Novinky
_Karel_
6
Zato být hloupější než Joky, to je výzva! Ovšem silně pochybuji....
Přejít do diskuze
Leon už je lepší jak Octavia, mám ve firmě obojí. A jestli bude Kodiaq stejně ušetřenej jak Superb nebo právě OIII, tak je jasný, že Seat jde kupředu.
Na druhou stranu, není to hezký že si dává za cíl skoro naši automobilku? :yes:
Na druhou stranu, není to hezký že si dává za cíl skoro naši automobilku? :yes:
A já zítra můžu vyhrát 200 mil. Kč! Tedy, zapomněl jsem si vsadit, ale šance zůstává stejná. :yes:
To můžeš napsat o každém kompatku ale... Leon má svoje cukrátka - nabízí se jako 3d, umí zajímavou techniku, má FullLed, je tady i verze Xperience...
Hodně pro image Leonu udělali s Cuprou a jejím působením na NS apod., tam hodně povolili otěže.
Evidentně si v OIII ani neseděl. Já na ní mám najeto cca 50tis km pravda s víceprvkem, náprava opravdu nemlátí. U standardní 1.4TSi jsem nic takového také nezaznamenal. Ovládání na volantu je v pohodě. USB v kaslíku opravdu není a pokud máš boler👋navi a slušný telefon, tak existuje něco jako BT. Výhled u Leonu mi přijde horší a navi/radio je v normální výšce, sedačky jsou normální - v úterý jsem dal 700km a nic mě nebolelo. Leon je uvnitř menší, zvlášť vzadu i v kufru. Vnitřek je v Leonu horší a ne zrovna pohledný... takže co tam máš dál? 😉 >😁
Já mám taky přesné srovnání - v práci jezdím s Octavií Combi, soukromě Leonem ST, obojí 1.4 TSI. Když odhlédnu od výrazně příznivější ceny, tak Leon Octavii jasně překonává i po stránce vnějšího designu (po faceliftu Octy tuplem), látky na výplních dveří, mnohem lépe umístěném displeji navigace, mnohem čitelnějšími stupnicemi otáčkoměru a rychloměru, zdařilejšími předními sedadly, zvukem zavíraných dveří, daleko menší "okoukaností" v ČR, výrazně větší agilitou (vč. menšího poloměru otáčení), protihlukovou dekou na kapotě (Octavia ji nemá).
A teď v čem je lepší Octavia - mírně delší interiér (díky prodlouženému rozvoru), větší kufr, třístupňová aretace dveří (Leon má bohužel jen dvoustupňovou), výškové seřizování předních bezpečnostních pásů, motor 1.4 TSI bez drahého a potenciálně poruchového vypínání dvojice válců, méně účinný posilovač řízení (oproti Leonu s jinou výbavou než FR či Cupra).
A teď v čem je lepší Octavia - mírně delší interiér (díky prodlouženému rozvoru), větší kufr, třístupňová aretace dveří (Leon má bohužel jen dvoustupňovou), výškové seřizování předních bezpečnostních pásů, motor 1.4 TSI bez drahého a potenciálně poruchového vypínání dvojice válců, méně účinný posilovač řízení (oproti Leonu s jinou výbavou než FR či Cupra).
Mám také přímé srovnání a naopak by jsem Leona nevyměnil za OIII. Už jenom pro mlácení zadní nápravy, ovládání na volantu, usb v kastlíku, horší výhled šikmo do předu, možnost krádeže, vyšší cena, navi u kolene, sedačky atd.
Tolik diskuze nad úplně obyčejným reklamním prohlášením. Takové a podobné pronášejí šéfové všemožných firem dnes a denně. Zatím se musí Seat hodně snažit.
Je mi skoro líto autora zdejších titulků. Ví, že sebe dělá bl.bce, ale holt musí.
Je mi skoro líto autora zdejších titulků. Ví, že sebe dělá bl.bce, ale holt musí.
Myslím, že mají celkem dobře nekročeno. Toledo je podle mne hezčí než Rapid a Ateca se co se týče designu hodně povedla. Pochybuji když vidím současný vzhled Škodovek, že nový Yeti bude atraktivnější. A to nejsem nějaký zatvrzelý nepřítel značky Škoda.
..je zajímavý, že se nikdo nezminuje o potvrzené výrobě sedmimístného suvécka Seatu v Německu.
Tak to mi řekni v čem je Leon lepší než Octavia? Hmmm mám možnost přímého porovnání OIII Gtec a Leon TGI a rozhodně bych OIII za Leona nevyměnil 😉
Uspech se dostavil az kdyz prestali e😜ermentovat, popadli nejlepsi nemecke auto a vylepsili u nej karoserii a zku..ili interier.
No je to take cesta ...
No je to take cesta ...
To jako že bych tu deku za vlastní koupil na své firemní auto? >😁 Děkuji za tip, ale nevyužiji ho! 😉
V každém případě je to věc, která má hodně jednoduché řešení... nakonec to pak i s otevřenou kapotou líp vypadá.
Tak to každopadně, duležite bude hlavně to, jak je odhlučněny prostor mezi motorem a kabinou a taky na kultivovanosti motoru. Nicmeně si myslim, že i ta deka bude mit vliv, ale ne u každeho modelu to musi byt nějak vyznamněji znat.
Viděl jsem k tomu nějaké diskuse na fóru, kde si to lidi koupili a pak diskutovali, jestli je ten rozdíl uvnitř auta poznat nebo ne... a já si z toho odnesl, že ne. Nevím jestli to souvisí s výbavou, podle mě ta deka chybí u všech benzínů, u Octavie ji nemá ani benzínové RS. Ve finále to asi ničemu nevadí, odhlučnění podběhů je větší téma.
V Pyramidě Průhonice, kde jsem kupoval svoje ST mi prodejce říkal, že za ty roky, co se současná generace Leonu nabízí, prodal pouhá 2 SC (!). Proto ji dovezou jen na zvláštní objednávku a zálohu na tuto karosářskou verzi vyžadují raději 3x větší než na 5dv. hatch či na ST. :-!
Všiml jsem si, že SC (3D) už v ČR Seat nenabízí. ;-\ Možná je to jen kvůli faceliftu. Objednat určitě půjde tak jako tak, ale pořád by to bylo na pytel.
Koukam, že nejsi jediny, kdo oceňuje 3 stupňove panty u dveři, ktere jsem měl v golfu šeste generace a u te sedme o ně golf přišel. A jsem rad, že je ford dava do focusu, protože je to sice nenapadna, ale dosti užitečna věcička.
Předchozí generace Cupry končila až na 228 kW v některých edicích, pořád jako předokolka. A místo 147 kW (jako měl GGTI/ ORS) měla 177 kW. To bylo dané tím, že patřil pod Audi do té "sportovní" části skupiny (jelikož neměli ekvivalent RS3, alespoň pohonili dvoulitr nad úroveň S3/ TTS). Jen s tím myslím nejeli NS.
Hlavně nabízí skvělý kombík ST! 😄 :yes: :yes: :yes: Taky 5dv. hatch je ale moc pěkný a jeho 3dv. varianta je na dnešním trhu unikátem a kuriozitou (v dobrém svlova smylu samozřejmě). :-!
Na Toledo asi zapoměla většina zákazníků, když se ho prodalo za půl roku cca 5tis. a Rapidů cca 35tis.