Totálně oholená Škoda Fabia s nelakovanými nárazníky byla ve své době "trefou" do černého. Jak by to vypadalo, kdyby se k podobnému kroku odhodlali i výrobci sportovních aut?
...vždyť byl to jeden velkey pr*ser >:D I "blbá" Dacie umí udělat dospělý auto za méně, než škodovka umí oholený auto >:D Kdyby by si okřídleney šíp přestal hrát cenou na prémiovku, možná by uměl juniory tak, že by to byla normální auta za normální cenu >:-[]
a když už si to ten mamlas překreslil do černa, mohl by to udělat alespoň pořádně. Přečmárat spojlerové sady, "vyměnit" ta superdrahá světla za obyčejný halogeny atp. :D Tohle zvládně dneska udělat dítě ze základy v kdejakým online programu na úpravu fotek...
Re: Skodu kupuje ten co mu to v hlavě správně netiká...
A říkají to lidé kterým to v hlavě správně netiká. Ale teď vážně, Junior sice nebyl dobrý nápad, ale shazování všech Škodovek, nehledě na kategorii i vybavenost je s prominutím hloupost a omezenost.
Celkově nechápu tu nenávist vůči Škodovkám, uvědomte si že Škoda se musí zejména řídit tím co jí povolí/přikáže Volkswagen, to zaprvé. A za druhé, i navzdory tomuto faktu jde o velice dobrá vozidla (ve své kategorii) což dokazují i poměrně slušné prodeje (nebo dobrá hodnocení) nejen u nás ale i jinde.
Spíš by mě zajímala tabulka,jaký zisk má automobilka - např. ŠKODA mezi základní motorizaci a Základní výbavou nejnižšího modelu (fabia),, a nejvyššího modelu (superb) s nejvyšší motorizací a maximální výbavou..
Když si porovnám váhu fábie s váhou superba a vidím mezi tím milionový rozdíl,přestože na autech je téměř stejný počet výrobních úkonů a dílů,mnohdy zcela stejných,zajímalo by mě to zcela jistě víc,než sporťák bez lakovaných zrcátek...
Len dve pripomienky - tá "kultovka" nebola v metalíze ani v žiarivých farbách.
A väčšiu ... už ťažko vymyslíte. Veď ja vďaka vášmu serveru už mám dávivý syndróm keď vidím Škodu na ulici.
Na to už jsem kolikrát také myslel, dřív byly černé plasty známkou nejlevnějších modelů, dnes jsou z příplatek protože dělají z auta rádoby SUV nebo crossover. Ačkoliv auta často nemají často ani zvýšený podvozek a o 4x4 si mohou nechat zdát.
Redakce střílí úplně mimo. Zahraniční grafik má možná mlhavé ponětí o Fabii, ale určitě ne o nějaké verzi junior.
V Japonsku (možná i jinde) se prodávají takhle oholené sporťáky, u kterých se počítá s tuningem. Zadejte si do googlu třeba "GT 86 basic" a uvidíte. Vsadím se, že inspirací bylo toto.
Doporucite mi nejaky jiny server o autech, kde bych si mohl u odpoledni kavy precist novinky, zajimavosti o technice a neco z historie automobilismu a aby to nebylo tolik pro-skodovacke? Nejsem vysazeny pro ani proti zadne konkretni znacce, ale uz mi ta Skoda masaz leze krkem. Tady si prectu, jak Octavia RS pojede Ferrari, pak si pustim Autosalon a tam pul hodiny zase chvala na Skodu. (Stejne tak mi leze na nervy Hyundai svyma reklamama a to ho sam vlastnim). Existuje jeste nejaky objektivni zdroj informaci o autech?
Škoda je domácí automobilka, tak je pochopitelné že české weby budou psát nejvíce o ní. Pokud umíte anglicky, doporučuji třeba server What Car či Car Buyer.
Neviem prečo by sa mal niekto zamýšľať nad tým, ako by vyzerali športové a luxusné autá vo verzii "junior", keď len motor takýchto áut stojí dvoj, troj a viacnásobok toho, čo stála celá Fabia Junior!
Naozaj škoda už chodiť na takýto "autoweb"!
Přemýšlím, jak neskutečně omezení asi musí být pisatelé těch komentů výše, když nepochopili, že si autor dělá ze Škodovky pr*el. >:D Pokud je tu tak silná protiškodovkářská lobby, měli byste se naopak předhánět v ocenění té nadsázky. Ale jednak by nesmělo být v makovici nakakáno a druhak to asi nebude o tom, co se napíše, ale že vše, co se nepíše, je špatně, že mám pravdu? :-!
BTW téma opravdu o ničem, ale co čekat, po autosalonu... 8-s