Listopad byl na evropských trzích úspěšný měsíc pro značky Renault, Seat, Suzuki nebo Hyundai. Naopak Volvo nebo značky Skupiny PSA si meziročně pohoršily.
No tak nějak 1 je jasná.Nakládačka všem, bez pardónu.
Renault bych asi s Nissanem nesečetl,ale dejme tomu, pěkný výsledek.Pak je PSA tak nějak o kapku víše odskočená a pak je to hodně vyrovnané, fakt hodně, Toyota ztrací. H/K brzo může být na 4 místě. No je to mazec. :-)
Nakládačka?
Všechno je relativní... a já vidím nárůst trhu o 6,9%...
Renault +12,6%
Rord aspoň +3,6%
Mercedes +13,9%
BMW +11%
Fiat +13,8%
dokonce i Dacia +10,3%...
Mazda nestha vyrabet, cekacky jsou hodne dlouhe, co sem doveze, to se proda. Prodavaji pro zisk, ne pro rebricky. Proto se take nedockas zadne vyraznejsi slevy. Mazda zna svou hodnotu.
No vidíš, mně třeba ke spokojenosti stačí, když je hezky a můžu se fajnově projet, pohraju si s dětma, povede se nějaká práce....zkrátka takový ty obyčejný věci. Někdo je holt náročnější a potřebuje k hřejivému pocitu, aby Škodovka skončila v prodejích za Fiatem. Ale proti gustu... :*)
Jako ex Mazda man musím souhlasit, že čekačky jsou opravdu dlouhé a když se k tomu přidá ještě premiová cena, tak to může řadu zákazníků odradit. Také jsem se musel spokojit s předváděčkami...čekat se mě nechtělo... ;-\
možno cena, možno absencia C kombi, možno malé modely (M2, CX3), možno čakačky, možno pevné výbavy. Napr. na mňa mazda pôsobí tak, že by som ju chcel, ale vždy nájdem pri tej cene nejakú atraktívnejšiu ponuku. Napr. M3 so základom 100k stojí takmer 15 kilo evry. Okrem toho nevidím u nich žiadne super akcie, sú nastavení ber alebo neber a mnohí neberú.
mne sa zdá, že 4X4 a silnejšie motorizácie sú dobrou témou na diskusné autofórum, ale v praxi nerozhodujú o predajných číslach renoltu, masívnej väčšine stačí dvojkolka a stredne silný motor a keď sa vydarí diazjn neni vo čem.
Tak nelze růst do nekonečna, udržet se na špici je těžší než dohánět...
Spíše mě překvapuje úspěch Renaultu, chápu, že design nových modelů je opravdu povedený, výbavové prvky konečně dorovnávají možnosti u konkurence, ale překvapuje mě, že absence 4X4, větší palety benzínových a celkově silnějších motorizací, není překážkou... :-O
jednoznačne, mesačné predaje nemajú pre nás žiadnu porovnávaciu výpovednú hodnotu, tie ovplyvní hocičo. Ale pre jednotlivých výrobcov to má zmysel. Ak by seat s renoltom teraz nepredávali, majú problém.
No, líbilo se mi modernizované Clio do chvíle, než jsem zjistil, že část motorů 1.2 TCe nechce na jaře a na podzim startovat. Renaulty mám rád, zlobivou elektroniku bych jim odpustil, ale nové auto, které by nechtělo nastartovat, vážně nepotřebuji... 8-s
To je sice pekne, ze nestihaju vyrabat, ale zakaznika na nasom/vasom trhu zaujima, co si on a za kolko vie kupit a nie celosvetove vysledky mazdy, takze pri tomto pristupe logicky nemozno ocakavat nejake astronomicke narasty predajov vo V4... Navyse su tie mensie modely ako 2 a cx3 po vzore premie dost uzke/stiesnene a vidno na nich aj setrenie na materialoch - ci zatlacitelne vyplne dveri, stredovy tunel a pod. A strednu triedu si malokto moze dovolit ako nove auto.
Já jsem s těmi čísly také spokojen, moje oblíbené značky si vedly dobře a příští rok na tom jistě budou ještě líp - Seat snad konečně bude z Kvasin dostávat dostatek Atec a Fiat naplno rozjede prodej veledůležitého Tipa Weekend (SW)! :-):yes::yes::yes:
Nejen modelový cyklus, ale taky modelová politika. VW zaspal nástup malých crossoverů a to je znát. Není pro porovnání Tiguan prodávanější než Pašík? To by jasně ukazovalo, co kupci chtějí.
Povětšinou je to logika modelového cyklu. Volkswagen má jedinou výraznější novinku a to je Tiguan, kterému se i přes vyšší ceny vcelku daří - za 1-9/16 je na #2 za QQ a za 10-11 svým konkurentům ještě více utekl.
Dva prodejně nejdůležitější modely jsou Polo a Golf, ty už mají svoje roky a hlavně Golf čelí mladší konkurenci (Astra, Megane), která logicky kousek z jeho koláče ukousne.
Takhle jako ty , přemyšlá povětšinou typické multikulturní hovado..... >:D To by ti napsal Větvička. >:D
Jen "trotl" nepochopil a ano kvalifikoval jsi se, že řeším celkové prodeje a ano, tam dává koncern všem nakládačku.Nemohu za to, že to tak je, prosím promiň mi to hlupáčku....