Bezpečnost
Takže nejbezpečnější auta byla již vyrobena, ted už bude na 5* stačit, když to bude mít dost pípátek a počítač označí celistvost jako vynikající. Co se stane při nárazu už není důležité >😁
Vše vysvětluje a napravou míru uvádí citace vedoucího laboratoře, kdy říká, že se budou testovat pouze dílčí komponenty (sedačky, airbagy, atd.) za podmínek podobných čelnímu nárazu vozidla. Nikdo ale neříká, že jde o náhradu crashtestu. To si pouze nesmyslně vydedukoval autor textu článku ...
Cilem clanku je dostat do clanku Skodu a jeste k tomu nejlepe s necim, co z ni udela pupek sveta, objevitele neceho noveho, automobilku, ktera pouziva neco co jine nemaji >😁 A ono nic, konkurence musi uz davno neco takoveho delat, kor kdyz jsou pri testech USA nektera auta konkurence davno bezpecnejsi nez evropska. Test komplet auta, ma stale vetsi vypovidajici hodnotu, protoze vsechny soucastky na sebe pusobi.
Crash test se dela z duvodu, ze se zkouma pri narazu pretizeni na posadku. To znamena, ze se zkouma kolik energie pohlti karoserie a kolik toho zbyde na ridice. jestli zustane po narazu v kabine pro posadku prostor pro preziti atd. To se da zjistit pouze crash testem a to celeho auta, protoze dnesni softy nasimuliji stale to co se komu hodi.
Crash test se dela z duvodu, ze se zkouma pri narazu pretizeni na posadku. To znamena, ze se zkouma kolik energie pohlti karoserie a kolik toho zbyde na ridice. jestli zustane po narazu v kabine pro posadku prostor pro preziti atd. To se da zjistit pouze crash testem a to celeho auta, protoze dnesni softy nasimuliji stale to co se komu hodi.
Opravdu je nutné psát takto senzacechtivý a přitom absolutně nesouvisející nadpis, když článek je úplně o něčem jiném než o crashtestech? Jestli je to pouze převzatý článek bez úprav, tak se nad tím u vás nikdo nezamyslel a je to na opětovné zapnutí adblocku. Takovéto nadpisy šíří akorát, tak bludy mezi neodbornou veřejnost.
Mam ten dojem, ze tento web sa posuva cim dalej tym viac do roviny bulvaru. Napriklad aj clankami ako je tento...
Žádný MKP software na světě nedokáže (minimálně v dnešní době) vypočítat virtuální crash kompletního vozidla včetně motoru, mechaniky, hadic, trubek a kabelových tras a v neposlední řadě interiéru tak, aby odpovídal realitě. Můj názor je, že deformační zóny se ještě dlouho budou testovat na reálných vozidlech.