Testy
TEST Modernizovaný VW Amarok poprvé na českých silnicích. Je šestiválec trefa do černého?
23 komentářů
Vždy jsem obdivoval terénní japonce, jak si předly v nízkých otáčkách a všechno vyjely.
švagor veľký vw-fans,mi povedal že Amarok ani náhodou. V práci (Rakúske Alpy) majú tieto vw a japoncov a vravel že Amaroka musia pravidelne kdesi z blata ťahať L200,či Navarou...(ja viem článok je o motore,nie aute ako celok)
Mno všechny ty další pickupy se nyní budou výkonově krčit ve stínu, s výjimkou Mercedesu. (Je docela dobře možné že mercedes použije také jen 6-válce). Toyota má k dispozici 2,4 a 2,8 ale 2,8 si nekoupíme .... divné.
A byly časy kdy Landcruisery měly šestiválce 4,2 TD ach jo ...
U Toyoty se tedy šestiválců nedočkáme. Všichni ostatní by je nasadit mohli.
A byly časy kdy Landcruisery měly šestiválce 4,2 TD ach jo ...
U Toyoty se tedy šestiválců nedočkáme. Všichni ostatní by je nasadit mohli.
6 válec 4,2 TD mal ešte v LC 80 a 100 ak hovoríme o nafte ... tento rok sa prestal predávať (v EU) aj LC 200 V8 takže už sa dajú kúpiť len benzínové 6 válce - vlastne len jeden 4.0VVTi v 150tke ... teraz som si spomenul že 4,2D l válec je stále v 70tke ale ta sa oficialne kúpiť nedá len u špecializovaných predjacov - dajbych.cz alebo sandlander.hu v nemecku je extremfahrzeuge.com a offroad-nestle.de
Doporučuji podívat se na srovnávací test pick-upů z Austrálie, tedy ze země, kde jsou tyhle auta více než v Evropě využívána v terénu. Australané evidentně nemají pocit, že by se Amarok do terénu nehodil... a to dokonce ještě ve verzi s 2.0 TDI
[odkaz]
[odkaz]
hodí/nehodí ................... vydrží to namáhání? je to salónní pick-up pro ulízané týpky nebo je to vůz do australské nepohody?
Ano, v Austrálii je Amarok hodně chválen, ostatně i na prezentaci auta se Volkswagen chlubil, kolik cen (nejen) u protinožců dostal. Ta brodivost je ale horší, byť třeba světlou výškou je na tom auto dobře.
,,Dvoulitrový čtyřválec našponovaný nadoraz by pro splnění norem musel využívat litry kapaliny AdBlue, jejíž časté doplňování by se uživatelům rozhodně nelíbilo. Proto se tak sáhlo po šestiválci, který si se zaměřením amaroku poradí lépe,,
Jo a do V6 se Adblue bude lít uplně stejně >😁
[odkaz]
a viz jejich stránky😒br /> Tento motor je vybaven vícestupňovým ošetřením výfukových plynů (filtr pevných částic a SCR katalyzátor).
Jo a do V6 se Adblue bude lít uplně stejně >😁
[odkaz]
a viz jejich stránky😒br /> Tento motor je vybaven vícestupňovým ošetřením výfukových plynů (filtr pevných částic a SCR katalyzátor).
To sice ano, ale nemělo by to být v takovém množství jako u dvoulitru.
Takže: kdy bude podobná přední maska s normálními světlomety v Kvodiakvu? Kdy bude v Kodiakvu ruční brzda jako v Amaroku? Kdy budou mít škodovky stejně očíslovaný tachometr a otáčkoměr, jako mateřská firma VW?
A nakonec, kdy se s tímto motorem potkáme v Kodiakvu? Určitě by mu ve spojení s ruční brzdou mimořádně slušel!
A nakonec, kdy se s tímto motorem potkáme v Kodiakvu? Určitě by mu ve spojení s ruční brzdou mimořádně slušel!
Trefou do černého jsou přeci už koncernové 3-hrnky, takže tohle vidím na double shot >😁 >😒] 😉
Kdo skutečně potřebuje pickup, zvolí Hilux, případně L200, nebo Ranger. Ale pro městské masírky je Amarok bezpochyby velmi zajímavou alternativou 😉
Až budete zase chválit Škodovky za jejich skvělou ergonomii, tak si vzpomeňte třeba právě na tenhle Amarok. Středový display v nejvyšším místě středového panelu a ne někde u kolen, žádná tlačítka před řadicí pákou, zapalovač naopak správně před řadicí pákou...
Navíc ti co kupují ty malé motory, ničí automobilovou kulturu.