... dojet až do konce. Zde by se hodilo uvést: "vzdal", "zrušil", projekt atd. K článku: jde o jednoznačně rozumný krok: Audi stejně nebude vytábět náklaďáky, kam by byl takovýto downsize vhodný. >:D
Pro jasné dojetí "DO KONCE" má čeština logicky výraz "DOKONČIT", nikoli ukončit, kde naopak není zřejmé, jestli se podařilo dosáhnout (původně stanoveného) cíle.
keď som si v 2003 doviezol Mercedes CL 500 V 8 s výkonom cca 300 koni, tak som si myslel, ze to je celkom fajn výkon. Pred tým som mal bayer 525 ( 24v) a ten mal cca 190 koníkov z 2.5 litroveho 6 valca....
a teraz ze dvojliter a takýto výkon?
Jste v samem zapalu zapomneli, ze za ten Mercedes CL500 byste si koupili hypoteticke hyper-Golfy dva, v pripade poradne vybavy v Mercedesu mozna i tri Golfy...
Co to vlastne fubec porovnavate...
Originalni prispevek autora bylo zamysleni se nad vykonem aut za poslednich 10 let a tam ma pravdu, ovsem cila jsou jen cisla - sametovost V8 od Mercedesu a vubec cely zazitek je uplne nekde jinde...
Pojízdné bude, ale za jakou cenu? Svěří se nám Zappa, kolik do toho ročně nacpe? Třeba překvapí, ale nedivil bych se, kdyby to bylo poměrně drahý svezení... :-/ bohužel, já V8 moc rád
pokud bys golfa mel jen jako vikendovku pro zabavu, s najezdem par tisic za rok, tak bych se nebal.
pokud jako daily car s najezdem nekolik desitek tisic za rok, asi by to nebyla zadna slava
Bych, že petivalec pro Audi je lepší a důstojnější. Asi se doziju doby, kdy bude v octavce rs tříválec, ale nemusí to být tak brzy... Přesto bych řekl, že ten petihrnek bude mít lepší spotřebu a životnost jako méně objemný motor, který se více nadre...
Tak vdaka tomu, ze ten 5-valec aktualne urobili nanovo a celohlinikovy, splnujuci vsetky aktualne a pripraveny plnit aj buduce normy, verim ze tu s nami este dekadu vydrzi.
A nepliest si emisne normy ( kolko ma vypustat emisi motor ako taky ) s normami CO2/km - teda spotrebu. Toto je totiz disciplina, ktoru R5-ka nema rada. :-) Ona proste nechce papat zrovna najmenej. Aj dobre urobena V6-ka bude konzumovat podobne, mozno aj menej. Pre porovnanie si pozri spotrebu napr. aktualnej RS3 a S5 - podobne vykony, S5 o cosi lepsia aerodynamika ( ale pri cykle NEDC, kde iba myslim raz sa rozbehnu na 130, inac sa s tym vlecu ) to moc rolu nehra. ;-)
Ten motor si ale svoje miesto pod slnkom zasluzi a pokial na kazdy jeho vyrobeny kus je treba vyrobit a predat 10 R3 1.0 TFSI, tak nech ich niekto kupuje, aby sa aj tento mohol dalej predavat. ;-)
( kedze sa rataju flotilove emisie celej automobilky ).
Ja som ten R5 počul na živo , a už len kvôli tomu zvuku(chrchlanie,pluvanie a výstrely) nehať žiť ten motor ďalšiu dekádu.
Na emisie a spotrebu s€re pes
To sice jo, ale modernizace 2,5 TFSI má přinést výkon někde mezi 400 - 450 koníky. Tedy +- to samé, co by měl podávát 2,0 l 420. Na rozdíl od něj bude mít o jeden válec navíc a ještě k tomu půl litru na objemu. A zvuk pětiválce je taky někde jinde.