Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volvo V90 Cross Country odhaluje ceny. Kolik stojí auto pro dobrodruhy?

Nástupce XC70 vstupuje na trh se dvěma zážehovými a dvěma vznětovými motory. Standardem je pohon všech kol.
Zpět na článek
Avatar - KANKUNEN
7. 11. 2016 11:20
Volvo je skutečně komická automobilka
Srdcem auta je motor a ne displej. Mít ve Volvu s tím jak vypadá i motor, tak by umělo D3 i konkurovat.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - narona
7. 11. 2016 11:45
Re: Volvo je skutečně komická automobilka
Myslím že není problém v motoru, ten cílové skupině stačit bude, ale displej problém je. To je mor ovládání všeho přes něj. Tlačítka si řidič po chvilce zapamatuje kdežto na displej se musí aspoň podívat, to je tak na zabavení spolujezdce. Nechápu tenhle počin zrovna u Volva který si historicky a dnes podle svých vyjádření zakládá na bezpečnosti ;-\
Avatar - Emel
7. 11. 2016 11:56
Re: Volvo je skutečně komická automobilka
Já souhlasím s Kankunenem, motor je základ.

PS: 235kW z benzínového dvoulitru už je docela extrém, ani těch 173kW u nafty není málo, v těžkém autě... obvykle netrousím poznámky o spolehlivosti ještě před zahájením prodeje, ale asi bych měl trošku obavy. Kdybych musel Volvo, asi bych sáhl po T5
Avatar - narona
7. 11. 2016 12:15
Re: Volvo je skutečně komická automobilka
Určitě benzín bude lepší volba už z toho důvodu, že volvo benzíny vždy umělo víc než naftu. Hlavně ale po zkušenostech ve volvu s dieselem a automatem (XC 90 D5) bych se vyhnul této kombinaci. Výkonu má přehršle ale ty reakce na plyn to je katastrofa - hlavně při rozjezdu.
Avatar - KANKUNEN
7. 11. 2016 11:56
Re: Volvo je skutečně komická automobilka
Znám spoustu reálných kupců slušnější prémie a pro všechny je základ pro větší auta nafta 6válců. Už jenom proto, aby se mu neposmívali, kromě toho už začínají kupovat biturba.
Avatar - narona
7. 11. 2016 12:20
Re: Volvo je skutečně komická automobilka
Jenže tady je třeba rozlišovat kupce podle značek. Jasně že ten kdo chce třeba X5 nebo audi A7 tak je pro něj čtyřhrnek naprosto pasé >:D Volvistům to je v drtivý většině jedno. Stejně s tím obvykle jezděj ženský, těm stačí že to jede >:D
7. 11. 2016 12:29
Re: Volvo je skutečně komická automobilka
Kolko ma motor valcov je vacsine kupcov jedno, dolezity je vykon, a tu je podla mna ponuka uplne dostatocna. Chybaju supervykonne verzie na styl amg atd. ale tych sa preda ako safranu, z toho volvo neskrachuje. Spolahlivost pri tom litrovom vykone uz moze byt problem, to ukaze az cas, ale nemyslim ze to bude taka katastrofa, s 300 konovym autom sa aj tak neda jazdit v kuse plny kotol.
Avatar - Barry Lyndon
7. 11. 2016 17:52
Re: Volvo je skutečně komická automobilka
Jak "aby se mu neposmívali". Dieselový šestiválec je sice pro někoho možná méně směšný než dieselový čtyřválec, ale terčem posměchu je pořád. Mého posměchu každopádně. >:D
Avatar - removed
7. 11. 2016 13:37
Re: Volvo je skutečně komická automobilka
Ten display je uživatelsky docela příjemný. Není přecitlivělý. Je třeba vzít v úvahu i to, že se ti automobil (například na dlažebních kostkách) neroztřese jako běžná produkce. Není pak problém vidět/trefit tu správnou ikonu. Navíc zásadní věci si nastavíš tlačítky na volantu.
Avatar - narona
7. 11. 2016 14:58
Re: Volvo je skutečně komická automobilka
Ono taky sto lidí sto chutí, ale já mám právě zkušenost s volvem co se na kostkách roztřese jak ratlík tak že jsem rád za velká tlačítka do nichž se trefím >:D
7. 11. 2016 15:27
Re: Volvo je skutečně komická automobilka
Jezdím s XC90, vzduchový podvozek - roztřese se :-) Přes volant lze ovládat pouze něco. Ne jízdní režimy, ne navigaci. I ovládání přes volant znamená koukat na poměrně malou oblast displeje v kapličce. Po 20 tisích km už, myslím, dokáži docela dobře ocenit výhody i nevýhody. A opravdu tento způsob ovládání znamená neustále vizuálně kontrolovat, na co prsty sahají.
Avatar - salamoon
7. 11. 2016 20:47
Re: Volvo je skutečně komická automobilka
toto boli presne aj moje pocity uz po zverejneni xc90.... a tlacia to vsade, a bohuzial aj budu... :-( :no:
7. 11. 2016 14:29
Volvo vs German cars
Volvo cieli na iný typ zákazníka Volvista chce bezpečnosť a luxus. Motor je dôležitý ale zároveň nevyžaduje za každú cenu 6 valec. A volvo to veľmi dobre vie. Má to totižto overené.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Emel
7. 11. 2016 15:46
Re: Volvo vs German cars
Jo, jo... XC90 se prodává výborně. Ta zajímavá otázka je... jak by se prodávalo, kdyby Q7 vypadala nějak normálně :-) ?
Avatar - Barry Lyndon
7. 11. 2016 17:35
Re: Volvo vs German cars
Q7 vypadá často děsně, ale dá se nakonfigurovat i do relativně přijatelné podoby (tam dvojnásob platí, že méně je více)
7. 11. 2016 15:33
Dobrodruh na druhou
Dobrodruh na druhou musí být každý, kdo se do divočiny vydá s novým modelem plným elektroniky. Poslední, co chci v divočině zažít, je nefungující navigace, různé falešné poplachy a nemožnost jakkoliv auto na místě opravit a v případě varianty T8 i nemožnost auto odtáhnout po vlastní ose.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barry Lyndon
7. 11. 2016 17:34
chtějí hodně peněz za 4 čínské válce...
... na druhou stranu je to auto zvenku i zevnitř zatraceně pěkné. Fakt se mi moc líbí :yes:
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku