Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Český trh v září 2008: Superb ve střední třídě opět vede

44 komentářů

jossalito
Je zajímavé, jak jeden člověk pořád mele něco o tom, jak mu věnec zavazí u přístrojovky. Já nic takového neznám. Nemáš panáčku nějakou "nestandardní" postavičku? V životě jsem totiž nikoho neslyšel, stěžovat si právě na toto.
Navtech
To ti tak logicky připadá, protože je stejně starý, jako ty. Osobně ti doporučiji vnímat právě osoby, jako je Dinar a jemu podobní, což sám pochytíš a pochytils například na blogu. Tim nemyslim sebe, pokud nemáš hlad. Každopádně máš svojí hlavu a "naštelovanou" tím správným směrem. Držim palce! :yes: 😉
Vi King
Diky, moc si tvych slov vazim. Ale ja si nemyslim, ze by Marianek byl nejaky neznaly pubertak jako ja. Naopak si myslim, ze je to velmi chytry a znaly clovek a diskutuje se s nim velmi dobre. 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Za tohle si tě vážím, je zajímavé sledovat vaši debatu, debatu dvou kluků, kde z jednoho je cítit zájem o auta a upřímnost jeho postojů, a to jak prostřednictvím jeho preferencí tak jejich zdůvodněním právě tím, že je mu šestnáct a o světě aut má zatím možnost dělat si přehled jen z druhé ruky. Opravdu poklona, Vi Kingu. 😉 :yes: Jak to kontrastuje s křečí toho druhého, zastydlého pubescenta, urputně se stylizujícího do pózy weltmana, a neschopného pochopit, jak směšně ona křečovitá stylizace vyznívá, hlavně v případech jako je tento, tedy při snaze o popis nějakých vlastních řidičských zážitků či zkušeností s konkrétními auty. Ale jako kabaret, dobrý.
webpaja
[odkaz]
Opět výrazná prohra Mondea proti Passatu. Ford nedokáže prodat ani polovinu Mondeí co VW Passatů (což už je skoro výběhový model), to asi nikdo z Fordu nečekal.
Sleeper
S tím, že byl Superb hezčí, souhlasím, protože Cayenne je opravdu designový paskvil, jaký se hned tak nevidí 😄)) (vyjma současného BMW 5 a Mercedesu CLS).
Sleeper
Vážně? Pochybuji, že znáš význam slov v angličtině, když máš problémy s češtinou 😄) Rebrading tedy neznám ani já :yes: :yes: :yes:
Vi King
Az si do toho nekdy sednu, tak to budu moct posoudit a pripadne s tebou o tom debatovat. Do te doby se bohuzel muzu ridit jn testy, fotkami a nazory lidi, kteri si to vyzkouseli. Treba casto ctu v testech kritiku na MMI, i-drive a dalsi tyto palubni systemy (nevim, jak se to jmenuje u MB, jestli to tedy i MB pouziva, ale myslim, ze jo), ale pritom nazory lidi, kteri si to vyzkouseli jsou vetsinou takove, ze to neni zadna hruza a po chvili se da na to zvyknout. At uz jde o MMI v Audi, ci i-drive v BMW, ... Takze to je takove, ze clovek obcas nevi, cemu verit.
marianek
Souhlasim, ze palubni deska A4 je velice dobre postavena a ma vynikajici materialy. Kdyz si do interiru sednes a v klidu si vse zkusis, jednoduse musis prohlasit, ze patri mezi absolutni spicku. Kdyz ho ale musis pri jizde pouzivat a budes sledovat jak moc te tato vynikajici palubni deska odvadi od sledovani provozu, poznas, ze nekde bude chyba a v tobe, jako ridici to nebude.
Osobne mam problem ve vsech vozech VW group s vencem volantu, jehoz horni oblouk zakryva cifernik rychlomeru. Samozrejme, volant se da zdvihnout, dani je vsak nepohodlny posez.
Vi King
No k tomuto se ti vyjadrit nemuzu, to jsou tvoje nazory zalozene asi na tvych zkusenostech a tvych dojmech. Nekdo jiny muze po praktickych zkusenostech mit jiny dojem. Ty tvrdis, ze BMW 3 je na tom s palubkou (rikal jsi sice pristrojovka, ale myslel jsi tim predpokladam provedeni cele palubni desky, ne? jestli ne, tak se omlouvam) lepe nez A4. Ja ti klidne hodim link testu A4 zde na Auto.cz, kde je A4 svym interierem stavena na aboslutni spicku sve tridy nad BMW 3 i MB-C klasse. A i v testech treba Sveta motoru je casto psano, ze interiery Audi jsou v prestizni tride ty nejlepsi (nebo patri k tem uplne nejlepsim). To same plati treba i o Passatu (samozrejme v mainstreamu, ne premii). Jde proste asi o to, jak to komu sedne. Nekdo se lip citi v tom a tamto mu nevyhovuje, druhy zas naopak, treti nakonec uplne jinak. Ja zatim ani v A4, BMW 3, MB-C, Passatu, Superbu,.... nesedel, takze to nemuzu posoudit podle vlastnich zkusenosti. Snad jednou budu moct.
marianek
Co se tyce ergonomie, neni klasickeho provedeni interieru na ktery by se nedalo zvyknout. za velice neergonimicke povazuji pristroje v interieru, ktere znacne omezuji pohodli a bezpecnost pri jizde. Zde casto (A OPRAVNENE) kritizuji interier v Audi A4. Rozhrani MMI a prilis nizko umistene ovladace jsou dle meho nazoru tim nejhorsim napric tridami. V porovnani s pristrojovou deskou v 3er nebo nove Lagune jde o nebe a peklo.
Sedadla v Passatu jsou prilis tvrda a uzka. Bocni vedeni je prilis vysoke a tvrde coz tlaci kolena k sobe. Velice nepohodlne. Zde se Volkswagen ma hodne co ucit u svedske dvojky. Pouziti vybornych materialu v interieru a jejich ukazkove slicovani nestaci. Passat je znamy castymi navstevami v servisu. Toto jsou fakta, ktere jisti jedinci budou vzdy popirat ci zlehcovat. Rozdily ve spolehlivosti jsou. Passat se ve statistikach vetsinou pohybuje nekde lehce pod prumerem. Nejsem z tech, kteri by si cetli Auto Bild, ale nedavno zde nekdo nebidl link na tabulku dlouhodobych testu prave tohoto platku. Postaveni Volkswagenu je zde velice nelichotive.
Muj nazor postaveny na osobnich zkusenostech, zkusenostech firemnich, mych blizkych a postrehu z nezavislych platku a zahranicnich casopisu nevydavanych ve stredni evrope na Passat je, ze jde o uplne prumerny automobil podprumerne spolehlivosti, nepovedeneho designu, nabizejici limitovaneho pohodli pro ridice.
Vi King
Jj, velke stesti. Za 2 dny jsem videl novinek jak predtim ne za cely mesic. Ja kdyz videl Supa II. poprve (koncem cervna), tak mi prisel strasne jezevcikovity (dlouhy, uzky) a prislo mi to jako dost komicke. Ted ale jsem ho za posledni tyden videl asi 3x a uz mi to tak neprijde. Mozna jde o barvu, kola, ... nevim, mozna proste se mi jen dostava do oka vic.
Vi King
Nazory si vytvarim, jelikoz nejsem jeste plnolety, podle testu z motoristickych magazinu a serveru, nazoru jinych lidi, nejlepe primo uzivatelu daneho vozu, subjektivnich dojmu (design,..). A kdyz se prakticky v kazdem testu pise, ze Passat ma spickove zpracovany interier, plny hodnotnych materialu a skvelou ergonomii, tak to asi nebude jen nejaky blabol. To same plati i s tvrzenim, ze je to pohodlne auto. Ne, s Passatem si clovek nezaradi jak s Mazdou 6, BMW 3, ..., ale v klidu a pohodli se odveze, kam potrebuje. To jsou proste moje nazory, ktere jsem ziskal tak, jak jsem jiz psal. Spolehlivost neni dokonala nikdy, zadne auto neni dokonale spolehlive, podle me. Jde dost o stesti, jaky clovek koupi kus. Nekdy zrovna koupis vuz, s kterym jsi porad v servisu, jindy zase nemusis do servisu kvuli poruse ani jendou za 3 roky, treba. Aspon ja si to myslim. Jasne, u nekterych znacek jsou ty sance na jedno vetsi, na druhe mensi, u jinych zase opacne. O spolehlivosti konkretne u Passatu toho zas moc nevim, obcas vidim nejake TUV reporty, ale nepamatuji si, jak je na tom Passat. Kdybych mel tipovat, rekl bych, ze bude kolem prumeru, mozna mirne nadprumerny. Ale to bych jen odhadoval. Ja taky ale nepsal nic o spolehlivosti, protoze o te jsem toho moc necetl u Passatu, to se priznavam.
pingi
To jsi měl docela štěstí 😄 Já dnes viděl Superb poprvé a v bílé barvě,musím říct,že se mi až podezřele líbil v srovnání s fotkami. a teď mě asi někteří pěkně vynadají,ale chvíli po supu jsem viděl Cayene v bílé a i ten sup byl hetčí.

Jinak co se týče tabulky,gratulace Subaru,pěkný výsledek a hondáci si mohou ten us.design strčit... 😉
marianek
"Passat je proste kvalitni a pohodlne auto, ktere nicim nezklame (nemam osobni zkusenosti, ale mam tento nazor)" Podle ceho si vytvaris nazory?
Faktem je, ze podle statistik je Passat se spolehlivosti na tom podobne jako Laguna druhe generace. To, ze i samotni nemci na horsi kvalitu poukazuji by mela rozhybat zvony ve vezi.
Vi King
Tak nejdriv bych chtel poblahoprat Superbu, Passatu a hlavne A4 ke krasnemu umisteni. Jo proste, muze si kdo chce kritzovat jak chce, ale Nemci od stredni tridy vys jednoznacne vali. Dnes jsem mimochodem Superb II videl v takove pekne bordo barve. Docela se mi zacina i libit. Uz mi ani neprijde tak moc protazeny a uzky, zacina mi celkem zapadat do oka >😁 Passat je klasika, muze mit odpurcu, kolik chce, ale cisla mluvi jasne. Passat je proste kvalitni a pohodlne auto, ktere nicim nezklame(nemam osobni zkusenosti, ale mam tento nazor). A velke bravo posilam do Ingolstadtu - premiovka na 3. miste? Tak to je parada a A4 jednoznacne dokazuje, ze je to mimoradne povedeny (premiovy) vuz. :yes😒br />
OT: Za posledni dva dny jsem videl spoustu novych aut. Asi mam nejake stesti na to. Vcera napr. Hyundai i10. Projizdel kolem me, takze jsem ho videl asi 2s, ale vypada fakt dobre. Taky jsem videl faceliftovanou BMW 3 a musim rict, ze se bohuzel dostavilo zklamani, ktere bylo znacne uz po uvedeni fotografii na internetu. Tento facelift se podle me strasne nepovedl, ale je to opet jen muj subjektivni dojem. Dnes jsem videl 2 GLK ve fronte na semaforech temer za sebou. Jedno bile s cernym oplastovanim, druhe cervene. Ke GLK uz jsem se vyjadroval, ale zopaknu - vypada to lepe nez na fotkach, ale stejne si myslim, ze je to na tak male auto az smesne moc hranate. A taky, hlavni udalost, jsem dnes opet na semaforech, videl Passat CC. Zepredu je to parada, z boku je to parada, jen ten zadek se mi k tomu nejak nehodil (ale ne ze by se mi to kvuli tomu nelibilo). Takze CC ode me ma :yes:
marianek
Na trhu v CR je prvni misto domaci automobilky nutnosti. Uspech Superbu (sneda ne pouze docaasny) na ceskem trhu muze byt take znamkou jeho neuspechu na evropskych trzich. Bez vlivu faktu, ze jde o domaci produkt se zvyrazni jeho nedostatky. Stisnenost mista pro ridice, horsi jizdni vlastnosti, funkce "dabldeklu".....
V tabulce jsou ale i zajimave umisteni. Subaru Legacy v prvni desitce? Kdo zde vehementne tvrdil, ze se v teto tride Subaru nikdy (NIKDY) do prvni desitky nedostane? Koncepce vozu a vynikajici pohonna jednotka dokazi divy.
Honda Accord se zda mit problem. Problem je v designu. I pres jistou kvalitu a spolehlivost se zrovna vyborne neprodava. Drivejsi provedeni bylo velice vyvazene, libive....Nove se timto chlubit nemuze. Uspech Hondy Accord na ceskem trhu vidim podobne jako uspech Superbu na ostatnich trzich.
Beekey
takze, Vase preferencie uz pozname pane...
Avatar - marek.g
marek.g
ale v kategorii Sparku co? >😒]
RS
Čím dál tím stejný 😉
GTS
No ten Sup I. měl problém i na našem trhu- několikrát se kvůli špatné prodejnosti snižoval objem výroby. 😉
GTS
Souhlas Sup II. je proporčně velmi silně nevyvážené auto, svým designem mi připomíná korejská auta z počátku 90. let a ve srovnání se současnou evropskou mainstreamovou konkurencí designově silně zaostává. Po faceliftu je nechutně zprzněná i O II., takže touto nevhodnou modernizací je skončena definitivně skončena éra normálně vypadajících Škodovek- vlastně ještě zbývá 'vylepšit' O I. 8-s
Beekey
>😁 Mna to neserie, nech sa predava, mna len serie, ze ludia zo strednej europy este nedospeli. Co tak zacat vychvalovat neakemu rakusanovi ten novy superB? Pozrie sa na Teba a bojde si kupit, Accorda, C5ku, A4ku, proste cokolvek ineho, co aspon ma autoidne proporcionalne tvary, aspon to by som ocakaval od auta, ked uz tak.
Aby si sa ukludnil, aj ked mas toho superBa, mna to nezaujima, a uz vobec Ti to nezavidim. Ale ked uz tak ches vediet, Cee¨d vo svojej kategorii je lepsia volba, sice podla toho ako tevmeme, totiz superB je katwegoria sama o sebe, premiumwannabe, nafuknuta sracka.
Cee§d ma inac so slovakmi pramalo spolocneho, az na to, ze sa to vyraba na slovensku.... je to korejske auto, navrhnute madarskym designerom... takze, o com tocis?
Takze, aby si sa aj ukludnil, nehrozi, ze by som pri vyberani auta pohyboval v kategoriach superbu... :-!
Ja jsem slavista a v Premier league ma me sympatie Everton :-!
Subaru.in
Vsimnul si nekdo pri podrobnem porovnani predni blinkry, u fotky No.1 jsou dospicata protahle a u fotky No.2 jsou kratky a zaoblene takze je jesne, ze jde jen o Pc upravu a nemuze to byt finalni podoba.

Postrehl to nekdo?
Avatar - sybokcz
sybokcz
Hej, vy jste tady horsi jak fanousci Leedsu. Jsem napsal jenom skromnou poznamku, ze chapu, proc tyhle dve konkretni auta nejsou tak prodejny. Jedno 8 let po premiere, druhy 6, taky bych se nekolikrat rozmyslel jestli bych koupil ci ne (jakkoliv se mi Volva i Jaguary libi). To s tim mondeem jsem si mohl odpustit, to je fakt 😊.
Vim co je Rebrading a vim co je sdileni komponent 😉 . Ale hlavne vim jaky je mezi tiemito dvemi pojmy rozdil coz je asi tvuj problem :-! .
Avatar - T613
T613
tvůj názor nás nezajímá! ty si strana zaujatá >😒]
Nebav se s nim, s "odbornikem" :no: :no: *blijici smajlik*
Sere tě to moc co? Dobře ti tak a to ještě možná nevíš, že Superb se co nevidět začne prodávat s N1 mřížkou. To budou teprve čísla >😁.
Jo a v reálu je to ještě daleko lepší.Vím, že tebe a tobě podobné STRAŠNĚ moc s..e, jak je ten nový Superb podařené auto. Víš co, dyť si ho přece kupovat nemusíš ne? Kup si radši Ceeda a říkej si o něm jaké vy Slováci děláte "skvělé" auta >😁 .
Sleeper
Taky jsem protestoval. A pak jsem se svezl v S-Type 2.7D a od té doby mluvím trochu jinak.... Jinak X-Type rebrandované Mondeo s naprosto identickým interiérem? Darth Vader asi neví, co je rebranding 😄)
Avatar - sybokcz
sybokcz
AJ-V6 jsou Duratecy 25/30 s pridanym casovanim ventilu. Co se tyce nafty, slusnej naftovej motor mi nevadi v zadnem aute, ani v Jagach ani v Subaru, nevadil by mi ani v Cayennu (jako ze tam casem bude), halt doba si to zada. Pokud vyrobce najde dostatecne kupcu, kteri si naftovy motor v jakemkoliv aute koupi, tak by byl hloupy, kdyby ho tam nedal.
Subaru.in
Zvenci mne ani tak neprekvapil, ale zato ze vnitr vypada moc moc pekne. Skoda, ze novy Avensis nema tak pekny interier 😢
Benzin od Fordu nema Jag zadny. Koupit si Jaga v nafte je jako si koupit Breilingy na trznici. Jo ze AMT jsou magori to souhlasim.
Avatar - sybokcz
sybokcz
No vzdyt je to tak a uz dlouhou dobu, nevim co ti zveda mandle. Jedine co je jinak jsou detaily, interiery (obcas) a vnejsi vzhled. To co te drzi na silnici byva stejne. Ok ten x-type jsem prehnal, pac podvozek ma svuj a ma k nekterym motorum ctyrkolku. Ale z meho pohledu neni duvod proc kupovat diesely i benziny od fordu s kockou na kapote (krom toho mam averzi k AMT, takze kdyz jaguara tak v zahranici a pokud mozno neco ze 60. ci 70. let).
Pokud se tady bude stale omylat jakasi fantasticka chimera jak je X-Type v podstate 100% identicke Mondeo ( Mondeo ma v podstate identicky interier, stejny system pohonu a vetsinu motoru ze) tak si kladu otazku proc sem chodit. Stejne jako mi tu nekteri odbornici tvrdi ze Volva jsou rebrandovane Fordy ( rad bych videl co ma napr S80 z Fordu, jedine o cem vim je C30/S40/V50 podvozkova plosina a nektere motory tamtez). Pokud mame tuhle logiku tak OctII je rebrandovany Golf/Jetta/Toledo nebo Saab 9-3 je v podstate rebrandovana Vectra a takhle muzem pokracovat dal :no: :no: :no:
Avatar - sybokcz
sybokcz
Ja se celkem nedivim, S60 je uz letity model (dokonce bez nastupce), X-type - prebrandovane Mondeo Mk.III, rozhodne bych nepovazoval za povedene. Akorat ta honda... nicmene lze to vysvetlit cekanim na novy model (prodej az od cervna letosniho roku).
Avatar - T613
T613
to má být jako změna k lepšímu? >😁
webpaja
[odkaz]
figurka
U Subaru se holt potvrzuje, že ta nafta je prostě v evropě potřeba a je pro mě příjemným překvapením prodej Lega ve srovnání s Acco a Alfou. Obecně bych řekl, že v mezích Subaru celkem úspěch.
Jeste ze na Slovensku byl minuly SuperB naprosty propadak co? A v cele Evrope na nej nikde nenarazis 😉
Beekey
Ak by niekto cakal nieco ine, hlavne v cesku... , tak je asi *, aj ked z mojho pohladu je prinajmensio divny radsej ten, kto si take amorfne nieco kupi. Ano co sme to auto videli na fotkach, este si tu ludia hovorili, ze no, vsak v realu to neaku tu formu bude mat, ale podla mna to je hroza.
No so ca dalo cakat, ked sa v cechach tak predaval ten majstrovsky nijaky predosly superb, tak sa neni comu divit.
Musim smeknout pred prodejci Saabu ve 2 prodat vcetne silene 9-5 80 Saabu za 9 mesicu- to fakt smekam. I kdyz neni se mozna cemu divit takovou 9-3 2,0T bych si dal libit i ja. Gratuluji i Subaru za prodeje Legacy. Naopak u Hondy by se meli drbat za uchem Accord ma na vic nez na 91 ks za 9 mesicu. S prodeji bych rozhodne nebyl spokojen byt dovozcem Volva - 53 S60 za 9 mesicu je malo a dovozcem Alfy- mit meritum prodeju takove krasky jakou 159 je v N1 je duvod k zamysleni. A u AMT bych se vazne zamyslem nad zpusobem prodeje X-Type - prece neni mozne aby takove povedene auto byl takovy lezak
BTW: Vcera jsem jel v 320d po plastice- kombinace RFT, sportovniho podvozku a toho noveho systemu "Chcipnu na krizovatce" je na vrazdu :no😒br />
V masovkach - gratulace Passatu a Passatu CC, Mazde 6 a Citroenu C5 je to fakt pekny vysledek :yes: