Nemám dopodrobna prostudované ceníky SUV, ale první, co mě napadlo po přečtení článku bylo, že se budou dealeři Fordu muset hodně snažit...tak nějak akčně ceníkově....aby se Kuga u nás trochu prodávala. A samozřejmě jsem si připomenul Ozzmanův předpoklad, že 110 kW benzín půjde nahoru.
Vídám kolem sebe hodně Tucsonů, takže jsem nejprve mrknul na něj....2.0 diesel, 136 kW, 4x4, docela slušná výbava...699.900...no, to je výzva. A když už jsme u té výzvy a myslíme si, že Korejci přece nejezdí tak dobře jako Ford....CX-5 Challenge 2.0 benzín 121 kW 4x4 698t, případně 4x2 za 648t. A dalo by se jistě pokračovat.
no to je blbost.......neni to jen softem...protoze verzi 133 (134kw) čipneš pro změnu na 158 kw...to za stejne penize z 88 kw nedudelaji...
.....ze 88 to pocitam bude bezne k 115...tak jako ze 110 to davaji k 143....
Jak jsem předpovídal, původní 110kw základní motorizaci šoupli cenově výš a za stejné peníze se nyní nabízí podladěný 88kw Ecoboost... Jak pojede netuším, snad to špatné nebude, protože 110kw verze na tohle auto je už důstojná motorizace.