Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ojetiny

Zpět na článek

Ojetá Toyota Auris I (E150): Nové jméno, staré pořádky

15 komentářů

pargi
Jestli se nepletu, tak koncept dvou zadních náprav zůstal i u druhé generace (určitě před fl), kde základní benzín 1,33 a diesel 1,4 D-4D mají vlečku a hybrid, silnější benzín 1,6 a diesel 2,0 zase víceprvek. Po fl nevím.
Avatar - CommonUser
CommonUser
Pekne popisane, ale 1,6 Valve ma 97kW.

Prichod Aurisu a zatlcenie mena Corolla chapem ako pokus o low cost riesenia - rozna zadna naprava ci hrozna kvalita palubky (vrchny diel bol stlacitelny) ... povest Corolly si to neudrzalo. Zrusili kombi verziu, co im tiez nepomohlo v predajoch. 1,8 Valve v Aurise tusim nikdy nebol (v EU).
Toyota sa pohrava so svojimi motormi dalej s predpisanym olejom 0W-20 (TSB record).
Toky1
Pohráva ako pohráva. V manuále je tento olej písaný, to áno, ale povedzme v košickom autorizovanom servise lejú vždy 5W-30. Asi vedia prečo.
Avatar - CommonUser
CommonUser
Ja lejem 5W-40. Ale predpis je predpis, aj ked blby.
Avatar - Jenik3
Jenik3
olej viskozity 0W-20 je vodicka, ktera se rychle rozleje po studenem motoru, ale jak si to poradi s vyssi teplotou pri jizde na dalnici, to nevim.
Za me 5W-40, do vseho benzinoveho 😄
Niemand
Tak zrovna Corolla 2002-2006 mala len torzku(možno okrem TS) Ale s tým interiérom to prestrelili.
Pri svojom aute som videl 0W-20, ale to pôjde po zábehu preč. 5W-30 je podla technických špecifikácii OK, len nedosiahneš papierovú spotrebu 😄
Do Valvematicov v EURO5 norma sa ešte predpisoval 5W-30, ale možno to už tiež vylepšili po vzore toho, že auto má byť spotrebák.
Avatar - CommonUser
CommonUser
Prave ja mam tiez predpis 0W-20 pre 1,8 Euro4, ale ten tam bol len raz - z vyroby (asi teda).
Niemand
Tak pri tej EURO5 som to priamo nehľadal, mali ho známi a proste sa zašlo do servisu kúpil sa liter oleja a podľa toho sa nakupoval olej na výmenu.
Avatar - lamal
lamal
TS mala tiez len torzku asi aj preto sa to auto nijak nepresadilo, motor rychly ale jazdne vlastnosti nic moc
mikinko
Vies ty aj nieco ine napisat? Vsak si jak papagaj a aj jemu by sa uz zunovalo dookola Valve TSB 0w20 😄 >😁 :no:
kyklop
"Při dálničních 130 km/h tak motor točil asi 2800 otáček za minutu. Při srovnání s dnešními auty je to docela dost." - otáčky n pri dialničnej rýchlosti boli porovnateľné s ostatnou konkurenciou v danej dobe a pripadá mi to stále lepšie ako jazdiť so šialene dlhmi prevodmi po meste na trojke a päťku dávať pomaly až pri 100 km/h....
Avatar - Emel
Emel
Redakce to napsala dobře... z dnešního pohledu je to blbá kombinace, nafta v kompaktu s krátkou převodovkou se hodí tak na ty divné trhy, kde si to klidně koupí do města.
Neurotic
Jaká je výhoda jezdit ve městě na pětku místo na trojku kromě toho, že musíš furt řadit a jakmile vyjedeš z města tak už nemáš co řadit a musíš trpět při 3000ot nebo i víc >😁 Já jezdím po městě na trojku případně čtverku, když se může víc jak 50 a to, že nemůžu zařadit pětku nebo dokonce šestku při té malé rychlosti mi vůbec nevadí...
Avatar - Jenik3
Jenik3
Na benzin by to nebylo zle...
Avatar - lamal
lamal
2800 na dialnici pre 1,4D je uplne v pohode to napr golfy 1,9tdi 66kw na tom neboli o nic lepsie... s tymi autami sa na tej dialnici ani viac nejazdi ideal tak 110-120kmh aj tu 130 zvladne v pohode s 2800 ot na vyssie rychlosti su 2,0 a 2,2dcat