Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Novinářův rok: Kolika auty jsme se svezli za rok 2016?

Práce novinářů je těžká, někdo ji ale dělat musí. Obnáší třeba jízdu s více než stovkou aut za jediný rok.
Zpět na článek
27. 12. 2016 20:12
28. 12. 2016 03:21
27. 12. 2016 20:42
27. 12. 2016 21:05
27. 12. 2016 21:09
27. 12. 2016 21:16
29. 12. 2016 13:49
Avatar - rohYpnol
27. 12. 2016 20:12
Obdivuhodné
128 aut za rok, a stejně chybí nadhled... Obdivuhodné.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Floyd
28. 12. 2016 03:21
Re: Obdivuhodné
>:D >:D >:D :yes:
Avatar - hedvin
27. 12. 2016 20:42
hjondé
nikde
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
27. 12. 2016 21:05
Re: hjondé
chlapci ho proste netestuju... skoda ;-\ ... tym ale aj celkovo autoweb straca na kvalite ...

alebo si predstav zeby netesovali renault alebo ford ... tiez by to nebolo ono... ja chcem vidiet vsetky znacky v testoch nech je to ferove a kazda znacka ma moznost ukazat svoje auta ... proste kvalite to neprida ak je nejaka znacka "mimo hru" ... ale ja verim ze na novy rok sa uz nejakeho toho testu tucsona dockame .. sice som to tvrdil aj pred rokom ale nadalej nestracam nadej ;-)
Avatar - rohYpnol
27. 12. 2016 21:09
Re: hjondé
ne, to není že ACZ netestuje háčka. Je to přesně naopak, že háčko nedá své vozy téhle předpojaté bandě ;-)
Avatar - 3_diamanty
27. 12. 2016 21:16
Re: hjondé
nevidim do toho ale je to podla mna skoda ze tu hyundaie v testoch nevidime... nech je uz dovod akykolvek.... trpi v konecnom dosledku opat len citatel hladajuci kvalitne infomacie ... samozrejme su aj ine weby.... clovek si vie najst info aj inde ak chce ale na druhej strane hyundai nie je ziadny ssangyong alebo mahindra ... ide o tretiu najpredavanejsiu znacku u vas v cz ktora je zaroven vo svete uz velkym automobilovym gigantom ... o to viac mi to cele pride ako "neuveritelne" ze je nieco taketo mozne ... ja si ani neviem predstavit zeby u nas kia nepozicala chlapcom z autozurnalu alebo topspeedu vozy na test.. to je proste uplne ze scifi
28. 12. 2016 09:53
Re: hjondé
Dobrý den,
s předpojatou bandou bych úplně nesouhlasil, jinak to je ale přesně tak, jak píšete. Hyundai nám v posledních letech auta k testům nepůjčuje, popravdě si teď ani nevybavím, kdy jsem Hyundai testoval naposled... Každopádně, v branži nejsme výjimkou, na stejné omezení si stěžují i ostatní kolegové,
díky,
Machi
Avatar - Bubáq
28. 12. 2016 01:01
Tak jsem se z příspěvku pana Bureše dozvěděl,...
...že v pracovní době řídí auta a že je jich hodně.
No, trochu jsem takovou sebeprezentaci na stránkách ACZ očekával, pravda. Ale takové odhalení mi vážně vzalo dech: s některými jel jen okolo komína! A vědí to manažeři příslušných výrobců?!
Vůbec bych se nedivil takovému ostentativnímu přiznání, kdyby i v jiných redakcích byla běžná takováto praxe. Pro jistotu jsem zběžně, avšak důkladně prošel další weby a na novinových stáncích dostupné časopisy a další periodika a zjistil jsem, že nikdo kolem komína při testech nejezdí!!!!
Ihned mi na mysli vytanula myšlenka: že ona jízda kolem komína ve skutečnosti přináší mnohem výraznější a důležitější zážitky z jízdních vlastností zkoušeného vozu, než trapná jízda rovně po letištní ploše vysokomýtského areálu, jak jí praktikují redaktoři sesterského plátku SM...
Pro jistotu jsem si vzal do klína kupu výtisků onoho amatérsky ohlupujícího plátku a prošel tam uveřejněné testy. Tedy, spíše se jedná o "testy". Ale pěkně popořádku: redaktoři SM zpravidla v testech různých automobilů uvádějí, že onen či jiný model má dostatečné vnitřní rozměry a podává očekávatelné dynamické výkony. Dále uvádějí, že ten či onen model se vyznačuje nepříliš lichotivou úrovní zpracování a zároveň i ne zrovna důstojnou kvalitou vnitřních materiálů. Výjimku z těchto floskulí lze nalézti pouze v testech vozů nejmenovaného koncernu. Přitom je zajímavé, že dokonce rozlišují i kvalitu modelů mezi jednotlivými značkami tohoto koncernu a zhusta uvádějí, že vozy nejmenované tuzemské dcery zdaleka převyšují úrovní svého zpracování sesterské a bratrské modely.
To však není případ pana Bureše. Jeho nekompromisní cit pro technická řešení a zároveň nepopiratelný smysl pro spravedlnost zaručuje, že jeho testy nezřídka přinášejí překvapivé závěry. Dočetl jsem se například jednou, že vozu XY chybí osvětlení vnitřní kliky dveří, zatímco Octavia jej má. Podobných příkladů opravdové novinářské statečnosti tohoto Muže bych zde mohl uvést celou řadu, ale nechci. Ve skutečnosti si myslím, že o to pan Bureš ani nestojí. Je statečný, ale také skromný a nestojí o nějakou glorifikaci, byť by ji četl z pera opravdového automobilového odborníka, znalce a nadšence. A tak to má být.... Jen takovému novináři lze uvěřit jeho soudy, jen takové novináře chceme vidět v redakci ACZ!
Panu Burešovi si tímto dovolím popřát hodně pracovních úspěchů v roce 2017 a nám, jeho ctitelům, aby jej nikdy neopustila víra v pravdu a lásku! Všechno nejlepší!
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Floyd
28. 12. 2016 03:24
Re: Tak jsem se z příspěvku pana Bureše dozvěděl,...
Ach, s jakým nádherně lehkým patosem je to napsáno, to se zase místní smetánka upalcuje směrem dolů >:D >:D >:D
Ode mě máš ale za tento příspěvek :yes:
28. 12. 2016 11:20
Re: Tak jsem se z příspěvku pana Bureše dozvěděl,...
Nedá mi to a musím na váš příspěvek zareagovat. :-) Poznámka, že s některými auty jsem jel jen tzv. kolem komína, se týká těch automobilů, o kterých jsem následně test nepsal. A to je v branži naprosto běžná praxe, že zkrátka zkoušíme i auta kolegů, abychom toho na svém kontě měli co nejvíce aut a měli co nejširší rozhled. Navíc i taková krátká jízda může znamenat nějaký postřeh, kterého si kolega nevšimne...
A osvětlení vnitřní kliky u Octavie? Můžete mi ten test prosím připomenout? :-)
Avatar - Bubáq
28. 12. 2016 17:21
Re: Tak jsem se z příspěvku pana Bureše dozvěděl,...
Tak tady nepomůže už ani svěcená voda....
;-\
Avatar - shone9522
28. 12. 2016 08:01
nový Ford Fiesta?
nechci rejpat, ale malá oprava u Fordu, pochybuji že ford dal do své Fiesty 2.3 Ecoboost z RS >:D Hodilo by se opravit Fiestu ST na Focus RS.
Rozbalit vlákno
0
29. 12. 2016 13:49
Tolko aut...
...a napriek tomu je mozne sa docitat v testoch, ze to a to sa zle ovlada, to a hento nefunguje a potom nasledne v diskusii diskuteri recenzentovi tieto nezmysly vyvratia a odkazu na pouzitie manualu k automobilu....
Rozbalit vlákno
0