Ono to přestává být vtipné v momentě, kdy si jde člověk koupit novou oktávii a podiví se při pohledu na ceník. A pak mu dojde, že těch pár tisíc navíc je právě to odškodné za ukradené nárazníky.
Re: KDO MŮŽE ZA DÍZLBLEJT? KDO HLÁSAL SVATÝDÍZL :)))
jj
RUKU NA SRDCE SOUDRUZI, MŮŽE SI ZA TOPŘECI KONZERVÁGN SÁM. NEMĚL KECAT DÍZL ALE DĚLAT ELEKTROMOBILY !! ;-) KECAL BLUDY DĚLAL BLUDY CHTĚL ELEKTROMOBIL ZLIKVIDOVAT, VŮBEC HO NELITOVAT !! >:-[] >:-[] >:-[]
NO A ŽE SE NA NĚM PÁR AMERIKANIZOVANÝCH KOUMÁKU NAPAKUJE? KDYŽ TO JDE ... ;-) TAK TO JE NAPLOSTO ALE NAPLOSTO NOUMÁLNÍ ÚĎO >:D
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D:yes:
Re: KDO MŮŽE ZA DÍZLBLEJT? KDO HLÁSAL SVATÝDÍZL :)))
Já jí naštěstí nekupuju, ale to nutně neznamená, že je mi to jedno. Prostě mi ten přístup vadí a pozná to každý, kdo si půjde koupit cokoliv od koncernu.
Samozřejmě mi taky vadí, že podváděli. Na druhou stranu něco dělaj, dávaj práci spoustě lidí a platí daně. Jenže každej stát vidí jen příležitost, jak někoho žalovat o stovky milionů. A teď se k tomu ještě přidaj samotní zákazníci.
To by všichni čuměli, kdyby to VW zabalil a všechny lidi propustil, ať si je živí stát. To by byla teprve ta pravá sranda.. Jenže asi právě z toho důvodu VW žalují jen země, kterých by se to přímo nedotklo aneb z cizího krev neteče.
Re: KDO MŮŽE ZA DÍZLBLEJT? KDO HLÁSAL SVATÝDÍZL :)))
Když jsou lidi ochotní to zaplatit a ještě se potom budou chlubit spotřebou a kufrem a jakej to byl vlastně super kauf, co se časem vrátí, tak ať platí :-!
Re: KDO MŮŽE ZA DÍZLBLEJT? KDO HLÁSAL SVATÝDÍZL :)))
Nejsem fanda VW a současnou oktávku mám v plánu brzy vyměnit za něco nekoncernového, protože mi nevyhovuje, přesto nechápu tu averzi vůči koncernu. Spousta lidí preferuje prostorost a úspornost a v tom koncern vyniká. Já raději jízdní vlastnosti a komfort, tak půjdu jinam, Na druhou stranu se nedivím tomu, že spousta lidí je s koncernem spokojená a nemám důvod jim přát vyšší ceny.
Re: KDO MŮŽE ZA DÍZLBLEJT? KDO HLÁSAL SVATÝDÍZL :)))
Averze proti koncernu? Marketing. Ty jejich reklamy jsou všude a neustále mi to někdo cpe a když už dojdou reklamy, tak jsou tu neskutečně spokojený ovce, které mi budou neustále říkat, jak je to nejlepší a že jen blb si může vybrat něco jiného...Ale můj příspěvek byl spíše o tom, že většina zákazníků k nim půjde znovu a znovu, i kdyby museli udělat generálku motoru, protože škoda je pro ně něco jako záruka kvality. Vztahem (stálý) zákazník x Škoda (VW obecně) mi hrozně moc připomína vztah mezi Applem a zákazníky. "To nevadí, že teď to nevyšlo (ačkoliv to neřeknou nahlas), další generace bude super a všechny chybky opraví a musím ji mít." A pak je tady jistej "patriotismus"...Sám mám s oktávkou najeto docela dost a to jak s prví generací, tak i s druhou generací a skutečně jediná výhoda co vidím já je kufr a spotřeba, naštěstí ale nejsem člověk co řeší spotřebu a pořád jsem zastáncem atmosféry. Né že by mi turbo nějak vadilo, to vůbec ne, od objemu alespoň 1.8 má určitě smysl :-) Ale to je jen můj názor a kdo nesouhlasí, nemusí :-)
Re: KDO MŮŽE ZA DÍZLBLEJT? KDO HLÁSAL SVATÝDÍZL :)))
Ten vztah Škoda - zákazník se podle mě už dávno změnil. Ano dřív "jít si koupit auto" bylo synonymem pro "jít si koupit škodovku", ale to už neplatí. Firemní flotily tu statistiku dost znehodnocují, ale Hyundai, Dacia a Kia se dost významně podílejí na prodeji fyzickým osobám. Což samozřejmě samo o sobě není žádná výhra, ale dokazuje to, že zahraničních výrobků se Češi už dávno nebojí.
Myslim ze v nasich koncinach by to bolo este horsie a auta by sa vracali len s volantom a sedadlom sofera :-) Ale niektore rady su podla mna prehnane, hodnota statej chladiacej kvapaliny nedosiahne cenu prace co bude s tou vymenou. Kazdopadne chapem ze to volksvagenu nevadi, ked tie auta bude predavat v europe v ako Welt auto, aj tak im bude musiet vymenit americke narazniky a budiky :-)
nektere rady jsou zcestne, cena toho co vymeni bude nizsi nez cena casu kterou na tom strati, ze by fakt nehoho bavilo vymenovat olej a chladici kapalinu? to je jiz diagnoza totalniho * >:D
jinak co se tyce podobne debility, tak Amici na tom as tak spatne nejsou, kuprikladu jsem celkem zvikli na 14 denni lhutu vraceni zbozi, a tim ze prodavam sve modely na jistem americkem servru kde nakupuji lidi z celeho sveta, a prodal jsem tam jiz prez 3000 polozek, tak mam jistou statistiku vraceni, a prozatim vsechny vratky provedli lidi z EU, pritom se jedna o digitalni obsah, takze ikdys se jim vrati penize, tak jim zustava i onen obsah, sice maji povinnost ho smazat, ale pochybuju ze to nekdo udela, z US zakazniku chtel vratit prachy jedinej a navic dal i zduvodneni a nasledne poridil model jinej
Amik na to koukne a nevi odkud jsem, prodavam prez obchod, takze on vydi jen jmeno autora a cenu modelu a ze za vse s platbou ruci a prebyra zodpovednost dany obchod, klient plati na ucet obchodu, mezi mnou a klientem k zadne platbe nedochazi, obchod me jednou mesicne vyplaci royalties ktere jsem za predchozi mesic u nich utrzil
Me by to i bavilo. Ne kvuli tomu, ze bych si snad myslel, ze na tom tak vic vydelam, ale kvuli tomu, abych jim ten podraz mohl vratit a tak nejak z celkove "lasky" k VW. >:-[]
Jiste nebude problem TDIcka prodat v EU za castky o 30% vyssi, nez napriklad Francouzska auta. Mozna to neco vypovyda o majitelech TDI v US, mozna by to udelal kazdy. Napriklad kdyz se na SK delalo srotovne, lide vozili mirne vykuchana auta na vrakoviste.
usa to je banda zlodějů, podvodníků a lhářů,ale i vrahů(náš vzor),vzpomínáte na vymyšlenou aféru zasekévání plynu u toyoty jen co se začala prodávat víc než vraky made in usa,sprostá likvidace konkurence.tedka zase samsung měl konkurovat applu a najednou začal záhadně hořet,ušákům nevěřím ani h...usa je největší znečištovatel ovzduší a ty jejich primitivní velkoobjemové vraky kouří jak svina,ale u vw strašně vadí že kouří o trošičku víc a chtějí za to miliardy odškodné,je to jen sprosté vydírání a vykořistování ,dělníkům na lince třeba ve škodovce se přidat nemůže,ale miliardy pro usa jsou.... já bych jim neprodal ani cihlu ;-)
Ak by si kúpil tovar, ktorý by však nezodpovedal proklamovaným požiadavkám a limitom, dokonca by ta priamo ohrozoval, nemal by si podobný zámer? Myslím, že to zákazníci vocwágnu dlhujú...
A čo EU? tu sa na akékolvek odškodnenie vykašlali, vybavili si to na horných postoch vydieraním o znížení počtu VW zamestnancov, daju volaky kus plastu do nasavania a hotovo? Hanba, že si majitelia VW a koncernov nevedia dupnut.
já si myslím že ta kouřivost je nepatrná a nemá žádný velký význam,to odškodné je absolutně přehnané a nejedná se o nic jiného než o vydírání,je smutné že před američanama si sednou němci na *, a na evopany se vykašlou ti nedostanou nic.ještě navíc to odskáčou zaměstnanci že je propustí,je to systém padajícho *,němci vykořistují ve škodovce čechy a američani vykořistují němce,tak to je..
kedysi si aj s kouřivostí Avie nik nelámal hlavu, dnes je to nepredstavitelné.. Ak je možné vyrábať čistšie dízle, tak tu nie je priestor na obhajobu VW. Je to všetko len otázka kšeftu. VW sklamal, a divím sa že mu ludia neukazali v EU stredný prst. Osobne pre mna VW skončil. Nielen aférou, ale aj minimálnou snahou postavit sa k problému ako velká automobilka .. Vyselektovaný trh, kto bude odškodneny kto nie, a zavádzanie.. Nie dakujem.. :no:
V kauze hořících samšuků nebylo nic záhadného, chyby byly jinde. Tam se právě Samsung snažil dohnat Apple v datu vydání a neudělali kompletně všechny testy baterií jak měli. To je celé. Proto vznikl problém, který se řešil hlavně v Americe, protože Samsung útočí hlavně na americký trh, kde má Apple postavení, asi jako u nás škodovka... Jinak v mnohem menším množství se prodával i v Japonsku a EU a i zde byly problémy, ale to už moc lidí neví. Stejně jako nikomu nedojde, že kupodivu Korea o tom mlčela...
abych věřil tomu že samsung začal hořet,tak to bych musel vidět tuctový kus který právě sjel z pásu, a pak začal hořet,ale jinak těmhle účelovým lžím ze strany usa nevěřím ani za nehet...
Tak když si jedeš svou ligu, to je potom těžko ti něco vysvětlovat. Co se mediálně daleko víc propíralo a celosvětově a samozřejmě oprávněně, když začaly hořet iP5. Ale na to si určitě nevzpomínáš.
Čím to bylo zaviněno? Falešnými nabíjecími kabely z Číny. U origo se nic takového nestalo. Proto Apple zavedl kontrolu mikroprocesoru, které jsou pouze a jen v certifikovaných kablicích Applem. Ale o tom určitě víš, když umíš z povzdálí hatovat.
PS: z toho vyplynula další bublina, že se Apple snaží každého oškubat (což částečně ano, ale jen díky tomu, že prakticky nemá konkurenci, resp. vedoucí postavení). Ti inteligentnější však vědí, kde je pravda.
WTF? Samsung Galaxy Note 7 trpěl konstrukčními vadami, měl špatně navržený prostor pro baterii a špatně navržená nebo vyrobená byla i vlastní baterie. Samsung se tím příliš netají, takže nevím, proč z toho děláš nějaké konspirační spiknutí.
U Toyoty se sice ukázalo, že mnoho případů bylo smyšlených, to ale neznamená, že problém s nečekanou akcelerací neměla.
No zdá se mi, že trpěli, proč by je jinak i v evropě stahovali z prodeje? Kdyby byly OK, tak by je přece nechali... Co jsem se tak různě dočetl, tak to všechno způsobovalo rychlé nabíjení - asi špatný odvod tepla od baterie - Vím, že při nabíjení se mi iPhony i iPad dost zahřívají (iPad snad nejvíc ze všech zařízení, co jsem viděl a že jsem jich viděl a testoval mraky).
Jinak co se týká procesorů, tak špatně řešeno to měl Huawei u P7. Ten se neskutečně přehříval při menším vytížení (kvůli tenké konstrukci), napopud toho se mu odlepovala záda, ale nikdy se Huawei k ničemu nepřiznal...
Jelikož jsem už chvilku z oboru, tak jsem neviděl vnitřní design Notu, ale furt bych viděl problém hlavně v baterii.
Jak muze byt automobil bez prednich svetel provozuschopny? Nenaleteli jste nejakemu sprymari ktery si mysli, ze je dnes aprila?
Jestli je skutecne podminka na vraceni, aby auto bylo provozuschopne, tak z neho nelze sundavat dily, i dily karoserie. Rekl bych, ze auto bez predniho narazniku nebo svetel se sice muze pohybovat, ale nemuze byt legalne provozuschopne. Naraznik ma svoji bezpecnostni funkci, svetla jsou take jasna. To same rezerva, ta je povinna (nebo souprava na opravu pneumatik). Koberecky budiz, ale zase vyplne dveri - co bezpecnost?
to je totiz blbost. toto dela sam vw pred cestou za debilnim evropskym kupcem. odstroji dily ktere jsou pro us trh odlisne a zde v evrope na ne navesi ty spravne. co by zde asi delali s us dily? ty nechaji jako dily v us.
Re: Pro me to vyjadruje postoj majitelu ke koncernu...
nechapem, kto taketo konanie schvaluje.... ano,najprv sa ten majitel urcite rozculoval, nadaval VW do podvodnikov, a potom odovzda taketo auto.... ako podvodnik.
mali by byt v tych JUESEJ radi, ze tie auta od nich VW vobec vykupi, a ze neskoncili ako zakaznici v EU...
já bych se ani nedivil,že to s těma emisema byl předem vymyšlený plán jak vytunelovat vw,mohl tam pracovat někdo napojený na usa,který tam nechal namontovat falešný software který zkresluje emise,pak už jen stačilo to ohlásit a dát k soudu,a o vykořistěné miliardy se pak podělit,vůbec bych se tomu nedivil,dnes je totiž vše založené na lži a podrazu....
Srazil bych jim výkupní cenu o náhradní díly, které na auto chybí a byl by klid. To by teprve koukali, měli by vrátit auto v normálním stavu, tj tak jak jej koupili ;-)
Aky ma mat clovek na to nazor okrem toho, ze su tam *, ako aj inde. A nerobim si iluzie, ze vychcankovia by to u nas robili este vo vacsej miere. Staci si precitat par komentarov tu.
Na VW sa uz nezmyselne snazi zahodjit kadekto. By ma zaujimalo, kedy podpobne palky budu platit aj ine automobilky, kde uz to bolo tiez prakticky dokazane.
Dufam, ze cena je prislusne zrazena dole o list price chybajucich dielov.
ak je to cele nezmysel, beriem vsetko spat :)