Inspirace tam je, ale materiál a zpracování je trochu jiné. Mám známého, který jezdí Ural a nedávno říkal, že vedle nářadí na odstraňování běžných vad by ještě potřeboval v sajdě svářečku, což z prostorového hlediska problém není, ale nějak by bylo potřeba vyřešit napájení (takže asi přikoupit elektrocentrálu) ....
s původním BMW už to nemá prakticky nic společného, motory, tlumiče, eletronika, převodovka atd všechno jiné, však se to vyváží i do USA, tudíž to plní všechny moderní normy.
ano je to velice úspěšný projekt. Komu se dnes podaří prodávat produkt, který je výrobcem nabízen jako hotový, zatímco zákazníci ho chápou jako tzv. kit, kde je nutné udělat spoustu úprav a přestaveb. Např.tebou zmíněná elektronika je jednou z věcí, které se "tuní" (rozuměj: uprauje tak aby fungovala) jako první...
😄
To vies, inspirovali sa u americanov, nejakych HD ( hledam dily >😁 ). A nenadarmo je HONDA Harley Owners Need Dependable Alternatives . To je vysledok skusenosti mnohych generacii...
wehrmacht měl jiné stroje. Hromadně vyráběný R12 i v pásové úpravě na sníh se sajdkou s lyží místo kola a R75 sahara. R71, původní vzor předchůdce Uralu, M-72, byl civilista.
Navíc dnešní Ural už s ním nemá mnoho společného. Také doba spojenectví a spolupráce hitlerovského Německa a stalinského SSSR, která dala vzniknout původnímu stroji, je dávno pryč.
😄
>😁 >😁
Navíc dnešní Ural už s ním nemá mnoho společného. Také doba spojenectví a spolupráce hitlerovského Německa a stalinského SSSR, která dala vzniknout původnímu stroji, je dávno pryč.