Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Road Zipper aneb mobilní zip. Aby nebyly zácpy!

11 komentářů

Nicco
Tak zaklad je mit 10 pruhu ze jo. To se potom muze neco menit. Potom jeste potrebujeme milion dolaru na jednoucelovy stroj, plat pro 2 zamestnance, pojisteni proti zrolovani kamionem (tolik case u nas) a servis.
tolarvasek@seznam.cz
Touto metodou lze velmi úspěšně řešit dopravní špičky u velkých měst při ranním náporu vozidel směrem do města a odpoledním směrem z města. Dále složité organizování dopravy při opravách uvnitř tunelů a poblíž tunelů, rovněž i na mostech. Systém je již několik let úspěšně praktikován v USA, do Evropy se postupně zavádí především u oprav vozovek v složitých místech. System byl již vyzkoušen v Velké Británii, Nizozemsku, Francii, Itálii a v letošním a příštím roce se používá v Rakousku. Svodidla jsou z železobetonu, úroveň zadržení je vysoká - H2. Pro CR a SK má zastoupení firma RENA NOVA,sro. 😄
jirin
Viděl jsem to několikrát letos i v min. letech v akci na Hawaii při vjezdu/výjezdu z Honolulu. Opravdu to dopravě pomůže. Měnili počet průhů ze 4 na 6 a obráceně.
gil54
Tak tomu já říkám, Václave Tolare, reklama. 😐 ;-\

Tak si jí normálně zaplať, ať už jsi ten mladší Ing. Václav nebo ten starší Ing. Václav.

Zdejší diskuze má sloužit, alespoň z mého pohledu, k jiným účelům, než k reklamě zadarmo. 😉

A když už reklama, tak alespoň správně česky.
...na složitých místech. ...
... Systém...
... byl již vyzkoušen ve Velké Británii...
...v letošním roce se používá a v příštím roce se bude používat v Rakousku. ...
... ze železobetonu.... :no:
Avatar - Bully_
Bully_
Ja bych to tak nehrotil 😉 Doprave to muze urcite pomoct a pochybuju, ze by si po prispevku pana inzenyra ted nekolik uzivatelu auto.cz bezelo nakoupit road zippery jen tak pro radost.
jirin
Tchán o zipu nechce ani slyšet. Nejde mu to vysvětlit, stejně tak jeho vrstevníků...
Na D5 byla bouračka a auto v levým pruhu jelo 50, museli se podívat. Chyběl kousíček a byl jsem v nich....
jirin
Když se na km dalnice (cesty) musí u nás zaplatit několik úředníků a firem, tak už pak na skutečnou výstavbu (opravu) moc nezbývá. Taková D1 by 3 potřeboval moc.
gil54
O užitečnosti zařízení za určitých podmínek ani v nejmenším nepochybuji.

Reklama však zůstane reklamou i když třeba tento systém zrovna není přímo ve tvém hledáčku zájmů. A příspěvek Václava Tolara není nic jiného než pokus o neplacenou reklamu. Možná bychom se oba divili, kolik lidí, kteří rozhodují o eventuálním nákupu podobných systémů v dopravě, čtou zdejší diskuzi, byť jen soukromě.

Firma která se uchyluje k těmto zoufaleckým praktikám u mě ztrácí absolutně kredit, ať se jedná o *** nebo dopravní systémy.
Avatar - Stejsn
Stejsn
se bohužel pravidlo zipu nenaučili doteď, takže kdyby se tenhle stroj nasadil u nás, tak😒br />
- jeden to do něj napálí
- další tři by se srazili v opačném pruhu při čumění
- deset dalších by mu ucpalo cestu, když by se snažili honem se nacpat do zužujícího se pruhu
- půlka zbývajících by měla snahu fotit
- zbytek by na něj aspoň troubil

:-!
Avatar - TeeJay
TeeJay
Ale na druhou stranu, proč někoho nevyfakovat, když můžu, že... ;-\
gil54
Na jednu stranu máš možná tak trochu pravdu, ale já to prostě nemám rád.