Testy
Mal som pred tym tiez Eco car koli uctovnictvu zlava na dani no road tax, neplatis Ł 12 za prejazd centrom atd... tento rok sme sa na to vysrali zobrali sme E 350 d, a Jag. XF 3 d. limited edition...tak ze vyhody padli okrem jednej malej , dodavky zeru tiez naftu tak sa tento rok kapanek zvysila spotreba dodaviek... 6 valec je ovela kultivovanejsi a zamatovejsi ako 4 valec nie ze by boli dnesne 2 td alebo bitd slabe tie casy su uz davno prec ale 6 valec je nakazliva choroba...a Eco cars nech este par rokov pockaju...
Mně naopak nové éčko překvapilo velmi pozitivně. Chce to samo správnou (dle řidičského vkusu) volbu podvozku a motorizace, ale jsou kombinace, kdy jízdně rozhodně nepřipomíná něco pro páprdy. Popravdě takovou kombinaci mi ve vyšší střední spíše připomíná 20d s xdrive. 😉
Taky to nechápu, v každém pr filmu bmw ukazují v oddělení barev mladé a kreativní ženy vymýšlející neotřelé barevné kombinace jak v int tak ext, a nakonec z toho vylezou dvě hnědé, tři šedé, černá a bílá. To šly ty ženské na mateřskou, nebo co? 8-s
Gratuluji, bude recenze na mojeauto? Docela me prekvapila doba dodani, ptz kdyz se ptal ja, tak cerven/cervenec az.
...nejak fajn barva?
Vinova metla, deep zelena metla (tu bych si sice na auto nedal ani za nic, ale to neznamena, ze to auto musi vzdy vypadat jako sedmnactka klic, no ne?)...
Vinova metla, deep zelena metla (tu bych si sice na auto nedal ani za nic, ale to neznamena, ze to auto musi vzdy vypadat jako sedmnactka klic, no ne?)...
No mne na interiéri BMW nevadí nič (buď som zaujatý,alebo nemám estetické cítenie),ale je pravda že keď manželka sadla do mojej 2-er coupé tak povedala že to rádio s tlačítkami vypada nejak zastarale.
Já bych spíš vsadil na to, že hlavní rozdíl v menším pocitu nedotáčivosti udělalo to natáčení zadních kol v kombinaci s akt. řízením, a ne rwd vs awd, ale nechci redaktorovi křivdit. Každopádně si troufám tvrdit, že v akt bavorácích od 3er nahoru je rozpoznatelnost awd od rwd tak malá, že je min 90% řidičů nebude schopno od sebe rozeznat ani při přímém přesedání.
Jel jsem rwd e220d na vzduchu a e350d awd na pérech, a jízdně bylo pro mně auto na pérech o moc lepší. Jinými slovy, jestli chceš v éčku mluvit o řidičskosti, pak je v prvé řadě třeba vynechat vzduch, až pak řešit awd vs rwd, ale i tak myslím, že v tomto to bude podobné jako u bmw, awd od rwd v éčku moc od sebe poznat nepůjde. 😉
Jel jsem rwd e220d na vzduchu a e350d awd na pérech, a jízdně bylo pro mně auto na pérech o moc lepší. Jinými slovy, jestli chceš v éčku mluvit o řidičskosti, pak je v prvé řadě třeba vynechat vzduch, až pak řešit awd vs rwd, ale i tak myslím, že v tomto to bude podobné jako u bmw, awd od rwd v éčku moc od sebe poznat nepůjde. 😉
Mal by si sa previezt v S ku a hned by si menil jasneho vitaza... Kral ostava nedotknuty...
Na US webe Head to heat test mas priame porovnanie S 550 a BMW 750 s tym ze S ko uz nie je nove ako je 2016 BMW 7, jasny vitaz vysiel S class dost tam prevysil 7 cku v interieri jazdnom komforte atd. BMW 7 ma zbytocnosti ako keby sa chystali na gudget show Samsung tablety, hokejku v bocnych dverach... ovladanie radia gestami atd. Co sa tyka hlavnych veci ako luxus,motor,konfort na prednych ale hlavne zadnych sedadlach tam stale stracaju dost vela na krala ktory je stale S ko a ostatny ho musia samozrejme dohanat / A 8, BMW 7 /. Nesmieme zabudat ze zanedlho vyleze vynovene S ko a horsie asi nebude...
Strasne jsem chtel (jako ze STRASNE) nove Ecko a jezdil jsem s nim den a vubec to auto nezaujalo (s AMG exterierem, nejakym normalnim interierem) - nuda pro paprdy u ktery zvenku hodinu resis jestli to nahodou neni C-cko Zaroven jsem se tesil na ty full digitalni pristroje a vypada to votresne lacine .... takze volba byla jasna.
Tak to je ale zu trosku jina diskuse ne ?
Proste jak rikam Kolik lidi tolik chuti a proste E-cko mi prislo divny a ta 5ka (podle obrazku) chic a pekna - tedy samozrejme bez digitalniho stitu protoze rucicky forever :-!
Proste jak rikam Kolik lidi tolik chuti a proste E-cko mi prislo divny a ta 5ka (podle obrazku) chic a pekna - tedy samozrejme bez digitalniho stitu protoze rucicky forever :-!
to ma trochu aj pravdu - ale v tom tvojom aute by mi to tiez nevadilo!!! :-!
dcere som teraz kupoval trojku diesel a tiez je to tam v pohode.
Mne skor uz to zacina vadit v drahych modeloch ( napriklad som chcel v 2013 model 630 a tam mi ten stredovy panel a prepinace alebo aj ovladanie na memory prislo strasne lacne a plastove )
dcere som teraz kupoval trojku diesel a tiez je to tam v pohode.
Mne skor uz to zacina vadit v drahych modeloch ( napriklad som chcel v 2013 model 630 a tam mi ten stredovy panel a prepinace alebo aj ovladanie na memory prislo strasne lacne a plastove )
som velmi zvedavy na ten podvozok.
jazdievam na priatelkinom E s Airmatic podvozkom na beznych zimakoch a je to velmi prijemne auto. je to obrovky rozdiel oproti runflat pneu, co tam boli seriovo, dokonca aj bez Airmatic ked to nema tie priblble runflat ( medved to asi nazyva inak, neviem) je jazda vsade vychvalena ( dost to sledujem)
Mna vyhnal od bavorakov prichod Chrisa Bangleho, ta sedmicka bola komicka ( pred tym som mal aj 750iL s V12 ) a aj reihe 5 bola z prvoti nepozeratelna, neskor sa to trochu ucesalo, ale mne az teraz prichadza mierny zaujem na bavora - snad ay na tu palubku pod navi - tie vyduchy a lacne tlacitka mi nesedia ani v sedmicke. :-!
jazdievam na priatelkinom E s Airmatic podvozkom na beznych zimakoch a je to velmi prijemne auto. je to obrovky rozdiel oproti runflat pneu, co tam boli seriovo, dokonca aj bez Airmatic ked to nema tie priblble runflat ( medved to asi nazyva inak, neviem) je jazda vsade vychvalena ( dost to sledujem)
Mna vyhnal od bavorakov prichod Chrisa Bangleho, ta sedmicka bola komicka ( pred tym som mal aj 750iL s V12 ) a aj reihe 5 bola z prvoti nepozeratelna, neskor sa to trochu ucesalo, ale mne az teraz prichadza mierny zaujem na bavora - snad ay na tu palubku pod navi - tie vyduchy a lacne tlacitka mi nesedia ani v sedmicke. :-!
a co ked sa v tom prevezieš a vobec ta to nezaujme, je to uz priliš pohodlné auto ( ako pre paprdy) a ten plastik interier?
inav v E nemusis mat ten pristrojovy panel WideScreen, v serii su normalne krasne budiky
inav v E nemusis mat ten pristrojovy panel WideScreen, v serii su normalne krasne budiky
Tak a 520d 😁rive objednana s dodanim v breznu - tak uvidime. Jen jak tu uz nekdo psal s barvama byl trosku problem ...
Ak máš napísané na pneumatike MOExtended alebo MOE tak ich máš ... a ak ich máš tak máš taký istý dojazd na prázdnej pneu ako rft pneumatika t.j. 80km pri max rýchlosti 80km/h (pokiaľ si plne naložený tak sa odporúča max 30km dojazd na MOE) akurát že by sa nemali následne opravovať.U RFT možeš opraviť max dva defekty ale pod podmienkou že sú od seba vzdialené minimálne 20cm.
viezol som sa v nom, takze mozem porovnavat 😄 S-ko je super auto ale nova 7er je lepsia. a to som sa snazil ososobnit a nehodnotil som ten cudny interier v mercedese 😄 aôle ako pise Vasut nizsie, kolko ludi, tolko chuti.
Máš tam, co sis objednal. Samozřejmě neznám všechny modely, ale běžně jsem tuhle možnost v konfigurátoru viděl. Pokud je runflat, mělo by to na ní být napsané.
Já tam mám runflat. Myslím, že tam dávají jen tento typ. Pokud jsi kupoval nové a nemáš tam rezervu nebo sadu na orpavu defektu je tam s největší pravděpodobností runflat. Je to také napsané na gumě, tedy pokud umíš číst. To bych udělal jako první, než budu psát na diskuzi 😄
[odkaz]
[odkaz]
v 6-er vidíš tlačidlá na ovládanie sedačiek iba keď máš otvorené dvere,za jazdy už asi nie.
Na MB sú akoby na očiach vo dverách.
Na MB sú akoby na očiach vo dverách.
Nechce se mi věřit, že by tě mohla zklamat kvalita čudlíků v nové 7er, v čem? Kdysi jsem tu na blogu v testu S-Klasse dával fotky nelícujících tlačítek v interieru, u nové 7er jsem nic takového nezaznamenal. Celohliník se barevně nemusí líbit každému, ale kde je tam problém v kvalitě nebo lacinost, to fakt nevím. A pokud jde o novou 5er, tam prakticky žádná skutečná tlačítka nejsou, jsou to senzorické plošky, designově i zpracování top, dle mého.
Ty budíky vypadají naživo otřesně, v hranatém panelu jsou orámovány obloukovou linkou, vedle toho viditelný předěl a hranatý display. Mám rád klasické budíky, ale tohle je bída, éčko jedině s tím celodisplejem.
Když jsem prošel všechny obrázky, přijde mi, že je vše ok. Osa přední nápravy je jednoznačně před osou motoru. 😉
No - koukněte na první "nahatý" obrázek pohonu (s angl. popisky) a promítněte si zavěšení kol přes motor. Ten je jasně vyjádřený od příslušenství. Musíte zároveň zohlednit velké záklony pomyslných rejdových čepů typických (nejen) pro BMW.
Motor se nezdá posunutý vzad, jak bylo u BMW zvykem. Byť je tu před převodovkou předřazena další hmota el.stroje.
Spalmot - el.stroj - převodovka - malý vn aku - malá benz./naft.nádrž. Jak to funguje? O tom autor mlčí. Můžete, prosím, něco popsat?
Nejel jsem nové E 4 Matic,myslím, že Dinar nedávno 😉 I kdyby bylo lepší, nezbavíš se drobné nedotáčivosti minimálně v nájezdu.
Vpredu mam 245/40 vzadu 265/35 nevidim na tom poznamku RFT chcem to aj tak menit na all year round tyres koli vyrazeniu do Francuzkych Alp v UK nie je potreba na winter tyres . Neviem co tam bolo original kupoval som to v MB ako predvadzacie vozidlo malo nalietane 3200 mil. Ak budem menit nemyslim ze dam do zadu 265/35 zda sa mi to zbytocne...? Dik
Ako viem ci mam na svojom E cku run flat? su tam original Bridgestone ma to niekde napisane run flat tyres ? Dik
ako je na tom Mercedes 4matic vs RWD ? Nie že by som bol kupec,len ma to zaujíma či aj u nich je taký rozdiel ako u BMW .
Audi je pasé,keďže nerobí rwd.
Audi je pasé,keďže nerobí rwd.
no vidis a ja zase pri porovnaní interieru oboch aut hodnotím BMW ako jasného vítaza. jednoduché, úcelné ale kvalitné spracovanie vs. lacné kudrlinky v neskorobarokom slohu 😄
v interieri a jazdnom komforte? Mozno ale vo vsetkom ostatnom je BMW 7 pred S-kom (podvozok, automaticka prevodovka..)
ten displej vpravo byl takovej divne lesklej a vypadal desne lacine ... ale nekdo ma rad holky nebkdo vdolky
Korporatni CO2 rules ... Este jsem premejslel nad tou 530e, ale protoze mam vetsinu cestovani po dalnici tak to vubec nedavalo smysl a samotnej dealer rikal, ze ten 2litr benzin co tam jedinej zbyde po tech 40km na elektriku je trosku * ...
BTW - tohle jsou luxusní auta určené především na reprezentaci, jízdu po dálni a kvalitzních silnicích a proto si myslím, že je to především o luxusu a dobrém poxcitu uvnitř. Pokud si někdo kupuje takovéto auto aby si honil ego na okresce.... >😁 >😁 >😁