jsem úplně zapoměl, to taky bylo...

a ty litry v kufru jsem napsal samozřejmě špatně, je to 419l
Avatar - masO
Zvuk V6
| 22. 10. 2008 10:18
e e jeste BS Auto ;-)
Zvuk V6
neregistrovaný "Darth_Vader"
| 22. 10. 2008 10:19
Ti ale nemaji Turbo X :no:
Avatar - masO
Zvuk V6
| 22. 10. 2008 10:23
Ses si jistej? V pondeli jsme byli v Brne v prodejne a prej si tam ted jednoho nekdo objednal..
Zvuk V6
neregistrovaný "Darth_Vader"
| 22. 10. 2008 10:25
To jo ale nemaji tam zadneho volneho na prodej- jeden ma Srba, jeden polooficialni prodejce dovezeneho jako funglovku z Reichu a zbyvajici 2 co byly urceny pro CR jsou uz prodany
Avatar - masO
Zvuk V6
| 22. 10. 2008 10:30
Aaaha tak takhle informovanej zase nejsem. OK :yes:
Zvuk V6
neregistrovaný "Darth_Vader"
| 22. 10. 2008 10:35
NZ kdyz potrebujes dotaz ohledne Svedu tak se nestyd zeptat ;-)
Avatar - masO
Zvuk V6
| 22. 10. 2008 10:47
Diky :-)
Zvuk V6
| 22. 10. 2008 11:15
Švédy nebrat! >:-[]
Zvuk V6
neregistrovaný "Darth_Vader"
| 22. 10. 2008 11:18
A co Svedky ty ti nevadi ;-)
Zvuk V6
| 22. 10. 2008 11:20
Leda autorský práva skupiny ABBA, žádnou švédku jsem nikdy nepojedl... ;-)
Zvuk V6
neregistrovaný "Darth_Vader"
| 22. 10. 2008 11:25
Chyba hochu ;-) . tak to bych radsi prava od Led Zeppelin - sice nebudu tak v baliku- ale nebudu mit na svedomi hudebni genocidu jako byla Dancing Queen apod
Avatar - Pierro
Zvuk V6
| 22. 10. 2008 11:42
já byh takový vyprsený švédský blondýně rozumněl >:-[]
Avatar - Dinar
Zvuk V6
| 22. 10. 2008 11:19
Já myslím, že u Švédů máme předplaceno minimálně na dvěstě let. ;-)
Zvuk V6
| 22. 10. 2008 11:21
Souhlas. Ještě aby to dopadlo jak s germánama a stala se z nich tuctovka... >:D
Zvuk V6
| 22. 10. 2008 11:27
Nojo, za 1.4 je Saab vážně unikát >:D :yes:
Zvuk V6
| 22. 10. 2008 13:52
tak tak! A kdo je tady teď diamantový kovboj >:D :-!
Avatar - positivemind
Zvuk V6
| 22. 10. 2008 10:20
Přesně, vypadá to na dost slušnou střelu. I když sedan je také sexy :yes:
Avatar - Dinar
Pro koho?
| 22. 10. 2008 10:39
Nezlobte se na mě, pánové, ti co tu nad tubo-X vzdycháte, ale stát to auto do milionu, neřeknu ani popel, za cenu přes 1,4 mega si jako kupce umím představit jen nějakého opravdu skalního nadšence značky, výrazně levněji jde pořídit i kombi 335xi AT, a to je jiná liga, turbo-X představuje asi maximum toho, co se dá z daného základu vyždímat, ale 9-3 dává smysl v úplně jiných motorizacích a cenách, 1,8t s nějakou slušnou výbavou za cenu oktávky, to je stylová alternativa k mainstreamu ve střední, ale jako soupeř pro trojku, céčko nebo A4 je 9-3 mimo, snad nová generace. ;-)
Pro koho?
neregistrovaný "Darth_Vader"
| 22. 10. 2008 10:43
Viz muj prispevek vyse ;-) . Jen poznamka 1,8t se uz bohuzel nedela :no: :no: :no: . Za 750 mas hodne dobre vybavenou 9-3 s 1,8 a to normalnimu cloveku staci ;-)
Avatar - Dinar
Pro koho?
| 22. 10. 2008 10:53
Hm, tak jsem se k Sábům mrknul, docela ten výpadek 1,8t nechápu, 1,8 90kw a hned 2,0t, ale základ je v kombíku už za 630 a i to turbo je pod 800, což není špatný, ale ani nijak extra výhodný, při stáří modelu, ale asi půjde dostat slušnou slevu. ;-)
Pro koho?
neregistrovaný "Darth_Vader"
| 22. 10. 2008 10:59
Jo viz reklamy tady na auto.cz- za cenu Linearu ti baji Vector. Dle infa co mam ti automaticky u Srby ( skoro te nuti aby jsi na ni kyvnul ;-) ) daji 100 tacu slevu. Ten poloficialni prodejce o nem zminuji vyse- ti srazi z ofiko ceny tak 150 ;-)
Avatar - Dinar
Pro koho?
| 22. 10. 2008 11:16
>:D to skoro láká jedno si koupit, nebudou, Khón, nebudou. ;-)
Pro koho?
neregistrovaný "Darth_Vader"
| 22. 10. 2008 11:23
Ale budou - pokud tedy nebudou dale vyrabet paskvily jako je 9-7 ktere jsem dnes rano potkal na Lidicke :no: :no: :no:
Avatar - Pierro
Pro koho?
| 22. 10. 2008 11:25
tys v Praze?? :-O
Pro koho?
neregistrovaný "Darth_Vader"
| 22. 10. 2008 11:27
Ne v Brna na tehle ulici mame kancly ;-)
Avatar - Pierro
Pro koho?
| 22. 10. 2008 11:43
Tak to známej má na Lidický v Praze hospodu. ;-)
Pro koho?
neregistrovaný "Darth_Vader"
| 22. 10. 2008 11:48
Tady taky nejake jsou ale dneska jdu do Husy ;-)
Avatar - Pierro
Pro koho?
| 22. 10. 2008 11:51
Belgická kuchyně?? Zeptej se mi jestli tuhle akci maj pouze v Brně anebo je to i záležitost pražskejch husí ;-) Jinak si nechej chutnat.
Pro koho?
neregistrovaný "Darth_Vader"
| 22. 10. 2008 11:58
Diky- vidim to na nejake musle . Poptam se
Avatar - Pierro
Pro koho?
| 22. 10. 2008 12:01
V huse myslíš budou mít i mušle?? Já mám potrefenou celkem rád ale v Praze bejvá hodně plno. Večer si bez rezervačky kolikkrát ani nesedneš, leda na bar. Já si tam dával kdysi grilovaná žebírka. Ty mi chutnaly moc, stejně jako gulášofka v chlebu... ;-)
Pro koho?
neregistrovaný "Darth_Vader"
| 22. 10. 2008 12:05
K belgicke kuchyni patri musle jak k ceske veprove- aspon pokud mam spravne info ;-) . Jo v Brne to je vecer taky plne a jeste do toho TV ale tehkle na nanarocny obed v pohode. Ale jak jsem tady psal od hospody na zpusob MC Donaldu nebo TGI nemuzes cekat nic extra- na to jsou v Brne Kastelan nebo Brabander
Avatar - Pierro
Pro koho?
| 22. 10. 2008 12:15
To já vim že mušle patří k belgické kuchyni. Jen si nejsem jist, jestli tohle budou mít v Huse. Proto jsem se ptal. Tak to obhlídni, ochutnej a pak informuj. ;-) Jinak ty srovnáváš TGI a Husu s mekáčem?? Chlape nepij už v tý práci, jinak se toho stresu nezbavíš... ;-) :-)
Pro koho?
neregistrovaný "Darth_Vader"
| 22. 10. 2008 12:19
Princip francizy kamo je u vsech 3 stejny ;-) . Coz ovsem nic nevypovida o kvalite prostredi a jidla. Jdu to zkouknout. No dle Navtecha maji dny belgicke kuchyne taky by je mit meli. Jdu. Zatim
Avatar - Pierro
Pro koho?
| 22. 10. 2008 12:24
jsi měl říct rovnou že ti jde o frančízu, resp. tvou averzi k tomuto podnikání v gastronomii.. >:-[] to pak máš pravdu. Přeju tedy dobré chutnání a po obědě se koukej ozvat. ;-)
Pro koho?
| 22. 10. 2008 10:43
To stojí 1.4??? Já tipoval tak 900 ;-\
Avatar - Pierro
Pro koho?
| 22. 10. 2008 10:47
No tak ta cena je teda hodně sebevědomá.... ;-\
Pro koho?
| 22. 10. 2008 10:52
Myslíš i těch 900? Já jen vim, že mi od Srby často volali a nějaký nový 9-3 mě cpali za 600 - 700, už nevim a nevim ani co tam bylo za motor. Už vůbec netušim, kde nabrali muj telefon.
Avatar - Dinar
Pro koho?
| 22. 10. 2008 10:56
Svého posledního Opla jsem prodal v roce 96, dodnes mi posílají všechny akce a nabídky. Jenom toho papíru, jako zarytého ekologa mě to od značky Opel velmi odrazuje. :-) ;-)
Avatar - Pierro
Pro koho?
| 22. 10. 2008 11:04
neříkej hopla když už nemáš opla... ;-)
Pro koho?
neregistrovaný "Darth_Vader"
| 22. 10. 2008 11:07
Nac kupovat Audi kdyz si muzes koupit Seata ;-)
Avatar - Pierro
Pro koho?
| 22. 10. 2008 11:12
nač kupovat seata když můžeš mít celou flotilu stodvaciášků ;-)
Avatar - Dinar
Pro koho?
| 22. 10. 2008 11:14
Náhodou, měl jsem jedny z těch vymazlenějších oplích modelů a byla to moc milá autíčka, jen u GSI prdla hlava v pětačtyřiceti tisících, muška >:-[] ale Opel se k tomu postavil čelem, a v Cali V6 jsem byl king of dý uan. :-) ;-)
Pro koho?
| 22. 10. 2008 11:06
Já měl Saaba 9000 asi dva měsíce, ale to ještě byly telefony s tou točenou šňůrou a kolečkovym číselníkem, tak to asi nebude ono >:D

PS: hlavně Srba ještě opravoval káry ve svojí garáži :-)
Avatar - Dinar
Pro koho?
| 22. 10. 2008 11:17
Blbě se vytáčelo číslo, taks ho vrátil? >:-[]
Pro koho?
neregistrovaný "Darth_Vader"
| 22. 10. 2008 11:18
Zkousel furt psat SMS ;-)
Avatar - Dinar
Pro koho?
| 22. 10. 2008 11:21
Když on Ddžejár měl telefon s anténkou, tak přece Navtech nebude jezdit s nějakou blbou šňůrou, no co, rančer jako rančer. >:-[] ;-)
Pro koho?
| 22. 10. 2008 11:22
SMS? v tý době si vytočil "nulu" a už to bylo za kilo a spustil se někde kotoučák >:D
Avatar - Pierro
Pro koho?
| 22. 10. 2008 11:03
ne ne. těch 900 je jak sám píšeš rozumných. Myslel jsem těch bezmála půldruhýho milionu... :-|
Pro koho?
| 22. 10. 2008 10:59
Ano, máš pravdu. Taky se mi zdá ta cena hodně sebevědomá, vzhledem k pozici Saabu.

Jako polehčující okolnost bych uvedl jenom že je předse jenom vrchol modelové řady, nevím jestli ne dokonce limitka (i když u Saabu už pomalu všechno bude limitka :-( )

Zas ale slevy fungují že, tak co :-)
Pro koho?
neregistrovaný "Darth_Vader"
| 22. 10. 2008 11:04
Jo je to limitka- pro CR ofiko 4 ks
TŘETÍ ODMOCNINA Z DEVÍTI
| 22. 10. 2008 13:07
Film parádní, nápady výborné, šukačka kouzelná, závěr fantastický. Akorát auto, trhá mi to srdce, ale napsat to musím... vypadá jak zouvák na boty.

P.S. Sakra, to tam u saabu do toho neumí praštit, aby z nich zase vypadlo (vylétlo) nějaké fantastické fáro?
Avatar - positivemind
TŘETÍ ODMOCNINA Z DEVÍTI
| 22. 10. 2008 13:22
Mně osobně se líbí. Tedy až na tu cenu. Automat nebo plasty hodnotit nemůžu, třeba se ke klukům dostal dost vyklouzaný vůz pro novináře. Ale ten motor... ten motor je pecka!
TŘETÍ ODMOCNINA Z DEVÍTI
| 22. 10. 2008 13:27
Karoserie je opravdu někde mezi roky 1972 až 1993. Jestli takhle saab hodlá pokračovat, bude to první automobilka na světě, která vyrábí své vlastní... veterány ;-)

Motor jo, ok, ale co s tím zbytkem?
TŘETÍ ODMOCNINA Z DEVÍTI
| 22. 10. 2008 14:00
tomu se přece říká konzervativní styl :-)

ne vážně, taky si myslím, že se Saab nějak zacyklil a neví kudy dál. Mně osobně se třeba poslední facelifty 9-3 i 9-5 líbí, ale chápu, že technika pod nimi, i když neustále vylepšovaná, je už prostě trochu, hmm, řekněme starší.

Uvidíme co z toho vyleze, snad o tuhle zajímavou značku nepříjdem. Jakoby nestačil ten průser s Roverem....
TŘETÍ ODMOCNINA Z DEVÍTI
| 22. 10. 2008 14:03
:-) No jo konzervativní, ale musíš tu karoserii od těch sedmdesátých let alespoň trošíčku pozměnit :-) Jo, držme saabu palce.
Avatar - positivemind
TŘETÍ ODMOCNINA Z DEVÍTI
| 22. 10. 2008 14:34
To jsem tedy asi konzerva :-)
TŘETÍ ODMOCNINA Z DEVÍTI
| 22. 10. 2008 14:37
Snad ne :-)
TŘETÍ ODMOCNINA Z DEVÍTI
| 22. 10. 2008 17:11
no vždyť ji pozměnili - místo hatchbacku máš sedan! >:D
Avatar - Johny.Rico
TŘETÍ ODMOCNINA Z DEVÍTI
| 22. 10. 2008 20:59
>:D >:D >:D >:D panebože ty zase perlíš >:D >:D >:D ... :no: :no: :no: mezi lety 1972 až 1993 omg... :no: :no: >:-[] >:-[]

Ty seš vážně venkovská extra-třída TéÍčko >:D >:D >:D :yes:
Avatar - VDC
OT: Tak vám nevim...
| 22. 10. 2008 15:40
[odkaz]
Avatar - positivemind
OT: Tak vám nevim...
| 22. 10. 2008 16:13
A je po srandě, tyhle nové stříbrné oktávky se tak lesknout přes noc nebudou :yes:
OT: Tak vám nevim...
| 22. 10. 2008 17:14
no já viděl v téhle nové kamufláži minulý týden VW Transportery. Asi jeli přímo od dodavatele, celá kolona, bez značek. Hezké je to nové zbarvení - nemají podobné barvy v Englandu a v Sverige?
OT: Tak vám nevim...
| 22. 10. 2008 18:06
Dobrý, ale ty barvy mi přijdou poněkud nevýrazný. Myslel jsem, že žlutá bude taková ta světlá reflexní jako mají v británii, ale možná je to jen blbé foto. Zajímalo by mě, jestli dostanou jen "staré" Octávky nebo i novější po faceliftu.
Avatar - igor77
re: pecka !!
| 23. 10. 2008 20:54
pecka film: - supr historicka vlozka, supr jezdeni po silnickach, supr letiste.. supr one man show :-)
supr ze se nebojite to zkritizovat, povazte - 300 koni v benzinu, to by mela byt nekoncici slavnost..

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku