Novinky
Verny_2013
6
Konečně po mnoha letech naprostého Fordího designového tápání interiér, který je prostě příjemný, útulný a pohledově koupitelný.
Přejít do diskuze
miromen
Tak z fotek mi to přišlo docela uhlazene, ale z videa, minimalně st line vypada velmi dobře včetně zadnice a je fajn, že zustala zachovana ta aston maska. Interier, tak to je moderna s trčicim tabletem, vice by se mi libila klasika. Alespoň mohl byt interier hravějši nebo v připadě fiesty spiš dravějši/sportovnějši. Fajn je, že jsou klasicke budiky a jsou zachovana tlačitka pro ventilaci.
Jopino
Kolega z práce má funglovku FF 1.5 Ecoboost Red edition. Pěkná stylovka, fakt to dobře vypadá i slušně jezdí. Prostor uvnitř je ale slušně řečeno minimalistický. Se svými 178 cm jsem si sedl pohodlně dopředu a při přesednutí za sebe jsem dlubal koleny o přední sedačku. Palubní deska je u spolujezdce strašně nafouklá, u řidiče to taky není žádná sláva. Auto je good, to bez debat, ale prostorově to je podprůměr třídy, včetně zavazadlového prostoru. Pro dva a malé děti, bez kočárku o.k.
CHerokee
Tak už to je oficiálně. Jsou na světě nové Fiesty. Současná Fiesta ST se bude vyrábět dál vedle nových modelů...
Ale na co ST.....když si už za rok až dva budu moci koupit nový tříválec 1,0 ecoboost, který jako první na světě bude vypínat válec! Takže pojedeš jen na dva a ušetříš celých 6 % paliva! No to je skvělé. V další dekádě se pak odpojí asi motor úplně a budeš tlačit za 0l/100 km! Ford jednoznačně spěje k perpetuum mobile!
Ale na co ST.....když si už za rok až dva budu moci koupit nový tříválec 1,0 ecoboost, který jako první na světě bude vypínat válec! Takže pojedeš jen na dva a ušetříš celých 6 % paliva! No to je skvělé. V další dekádě se pak odpojí asi motor úplně a budeš tlačit za 0l/100 km! Ford jednoznačně spěje k perpetuum mobile!
galerida
Tvrdý podvozok v porovnaní s čím? ... s S class od M-B >:D . V rámci triedy je Fiesta top podvozok. Iste komfortnejšie ako hocičo od vw group.
miromen
Jak jednoduše a bez blbych kecu. :yes:
Jen dodam, že u focuse je to hodně i pocitove a vzadu je třeba vic mista než v předchozim meganu a cca stejně jako v tom součastnem. A jako řidič mam vice mista než jsem měl v předchozim golfu 6 generace, kde bylo meně mista pod volantem a prava noha byla ve stalem styku se středovou konzoli při vyšce 180cm. Nejvice omezena je tak spolujezdcova leva noha.
Jen dodam, že u focuse je to hodně i pocitove a vzadu je třeba vic mista než v předchozim meganu a cca stejně jako v tom součastnem. A jako řidič mam vice mista než jsem měl v předchozim golfu 6 generace, kde bylo meně mista pod volantem a prava noha byla ve stalem styku se středovou konzoli při vyšce 180cm. Nejvice omezena je tak spolujezdcova leva noha.
Arese
Nová Fiesta vypadá velmi slibně, vnější design se mezigeneračně o dost zlepšil, uvnitř taky, ovšem ten vystrčený tablet ten konečný dojem hodně sráží - vypadá, jakoby si ho tam majitel dodatečně svépomocí dobastlil... Hlavně ale, aby zůstaly zachovány tradiční skvělé a zábavný jízdní vlastnosti, které byly u minulé i předminulé generace hlavní předností... :-O
Arese
Středová konzola u Leona má velmi rozumnou šírku a po stranách ještě zabolený zvýšený okraj, o který lze krásně opřít nohu, takže naprosto O.K. To samé posez vzadu - výška, sklon sedáku i sklon opěradla jsou optimální. Pokud bys kritizoval laciný interiér Leonu předchozí generace, naprosto bych s tebou souhlasil, ale u současné generace (pokud tedy máš alespoň výbavu Style) kabina vypadá velmi pěkně. Kvalita plastů je O:K. (na palubce je pěkně měkčený a i ty tvrdé vypadají dobře) a ta nabídka prostoru je opravdu výborná vpředu i na zadním sedadle a totéž platí o objemu kufru (opět na rozdíl od Focusu). Přehnané šetření tak v kabině Leonu pociťuji jen na absenci výškové regulace předních bezpečnostních pásů, ale tím trpí i současné BMW... Já Focusu rozhodně neupírám zábavný a zároveň komfortní podvozek se standardním víceprvkem vzadu, super řízení, jízdní vlastnosti mu prostě ostatní předokolky mohou jen závidět. Taky motor 1.5 Ecoboost/110 kW se mi velice zamlouvá, design už ale mnohem méně. I ten bych ale snesl, nikoliv ale stísněnost. Ta je u rodinného kombíku pro většinu uživatelů naprosto nepřijatelná. :-!
P.S. Obludně hluboká přístrojová deska Focusu rozhodně není omluvitelná jeho designem, např. Leon nemá sklon čelního okna o nic menší a rozměry palubky jsou u něj v naprosto přijatelných mezích.
P.S. Obludně hluboká přístrojová deska Focusu rozhodně není omluvitelná jeho designem, např. Leon nemá sklon čelního okna o nic menší a rozměry palubky jsou u něj v naprosto přijatelných mezích.
Arese
Já tedy nechápu, proč mě hned musíš nadávat do "joudů", ale věz, že jsem si současný Focus důkladně proklepli a vyzkoušeli při jízdě, když jsme si loni vybírali nové rodinné auto. A při svých 188 cm výšky jsem se při každém usednutí za volant praštil kolenem o spínač vnějšího osvětlení na té obludně vystrčené přístrojovce, manželka zase protestovala, že má na místě spolujezdce také klaustrofogické pocity (málo místa pro nohy) a má dospívající poměrně vysoká dcera si za mě pohodlně prostě nesedla, protože neměla dost místa pro kolena. Ani v koncernových modelech nižší střední, ani u Kie cee´d či i30 jsne na žádné takové problémy nenarazili. :-!
P.S. Jaké "lowendové manýry" máš u současného Leonu na mysli? >:D To auto má např. menší spáry na karoserii a preciznější slícování plastů v interiéru, než Focus.
P.S. Jaké "lowendové manýry" máš u současného Leonu na mysli? >:D To auto má např. menší spáry na karoserii a preciznější slícování plastů v interiéru, než Focus.
Arese
"Tvůrci současného Focusu" se kromě jízdních vlasností a jízdního komfortu nevypořádali dobře vůbec s ničím, protože interiér toho auta katastrofálně plýtvá s obestavěným prostorem (hlavně vinou nesmyslně hluboké přístrojové desky) a navíc má i výrazně menší kufr než předchůdce, nemluvě o dost vysoké hmotnosti a nic moc designu. 8-s
miromen
To pravě pišu, že u interieru se mohli držet klasiky. Zustat u puvodni architektury, jen ji zmodernizovat. Dobře se s tim vypořadali u focuse, kde je i dobře stiněny pravě 8" displej, takže situaci, kdy na něj praži sluničko je poskromnu. Tytrčici tablety to je prostě mor a nepřijde mi to ani jako šťastne řešeni a trpi tim i vzhled.
xpaja
Co to je za módu ty trčící tablety. Velké displaye je přece potřeba stínit aby se neodráželi. Navíc to ani nevypadá pěkně, spíš jak kdyby to tam někdo dodatečně dobastlil. Snad jen v Toyotě C-HR to mají aspoň trošičku zakonponované.
galerida
Auto sa bude iste časti zákazníkov páčiť, istá skupina bude dizajn odcudzovať - ako pri každom aute. O predajnom úspechu rozhodne jednoznačne cena, na ktorú sú trhy so slabšou kúpnou silou obyvateľstva veľmi citlivé. Ak bude Ford na Slovensku pokračovať v tej trápnej cenovej politike čo doteraz, tak ceny tejto Fiesty budú začínať na 15.000 EUR . Budeme dumať, či si kúpiť Fiestu, ale Golf :-) ...pre mňa viac, ako jednoznačné
Neurotic
Ty si pustíš na tom odporném displayi. Mně se to až na ten display líbí
Ada je zase tady
Tahle Fiesta bude třeba OK, ale ten interiér s tou placatou TV je pro mne nepřijatelný. Model Active má světlou výšku běžného vozu, u crossoveru bych ji očekával zvýšenou. Jaký motor bych si mohl koupit? Zatím se píše jen o směšných benzínových atrapách.
Myslím, že VW Polo cross TDI je mnohem lepší variantou pro člověka, který by takový vůz hledal... :-!
Myslím, že VW Polo cross TDI je mnohem lepší variantou pro člověka, který by takový vůz hledal... :-!
3_diamanty
normalne mne pride az japonsky "dokonaly" ten interier.. akoby taka mazda ;-)
ale za mna maju nova micra a nove rio este krajsiu kabinu ... akoby s vacsou identitou voci fordu ale to je uz aj vec osobneho vkusu samozrejme ... ale celkovo ozaj moc dobre takto na foto vyzera...
ale za mna maju nova micra a nove rio este krajsiu kabinu ... akoby s vacsou identitou voci fordu ale to je uz aj vec osobneho vkusu samozrejme ... ale celkovo ozaj moc dobre takto na foto vyzera...
Arese
No doufejme, že na příští rok chystaný nový Focus už nebude mít tak obludně přerostlou přístrojovou desku a středovou konzoli. Vždyť právě tento nedostatek (spolu s podprůměrným objemem kufru, hl. u hatchbacku) je u něj kritizován v podstatně v každém testu. :-O Je to hrozná škoda, protože jinak je to výborné auto a nebýt toho nedostatku místa, tak jsem ho asi koupil! 8-s
miromen
S tou tuhosti to vim, idealni je takova zlata středni cesta. Třeba v golfu šeste generace byla vzadu ta tuhost hodně přehnana, ja jsem po prvnim usednuti jen řekl, trestna lavice. Navic stehna při vyšce 180cm minimalně podepřena. U součastne generace je to o něco lepši, ale pořad žadna hitparada, to ve focusu se sedi vzadu podstatně pohodlněji. Ja už několikrat byl pravě v zahraniči, kdy jsme cestovali ve 4 dospělich, ale vždy žadni habani, max. pruměrně vysoci jedinci.
Jinak jak se zda, ford na prostornost nehraje. Už jsou info o nove fiestě, ktera je delši o 71mm a vzadu je mista pry jen o chlup vice než u zatim součastne generace.
Jinak jak se zda, ford na prostornost nehraje. Už jsou info o nove fiestě, ktera je delši o 71mm a vzadu je mista pry jen o chlup vice než u zatim součastne generace.
Arese
To, co jsi napsal, se ale platí prakticky o všech hatchbacích segmentu B (snad kromě předražené Hondy Jazz). ;-)
Arese
Tak žádnou kritiku vzadu sedícího "dospělého" na řešení zadního sedáku či opěradla jsem zatím neslyšel, i když až k moři jsme s tímto autom opravdu ještě nejeli. Kritická slova mých dospívajících dětí zazněla pouze na adresu příliš tuhých zadních opěrek hlavy a s tím musím suhlasit. Ale jsem rád, že jsi aspoň uznal, že nižší střední koncernu VW je podstatně prostornější. Samozřejmě ale chápu, že jsou zákazníci, pro které prostornost v tomto segmentu není tak podstatná. Pro ty je potom Focus vhodná volba, o tom žádná. :-!
P.S. "Tuhost sedadel" je velmi ošidná disciplína a zdaleka neplatí, že měkčí sedačky jsou vždy pohodlnější. Hlavně na delších trasách se brzy ukáže, že tomu bývá právě naopak. Moje bolavá záda by mohla vyprávět, ovšem v Leonu si přímo lebedí! :-)
P.S. "Tuhost sedadel" je velmi ošidná disciplína a zdaleka neplatí, že měkčí sedačky jsou vždy pohodlnější. Hlavně na delších trasách se brzy ukáže, že tomu bývá právě naopak. Moje bolavá záda by mohla vyprávět, ovšem v Leonu si přímo lebedí! :-)
miromen
Hele mě tohle važně nebavy, ja jsem leona poznal a mam o něm slušne reference.
Ani nepotřebuji čist testy abych věděl, jak se věci maji. Centimetry se daji prostě nahanět ruznymi zpusoby a v připadě leonu je to na ukor pohodli zadnich cestujicich. I tenhle uryvek z testu potvrzuje to jaky jsem poznal rozdil mezi golfem a leonem.
"Sedadla si přímo říkají o stručné sestavení hitparády.
Golf: Nejměkčí sedadla, jejich tvar si zaslouží místo v síni slávy. Tělo je opěradlem dokonale objato, souznění s autem je maximální. Také vzadu působí sedadlo z trojice nejpříjemněji.
Octavia: Sedadla tvrdší než v golfu. Přední jsou širší než dosud, což urostlejší postavy uvítají. Na druhou stranu středová část opěradel je tvrdá a plochá, takže konfekční postavy s vozem tolik nesouzní, opěradlo je neobemkne. Také vzadu je sedadlo tvrdé a ploché.
Leon: Nejtvrdší, optimálně tvarovaná a celkově pohodlná sedadla. Vzadu hodně kolmé opěradlo.
Společným rysem testované trojice je ne zcela optimální posaz vzadu. Sedadla leží nízko, nohy je třeba mít hodně pokrčené a po delší cestě člověk neví, jak by se tam srovnal. Pokud sedí řidič až u země, nestrčíte si nárt pod jeho sedačku, dozadu to zas moc nejde kvůli tvaru podlahy. Žádná tragédie, při běžném používání si toho sotva někdo všimne, ale až povezete dospělého vzadu k moři, uvidíte, že se dříve nebo později ozve."
Ani nepotřebuji čist testy abych věděl, jak se věci maji. Centimetry se daji prostě nahanět ruznymi zpusoby a v připadě leonu je to na ukor pohodli zadnich cestujicich. I tenhle uryvek z testu potvrzuje to jaky jsem poznal rozdil mezi golfem a leonem.
"Sedadla si přímo říkají o stručné sestavení hitparády.
Golf: Nejměkčí sedadla, jejich tvar si zaslouží místo v síni slávy. Tělo je opěradlem dokonale objato, souznění s autem je maximální. Také vzadu působí sedadlo z trojice nejpříjemněji.
Octavia: Sedadla tvrdší než v golfu. Přední jsou širší než dosud, což urostlejší postavy uvítají. Na druhou stranu středová část opěradel je tvrdá a plochá, takže konfekční postavy s vozem tolik nesouzní, opěradlo je neobemkne. Také vzadu je sedadlo tvrdé a ploché.
Leon: Nejtvrdší, optimálně tvarovaná a celkově pohodlná sedadla. Vzadu hodně kolmé opěradlo.
Společným rysem testované trojice je ne zcela optimální posaz vzadu. Sedadla leží nízko, nohy je třeba mít hodně pokrčené a po delší cestě člověk neví, jak by se tam srovnal. Pokud sedí řidič až u země, nestrčíte si nárt pod jeho sedačku, dozadu to zas moc nejde kvůli tvaru podlahy. Žádná tragédie, při běžném používání si toho sotva někdo všimne, ale až povezete dospělého vzadu k moři, uvidíte, že se dříve nebo později ozve."
Sumi2000
Malinký kufr , mizerný vnitřní prostor...
..to auto je pro svobodného kluka či holku na blbnutí...když na něj mají.
Praktické není ani trochu..a mě osobně se design moc nelíbí.
..to auto je pro svobodného kluka či holku na blbnutí...když na něj mají.
Praktické není ani trochu..a mě osobně se design moc nelíbí.
speedfred
Neporovnávam to s ničím,ale od mestkého vozidla som čakal mäkší podvozok. Nevravím že je zlý,ale občas tie rany a nadskakovanie v aute....
T.E.S.L.A už na ACZ serie
Tvarovo tomu ťažko možno niečo vytknúť, farebne všetko.
Arese
Já tedy nechápu, proč mě hned musíš nadávat do "joudů", ale věz, že jsem si současný Focus důkladně proklepli a vyzkoušeli při jízdě, když jsme si loni vybírali nové rodinné auto. A při svých 188 cm výšky jsem se při každém usednutí za volant praštil kolenem o spínač vnějšího osvětlení na té obludně vystrčené přístrojovce, manželka zase protestovala, že má na místě spolujezdce také klaustrofogické pocity (málo místa pro nohy) a má dospívající poměrně vysoká dcera si za mě pohodlně prostě nesedla, protože neměla dost místa pro kolena. Ani v koncernových modelech nižší střední, ani u Kie cee´d či i30 jsne na žádné takové problémy nenarazili. :-!
mrazik
Kdyz se ty trcici tablety poprve objevili, tak nadseny jsem z toho nebyl, ale nejak si zacinam zvykat a pokud to neni reseno nejak nasilne, tak bych nebyl proti. Osobne mam jen problem s upatlanym displejem, protoze mam mastnejsi kuzi.
Tu tlacitkovou klimu/ventilaci take vitam.
Tu tlacitkovou klimu/ventilaci take vitam.
mrazik
Docela by me zajimalo, jestli se to prolne i do dalsich modelu v jejich novych generacich resp. faceliftech.
3_diamanty
povedzme yaris to ma ovela lepsie suhlas kedze mu nikde nic netrci .... ale trend je jasny co spravime ;-) ... nove rio ma ten displej aspon kusok mensi a neodstava tak ... tento vo fieste uz ozaj dost vytrca z davu ... ale clovek si asi zvykne
za mna najkrajsi interier malej triedy aj najlepsie s tou navigaciu sa vysporiadala nova micra... to je ukazkova kabina ako to ma vyzerat :yes:
za mna najkrajsi interier malej triedy aj najlepsie s tou navigaciu sa vysporiadala nova micra... to je ukazkova kabina ako to ma vyzerat :yes:
Arese
"Poněkud letargický motor 1,25/44 kW". Hele, ty bys mohl být diplomat, takhle uměle uškrocená verze je totiž totální mrtvola, v dnešním provozu vysloveně nebezpečná posádce i okolí! >:D :no:
woody-alien
Souhlas. Na rozdíl od páji bych našel výtky i zvenku, výrazně se ale zlepšila zadní část auta. Buchtóznost aktuální generace, umocněná vysoko umístěnými patvarovými světly [odkaz] je silně zredukována. Interiér...no...pokrok jistě, ale taky by bylo k pláči, kdyby nenastal. Takhle už celkově přijatelný vnitřek, přidám se nicméně ke kritikům trčícího displeje. Nj, osm palců je osm palců, to jistě rozechvěje nejednu ženu a co já vím, třeba i chlapci si dneska poměřují něco jiného než dřív. :-)
speedfred
nedávno som mal požičanú Fiestu 1.0l po meste to jazdilo slušne,ale ten tvrdý podvozok.... :no:
Dinar
Tenhle klínovitý tvar základní linky uvidíš napříč automobilkami, třeba u jazzu, u clia, předchozího ria atp. Naopak taková fabie je tvarově naprostý solitér.
miromen
Ty nejobvyklejši a proporčně přisne tvary bez napaditosti předvadi předevšim koncern, polo nebo golf jsou toho jasnym dukazem. Přitom u takove ibizy jde vidět, že to jde i s napaditosti.
cape
obaval som sa ze to bude horsie... "stara" fiesta sa mi ale stale paci viac hlavne zad .. skoda tych zvislych svetiel..
interier ale pokrok aj ked mne nevadi ani ten dnesny.. displej naozaj mohol byt mensi..
interier ale pokrok aj ked mne nevadi ani ten dnesny.. displej naozaj mohol byt mensi..
webpaja
Fiesta je naštěstí pořád jiná než konkurence, jasně identifikovatelná a včerejší narážky na podobu s Puntem nemohl nikdo úplně myslet vážně.
Líbí se mi hravost designu a ve finále působí dobře i horizontálně orientovaná zadní světla.
Líbí se mi hravost designu a ve finále působí dobře i horizontálně orientovaná zadní světla.
Dinar
Vnitřek je pokrok, bez debaty, velikost displeje je diskutabilní, klidně mohl být o třetinu nižší a ten ovlád. panýlek třeba po stranách, ale oproti předchozí gen. je to už své třídě odpovídající. Exterier jsou prostě global ford markanty namazané na ten nejobvyklejší a nejpoužívanější základní tvar (žehlička) malého hb. Nic kulervoucího, ale ani žádný propadák. ;-)
webpaja
Zvenku se těžko něco vytýká, líbila se mi předchozí generace a tato je ostřejší i propracovanější. Uvnitř zmizelo nejhorší hračkářství, ale doufal jsem v dospělejší interiér. Koneckonců i display mohl být níž a nad ním výdechy.
Jopino
design je relativní a subjektivní věc. Přiznám se, že současné Fordy až tak moc nemusím (až na Edge), ale tohle auto nevypadá vůbec špatně. Uvnitř docela "fordí revoluce". Zvenčí má ST line a Active vcelku fajn look. Otázkou zůstává, zda to nezabijí cenou - Vignale bude zcela určitě darda. Docela jsem zvědavý na motory a ceny. Když jsem na jaře koukal po malém hatchi v rozumné cenové relaci, byl v nabídce od Fordu převážně jen poněkud letargický motor 1,25 l se 44 kw. Za silnější motor už byla cena v rámci segmentu poněkud jinde. Jasně, tohle člověk kupuje na převážné jízdy po městě, ale i takováto auta se občas naloží více, než jedním pasažérem a vyjedou i na dálnici, co pak? Snad na tom budou líp, než nedávno uvedený Citroen C3, kde silnější motor už stojí docela ranec, navíc ještě spojený pouze s automatem. Uvidíme ;-)
pumpkin
Verím, že to môže byť len divným uhlom. No za mňa asi naj tá klasická, zjavne v top výbave Titanum a tiež Vignale. Vidno aj pozmenenú optiku svetiel.
twistedTSD
Klasická červená Fiesta je neklasický ST Line. ;-) Outdoorová Fiesta na titulce vypadá vyloženě ošklivě.
miromen
Ještě jednou, focus neni ve třidě dělany na prostor, zřejmě na ukor designu, stači se podivat na profil, to snad dojde každemu normalnimu. To, že to ma koncern nebo korejčici jinak, na tom nic nezměni. Pokud někdo v nižši středni řeši prostor, pro něj prostě focus neni. Na druhou stranu ve fordu mysleli na komfort posazu i vzadu, což nejen u seatu jde stranou. A jestli ses praštil o roh palubky, tak je to o nastaveni a je faktem, že nejsi prvni, ale na druhou stranu jsou jini dlouhani kteři s tim nemaji problem a divi se tomu. Přitom za volant se vejde i 2m osoba. U Leona jsou zase řidiči kterym vadi kontakt nohy se středovou konzoli.
O lacinnosti interieru leona v ramci třidy se nema cenu ani bavit a katovani kostu je u něj opravdu slušna řada, ale neřeš to, duležite je, že se ty i tva rodina vejdete, tam kde se nevejde je samozřejmě automaticky uplny propadak. A tu preciznost z koncernu znam o tom mi mužeš taky vykladat. No a spary jsem opravdu nepřeměřoval, jen doufam, že neusuzuješ dle zadniho vika, kde ma standardně každy focus křidlo a je tam větši spara, jinak by kolidovalo při otvirani se střechou.
O lacinnosti interieru leona v ramci třidy se nema cenu ani bavit a katovani kostu je u něj opravdu slušna řada, ale neřeš to, duležite je, že se ty i tva rodina vejdete, tam kde se nevejde je samozřejmě automaticky uplny propadak. A tu preciznost z koncernu znam o tom mi mužeš taky vykladat. No a spary jsem opravdu nepřeměřoval, jen doufam, že neusuzuješ dle zadniho vika, kde ma standardně každy focus křidlo a je tam větši spara, jinak by kolidovalo při otvirani se střechou.
miromen
O tom autě viš docela kulove. Prostornost je na ukor designu, ktery je mimochodem za mě velice povedeny. Nicmeně prostornost je v ramci třidy naprosto v pořadku, to že nějaky jouda jako ty s tim maš problem, je čistě osobni boj. U pruměrně rostle posadky neni problem. Jo a hmotnost neni sice nizka, ale jak vidno v připadě focuse to nema negativni vliv na jizdu a naopak je pravě zřejmě diky te vaze komfortni nejen jizdně, ale i utlumenim kabiny a k tomu žadne lowendove manyry, jako např. v připadě leonu, ktere jistě ubytku vahy dopomahaji. :-!
Honza M.
Design pětidveřové verze se povedl, je to taková evoluce současné, líbivé Fiesty. A tříválcem s vypínáním válce Ford opět naznačuje směr, kterým půjde vývoj motorů. Vsadil bych se, že podobný motor dostane příští generace Octavie.
Sumi2000
Tedy popravdě jsem čekal víc..
Auto nevypadá úplně zle , hlavně Cross verze má styl.
Červená s divným úšklebkem nárazníkem , se nepovedla..nelíbí se mi.
Ale každý to má jinak.
Interier průměr , tablet trčící nějak divně nad palubkou? Děsivé.
Ford prostě interiery neumí..po sci-fi UFO nyní tohle.. 8-s
A motor tříválec s odpojitelným jedním válcem...HA HA ..dvouválec...TRABANT !
>:D
Auto nevypadá úplně zle , hlavně Cross verze má styl.
Červená s divným úšklebkem nárazníkem , se nepovedla..nelíbí se mi.
Ale každý to má jinak.
Interier průměr , tablet trčící nějak divně nad palubkou? Děsivé.
Ford prostě interiery neumí..po sci-fi UFO nyní tohle.. 8-s
A motor tříválec s odpojitelným jedním válcem...HA HA ..dvouválec...TRABANT !
>:D
3_diamanty
mne sa najviac zatial paci ta klasicka cervena fiesta v zakladenej verzii... priznavam ze ta outdoorova verzia mi akosi vizualne az tak "nesedi" k tomu celkovemu dizajnu ( na hranatejsom pole mi cross vezia sedi viacej aj na hranatejsej i20 ) a rovnako aj ta "luxusna" verzia mi nepride az tak krasna s tou maskou ... takze za mna ta cervena fiesta je najkrajsia ;-)
pumpkin
Opäť sa potvrdilo, že nie je dobré súdiť podľa jednej fotky. Príjemný čistý dizajn bez akéhokoľvek zbytočného tápania. Asi ste si tiež všimli rozdielne predné masky, čo je tiež podľa mňa zaujímavé, ako sa dá jedným dielom zmeniť charakter auta. Možno sa v budúcnosti vybodnú na nové generácie a budeme si kupovať na autá len nové body-panely (viem, farby sa dali meniť už pri Smarte). No a veľká pochvala za interiér! Konečne zo stola zhodili to staré CD/MC Sony rádio s miliónmi tlačidiel a dali tam tablet. Hurá, bolo na čase! Good job, Ford!