Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Americký trik na Dieselgate. Volkswageny se vrací jako vraky!

Američané zasažení kauzou Dieselgate se snaží na Volkswagenu maximálně vydělat. Auta s podvodným softwarem vrací s chybějícími díly.
Zpět na článek
Avatar - netcar.xx
14. 12. 2016 10:57
Re: Vtipná ukázka
A proc si kupujes takovou popelnici?
Avatar - Anonym
14. 12. 2016 10:27
Vtipná ukázka
toho, jak podvedený (zákazník) může oplatit podvodníkovi (VW) podvod. >:D

Šalamouni jsou i v USA :yes:
14. 12. 2016 10:48
Re: Vtipná ukázka
Ono to přestává být vtipné v momentě, kdy si jde člověk koupit novou oktávii a podiví se při pohledu na ceník. A pak mu dojde, že těch pár tisíc navíc je právě to odškodné za ukradené nárazníky.
14. 12. 2016 11:28
vychcanci z usa
usa to je banda zlodějů, podvodníků a lhářů,ale i vrahů(náš vzor),vzpomínáte na vymyšlenou aféru zasekévání plynu u toyoty jen co se začala prodávat víc než vraky made in usa,sprostá likvidace konkurence.tedka zase samsung měl konkurovat applu a najednou začal záhadně hořet,ušákům nevěřím ani h...usa je největší znečištovatel ovzduší a ty jejich primitivní velkoobjemové vraky kouří jak svina,ale u vw strašně vadí že kouří o trošičku víc a chtějí za to miliardy odškodné,je to jen sprosté vydírání a vykořistování ,dělníkům na lince třeba ve škodovce se přidat nemůže,ale miliardy pro usa jsou.... já bych jim neprodal ani cihlu ;-)
14. 12. 2016 12:27
Re: vychcanci z usa
Ak by si kúpil tovar, ktorý by však nezodpovedal proklamovaným požiadavkám a limitom, dokonca by ta priamo ohrozoval, nemal by si podobný zámer? Myslím, že to zákazníci vocwágnu dlhujú...
A čo EU? tu sa na akékolvek odškodnenie vykašlali, vybavili si to na horných postoch vydieraním o znížení počtu VW zamestnancov, daju volaky kus plastu do nasavania a hotovo? Hanba, že si majitelia VW a koncernov nevedia dupnut.
14. 12. 2016 12:42
Re: KDO MŮŽE ZA DÍZLBLEJT? KDO HLÁSAL SVATÝDÍZL :)))
Kdo by VW zadotoval? Kdo by zadotoval ostatní? Muslim, že USA měly výdajů s Teslou dost a stále ještě mají ;-)

Mají všichni zelenoplivači stejně infantilní jazyk a chování fracka? :-)
Avatar - _Karel_
14. 12. 2016 17:03
Re: KDO MŮŽE ZA DÍZLBLEJT? KDO HLÁSAL SVATÝDÍZL :)))
To je takový zdejší paradox- kde najdeš nejvíc lidí nenávidějících koncern? Na webu, který nejvíc píše o koncernu.
14. 12. 2016 13:21
Re: KDO MŮŽE ZA DÍZLBLEJT? KDO HLÁSAL SVATÝDÍZL :)))
Já jí naštěstí nekupuju, ale to nutně neznamená, že je mi to jedno. Prostě mi ten přístup vadí a pozná to každý, kdo si půjde koupit cokoliv od koncernu.

Samozřejmě mi taky vadí, že podváděli. Na druhou stranu něco dělaj, dávaj práci spoustě lidí a platí daně. Jenže každej stát vidí jen příležitost, jak někoho žalovat o stovky milionů. A teď se k tomu ještě přidaj samotní zákazníci.

To by všichni čuměli, kdyby to VW zabalil a všechny lidi propustil, ať si je živí stát. To by byla teprve ta pravá sranda.. Jenže asi právě z toho důvodu VW žalují jen země, kterých by se to přímo nedotklo aneb z cizího krev neteče.
14. 12. 2016 10:54
nektere rady
nektere rady jsou zcestne, cena toho co vymeni bude nizsi nez cena casu kterou na tom strati, ze by fakt nehoho bavilo vymenovat olej a chladici kapalinu? to je jiz diagnoza totalniho * >:D

jinak co se tyce podobne debility, tak Amici na tom as tak spatne nejsou, kuprikladu jsem celkem zvikli na 14 denni lhutu vraceni zbozi, a tim ze prodavam sve modely na jistem americkem servru kde nakupuji lidi z celeho sveta, a prodal jsem tam jiz prez 3000 polozek, tak mam jistou statistiku vraceni, a prozatim vsechny vratky provedli lidi z EU, pritom se jedna o digitalni obsah, takze ikdys se jim vrati penize, tak jim zustava i onen obsah, sice maji povinnost ho smazat, ale pochybuju ze to nekdo udela, z US zakazniku chtel vratit prachy jedinej a navic dal i zduvodneni a nasledne poridil model jinej
14. 12. 2016 20:10
Je to easy
Srazil bych jim výkupní cenu o náhradní díly, které na auto chybí a byl by klid. To by teprve koukali, měli by vrátit auto v normálním stavu, tj tak jak jej koupili ;-)
Avatar - Bully_
14. 12. 2016 19:53
Re: vw
Jakoze podvodne jednani jedne strany ospravedlnuje podvodne jednani strany druhe? Ja ti nejak nevim.. :-|
Avatar - Wolfsteen
14. 12. 2016 10:40
Nejenom u nás
jsou vychcánci. Ale tento konkrétní případ je už trochu moc. Kdo by si asi tak koupil chladicí kapalinu z druhé ruky???
Avatar - defusiq
14. 12. 2016 16:50
Re: KDO MŮŽE ZA DÍZLBLEJT? KDO HLÁSAL SVATÝDÍZL :)))
Averze proti koncernu? Marketing. Ty jejich reklamy jsou všude a neustále mi to někdo cpe a když už dojdou reklamy, tak jsou tu neskutečně spokojený ovce, které mi budou neustále říkat, jak je to nejlepší a že jen blb si může vybrat něco jiného...Ale můj příspěvek byl spíše o tom, že většina zákazníků k nim půjde znovu a znovu, i kdyby museli udělat generálku motoru, protože škoda je pro ně něco jako záruka kvality. Vztahem (stálý) zákazník x Škoda (VW obecně) mi hrozně moc připomína vztah mezi Applem a zákazníky. "To nevadí, že teď to nevyšlo (ačkoliv to neřeknou nahlas), další generace bude super a všechny chybky opraví a musím ji mít." A pak je tady jistej "patriotismus"...Sám mám s oktávkou najeto docela dost a to jak s prví generací, tak i s druhou generací a skutečně jediná výhoda co vidím já je kufr a spotřeba, naštěstí ale nejsem člověk co řeší spotřebu a pořád jsem zastáncem atmosféry. Né že by mi turbo nějak vadilo, to vůbec ne, od objemu alespoň 1.8 má určitě smysl :-) Ale to je jen můj názor a kdo nesouhlasí, nemusí :-)
14. 12. 2016 10:34
hh
Myslim ze v nasich koncinach by to bolo este horsie a auta by sa vracali len s volantom a sedadlom sofera :-) Ale niektore rady su podla mna prehnane, hodnota statej chladiacej kvapaliny nedosiahne cenu prace co bude s tou vymenou. Kazdopadne chapem ze to volksvagenu nevadi, ked tie auta bude predavat v europe v ako Welt auto, aj tak im bude musiet vymenit americke narazniky a budiky :-)
Avatar - Ja Prvni 123
14. 12. 2016 13:26
Pro me to vyjadruje postoj majitelu ke koncernu...
A asi mu rozumim.

Kdyz me nekdo podvede, taky budu nastvanej... ekenomicky smsl to nedava - ty vymeny jsou pracny a svetla v us specifikaci stejne nikdo nekoupi.

Je to proste vzkaz.
14. 12. 2016 11:24
Re: KDO MŮŽE ZA DÍZLBLEJT? KDO HLÁSAL SVATÝDÍZL :)))
jj
RUKU NA SRDCE SOUDRUZI, MŮŽE SI ZA TOPŘECI KONZERVÁGN SÁM. NEMĚL KECAT DÍZL ALE DĚLAT ELEKTROMOBILY !! ;-) KECAL BLUDY DĚLAL BLUDY CHTĚL ELEKTROMOBIL ZLIKVIDOVAT, VŮBEC HO NELITOVAT !! >:-[] >:-[] >:-[]
NO A ŽE SE NA NĚM PÁR AMERIKANIZOVANÝCH KOUMÁKU NAPAKUJE? KDYŽ TO JDE ... ;-) TAK TO JE NAPLOSTO ALE NAPLOSTO NOUMÁLNÍ ÚĎO >:D
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D :yes:
Avatar - twistedTSD
14. 12. 2016 20:32
Heh
Divím se, že tohle splňuje americkou definici provozuschopnosti. Každopádně měnit chladící kapalinu za vodu už může fakt jen zoufalec...
14. 12. 2016 13:28
Re: nektere rady
Jenže ty to prodáš, Amík na to koukne a ha Chečna, Czechia :D. Tak to radši nechá tak, Evropan má aspoň nějakou představu, kde země Česko je. :-)
14. 12. 2016 11:15
Prodaji je v EU
Jiste nebude problem TDIcka prodat v EU za castky o 30% vyssi, nez napriklad Francouzska auta. Mozna to neco vypovyda o majitelech TDI v US, mozna by to udelal kazdy. Napriklad kdyz se na SK delalo srotovne, lide vozili mirne vykuchana auta na vrakoviste.
14. 12. 2016 12:53
Redakce, redakce ... odkud cerpate temata?
Jak muze byt automobil bez prednich svetel provozuschopny? Nenaleteli jste nejakemu sprymari ktery si mysli, ze je dnes aprila?

Jestli je skutecne podminka na vraceni, aby auto bylo provozuschopne, tak z neho nelze sundavat dily, i dily karoserie. Rekl bych, ze auto bez predniho narazniku nebo svetel se sice muze pohybovat, ale nemuze byt legalne provozuschopne. Naraznik ma svoji bezpecnostni funkci, svetla jsou take jasna. To same rezerva, ta je povinna (nebo souprava na opravu pneumatik). Koberecky budiz, ale zase vyplne dveri - co bezpecnost?
14. 12. 2016 14:15
Re: Redakce, redakce ... odkud cerpate temata?
to je totiz blbost. toto dela sam vw pred cestou za debilnim evropskym kupcem. odstroji dily ktere jsou pro us trh odlisne a zde v evrope na ne navesi ty spravne. co by zde asi delali s us dily? ty nechaji jako dily v us.
Avatar - Jaros71
14. 12. 2016 23:36
Re: KDO MŮŽE ZA DÍZLBLEJT? KDO HLÁSAL SVATÝDÍZL :)))
Zajímavé...já mám rád italská auta...a jezdím firemním VW ;-)
a NEVADÍ MI TO.
Avatar - salamoon
14. 12. 2016 20:46
Re: Pro me to vyjadruje postoj majitelu ke koncernu...
nechapem, kto taketo konanie schvaluje.... ano,najprv sa ten majitel urcite rozculoval, nadaval VW do podvodnikov, a potom odovzda taketo auto.... ako podvodnik.

mali by byt v tych JUESEJ radi, ze tie auta od nich VW vobec vykupi, a ze neskoncili ako zakaznici v EU...
14. 12. 2016 16:25
Re: KDO MŮŽE ZA DÍZLBLEJT? KDO HLÁSAL SVATÝDÍZL :)))
Nejsem fanda VW a současnou oktávku mám v plánu brzy vyměnit za něco nekoncernového, protože mi nevyhovuje, přesto nechápu tu averzi vůči koncernu. Spousta lidí preferuje prostorost a úspornost a v tom koncern vyniká. Já raději jízdní vlastnosti a komfort, tak půjdu jinam, Na druhou stranu se nedivím tomu, že spousta lidí je s koncernem spokojená a nemám důvod jim přát vyšší ceny.
14. 12. 2016 16:17
Re: vychcanci z usa
abych věřil tomu že samsung začal hořet,tak to bych musel vidět tuctový kus který právě sjel z pásu, a pak začal hořet,ale jinak těmhle účelovým lžím ze strany usa nevěřím ani za nehet...
14. 12. 2016 16:14
Re: vychcanci z usa
já si myslím že ta kouřivost je nepatrná a nemá žádný velký význam,to odškodné je absolutně přehnané a nejedná se o nic jiného než o vydírání,je smutné že před američanama si sednou němci na *, a na evopany se vykašlou ti nedostanou nic.ještě navíc to odskáčou zaměstnanci že je propustí,je to systém padajícho *,němci vykořistují ve škodovce čechy a američani vykořistují němce,tak to je..
14. 12. 2016 12:00
proste kolenovrti
typicky pro uzivatele tehle jedometu >:D
Avatar - removed
14. 12. 2016 13:54
Re: KDO MŮŽE ZA DÍZLBLEJT? KDO HLÁSAL SVATÝDÍZL :)))
Bojuješ s větrnou elektrárnou, Pájo...
Avatar - Ja Prvni 123
14. 12. 2016 21:53
Re: emise
:-)

To zní víc jako od ichtyla, než od ochtila...
Avatar - twistedTSD
14. 12. 2016 20:29
Re: Pro me to vyjadruje postoj majitelu ke koncernu...
Ano, vzkaz "když už můžu někoho podojit, tak ho podojím, co to dá." Světla v US specifikaci mohou koupit majitelé benzínových Rabbitů/Passatů/Jett.
14. 12. 2016 21:58
Re: vychcanci z usa
Tak když si jedeš svou ligu, to je potom těžko ti něco vysvětlovat. Co se mediálně daleko víc propíralo a celosvětově a samozřejmě oprávněně, když začaly hořet iP5. Ale na to si určitě nevzpomínáš.

Čím to bylo zaviněno? Falešnými nabíjecími kabely z Číny. U origo se nic takového nestalo. Proto Apple zavedl kontrolu mikroprocesoru, které jsou pouze a jen v certifikovaných kablicích Applem. Ale o tom určitě víš, když umíš z povzdálí hatovat.

PS: z toho vyplynula další bublina, že se Apple snaží každého oškubat (což částečně ano, ale jen díky tomu, že prakticky nemá konkurenci, resp. vedoucí postavení). Ti inteligentnější však vědí, kde je pravda.
Avatar - defusiq
14. 12. 2016 13:48
Re: KDO MŮŽE ZA DÍZLBLEJT? KDO HLÁSAL SVATÝDÍZL :)))
Když jsou lidi ochotní to zaplatit a ještě se potom budou chlubit spotřebou a kufrem a jakej to byl vlastně super kauf, co se časem vrátí, tak ať platí :-!
14. 12. 2016 12:59
Re: vychcanci z usa
V kauze hořících samšuků nebylo nic záhadného, chyby byly jinde. Tam se právě Samsung snažil dohnat Apple v datu vydání a neudělali kompletně všechny testy baterií jak měli. To je celé. Proto vznikl problém, který se řešil hlavně v Americe, protože Samsung útočí hlavně na americký trh, kde má Apple postavení, asi jako u nás škodovka... Jinak v mnohem menším množství se prodával i v Japonsku a EU a i zde byly problémy, ale to už moc lidí neví. Stejně jako nikomu nedojde, že kupodivu Korea o tom mlčela...
14. 12. 2016 19:24
vw
kdo chce kam pomozme mu tam! vw chtěl podělat lidi ale karta se obrátila a ted' zas lidi podělávaj vw jinými slovy oko za oko ;-) :-!
14. 12. 2016 16:24
emise
já bych se ani nedivil,že to s těma emisema byl předem vymyšlený plán jak vytunelovat vw,mohl tam pracovat někdo napojený na usa,který tam nechal namontovat falešný software který zkresluje emise,pak už jen stačilo to ohlásit a dát k soudu,a o vykořistěné miliardy se pak podělit,vůbec bych se tomu nedivil,dnes je totiž vše založené na lži a podrazu....
6. 4. 2017 17:35
Re: Je to easy
plně souhlasím.na VW nikdo nemá proto se mstí jak můžou-je to ubohosr
Avatar - Beefcake
16. 12. 2016 00:13
*, co ine
Aky ma mat clovek na to nazor okrem toho, ze su tam *, ako aj inde. A nerobim si iluzie, ze vychcankovia by to u nas robili este vo vacsej miere. Staci si precitat par komentarov tu.
Na VW sa uz nezmyselne snazi zahodjit kadekto. By ma zaujimalo, kedy podpobne palky budu platit aj ine automobilky, kde uz to bolo tiez prakticky dokazane.
Dufam, ze cena je prislusne zrazena dole o list price chybajucich dielov.
ak je to cele nezmysel, beriem vsetko spat :)
15. 12. 2016 12:26
Re: vychcanci z usa
No zdá se mi, že trpěli, proč by je jinak i v evropě stahovali z prodeje? Kdyby byly OK, tak by je přece nechali... Co jsem se tak různě dočetl, tak to všechno způsobovalo rychlé nabíjení - asi špatný odvod tepla od baterie - Vím, že při nabíjení se mi iPhony i iPad dost zahřívají (iPad snad nejvíc ze všech zařízení, co jsem viděl a že jsem jich viděl a testoval mraky).

Jinak co se týká procesorů, tak špatně řešeno to měl Huawei u P7. Ten se neskutečně přehříval při menším vytížení (kvůli tenké konstrukci), napopud toho se mu odlepovala záda, ale nikdy se Huawei k ničemu nepřiznal...

Jelikož jsem už chvilku z oboru, tak jsem neviděl vnitřní design Notu, ale furt bych viděl problém hlavně v baterii.
15. 12. 2016 11:37
Re: vychcanci z usa
kedysi si aj s kouřivostí Avie nik nelámal hlavu, dnes je to nepredstavitelné.. Ak je možné vyrábať čistšie dízle, tak tu nie je priestor na obhajobu VW. Je to všetko len otázka kšeftu. VW sklamal, a divím sa že mu ludia neukazali v EU stredný prst. Osobne pre mna VW skončil. Nielen aférou, ale aj minimálnou snahou postavit sa k problému ako velká automobilka .. Vyselektovaný trh, kto bude odškodneny kto nie, a zavádzanie.. Nie dakujem.. :no:
15. 12. 2016 10:34
Re: KDO MŮŽE ZA DÍZLBLEJT? KDO HLÁSAL SVATÝDÍZL :)))
Ten vztah Škoda - zákazník se podle mě už dávno změnil. Ano dřív "jít si koupit auto" bylo synonymem pro "jít si koupit škodovku", ale to už neplatí. Firemní flotily tu statistiku dost znehodnocují, ale Hyundai, Dacia a Kia se dost významně podílejí na prodeji fyzickým osobám. Což samozřejmě samo o sobě není žádná výhra, ale dokazuje to, že zahraničních výrobků se Češi už dávno nebojí.
Avatar - Stejsn
15. 12. 2016 09:18
Zdroj?
Je článek podložený nějakými informacemi, nebo je to vymyšlená urban legend kolem jedný fotky stažený z netu?
Avatar - Blue Sun
15. 12. 2016 09:11
Re: vychcanci z usa
Je ovšem zajímavé, že problémy měly jen Note 7 s procesory Qualcomm, evropské verze ničím podobným netrpí. Asi nebyla chyba jen v baterii...
Avatar - Katikakus
15. 12. 2016 06:08
Re: emise
A opet uplne novy nick obhajujici koncern. Nejak se nam to tady rozmohlo. Ale toto je obzvlaste vyzivny material....
14. 12. 2016 22:01
Re: vychcanci z usa
Souhlas! Navíc samsung se k tomu výjimečně postavil čelem a odkupoval je z5 (sám od sebe) - tzn. Že tam muselo být průserů víc.
14. 12. 2016 20:44
Re: nektere rady
A c otam prodáváš za modely?:)
14. 12. 2016 14:06
Re: nektere rady
Amik na to koukne a nevi odkud jsem, prodavam prez obchod, takze on vydi jen jmeno autora a cenu modelu a ze za vse s platbou ruci a prebyra zodpovednost dany obchod, klient plati na ucet obchodu, mezi mnou a klientem k zadne platbe nedochazi, obchod me jednou mesicne vyplaci royalties ktere jsem za predchozi mesic u nich utrzil
Avatar - euro89
15. 12. 2016 08:45
Re: nektere rady
Me by to i bavilo. Ne kvuli tomu, ze bych si snad myslel, ze na tom tak vic vydelam, ale kvuli tomu, abych jim ten podraz mohl vratit a tak nejak z celkove "lasky" k VW. >:-[]
Avatar - Ja Prvni 123
14. 12. 2016 21:54
Re: Redakce, redakce ... odkud cerpate temata?
>:D

Ano, to zní mnohem pravděpodobněji...
Avatar - Ja Prvni 123
14. 12. 2016 21:51
Re: Pro me to vyjadruje postoj majitelu ke koncernu...
To, že jsou zákazníci v EU ještě větší vořeši ti američtí jistě neřeší...

A ne, není to fér. Já bych to asi neudělal... ale chápu, co je k tomu vede.

Kromě toho nevěřím, že to dělají hromadně - ta informace přišla zase přes koncern = je třeba ji dělit číslem někde mezi 10 a nekonečnem...
Avatar - twistedTSD
14. 12. 2016 20:25
Re: vychcanci z usa
WTF? Samsung Galaxy Note 7 trpěl konstrukčními vadami, měl špatně navržený prostor pro baterii a špatně navržená nebo vyrobená byla i vlastní baterie. Samsung se tím příliš netají, takže nevím, proč z toho děláš nějaké konspirační spiknutí.

U Toyoty se sice ukázalo, že mnoho případů bylo smyšlených, to ale neznamená, že problém s nečekanou akcelerací neměla.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku