Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

low cost fiesta za cenu standardní Fiesty??
| 17. 10. 2016 10:09
Ve srovnávací tabulce bych - pokud je to lowcost na Fieste uvítat třeba Sandero HB, což je stejně velký lowcost na Clio, takže by mělo být nejpodobnější...
Motor
| 17. 10. 2016 10:09
Nejvyšší výkon (kW / ot/min): 63 / 5000
Nejvyšší toč. moment (Nm / ot/min): 250 / 6300

250Nm je na atmosferickych 63kw hodne slusne cislo, aj ked nastupuje dost vysoko >:D >:D
Avatar - Ozzman
Motor
| 17. 10. 2016 10:13
Na tom se pohybovaly 1.9TDI >:D To je Ford docela frajer, jestli to dává z takovýho minimotoru >:D
Motor
| 17. 10. 2016 11:35
A ještě navíc popírá fyziku, když je největší točivý moment dostupný při vyšších otáčkách než maximální výkon >:D
Motor
| 17. 10. 2016 13:04
Nemluvě o tom, že daná čísla odpovídají 165 kW.
Motor
| 17. 10. 2016 21:45
Při tomto objemu a absenci turba je takový krouťák u dvanáctistovky tařka vyloučen. To musí být chyba výrobce v novinářských podkladech, nebo překlep autora článku. :-!
Motor
| 27. 10. 2016 00:17
Nejvyšší výkon (kW / ot/min): 63 / 5000
Nejvyšší toč. moment (Nm / ot/min): 112 / 4000
Nebo čtu špatně?
Avatar - Ozzman
Konkurence
| 17. 10. 2016 10:12
A jací jsou ti konkurenti, které překonává? Já vím nevím, ale za o pouhých 30tisíc více začíná pěknej Fokus a to sem nepletu třeba Fiestu, která za tyhle peníze už třeba bude mít stokoňový Ecoboost.... Proti Káčku nic nemám, ale docela sebevědomé na začátek :-)
Avatar - 3_diamanty
Konkurence
| 17. 10. 2016 10:29
mne sa normalne paci.... v podstate je to taka krajsia a priestrannejsia fiesta... tu to uz vyzera ze ozaj vzadu nad hlavou nebude problem ani pre basketbalistu ... volant je tusim zhodny s fiestou... aj cela stredova konzola je velmi velmi podobna... aj ked tie akesi oblejsie linie vKacku su za mna uz krajsie ako to co predvadza starsia fiesta ... aj ta maska chladicka je akasi decentnejsia a neposobi v KAcku tak nasilu natlacena a nalepena ako na fieste... ako vazne toto KAcko moze byt vcelku takou krajsou a priestrannejsou sucasnou fiestou ( kedze vieme ze pride uz coskoro nova a ta uz asi hodne podrastie aby si navajom s Kackom nezavadzala ) .... ako chapem ze napr. budiky alebo nejake tie materialy budu vo fieste "lepsie vyzerat" ale musim priznat ze ma takto ako vidim test KAcko prekvapilo... aj motoricky mas tam 4 valce a 63kw... a po sklopeni zadnych sedaciek to vyzera na slusny stahovak ... fakt ta praktickost z KAcka vyzaruje uz na pohlad.. pripomina mi trosku akoby baleno od suzuki... asi preto ze je svojou hlbkou duse tiez z indie a cieli viac na praktickost... nizku hmotnost... a beznu pouzitelnost ( s tou atmo 1,2 to bude urcite hodne blbuvzdorne auto ) a zda sa ze nema ani start stop system a ine zlozitosti.... no... .... urcite by som sa nestazoval.... a posobi na mna aj dost robustne na nase (ne)cesty a user friendly.. celkom som z neho zatial takto na dialku milo prekvapeny ... treba si len odmysliet to povodne KAcko a brat to ako taku priestrannejsiu fiestu a nie je problem...... do mesta neznicitelna masinka ... a voci takemu swiftu doslova rodinne MPVecko :yes:
Avatar - Ozzman
Konkurence
| 17. 10. 2016 10:47
Nechci být zlý, ale jaké to drogy bereš? >:D Mimo to, že pokaždé mluvíš uplně jinak nechápu, co se ti na tom líbí více než na Fiestě? Co si tak pamatuji, tak jsi tu vždy říkal, že jsi malé a drobné postavy, já ne, což jsi také jistě vypozoroval a ve Fiestě jsem neměl problém se usadit. Není to velké auto, Fabie je možná o trochu lepší na zadních sedadlech, ale v rámci třídy... Navíc Fiesta má lepší interiér, což píše i tester, jezdí také dobře a za tu cenu máš v nabídce i silnější motorizace. A když si to Káčko trochu dovybavíš, tak si můžeš koupit za ty peníze i Fokuse a vlastně docela solidní nabídku hatchů nižší střední, což je nesrovnatelné. Pokud by to Káčko chtělo supolovat Fusion, tak by muselo spadnout na nějakých 240 tisíc.... potom bych jeho smysl chápal, uvidíme.
Avatar - 3_diamanty
Konkurence
| 17. 10. 2016 10:49
cena zrejme rozhodne... ale to auto vyzera velmi pouzitelne jak do mesta tak pre tych ktori lovili vo vodach zakladnejsich fabii ;-) .... :yes:

vzadu vyzera priestrannejsie ako fabia
Avatar - Ozzman
Konkurence
| 17. 10. 2016 10:52
"vyzerá" A tím tvé hodnocení a zkušenost s autem končí >:D >:-[]
Avatar - 3_diamanty
Konkurence
| 17. 10. 2016 10:56
ty si uz KAcko skusal? ;-) rad sa dozviem viac...
Avatar - Ozzman
Konkurence
| 17. 10. 2016 11:03
Nene a za ty peníze mne ani nezajímá :-) Ale zkoušel jsem jiná auta B segmentu za stejné peníze, což je o třídu výše, nemýlím-li se...
Avatar - 3_diamanty
Konkurence
| 17. 10. 2016 11:08
skoda tej ceny..... asi je to tym ze ozaj je to taka buclatejsia fiesta... aj technicky samozrejme ... a teda nejde to uz za nejak vyrazne lacnejsie spravit... ten cenovy lad je ozaj tenky ... uznavam
Avatar - Ozzman
Konkurence
| 17. 10. 2016 11:17
Ale jde, Ford stejně jako jiní umí docela s cenami čarovat, takže reálná cena může být za rok třeba i o 50-60 tisíc nižší a pak to smysl dává i když se mi moc nelíbí. Technicky mi to právě proti Fiestě přijde lowendovější, jeden archaický (neříkám, že špatný) motor a jedna výbava
Konkurence
| 27. 10. 2016 00:20
A se stejnou výbavou?
Konkurence
| 17. 10. 2016 18:24
Staticky, na projížďku už jsem nějak neměl chuť, první co mě překvapilo byly hrozně lehoučký dveře i ve srovnání s Fiestou, prostorné je to dost, jako konkurent Sandera coby náhrada za Favority pro český a slovenský venkov by Ka+ asi nebylo špatné auto, ale rozhodně ne za tyhle peníze, když se nový Focus prodává od 319 tis, tak není o čem, kdybych jo msel mít malý auto tak je tu pořád ta Fiesta, 288 tis. za Ka+ je fakt úlet.
Konkurence
| 27. 10. 2016 00:29
Porovnej výbavu. Pak ti ten Focus naroste přes 400k třeba jen s BT telefonem, který je u Focusu až od výbavy ST-Line.
Konkurence
| 17. 10. 2016 11:42
A výměna toho "skvělýho" ecoboostu bude kdy, po 20tis km jako u tebe nebo až po 40? >:D
Avatar - Ozzman
Konkurence
| 17. 10. 2016 11:58
Toť otázka >:D
Konkurence
| 17. 10. 2016 12:07
Tobe po 20tis km menili motor? Co tomu bylo? :-O
Avatar - Ozzman
Konkurence
| 17. 10. 2016 12:21
Viz recenze u Kugy ;)
Konkurence
| 17. 10. 2016 14:25
No pekne. 8-s
Konkurence
| 17. 10. 2016 13:52
To je EcoBoost?
Avatar - Dinar
Tak se nám ten
| 17. 10. 2016 10:20
Ford nějak zaseknul, designově, tohle že má být novinka v roce 2016? Malá auta se dnes dělají jinak, neumím si představit, že by tomuhle dal někdo přednost před upem, twingem nebo pětistovkou, která mi přijde snad méně retro než tahle fordí novinka. :-O
Avatar - Ozzman
Tak se nám ten
| 17. 10. 2016 10:24
[odkaz]

Taky mi přijde, že už jsem to někde viděl
Tak se nám ten
| 17. 10. 2016 10:45
to by bolo fajn keby sa naňho podobal, ale nepodobá a to je škoda
Avatar - 3_diamanty
Tak se nám ten
| 17. 10. 2016 10:59
toto tvoje foto mi skor pripomina starucku micru z r.93
Avatar - 3_diamanty
Tak se nám ten
| 17. 10. 2016 10:44
toto auto je schvalne tak robene.... pride nova fiesta a ta sa posunie dalej.... ale KAcko je globalny model ktory vychadza zo sucasnej fiesty a tak tu mi jeho styl pride ako ok.... navyse vyzera ozaj priestranne.. mozno vzadu aj viac miesta bude mat na hlavu a nohy ako v nejakom megane... co by ma neprekvapilo ... toto moze byt trefa akou bol u vas fusion .. s tym sa da suhlasit... ale az trh casom ukaze ci to tak aj ozaj bude ... mne pride ze aj svetlu vysku ma kusok vyssiu ako klasicka fiesta alebo polo ...
Tak se nám ten
| 17. 10. 2016 13:59
No, Up je ukázkou toho že design krabice na boty nestárne.
Tak se nám ten
| 27. 10. 2016 00:21
Před Upem vždycky a s výbavou a zkušenostma asi i před ostatníma.
Avatar - dochtor
chybka v texte
| 17. 10. 2016 10:27
"Holt dvouprostorová auta (sedany) jsou v zemích blízkého i dálného východu stále symbolem něčeho extra." :no:

Sedan je auto trojpriestorové. :yes:
Avatar - twistedTSD
Vida
| 17. 10. 2016 10:48
Káčko je nakonec vlastně docela sympatické malé auto ze staré školy. Čtyřválcová atmosféra s univerzálním zpřevodováním, jisté jízdní vlastnosti, dobré využití prostoru....vše, co mám rád. Chtělo by se říct příjemný třídní lowend, ale cena tomu jaksi neodpovídá. Punto nabídne zhruba to samé za méně a ještě má trochu šmrnc a kolem 300k už stojí moderní konkurenti v použitelných specifikacích...
Avatar - 3_diamanty
Vida
| 17. 10. 2016 10:54
presne... take jednoduche neznicitelne auto s ktorym vyjdes aj k chate... aj denno denne mozes jazdit mestom... a ktore zaroven asi ani neprajnikov moc lakat nebude... ;-) ..a vzadu mas aj slusny priestor... ziadne nudzovky pre deti..... uz len spravne to podchytit cenou .. tu moze byt mozno najvacsi zadrhel a kluc k (ne)uspechu tohto sympatickeho vozu
Vida
| 27. 10. 2016 00:38
To jsi psal o Corse? ;-) Moc hezky jsi to o ní napsal.
Vida
| 17. 10. 2016 21:48
Trochu šmrncu? Punto III je pořád jedno z nejhezčích aut v segmentu, navzdory svému stáří! A ani k tomu nepotřebuje sportovní, nízké proporce, takže nabízí i výbornou prostornost a přístupnost kabiny. A ke standardním 15palcovým kolům se jeho konkurenti nedopracovali dodnes. ;-)
Vida
| 27. 10. 2016 00:37
No, furt se spíš rozhoduju u auta podle výbavy, motorizace a ceny. Pokud pomineme standartní výbavu v základu a budeme hovořit jen o vzhledu, ceně a motorizaci, budeme mít spoustu konkurentů. Jen nesmíme srovnávat právě tu základní výbavu. Jo a nesmíme se moc dívat na zkušenosti skutečných majitelů. >:-[]
kusovka
| 17. 10. 2016 10:49
zrejme výborné auto, ale globaldizajn ford v eu zabíja, tu toho veľa nepredajú, kór za tú cenu, tých bude menej jak rolsov.
kusovka
| 17. 10. 2016 22:33
Přesně tak, globální design i konstrukce je pro Ford v Evropě naprostou pohromou!!! 8-s
Avatar - wakantanka
kusovka
| 18. 10. 2016 10:52
či menej ako Rolsov neviem, ale fakt je ten, že ani predchádzajúca generácia nejak nenaviazala na prvú generáciu čo sa predajov týka. Zvlášť ak si človek vezme, že F500 z ktorej vychádzala sa predáva stále výborne. Druhá strana mince je tá, že aj prvá gen. KA stála skoro toľko čo vtedajšia Fiesta, teda v našich končinách tiež len kusovka, na západe očividne masovka. Možno má topper aj nakoniec pravdu, že príde nová, väčšia a drahšia Fiesta a KA+ trošku zlacnie a ešte to bude s predajmi inak.
kusovka
| 19. 10. 2016 09:34
ale nie je ka ako ka. 500 fičí, lebo je kúl, prvé ka bolo tiež kúl, mnohí ho neprekusli, ale mnohí ho milovali. Druhé ka bolo dizajnovo zabité, potom je zbytočné čokoľvek hodnotiť, toto nové ka je nudné a nie veľmi pekné, zaujať môže iba vnútorným priestorom a jazdnými vlastnosťami a to je v tejto triede málo, preto nemá dobré vyhliadky s tou cenou, bez ohľadu na veľkosť a cenu novej fiesty.
Avatar - nalimer
zlé porovnanie
| 17. 10. 2016 11:04
z môjho pohľadu Ka+ už rozmermi rozhodne nie je "mini auto" ale "nízka trieda".
osobne si myslím, že jeho priamym konkurentom je asi Suzuki Swift. ten je dokonca aj o 10 cm kratší. to by malo tomuto modelu lichotiť.
na druhu stranu, za peniaz testovaného vozidla si človek musí dať otázku, či sa vie rozhodnúť pre iný voz, ktorý je kvalitnejší. pri sume 320.000 Kč by som si osobne zadovážil iný voz. (napr. VW Polo Marathon edition 1,0, 55 kW - pričom to spomínam drahý VW...).
možno práve pre cenu tento model neponúka importér pre slovenský trh.
Avatar - 3_diamanty
zlé porovnanie
| 17. 10. 2016 11:13
swift bude konkurent ano... ale skor rozmerovo ako priestorom alebo kufrom .. KA je razvorom rovnake ako klasicka fiesta.. len je od nej o nejakych par centi kratsie... ano a je pravda ze 270 litrovy kufor tiez v mini triede nikde nenajdes ( najviac ma i10 251 L ) ... takze ano... aj za mna je to proste rozmerovo aj razvorom aj kufrom klasicke male auto .. ziadne mini sa tu nekona.... v podstate ja KAcko este aj kusok vacsie ako swift ktory nikto neradi to minitriedy.... ano.. KAcko je rozmerovo klasicke male auto... nieco ako 208, swift, C3 a podobne ... ved razvorom poraza aj fabiu ;-)
Avatar - Blue Sun
zlé porovnanie
| 17. 10. 2016 11:15
Ka+ by se mělo spíš srovnávat s malými auty, než minivozy, ale na malá auta zase ztrácí šířkou a vnitřním prostorem. Vůči miniautům je pak příliš drahé, jakkoli bohatě vybavené.
Kdybych měl být limitován na cca třista tisíc, sáhnu spíš po některé z Dacií, Cliu nebo i té Fabii. Ve všech případech získám více.
Avatar - 3_diamanty
zlé porovnanie
| 17. 10. 2016 11:20
sirkou by som nepovedal ze na male vozy straca .... ved 1695mm sirku maju aj mazda 2 a yaris.... takze KAcko sa vedla nich moze smelo postavit ;-) .. je to plnohodnotne male auto po kazdej stranke

chybaju len silnejsie motory... ale ked vidim ako je na tom nova micra ... tak ani tu uz moc nestraca .. proste je to bezne male auto... nieco ako yaris... ten je rozmerovo asi najpodobnejsi
Avatar - Blue Sun
zlé porovnanie
| 17. 10. 2016 11:38
Že ty si zrovna vždycky musíš vybrat extrém k porovnávání. Neděláš do politiky?
Vezmi si Clio, Fabii, Polo, Corsu... proti normálním malým autům prostě Ka+ ztrácí a na jeho stavbě to je náležitě vidět, nakopnutá a vysoká koza.
Avatar - 3_diamanty
zlé porovnanie
| 17. 10. 2016 11:43
mazda 2 alebo yaris ti pridu nenormalne a extremne ? ;-) preco ... su to bezne plnohodnotne male vozy... nejako sa zamotavas ... skus na o ist inak

takisto zober si sirka v interieri vpredu ... fabia vpredu 1410mm ... KA vpredu 1470mm ... a to uz je slusne na uzku kozu nie? ... lebo v kabine sirkou zda sa mame noveho krala malej triedy... kedze je dost mozne ze je nim prave KA ;-)
Avatar - twistedTSD
zlé porovnanie
| 17. 10. 2016 11:33
Tak zrovna Polo je další předražený extrém, přitom žádný mladík a motor o ničem.

Jinak délkou překonává i některé starší malé vozy, takže za mini bych ho taky neoznačoval.
Avatar - Emel
zlé porovnanie
| 17. 10. 2016 11:37
Ta 1.8TSI ve verzi s manuálem a 320Nm se dá ;-)
Avatar - twistedTSD
zlé porovnanie
| 17. 10. 2016 11:47
Tak to už je lepší než drátem do oka, ale nalimer psal o 1.0 MPI. :-)
Avatar - nalimer
zlé porovnanie
| 17. 10. 2016 19:35
ja som to zobral ako extrem.
polo je najdrahsie, co sa da zakupit medzi malymi autami.
cenovka Ka+ je tak vysoka, ze sa da bez vacsich problemov podliezt u malych aut.
zlé porovnanie
| 17. 10. 2016 18:26
Za 320 se prodává o třídu větší Focus...
Avatar - nalimer
zlé porovnanie
| 17. 10. 2016 19:36
presne o tom to je.
ale importer Fordu ma asi nejaky mne neznamy dovod, preco ponuka oba modely naraz.
ford vs honda
| 17. 10. 2016 11:45
v porovnaní s nedávno testovanou hondou jazz je ktoré podľa vás lepšie? toto testované alebo jazz v základe M6 manual?
Avatar - wakantanka
ford vs honda
| 17. 10. 2016 12:09
bež si ich obe vyskúšať a urobíš si názor sám. Sto ľudí - sto chutí. D:
Avatar - pumpkin
ford vs honda
| 17. 10. 2016 12:12
Za mňa určite Jazz. Ten aspoň vyzerá ako z roku 2016.
ford vs honda
| 17. 10. 2016 13:01
minitest Jazzu na východ od nás. Dopadl velmi dobře

[odkaz]
Avatar - 3_diamanty
ford vs honda
| 17. 10. 2016 13:06
ta spotreba je ozaj neskutocna... e este ked zvazis fakt ze kasna je relativne vysoka ... fakt asi nic uspornejsie male v benzine nie je a pritom maju konkurenti nizsie kasne... v tomto jazz doslova drti konkurentov ... mozno len take baleno mu bude v spotrebe ako tak superom ... skoda len tej ceny... ktora uz dost atakuje sucasny civic ...
ford vs honda
| 17. 10. 2016 13:22
Spotřeba je top, to bez debat. V HRVéčku nemám problém, když jedu "na kloubouka", vlézt se pod 5 litrů (dle PP), což je na crossower parádní hodnota, takže současné i-VTEC motory umí být fakt dost úsporné. Žel Bohu není všem příjemné motor točit k červenému poli. Hondy byly vždy drahá auta, s tím už jaksi nic neuděláme.
Avatar - 3_diamanty
ford vs honda
| 17. 10. 2016 17:44
jasne .... honda je honda... ja viem... ale zrovna sucasny civic az taky drahy v zaklade ani nie je... a voci jazzu uz urcite nie... ved ten je o triedu mensi ale stoji takmer tolko co civic.... pod 13 tisic som jazz nikde nevidel ... za 13,5-14 tisic pritom uz mas civica ... je to divne ale co uz... jazz ale ani kasnou ( bez ohladu na cenu ) nie je moja krvna skupina
ford vs honda
| 17. 10. 2016 18:40
U nás Civic 1.4 i-VTEC začíná ceníkovou cenou 319.000, ale v nabídce dealerů ho jen tak nenajdeš, což nevadí, stejně to je výbavový holobyt. Za cenu lehce pod 350.000 uz máš vyšší výbavový stupeň Comfort, který by už byl přijatelnější, a až tady začíná Jazz v nejnižší výbavě (přesto dostatečné) a o 3 koně vyšším výkonem, než Civic... Jak jsem psal minule, zajdi k dealerovi, svez se alespoň 20 km a budeš v obraze.
Avatar - 3_diamanty
ford vs honda
| 17. 10. 2016 19:33
vy mate dobre ceny a lepsie moznosti ... ale u nas su ine ceny a ine platy.... 350 tisic nasich byvalych korun je zhruba len nieco cez 11 tisic eur... ale u nas stoji holatko civic 13 a pol tisic eur .. to je ako keby si kupoval u vas holatko civica v prepocte za nejakych mozno 370 tacov ... fakt to mame kusok ine v tomto smere ...

vy si za 250 tisic korun kupite uz seriozne male auto... ja za 250 tisic nasich byvalych korun ( co je teda dnesnych okolo 8 300 eur ) ... co kupim? leda sandero ....

pravdepodobne civic necham civicom... je uz kusok cez limit.. aspon o tisicku.. skoda
ford vs honda
| 17. 10. 2016 22:35
To porovnání našich a vašich cen je pro Slováky fakt hodně smutné. Oni Češi moc dobře ví, proč nechtějí zavedení Eura! :-)
Avatar - wakantanka
ford vs honda
| 18. 10. 2016 10:55
len pre poriadok, ktoré koruny máš teraz na mysli? staré československé, slovenské či české?
Slepičí úlet
| 17. 10. 2016 12:23
Jinak nastavenou cenu nelze zhodnotit. Auto jsem neprolezl, ale některé věci jsou vidět i z fotek. Úplný lowend to sice není, ale je vidět, že se na dost věcech šetřilo, tak mi ta cena přijde dost mimo. Za stejnou cenu se sežene klasický mainstream B segmentu. Tohle auto je někdě napůl cesty mezi Dačkou a mainstreamem, asi jako Fiat Tipo. Ale to na stejné ceně začíná a je o třídu větší. Kdyby Ka+ stálo o 40 - 50 tísíc míň, tak neřeknu ani popel. A mimochodem, Fusion se prodával jenom proto, že v poslední fázi prodeje stál 230 tisíc. Na začátku, když stál téměř o 100 tisíc víc, tak to na silnicích byla stejná rarita jako Maserati (myšleno s nadsázkou).
Slepičí úlet
| 17. 10. 2016 22:36
Jenže Tipo útočí na zákazníky nejen cenou a prostorností, ale také svým designem. Ta to u Ka+ rozhodně "nehrozí"! :-O
ešte jedna
| 17. 10. 2016 12:49
ak sa bude v našich končinách predávať, tak jediný kus bude mať díler. Je tam neskúsnuteľný mišmaš. Každá má v hlave malinké káčko, môže merať teraz koľko chce, z hláv to nedostanú, cena je na komplet B, skoro C, zabité, a fakt vyzerá ako nakopnutá koza na malých kolečkách ako písal blusan. Ozaj, v piatok som predbiehal na dialnici ecosport, skoro som behol do jarku, tak som sa zlakol.
Cena
| 17. 10. 2016 12:57
Cena je nastavena opravdu docela sebevědomě, nicméně, pokud se bude reálně pohybovat kolem 240.-250.000 Kč, proč ne? Čtyřválec, slušný výkon a spotřeba, pravděpodobně i životnost (až na to TI-VCT, toť otázka). Fiesta je sice o kapánek větší, ale zase má v základu slaboučký 44kw motůrek, a to při ceně od 270.000 Kč. Design bych moc neřešil, každému se líbí něco jiného. Mě to vyloženě neuráží.... Pokud bude za cenu pod čtvrt mega, zřejmě lepší volba než Twingo a podobná autíčka.
Avatar - 3_diamanty
Cena
| 17. 10. 2016 17:21
ja to KA plus u nas v cenniku fordu zatial nikde nevidim... a ani na predajni este par tyzdnov ( mesiac dva ) dozadu ziadne nebolo co som kukal po fieste .... nevies ci bude aj u nas? lebo zatial neviem nic blizsie u nas k tomuto autu najst... pritom by to mohla byt z mna vhodnejsia volba ako vzadu malicka a ucupena fiesta ..... nie ale vazne... to Kacko vyzera ozaj fajn a priestornejsie a robustne zaroven .. asi by som ho aspon pozrel ... a aj tie 15tky su nakoniec celkom postacujuce .. a prave v kombinacii s tou 1,2 by to za mna bolo uno nuno .... a vyzera ze splni aj nejaku tu do buducna rodinnu fuknciu ( aspon do istej miery ) kedze ten interier je ozaj vzdusny a siroky aj vysoky a po sklopeni sedaciek hotova dodavka ;-) ... ktora masim cestam necestam urcite bude rozumiet... vid pochvala za odlhlucnenie a tlmenie nerovnosti v clanku ako v o triedu vacsich autach .. to na nasich "kvalitnych" cestach potesi

jazz je sice dalej .. ale najst novy jazz pod 13 tisic je rarita ... a to za 13 a pol mas uz v podstate o triedu vacsi a daleko stylovejsi civic... co je mozno tiez jeden z dovodov preco sa u nas preda rocne jazzov asi tolko ze na ich spocitanie ti postacia snad aj prsty na jednej ruke ;-\

minule som sa sice nechal uniest este tym sucasnym civicom v zaklade .... ale realne to stale vidim na nejake to lepsie vybavene male auto ... jazz je ale ozaj pridrahy a v podstate cenou kdesi uz na urovni prave spominaneho ceedu alebo meganu.... alebo povedzme rapidu ci tipa
Cena
| 17. 10. 2016 21:58
ja ked som kupoval fiestu nakonfiguroval som si ju niekde k 400tis. a vysledna cena bola 350..takze ono ford dokaze docela cenu znizit.
Avatar - pumpkin
Neveštím úspech, ale...
| 17. 10. 2016 14:05
...po tom, čo som videl predaje Ecosportu, ktorý mi prišiel cenovo dosť mimo, tak už si netrúfam nič odhadovať. Za prvý polrok 2016 je v európskych predajoch na desiatom mieste v kategórii malých SUV. Mimochodom Vitara je 9. a momentálne na Slovensku zosadila Škodu (tuším Octaviu Combi) z prvého miesta.
Ka+ vs. Fiesta
| 17. 10. 2016 22:06
schvalne som pozrel konfigurator ceskeho importera a je to uplne jasne.. :-) tym ze prislo Ka+ , zmizla ponuka fiesty ambiente. dokonca trend je vyssi ako bol predtym. co znaci ze Ka+ zastupuje fiestu v najnizsej vybave..
Uvidíme...
| 17. 10. 2016 22:43
Nový Ford Ka+ má 3 základní problémy: 1) Podivný design - jakmile se posadí vysoká karoserie na malá kolečka, nikdy to nedopadne dobře - a Ka+ bohužel není výjímkou. Není to sice taková tragédie jako u Ecosportu, ale pořád tomu autu zoufale chybí opravdová vizuální přitažlivost, 2) Přemrštěná cena - první oficiální cena je evidentně přestřelená. Pokud ovšem budou v praxi prodejci Fordu schopni nabízet alespoň dvacetitisícovou slevu, bude to O.K., 3) Jediná nabízená motorizace - evropští zákazníci nemají rádi úzkou nabídku pohonných jednotek. Před lety tento nedostatek první káčko dohánělo originálním hravým designem a druhá generace supernízkou cenou, u třetího vydání snad vybalancuje nadprůměrná prostornost - možná. Jenze "plusko" je určeno úplně jiným zákazníkům, než první dvě "holčičí" třídveřové generace.
Jsem opravdu moc zvědavý, jestli se Ka+ v Evropě chytí, zatím jsem ale dost skeptický. :-!
Avatar - 3_diamanty
Uvidíme...
| 18. 10. 2016 10:12
pritom si zober ze mas tam 195/55ky 15tky.... ako mne nepridu male... mozno su vyrezy blatnikov mensie a nenapasujes tam uz nejake tie 18tky uz ale v principe mi tieto 15tky pridu uplne ze ok ... aj sirkou... a aj vacsina "luxusnejsich" malych aut nema v podobnej konfiguracii cena/vykon vacsie pneu ... to len ta kasna je vysoka tak mas pocit ze su male ale inak 15tky 195ky su v malych autach uz vcelku parada gumy... na maly voz pod 4m urcite pohoda... rio ma tiez v zaklade nejake 15tky a nevyzera s nimi tiez najkrajsie ale tiez sa to da a nepridu mi male... to iste punto.. alebo i20 ... alebo aj baleno ..... ved 15tky mas aj na ceede .. sice ano.. tam su uz tucnejsie s profilom na 195/65 ale napriek tomu su to tiez 15tky a vyzeraju ok... problem je ten ze kasna KAcka je pomerne vysoka ale zase nizsia ako nejaka panda alebo jazz.... takze pohoda... mne tam tieto 15tky na bezny zivot pasuju... to auto je o praktickosti nie o vizazi.. kto chce 20tky a gulat ocami na velke pneu..... ten kupuje dnes uz scenica ;-)
Avatar - twistedTSD
Uvidíme...
| 18. 10. 2016 15:02
O patnáctky nejde, prostě ta kola vypadají hrozně utopeně.
Fusion
| 18. 10. 2016 08:43
Tohle rozhodně není náhrada za fusion, ani nemůže být, protože fusion byl jinak vymyšlené i udělané auto, se zcela jiným příběhem.

Předně fusion byl navržen a postaven v Evropě v Kolíně nad Rýnem. Byť ta kvalita nebyla valná, nesmrděla ani netahala oko Východem. Palubka byla z tvrdých plastů, ale nahoře byla potažena gumou/vinylem a nebyla v ní díra na pytel. Karoserie byla crossoverem malého auta, MPV a SUV, proto si to kupovaly rodiny i jako jediné auto a nemusel se v tom stydět jezdit ani chlap. Ford SUV vzhled ještě podporoval výbavou Fusion+ a později verzí Calero.

Fusion taky většinu svého života (2002-2008) nebyl levným autem (cenově, nikoliv výrobně). Vždyť na přelomu roku 2007/2008 stál ve výbavě Ebony s pár příplatky skoro 440 tisíc a prodejci opravdu nedávali slevu 50 %. Proto taky do té doby netrhal prodejní rekordy (nikde, nejen v ČR). Až v půlce roku 2008 se u nás cena změnila (na odpovídající kvalitě) a rázem spadla u oné výbavy Ebony někam ke 290 tisícům, což v ČR udělalo z fusiona hit a ČR celkově odebírala čtvrtinu roční produkce modelu. A fusion vlastně konkurenci nikdy ani neměl. Protože celkové prodeje nebyly valné, přirozeně skončil bez nástupce a jeho klienty si měly rozdělit modely B-Max a Ecosport (což se taky nepovedlo).

Ka+ sem přišlo jako produkt levného vývoje a výroby, globálního designu reflektujícího důležitější trhy východně od nás. S fusionem má shodnou akorát koncovou cenu, ale to je tak vše. Tohle prostě není auto, které má konzervativní neutrální vzhled a solidní užitnou hodnotu. Tohle je obluda, kterou člověk koupí jedině kvůli nízké ceně - jenže ona nízká není. Měl by to být konkurent Dacie Sandero, ale opravdu je o tolik lepší, o kolik je dražší?
Fusion
| 18. 10. 2016 15:17
Jakoby si mi četl mé myšlenky, naprostý souhlas s přesnými postřehy. Úspěchu Fusionu na českém trhu Ka+ ani z daleka nedosáhne, to je již teď jasné. :-O
Fusion
| 19. 10. 2016 02:18
Mas pravdu.
Tva otazka zni: "Měl by to být konkurent Dacie Sandero, ale opravdu je o tolik lepší, o kolik je dražší?"
No a podle tech peti recenzi, co jsem zatim po evrope cetl se zda, ze: Ano. Je o dost lepsi nez Dacia Sandero.
Vsichni do jednoho ovsem konstatuji, ze motor tak nejak staci, ovsem vitali by vice variant - predevsim proto, ze podvozek by klidne zvladnul vic.
Fusion
| 19. 10. 2016 08:57
Lepší v čem? Je to zjevně auto pro nenáročné řidiče, kteří se rozhodují hlavně konverzí value for money. Rozdíl mezi sanderem 0.9 TCe Arctica a tímhle je přes 50 tisíc, a to je prostě v dané cenové kategorii moc peněz (z pohledu základního motoru 1.0 dokonce přes 80 tisíc). Za to si kupující může do sandera nacpat hromadu další výbavy včetně navigace a parkovací kamery (ani jedno do ka+ nejde ani za příplatek) a pořád bude o 30 či více tisíc níže s výrazně vybavenějším autem, které podle mě i lépe (neutrálněji) vypadá a má delší záruku.
Dalsie nedorozumenie
| 18. 10. 2016 11:09
Ako to uz u fordu byva, maju obrovske vykyvy. Strategia One Ford sice globalne funguje, ale snazia sa uz roky spravit lacne auto a predavat ho za draho. To je sice pochopitelny zamer, ale prehanuju to.

B-Max jednoducho nevysiel, take drahe cudo a iba s litrovym trojvalcom
EcoSport je obdobny paskvil
Ka+ je zatial asi najlepsi pokus z tychto troch, ale je to jednoznacne lacne auto konkurujuce tomu Sanderu, ktore napr. oproti podobne nacenenym novinkam triedy B(+) ako suzuki baleno alebo novej i20 nema sancu ani nedava zmysel.

Ano, mozno jazdi dobre, je relativne priestranne a jednoduche, ale take to baleno ho strci vykonom, spotrebou, priestorom aj cenou do vrecka.
Dalsie nedorozumenie
| 18. 10. 2016 15:22
Strategie "One Ford" sice globálně funguje (tj. šetří Fordu vývojové náklady), ovšem mimo Evropu. Ta je totiž velmi náročným trhem, kterému jen tak něco "nevoní". Evropani byli po desetiletí zvyklí na Fordy přesně vyhovující jejich potřebám a hlavně vkusu. To už je ale v posledních letech bohužel minulostí a na prodejích je to sakra znát. Stačí se podívat na rozdíl evropských prodejů Mondea a Passatu. Dříve mezi jejich staršími generacemi zdaleka neležela taková prodejní propast jako nyní. Ani Focus s mizerně využitým obestavěným prostorem a nic moc designem už zdaleka není, co býval. No a prapodivné globální modely typu Ecosport a teď Ká+ žádnou díru do evropských statistik rozhodně taky neudělají, stejně jako nešťastný B-Max, který je pro rodinné použití prostě příliš malý. Ve světle takovéto modelové politiky se opravdu moc bojím, jaká bude příští Fiesta, která se již kvapem blíží. Ta je totiž nyní poslední opravdu evropský model (však se zde taky i po řadě let výroby pořád skvěle prodává). Bude ale nástupce stejně úspěšný? :-O :-O :-O
Avatar - miromen
Dalsie nedorozumenie
| 22. 10. 2016 20:06
Focus je tam kde nikdy nebyl. Je to poctivy a bytelny kus železa , což už se dnes o většině konkurentu řict neda , stači si prolest a nebo počist si např. o takovem leonu , je třidně vytečně utlumen , což u focusu u předchudcu nebylo a podpruměrna , ne mizerna je podelna prostornost , což je jedina vyraznějši slabina. Takže tve ubohe a neusatale poukazovani na tenhle minus , nic nenaděla s tim , že stale je to vnitřni prostornosti , nižši středni třida. Co se vzhledu tyče , tak ti mužu řict , že po tom co focuse vlastnim vice než rok , jsou na jeho vzhled , reakce velice pozitivni a osobně se ani nedivim. Prodeje jsou jednim z ukazatelu toho , že součastny focus je velice povedeny vuz.
Dalsie nedorozumenie
| 24. 10. 2016 11:53
Ano, máš pravdu, pohotovostní hmotnost současného Focusu opravdu není nijak zvlášť příznivá. Zrovna tak zpracování karoserie, zrovna nedávno jsem v jednom testu četl stížnosti na veké spáry mezi pohyblivými částmi karoserie (tuším že u 5. dveří). Ale samozřejmě je to o prioritách, mě třeba extrémní stísněnost místa pro řidiče a spolujezdce u tohoto auta velice vadila a ani za mnou nezůstal dostatečný prostor pro nohy pro mé dospívající děti (měřím skoro 190 cm). A jeho vnější design mě rozhodně nenadchl (jednalo se o verzi ST). Ale stejně tak nemám problém uznat, že jízdní vlastnosti Focusu III jsou excelentní (výborné řízení, víceprvek vzadu u všech motorizací). Nakonec jsem se právě kvůli té stisněnosti Focusu rozhodl pro Leon ST, rozhodně ale u svého Seatu nepociťuji mezery v dílenském zpracování, to je naopak výborné. Ale zadní víceprvek či tužší řízení bych u něj uvítal a nemám vůbez žádný problém to přiznat. Prostě žádné auto není dokonalé, takže nechápu, proč se tak rozčiluješ a označuješ moji kritiku Focuse III za "ubohou". Ubohé je naopak nepřiznat si, že i moje auto má chyby... :-)
"Konkurenti"? Jsou o třídu nižší
| 20. 10. 2016 17:51
K+ je 4-metrové auto, jako Fabia, Polo, Punto, Corsa, Clio, 208, ... S těmi je potřeba ho poměřovat. Zde uvedení "konkutetni" jsou o třídu menší vozy. Nejsou tedy porovnatelní konkurenti!

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku