Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ojetá Toyota Auris I (E150): Nové jméno, staré pořádky

Auris nahradil v roce 2006 tradiční model Corolla. S novým jménem měly přijít i nové hodnoty. Čas však ukázal, že z pohledu zákazníka se toho zase tolik nezměnilo. Po letech také můžeme odpovědět na další otázku. Dostojí Auris pověsti svých předchůdců?
Zpět na článek
Avatar - Jenik3
15. 12. 2016 11:33
Re: Corolauris
olej viskozity 0W-20 je vodicka, ktera se rychle rozleje po studenem motoru, ale jak si to poradi s vyssi teplotou pri jizde na dalnici, to nevim.
Za me 5W-40, do vseho benzinoveho :-)
Avatar - CommonUser
15. 12. 2016 09:58
Re: Corolauris
Ja lejem 5W-40. Ale predpis je predpis, aj ked blby.
15. 12. 2016 08:21
Nápravy
Jestli se nepletu, tak koncept dvou zadních náprav zůstal i u druhé generace (určitě před fl), kde základní benzín 1,33 a diesel 1,4 D-4D mají vlečku a hybrid, silnější benzín 1,6 a diesel 2,0 zase víceprvek. Po fl nevím.
15. 12. 2016 18:23
Re: Corolauris
Vies ty aj nieco ine napisat? Vsak si jak papagaj a aj jemu by sa uz zunovalo dookola Valve TSB 0w20 :-) >:D :no:
Avatar - lamal
15. 12. 2016 14:46
Re: Otáčky na dialnici
2800 na dialnici pre 1,4D je uplne v pohode to napr golfy 1,9tdi 66kw na tom neboli o nic lepsie... s tymi autami sa na tej dialnici ani viac nejazdi ideal tak 110-120kmh aj tu 130 zvladne v pohode s 2800 ot na vyssie rychlosti su 2,0 a 2,2dcat
Avatar - lamal
15. 12. 2016 14:44
Re: Corolauris
TS mala tiez len torzku asi aj preto sa to auto nijak nepresadilo, motor rychly ale jazdne vlastnosti nic moc
15. 12. 2016 12:39
Re: Corolauris
Tak pri tej EURO5 som to priamo nehľadal, mali ho známi a proste sa zašlo do servisu kúpil sa liter oleja a podľa toho sa nakupoval olej na výmenu.
Avatar - CommonUser
15. 12. 2016 11:42
Re: Corolauris
Prave ja mam tiez predpis 0W-20 pre 1,8 Euro4, ale ten tam bol len raz - z vyroby (asi teda).
Avatar - Jenik3
15. 12. 2016 11:34
Re: Otáčky na dialnici
Na benzin by to nebylo zle...
15. 12. 2016 11:12
Re: Otáčky na dialnici
Jaká je výhoda jezdit ve městě na pětku místo na trojku kromě toho, že musíš furt řadit a jakmile vyjedeš z města tak už nemáš co řadit a musíš trpět při 3000ot nebo i víc >:D Já jezdím po městě na trojku případně čtverku, když se může víc jak 50 a to, že nemůžu zařadit pětku nebo dokonce šestku při té malé rychlosti mi vůbec nevadí...
Avatar - Emel
15. 12. 2016 10:22
Re: Otáčky na dialnici
Redakce to napsala dobře... z dnešního pohledu je to blbá kombinace, nafta v kompaktu s krátkou převodovkou se hodí tak na ty divné trhy, kde si to klidně koupí do města.
15. 12. 2016 10:05
Re: Corolauris
Tak zrovna Corolla 2002-2006 mala len torzku(možno okrem TS) Ale s tým interiérom to prestrelili.
Pri svojom aute som videl 0W-20, ale to pôjde po zábehu preč. 5W-30 je podla technických špecifikácii OK, len nedosiahneš papierovú spotrebu :-)
Do Valvematicov v EURO5 norma sa ešte predpisoval 5W-30, ale možno to už tiež vylepšili po vzore toho, že auto má byť spotrebák.
15. 12. 2016 09:33
Otáčky na dialnici
"Při dálničních 130 km/h tak motor točil asi 2800 otáček za minutu. Při srovnání s dnešními auty je to docela dost." - otáčky n pri dialničnej rýchlosti boli porovnateľné s ostatnou konkurenciou v danej dobe a pripadá mi to stále lepšie ako jazdiť so šialene dlhmi prevodmi po meste na trojke a päťku dávať pomaly až pri 100 km/h....
15. 12. 2016 08:53
Re: Corolauris
Pohráva ako pohráva. V manuále je tento olej písaný, to áno, ale povedzme v košickom autorizovanom servise lejú vždy 5W-30. Asi vedia prečo.
Avatar - CommonUser
15. 12. 2016 08:30
Corolauris
Pekne popisane, ale 1,6 Valve ma 97kW.

Prichod Aurisu a zatlcenie mena Corolla chapem ako pokus o low cost riesenia - rozna zadna naprava ci hrozna kvalita palubky (vrchny diel bol stlacitelny) ... povest Corolly si to neudrzalo. Zrusili kombi verziu, co im tiez nepomohlo v predajoch. 1,8 Valve v Aurise tusim nikdy nebol (v EU).
Toyota sa pohrava so svojimi motormi dalej s predpisanym olejom 0W-20 (TSB record).