Ojetiny
pargi
1
Jestli se nepletu, tak koncept dvou zadních náprav zůstal i u druhé generace (určitě před fl), kde základní benzín 1,33 a diesel 1,4 D-4D mají vlečku a hybrid, silnější benzín 1,6 a diesel 2,0 zase víceprvek. Po fl nevím.
Pekne popisane, ale 1,6 Valve ma 97kW.
Prichod Aurisu a zatlcenie mena Corolla chapem ako pokus o low cost riesenia - rozna zadna naprava ci hrozna kvalita palubky (vrchny diel bol stlacitelny) ... povest Corolly si to neudrzalo. Zrusili kombi verziu, co im tiez nepomohlo v predajoch. 1,8 Valve v Aurise tusim nikdy nebol (v EU).
Toyota sa pohrava so svojimi motormi dalej s predpisanym olejom 0W-20 (TSB record).
Prichod Aurisu a zatlcenie mena Corolla chapem ako pokus o low cost riesenia - rozna zadna naprava ci hrozna kvalita palubky (vrchny diel bol stlacitelny) ... povest Corolly si to neudrzalo. Zrusili kombi verziu, co im tiez nepomohlo v predajoch. 1,8 Valve v Aurise tusim nikdy nebol (v EU).
Toyota sa pohrava so svojimi motormi dalej s predpisanym olejom 0W-20 (TSB record).
Pohráva ako pohráva. V manuále je tento olej písaný, to áno, ale povedzme v košickom autorizovanom servise lejú vždy 5W-30. Asi vedia prečo.
Tak zrovna Corolla 2002-2006 mala len torzku(možno okrem TS) Ale s tým interiérom to prestrelili.
Pri svojom aute som videl 0W-20, ale to pôjde po zábehu preč. 5W-30 je podla technických špecifikácii OK, len nedosiahneš papierovú spotrebu 😄
Do Valvematicov v EURO5 norma sa ešte predpisoval 5W-30, ale možno to už tiež vylepšili po vzore toho, že auto má byť spotrebák.
Pri svojom aute som videl 0W-20, ale to pôjde po zábehu preč. 5W-30 je podla technických špecifikácii OK, len nedosiahneš papierovú spotrebu 😄
Do Valvematicov v EURO5 norma sa ešte predpisoval 5W-30, ale možno to už tiež vylepšili po vzore toho, že auto má byť spotrebák.
Prave ja mam tiez predpis 0W-20 pre 1,8 Euro4, ale ten tam bol len raz - z vyroby (asi teda).
"Při dálničních 130 km/h tak motor točil asi 2800 otáček za minutu. Při srovnání s dnešními auty je to docela dost." - otáčky n pri dialničnej rýchlosti boli porovnateľné s ostatnou konkurenciou v danej dobe a pripadá mi to stále lepšie ako jazdiť so šialene dlhmi prevodmi po meste na trojke a päťku dávať pomaly až pri 100 km/h....
Redakce to napsala dobře... z dnešního pohledu je to blbá kombinace, nafta v kompaktu s krátkou převodovkou se hodí tak na ty divné trhy, kde si to klidně koupí do města.
Jaká je výhoda jezdit ve městě na pětku místo na trojku kromě toho, že musíš furt řadit a jakmile vyjedeš z města tak už nemáš co řadit a musíš trpět při 3000ot nebo i víc >😁 Já jezdím po městě na trojku případně čtverku, když se může víc jak 50 a to, že nemůžu zařadit pětku nebo dokonce šestku při té malé rychlosti mi vůbec nevadí...