S designem řadicích pák i technikou změny rychlostí si automobiloví výrobci leckdy vyhráli. A netýká se to jen drahých supersportů a luxusních aut, ale i lidovek, kterých se zrodily miliony...
tam nebyla unikátem pouze řadící páka, ale uměním bylo dostat tam rychlost, speciálně trojku, to bylo lepší přes čtverku. A ruční brzda měla taky své kouzlo :-)
Nevím, čí je to zásluha, ale díky za popisky v galerii. Velké překvapení.
Ferrari F40- já vím, že supersport a funkce a bla bla, ale ten volant je z Š1203? Ten interiér? Na interiér auto nejezdí, ale tohle je u auta za miliony podle mě hanba.Tohle by vyrobily v rámci praxe na kdejaké střední škole líp.
neměla pružinu a trefit v kopci z trojky na dvojku, chtělo cvik, jinak člověk musel zastavit a rozjet se. Ale jinak byla bezproblémová. Co v autě není, to se nekazí, v Trabantu se nekazilo nic >:D
Když jsem doléval benzín a policajt se ptal jestli nevím kolik tam mám paliva, že jej v noci u Meopty dolévám, tak mu říkám, pojďte mi prosím tu kontrolku najít, jsem rád, že je zde volant >:D