Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Je to oficiální: Volkswagen ukončil projekt 420koňového dvoulitru

Audi potvrdilo, že vývoj čtyřválce s výkonem 310 kW byl koncernem Volkswagen ukončen. Zřejmě jde o součást škrtů v souvislosti s Dieselgate.
Zpět na článek
28. 9. 2016 13:06
Re: nová doba
Nedivil bych se, kdyby to CL bylo více méně pojízdné i dnes. Kdo ví jak by dopadl takový Golf R 400 po 10 letech provozu...
Avatar - CHerokee
28. 9. 2016 14:45
Re: Vymazlený pětiválec
Vyhoněné jsou oba. Výkon nevychází z objemu, ale z turb.
Avatar - Zappa
28. 9. 2016 12:43
nová doba
keď som si v 2003 doviezol Mercedes CL 500 V 8 s výkonom cca 300 koni, tak som si myslel, ze to je celkom fajn výkon. Pred tým som mal bayer 525 ( 24v) a ten mal cca 190 koníkov z 2.5 litroveho 6 valca....
a teraz ze dvojliter a takýto výkon?
Avatar - Bubáq
28. 9. 2016 12:18
Ukončit znamená
... dojet až do konce. Zde by se hodilo uvést: "vzdal", "zrušil", projekt atd. K článku: jde o jednoznačně rozumný krok: Audi stejně nebude vytábět náklaďáky, kam by byl takovýto downsize vhodný. >:D
28. 9. 2016 14:15
Re: Rekl
V Kalifornii majú normu - koľko motor spotrebuje vzduchu a koľko vzduchu vlastne znečistí.
P.S. A flotilové emisie by som zrušil.
Avatar - Hittman
28. 9. 2016 12:58
Rekl
Bych, že petivalec pro Audi je lepší a důstojnější. Asi se doziju doby, kdy bude v octavce rs tříválec, ale nemusí to být tak brzy... Přesto bych řekl, že ten petihrnek bude mít lepší spotřebu a životnost jako méně objemný motor, který se více nadre...
Avatar - white label
29. 9. 2016 09:55
Re: Ukončit znamená
Pro jasné dojetí "DO KONCE" má čeština logicky výraz "DOKONČIT", nikoli ukončit, kde naopak není zřejmé, jestli se podařilo dosáhnout (původně stanoveného) cíle.
29. 9. 2016 08:59
Re: nová doba
Jste v samem zapalu zapomneli, ze za ten Mercedes CL500 byste si koupili hypoteticke hyper-Golfy dva, v pripade poradne vybavy v Mercedesu mozna i tri Golfy...
Co to vlastne fubec porovnavate...

Originalni prispevek autora bylo zamysleni se nad vykonem aut za poslednich 10 let a tam ma pravdu, ovsem cila jsou jen cisla - sametovost V8 od Mercedesu a vubec cely zazitek je uplne nekde jinde...
Avatar - white label
29. 9. 2016 00:26
Re: nová doba
S tím, že za GR400 lze stejně tak dosadit i A45AMG a jemu podobné MB s razantně přeplňovaným 2.0 R4.
Avatar - white label
29. 9. 2016 00:21
Re: Vymazlený pětiválec
Jde samozřejmě o míru, a o tom, který je "vyhoněný" více není pochyb. A nejde jen o počet válců, ale taky o objem.
Avatar - AUDIRS6
28. 9. 2016 23:20
Re: Rekl
Ja som ho uz aj nakratko zazil... ;-) Btutalitaaaa ! >:-[] :yes: :yes: :yes: :yes:
28. 9. 2016 23:13
Re: Vymazlený pětiválec
To sice jo, ale modernizace 2,5 TFSI má přinést výkon někde mezi 400 - 450 koníky. Tedy +- to samé, co by měl podávát 2,0 l 420. Na rozdíl od něj bude mít o jeden válec navíc a ještě k tomu půl litru na objemu. A zvuk pětiválce je taky někde jinde.
Avatar - speedfred
28. 9. 2016 20:19
Re: Rekl
Ja som ten R5 počul na živo , a už len kvôli tomu zvuku(chrchlanie,pluvanie a výstrely) nehať žiť ten motor ďalšiu dekádu.
Na emisie a spotrebu s€re pes
28. 9. 2016 19:42
Re: nová doba
pokud bys golfa mel jen jako vikendovku pro zabavu, s najezdem par tisic za rok, tak bych se nebal.
pokud jako daily car s najezdem nekolik desitek tisic za rok, asi by to nebyla zadna slava
28. 9. 2016 16:45
Re: nová doba
Pojízdné bude, ale za jakou cenu? Svěří se nám Zappa, kolik do toho ročně nacpe? Třeba překvapí, ale nedivil bych se, kdyby to bylo poměrně drahý svezení... :-/ bohužel, já V8 moc rád
Avatar - AUDIRS6
28. 9. 2016 13:25
Re: Rekl
Tak vdaka tomu, ze ten 5-valec aktualne urobili nanovo a celohlinikovy, splnujuci vsetky aktualne a pripraveny plnit aj buduce normy, verim ze tu s nami este dekadu vydrzi.
A nepliest si emisne normy ( kolko ma vypustat emisi motor ako taky ) s normami CO2/km - teda spotrebu. Toto je totiz disciplina, ktoru R5-ka nema rada. :-) Ona proste nechce papat zrovna najmenej. Aj dobre urobena V6-ka bude konzumovat podobne, mozno aj menej. Pre porovnanie si pozri spotrebu napr. aktualnej RS3 a S5 - podobne vykony, S5 o cosi lepsia aerodynamika ( ale pri cykle NEDC, kde iba myslim raz sa rozbehnu na 130, inac sa s tym vlecu ) to moc rolu nehra. ;-)
Ten motor si ale svoje miesto pod slnkom zasluzi a pokial na kazdy jeho vyrobeny kus je treba vyrobit a predat 10 R3 1.0 TFSI, tak nech ich niekto kupuje, aby sa aj tento mohol dalej predavat. ;-)
( kedze sa rataju flotilove emisie celej automobilky ).
28. 9. 2016 13:03
Vymazlený pětiválec
nebo vyhoněný čtyřválec?