Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Modernizovaný VW Amarok poprvé na českých silnicích. Je šestiválec trefa do černého?

V rámci modernizace se Volkswagen Amarok konečně dočkal pořádného motoru. Příchod šestiválce ale ne všichni kvitují. Proč?
Zpět na článek
2. 11. 2016 13:25
správna odpoveď na dg
a nakonec sa vrátime k poctivému 6valcu. Ale rozhodne je to krok správnym smerom 11l s najsilnejšou verziou bez šetrenia je dobré číslo. To by kľudne dala aj poriadne nazúrená polovičná turbočivava.
Avatar - KANKUNEN
2. 11. 2016 13:26
VW dal do tohoto auta to, co tam vždy patřilo
Vždy jsem obdivoval terénní japonce, jak si předly v nízkých otáčkách a všechno vyjely.
2. 11. 2016 16:31
Re: Adblue
To sice ano, ale nemělo by to být v takovém množství jako u dvoulitru.
Avatar - speedfred
2. 11. 2016 13:59
Re: VW dal do tohoto auta to, co tam vždy patřilo
švagor veľký vw-fans,mi povedal že Amarok ani náhodou. V práci (Rakúske Alpy) majú tieto vw a japoncov a vravel že Amaroka musia pravidelne kdesi z blata ťahať L200,či Navarou...(ja viem článok je o motore,nie aute ako celok)
Avatar - KANKUNEN
2. 11. 2016 13:46
Re: správna odpoveď na dg
Nakonec díky emisím nám automobilky nebudou moct nutit jejich mrzácké výtvory , přefoukané tříhrnečky. Manažeři znají rovnici - malý motor = málo materiálu = nízké náklady - větší vývar.
Navíc ti co kupují ty malé motory, ničí automobilovou kulturu.
Avatar - WinDiesel
2. 11. 2016 15:31
Re: Amarok a ti druzí
hodí/nehodí ................... vydrží to namáhání? je to salónní pick-up pro ulízané týpky nebo je to vůz do australské nepohody?
3. 11. 2016 09:52
Re: Koncerová ergonomie
VW to tak má například u dodávek (ne u všech, například Caddy ji má pořád dole, ale Multivan to tak má roky). Nebo MPV (Sharan, Golf Plus), SUV (Tiguan). Je to dané jiným posedem.
3. 11. 2016 09:51
Re: Evropská masírka
Co to znamená skutečně potřebuje? Já na ně koukal pro jejich přepravní schopnosti (včetně tahacích) v kombinaci s těmi terénními, využití bylo občasné a vysokou prioritou bylo pohodlí, protože šlo o přepravu na velké vzdálenosti (a na konci byl nějaký ten terén).
3. 11. 2016 09:04
Re: Adblue
Spíš jde o to, jak často. Protože nádrž bude, řekl bych, stejná. Dříve cílem bylo, aby to vystačilo na servisní interval, tedy ses o to nemusel starat. Ale nevím, jestli na to nerezignovali.
2. 11. 2016 20:43
Re: Amarok a ti druzí
Nemyslím si, že by to stálo na šestiválci. Hilux, L-200 a další taky mají jenom čtyřválec... a fungují.
Avatar - rohYpnol
2. 11. 2016 19:25
Samozřejmě, že je!
Trefou do černého jsou přeci už koncernové 3-hrnky, takže tohle vidím na double shot >:D >:-[] ;-)
2. 11. 2016 15:41
Re: Amarok a ti druzí
Ano, v Austrálii je Amarok hodně chválen, ostatně i na prezentaci auta se Volkswagen chlubil, kolik cen (nejen) u protinožců dostal. Ta brodivost je ale horší, byť třeba světlou výškou je na tom auto dobře.
2. 11. 2016 13:39
Re: správna odpoveď na dg
Vzhledem k tomu, že před dvěma lety tu testovali dvoulitr se stejnou žiznivosti, tak to je nadmíru dobré.
Avatar - rohYpnol
2. 11. 2016 19:30
Evropská masírka
Kdo skutečně potřebuje pickup, zvolí Hilux, případně L200, nebo Ranger. Ale pro městské masírky je Amarok bezpochyby velmi zajímavou alternativou ;-)
2. 11. 2016 16:12
Adblue
,,Dvoulitrový čtyřválec našponovaný nadoraz by pro splnění norem musel využívat litry kapaliny AdBlue, jejíž časté doplňování by se uživatelům rozhodně nelíbilo. Proto se tak sáhlo po šestiválci, který si se zaměřením amaroku poradí lépe,,

Jo a do V6 se Adblue bude lít uplně stejně >:D
[odkaz]
a viz jejich stránky:
Tento motor je vybaven vícestupňovým ošetřením výfukových plynů (filtr pevných částic a SCR katalyzátor).
2. 11. 2016 14:47
Amarok a ti druzí
Doporučuji podívat se na srovnávací test pick-upů z Austrálie, tedy ze země, kde jsou tyhle auta více než v Evropě využívána v terénu. Australané evidentně nemají pocit, že by se Amarok do terénu nehodil... a to dokonce ještě ve verzi s 2.0 TDI

[odkaz]
4. 11. 2016 08:05
Re: VW dal do tohoto auta to, co tam vždy patřilo
Jedině V8 jako Toyota
2. 11. 2016 20:44
Re: Adblue
mhm, tak pro mně je hlavní opruzování tam něco vůbec lít, než kolik tam toho lít...
Avatar - speedfred
2. 11. 2016 18:23
Re: Hezké
" Určitě by mu ve spojení s ruční brzdou mimořádně slušel! "
to si myslel aby ten motor utiahol auto aj zo zatiahnutou ručkou ? >:D
Hezké
Takže: kdy bude podobná přední maska s normálními světlomety v Kvodiakvu? Kdy bude v Kodiakvu ruční brzda jako v Amaroku? Kdy budou mít škodovky stejně očíslovaný tachometr a otáčkoměr, jako mateřská firma VW?

A nakonec, kdy se s tímto motorem potkáme v Kodiakvu? Určitě by mu ve spojení s ruční brzdou mimořádně slušel!
Avatar - tomtoylc
2. 11. 2016 16:46
Re: VW dal do tohoto auta to, co tam vždy patřilo
6 válec 4,2 TD mal ešte v LC 80 a 100 ak hovoríme o nafte ... tento rok sa prestal predávať (v EU) aj LC 200 V8 takže už sa dajú kúpiť len benzínové 6 válce - vlastne len jeden 4.0VVTi v 150tke ... teraz som si spomenul že 4,2D l válec je stále v 70tke ale ta sa oficialne kúpiť nedá len u špecializovaných predjacov - dajbych.cz alebo sandlander.hu v nemecku je extremfahrzeuge.com a offroad-nestle.de
Avatar - WinDiesel
2. 11. 2016 15:30
Re: VW dal do tohoto auta to, co tam vždy patřilo
Mno všechny ty další pickupy se nyní budou výkonově krčit ve stínu, s výjimkou Mercedesu. (Je docela dobře možné že mercedes použije také jen 6-válce). Toyota má k dispozici 2,4 a 2,8 ale 2,8 si nekoupíme .... divné.
A byly časy kdy Landcruisery měly šestiválce 4,2 TD ach jo ...
U Toyoty se tedy šestiválců nedočkáme. Všichni ostatní by je nasadit mohli.
Avatar - rohYpnol
2. 11. 2016 19:40
Koncerová ergonomie
Až budete zase chválit Škodovky za jejich skvělou ergonomii, tak si vzpomeňte třeba právě na tenhle Amarok. Středový display v nejvyšším místě středového panelu a ne někde u kolen, žádná tlačítka před řadicí pákou, zapalovač naopak správně před řadicí pákou...