Novinky
No tak nějak 1 je jasná.Nakládačka všem, bez pardónu.
Renault bych asi s Nissanem nesečetl,ale dejme tomu, pěkný výsledek.Pak je PSA tak nějak o kapku víše odskočená a pak je to hodně vyrovnané, fakt hodně, Toyota ztrací. H/K brzo může být na 4 místě. No je to mazec. 😄
Renault bych asi s Nissanem nesečetl,ale dejme tomu, pěkný výsledek.Pak je PSA tak nějak o kapku víše odskočená a pak je to hodně vyrovnané, fakt hodně, Toyota ztrací. H/K brzo může být na 4 místě. No je to mazec. 😄
Nakládačka?
Všechno je relativní... a já vidím nárůst trhu o 6,9%...
Renault +12,6%
Rord aspoň +3,6%
Mercedes +13,9%
BMW +11%
Fiat +13,8%
dokonce i Dacia +10,3%...
jen VW - 0,5% no, to jim naložili.
Všechno je relativní... a já vidím nárůst trhu o 6,9%...
Renault +12,6%
Rord aspoň +3,6%
Mercedes +13,9%
BMW +11%
Fiat +13,8%
dokonce i Dacia +10,3%...
jen VW - 0,5% no, to jim naložili.
Si prave prikladá ďalší studený uterák na čelo a opätovne otvára članok , či na tej druhej priečke nie je preklep >😒] >😒]
Celý trh nárůst o cca 7%... hegemon pokles o 0,5%.
Jiné dobré evropské značky nárůsty více než dvojnásobné, proti průměru trhu... tak to má být.
Až bude 5, možná 6 víceméně stejně silných evropských výrobců, pak budu spokojen úplně.
Jiné dobré evropské značky nárůsty více než dvojnásobné, proti průměru trhu... tak to má být.
Až bude 5, možná 6 víceméně stejně silných evropských výrobců, pak budu spokojen úplně.
Ehm a proč FCA prodá jen o pár kusů více aut naž korejci? S tím jsi spokojen? Kulové....chcankařina.
Povětšinou je to logika modelového cyklu. Volkswagen má jedinou výraznější novinku a to je Tiguan, kterému se i přes vyšší ceny vcelku daří - za 1-9/16 je na #2 za QQ a za 10-11 svým konkurentům ještě více utekl.
Dva prodejně nejdůležitější modely jsou Polo a Golf, ty už mají svoje roky a hlavně Golf čelí mladší konkurenci (Astra, Megane), která logicky kousek z jeho koláče ukousne.
Dva prodejně nejdůležitější modely jsou Polo a Golf, ty už mají svoje roky a hlavně Golf čelí mladší konkurenci (Astra, Megane), která logicky kousek z jeho koláče ukousne.
jednoznačne, mesačné predaje nemajú pre nás žiadnu porovnávaciu výpovednú hodnotu, tie ovplyvní hocičo. Ale pre jednotlivých výrobcov to má zmysel. Ak by seat s renoltom teraz nepredávali, majú problém.
Nejen modelový cyklus, ale taky modelová politika. VW zaspal nástup malých crossoverů a to je znát. Není pro porovnání Tiguan prodávanější než Pašík? To by jasně ukazovalo, co kupci chtějí.
Jasně, proti Capturu stojí tak maximálně CrossPolo... Tigi prodávanější není.
Za poklesem VW je podle mě primárně Golf, který je za Q1-3 -7%, což je samozřejmě znát... za 1-10 už to je 37.000 aut.
Za poklesem VW je podle mě primárně Golf, který je za Q1-3 -7%, což je samozřejmě znát... za 1-10 už to je 37.000 aut.
Tak nelze růst do nekonečna, udržet se na špici je těžší než dohánět...
Spíše mě překvapuje úspěch Renaultu, chápu, že design nových modelů je opravdu povedený, výbavové prvky konečně dorovnávají možnosti u konkurence, ale překvapuje mě, že absence 4X4, větší palety benzínových a celkově silnějších motorizací, není překážkou... 😲
Spíše mě překvapuje úspěch Renaultu, chápu, že design nových modelů je opravdu povedený, výbavové prvky konečně dorovnávají možnosti u konkurence, ale překvapuje mě, že absence 4X4, větší palety benzínových a celkově silnějších motorizací, není překážkou... 😲
mne sa zdá, že 4X4 a silnejšie motorizácie sú dobrou témou na diskusné autofórum, ale v praxi nerozhodujú o predajných číslach renoltu, masívnej väčšine stačí dvojkolka a stredne silný motor a keď sa vydarí diazjn neni vo čem.
Mazdy s těmi atmosférami moc netáhnou. Čím to bude?
možno cena, možno absencia C kombi, možno malé modely (M2, CX3), možno čakačky, možno pevné výbavy. Napr. na mňa mazda pôsobí tak, že by som ju chcel, ale vždy nájdem pri tej cene nejakú atraktívnejšiu ponuku. Napr. M3 so základom 100k stojí takmer 15 kilo evry. Okrem toho nevidím u nich žiadne super akcie, sú nastavení ber alebo neber a mnohí neberú.
Mazda nestha vyrabet, cekacky jsou hodne dlouhe, co sem doveze, to se proda. Prodavaji pro zisk, ne pro rebricky. Proto se take nedockas zadne vyraznejsi slevy. Mazda zna svou hodnotu.
Jako ex Mazda man musím souhlasit, že čekačky jsou opravdu dlouhé a když se k tomu přidá ještě premiová cena, tak to může řadu zákazníků odradit. Také jsem se musel spokojit s předváděčkami...čekat se mě nechtělo... ;-\
To je sice pekne, ze nestihaju vyrabat, ale zakaznika na nasom/vasom trhu zaujima, co si on a za kolko vie kupit a nie celosvetove vysledky mazdy, takze pri tomto pristupe logicky nemozno ocakavat nejake astronomicke narasty predajov vo V4... Navyse su tie mensie modely ako 2 a cx3 po vzore premie dost uzke/stiesnene a vidno na nich aj setrenie na materialoch - ci zatlacitelne vyplne dveri, stredovy tunel a pod. A strednu triedu si malokto moze dovolit ako nove auto.
Já jsem s těmi čísly také spokojen, moje oblíbené značky si vedly dobře a příští rok na tom jistě budou ještě líp - Seat snad konečně bude z Kvasin dostávat dostatek Atec a Fiat naplno rozjede prodej veledůležitého Tipa Weekend (SW)! 😄 :yes: :yes: :yes:
tak Vaše modla z MB zase skončila až za neustále zatracovaným Fiatem....
Btw, co je Megane Grand IV?